Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1252
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    aha, nubrauk ašarėlę
    Kuo dar dėl savo saugumo ir patogumo užsiimi? Eini nuo moco gliaudydamas siemkes, kad vėliau rastum kelią nuo durų iki moco?

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    O varge...
    aha, nubrauk ašarėlę O realybė tokia, kad veidrodžiuose motociklas kažkodėl nematomas. Pypsinimus nereaguoja kai bando ant galvos persirikiuot, o va pergazavimas - labai padeda pabudinti autopilotu važiuojantį ofiso planktoną.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Toks jausmas kad užaugo šiltnamio sąlygom auginta karta, kuri visiškai nemoka adaptuotis.
    Būtent! Užaugo mamyčiukų karta, po visokias geiropas važinėja, o po to ir Lietuvoje užsimanė civilizacijų. Nebemoka visai jaunimas gyventi džiunglių sąlygomis, kur tu esi arba didelis, arba negyvas. O jei nori gyventi, būk tyliai ir netrukdyk su savo vilosipiedais rimtiems dėdėms važinėti.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    o ir piktas duslintuvas nekartą padėjo
    O varge...

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Pirma vieta vvisiškai neprobleminė, ten srautas važiuoja tiesiai 2 ir trečia juostom, o pirma vinas kitas auto, dar šalia šviesaforas, jokių parkių nei prisiparkuot nei išvažiuot.

    O antras atvejis... tipinė senamiesčio gatvelė, greičio ten net norint nėra. Parkavaus nekart, kiti palaukia ir praleidžia, analogiškai be streso ir pats palaukiu kai kas parkuojas. Ta prasme rimtai, kad blemba su jumis blogai? Pagal logiką pačio reik griaut senamiesčio namus ir daryt 3 juostų gatvę su parkingu? Ta prasme jumi suvokiat kad miestas "gyvas" organizmas ir vystėsi šitmečiais, senose dalyse kas susiję su eismu visada kompromisai. Su naujais rajonais plynam lauke - visai kita kalba, bet verkt dėl senamiesčio siaurų gatvių - nu riek būt visiškai buku.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    O mylimas Vilnius su "komunikacijos" specu gatvių valdyme Kitavertus čia tikrai neprobleminė vieta kai moki veidrodžiais naudotis ir aplinką matai. Daug šūdinesnių yra. Ir kame pointas? Tipo blogai? Jo sutinku. Normaliai žiūrint parkingo čia išvis neturi būt. Bet panaikink, bus ašarų pakalnė kad reikia hipsteriui 5 metrais toliau savo plonomi kojytėmis paeit
    Panaši vieta š mylimo Kauno:
    https://www.google.com/maps/@54.8876...8192?entry=ttu

    Kaip tada reikėtu elgtis čia:
    https://www.google.com/maps/@54.8953...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    O šitoje vietoje, kas rūpinasi saugumu?

    https://www.google.com/maps/@54.6903...8192?entry=ttu

    Iš stovėjimo vietos išvažiuojantis automobilis, kuris nieko nemato, ar gatve važiuojantys automobiliai? Gal gatve važiuojantys automobiliai turėtu įvertinti, kad iš parkingo vietos išvažiuojanti automobilis jų nemoto ir sulėtinti iki 10 km/h?
    O mylimas Vilnius su "komunikacijos" specu gatvių valdyme Kitavertus čia tikrai neprobleminė vieta kai moki veidrodžiais naudotis ir aplinką matai. Daug šūdinesnių yra. Ir kame pointas? Tipo blogai? Jo sutinku. Normaliai žiūrint parkingo čia išvis neturi būt. Bet panaikink, bus ašarų pakalnė kad reikia hipsteriui 5 metrais toliau savo plonomi kojytėmis paeit

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    o kas ten nesaugaus? Nu davelnia kilometru dviračių susuku, ir transporto, ir sporto reikmėm. nu nesijaučiu nesaugiai. tik va smegenis laikau įjungtas, tai matyt padeda. Motociklu važiuot daug nesaugiau mieste - daug daugiau avarinių situacijų apturiu su juo mieste, bet kitavertus važiuoju laikydamasis taisyklės kad manes niekas nemato, o ir piktas duslintuvas nekartą padėjo. Toks jausmas kad užaugo šiltnamio sąlygom auginta karta, kuri visiškai nemoka adaptuotis. Ar infrastruktūra gali būt geresnė? Žinoma, ir džiugina kai į ją investuojama. Bet lygiai taip pat prisitaikai prie to kas yra, ir judi, o ne verki ant kiekvieno kampo. Jeigu jau tokie idėjiniai - yra savivalda, teikit pasiūlymus, tiek kaip ją hgerint, tiek kokiom lėšom tą finansuot.
    O šitoje vietoje, kas rūpinasi saugumu?

    https://www.google.com/maps/@54.6903...8192?entry=ttu

    Iš stovėjimo vietos išvažiuojantis automobilis, kuris nieko nemato, ar gatve važiuojantys automobiliai? Gal gatve važiuojantys automobiliai turėtu įvertinti, kad iš parkingo vietos išvažiuojanti automobilis jų nemoto ir sulėtinti iki 10 km/h?

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

    maziau putokites ir KET laikykites. Isvaziuodami i gatve privalote praleisti visus eismo dalyvius. Durneliu yra visur, bet ne visi durneliai vaziuoja su tona sverianciu tanku. Tam ir kuriama naujoviska infrastruktura i kuria maksimaliai itraukiami visi kintamieji. Iki siol to musu krastuose nebuvo daroma, bet ilgainiui reikes prisitaikyti, nes laukiniu amzius baigsis. Mieste saugu turi buti visiems, ne tik tiems, kurie sedi masinos viduje
    o kas ten nesaugaus? Nu davelnia kilometru dviračių susuku, ir transporto, ir sporto reikmėm. nu nesijaučiu nesaugiai. tik va smegenis laikau įjungtas, tai matyt padeda. Motociklu važiuot daug nesaugiau mieste - daug daugiau avarinių situacijų apturiu su juo mieste, bet kitavertus važiuoju laikydamasis taisyklės kad manes niekas nemato, o ir piktas duslintuvas nekartą padėjo. Toks jausmas kad užaugo šiltnamio sąlygom auginta karta, kuri visiškai nemoka adaptuotis. Ar infrastruktūra gali būt geresnė? Žinoma, ir džiugina kai į ją investuojama. Bet lygiai taip pat prisitaikai prie to kas yra, ir judi, o ne verki ant kiekvieno kampo. Jeigu jau tokie idėjiniai - yra savivalda, teikit pasiūlymus, tiek kaip ją hgerint, tiek kokiom lėšom tą finansuot.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Ačiū už komplimentą, tikrai taip visiškas banzingalvis aš. Tik niuansėlis kad tas benzingalvis labai tikėtina kad numina dviračiu daugiau kilometrų nei tamstelė kaune. Ir situacija yra toli gražu neprasta. Tik va niuansas kad skustakojai dviratastai kažkodėl įsivaizduoja kad miestas dėl jų turi sustot, visur duot pirmanybę, ir jie visur turi varyt kreiseriniu 40km/h . Na o comon sense įjungus, ir miesto takus naudotis kaip transporto, o ne sporto arterijom ensigauna? Aš kažkaip sugebu pavažiuot kelis km iš centro jeigu noriu sportuot, ir link kačerginės kulautuvos, ir link kleboniškio, ir kelias link jonavos su puikiu plačiu kelkraščiu. Na bet jo, dievo komplleksas neleidžia stabdžio paspaust, ar kažkokią atkarpą lėčiau pravcažiuot, gi PULSAS nukris, Klounai blemba.
    maziau putokites ir KET laikykites. Isvaziuodami i gatve privalote praleisti visus eismo dalyvius. Durneliu yra visur, bet ne visi durneliai vaziuoja su tona sverianciu tanku. Tam ir kuriama naujoviska infrastruktura i kuria maksimaliai itraukiami visi kintamieji. Iki siol to musu krastuose nebuvo daroma, bet ilgainiui reikes prisitaikyti, nes laukiniu amzius baigsis. Mieste saugu turi buti visiems, ne tik tiems, kurie sedi masinos viduje

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Visiško benzingalvio komentaras, aišku, kokio dar tikėtis iš vartotojo, kurio avatare pavaizduotas automobilis. Lietuvoje, o ypač Kaune posovietiniu laikotarpiu susiformavo kar-centrinė visuomenė, su visais to trūkumais. Common sence būtų neprioretizuoti išvažiavimo iš daugiabučio kiemo, kurio naudojasi keliasdešimt žmonių, prieš tūkstantinį pralaidumą turintį dviračių taką, bet karcentrizmas taip įsišaknijęs, kad tai sunku net suvokti.
    Reguliariai važiuojant dviračiu kaip tik smegenys geriau aprūpinami deguonimi, auga neuronų tinklas, gerėja smegenų veikla.
    Pasistenkite dviratininkus pamatyti ne vien, kaip sportininkus, bet ir kaip eismo dalyvius. Kaune galima nesunkiai sudaryti sąlygas, kad 30 proc kelionių automobiliu būtų pakeitos į keliones dviračiu. Nauda miestui būtų milžiniška, tiek tiesioginė finansinė, tiek netiesioginė. Šiuo metu matomos tik pirmosios dviračių eismo užuomazgos, pradedami tiesti takai, kurie dar beveik niekur nėra sujungti į vientisa tinklą, pikta, kad tiesiant pridaroma daug klaidų, kurias ištaisyti vėliau brangiai kainuos. Su laiku tikiuosi pasikeis ir jūsų užkietėjusio automobilasto požiūris, ir pamatysite dviračius kaip puikią alternatyvą trumpoms kelionėms miesto ribose.
    Ačiū už komplimentą, tikrai taip visiškas banzingalvis aš. Tik niuansėlis kad tas benzingalvis labai tikėtina kad numina dviračiu daugiau kilometrų nei tamstelė kaune. Ir situacija yra toli gražu neprasta. Tik va niuansas kad skustakojai dviratastai kažkodėl įsivaizduoja kad miestas dėl jų turi sustot, visur duot pirmanybę, ir jie visur turi varyt kreiseriniu 40km/h . Na o comon sense įjungus, ir miesto takus naudotis kaip transporto, o ne sporto arterijom ensigauna? Aš kažkaip sugebu pavažiuot kelis km iš centro jeigu noriu sportuot, ir link kačerginės kulautuvos, ir link kleboniškio, ir kelias link jonavos su puikiu plačiu kelkraščiu. Na bet jo, dievo komplleksas neleidžia stabdžio paspaust, ar kažkokią atkarpą lėčiau pravcažiuot, gi PULSAS nukris, Klounai blemba.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    "dvirtakiu maksimaliu greičiu", "mano pusseserę nutrenkė", "va užsieny tai kūltūra". Ta prasme jum comon sense kas išjungė? Toks vaizdas kad griobanas dvirtakis turi būt toks kaip viabaltika, visiškai nulinis suvokimas kad tiesimas ten kur tiesiamas, kur ir realus pasaulis, ir išvažiavimai, ir pastatai, ir kita infrastruktūra. Man kartais atrodo kad rimtai smegenys peršala kažkaip pas tuos hardcorinius dviratastus. Kur jų supratimas ir poreikia yra virš visų kitų supratimo ir poreikių. Rimti kaip čia kuris rašė - kaips enais gerais laikais, reiks prieš auto einančio žmogaus kuris su lampute mojuos ir glostys visus diviratininkus.
    Visiško benzingalvio komentaras, aišku, kokio dar tikėtis iš vartotojo, kurio avatare pavaizduotas automobilis. Lietuvoje, o ypač Kaune posovietiniu laikotarpiu susiformavo kar-centrinė visuomenė, su visais to trūkumais. Common sence būtų neprioretizuoti išvažiavimo iš daugiabučio kiemo, kurio naudojasi keliasdešimt žmonių, prieš tūkstantinį pralaidumą turintį dviračių taką, bet karcentrizmas taip įsišaknijęs, kad tai sunku net suvokti.
    Reguliariai važiuojant dviračiu kaip tik smegenys geriau aprūpinami deguonimi, auga neuronų tinklas, gerėja smegenų veikla.
    Pasistenkite dviratininkus pamatyti ne vien, kaip sportininkus, bet ir kaip eismo dalyvius. Kaune galima nesunkiai sudaryti sąlygas, kad 30 proc kelionių automobiliu būtų pakeitos į keliones dviračiu. Nauda miestui būtų milžiniška, tiek tiesioginė finansinė, tiek netiesioginė. Šiuo metu matomos tik pirmosios dviračių eismo užuomazgos, pradedami tiesti takai, kurie dar beveik niekur nėra sujungti į vientisa tinklą, pikta, kad tiesiant pridaroma daug klaidų, kurias ištaisyti vėliau brangiai kainuos. Su laiku tikiuosi pasikeis ir jūsų užkietėjusio automobilasto požiūris, ir pamatysite dviračius kaip puikią alternatyvą trumpoms kelionėms miesto ribose.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Matyt, yra visgi kažkokie kultūriniai skirtumai tarp regionų. Pats buvau Valensijos bendruomenėje ir Katalonijoje.
    Gali būti. Barselonoje neatsimenu tokių problemų, bet buvau jau senokai.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Man tai Ispanijoje (Madride ir Sevilijoje) daugiau grasino užvažiuoti nei Lietuoje. Pagrinde todėl, kad vairutojai ten kažkodėl galvoja, kad raudonas šviesaforas yra tik pasiūlymas pristabdyti.
    Matyt, yra visgi kažkokie kultūriniai skirtumai tarp regionų. Pats buvau Valensijos bendruomenėje ir Katalonijoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Teoriškai gal ir yra, bet sprendžiant pagal tai, kaip pėstieji elgiasi, faktinės atsakomybės arba nėra išvis, arba ji labai menka.
    Tai labai liūdna situacija tada.
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Teko daug kur keliauti Europoje, bet ilgiausiai teko pabuvoti Ispanijoje. Grįžus į Lietuvą buvo šioks toks (kultūrinis) šokas, kai einant per perėją kelis kartus iš eilės vairuotojai prieš nosį vos ne ant pėdų užvažiavo. Ispanijoje pripratau per daug nestabtelėti ir kartais net nelabai žvalgytis prieš įžengdamas, nes vairuotojai iš toliausiai jau stipriai lėtindavo greitį, vos tik atsirasdavo galimybė, kad kas nors gali eiti per perėją. O ir perėjų, pasirodė, kur kas daugiau miestuose nei pas mus. Dar ten, bent siauresnėse gatvėse, būdingos perėjos vien su zebrais – be stulpų su ženklais.
    Man tai Ispanijoje (Madride ir Sevilijoje) daugiau grasino užvažiuoti nei Lietuoje. Pagrinde todėl, kad vairutojai ten kažkodėl galvoja, kad raudonas šviesaforas yra tik pasiūlymas pristabdyti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    416.4 31 - 40 km/h 120 - 170
    Pasinaudojus 50% nuolaida tai yra 60E. Pagalvokit kokia vertė ir kas išeina už 60E ir tada suprasite apie ką kalbu.

    https://automokyklos.lt/baudos
    Nuolaida galioja tik jei neturėjęs jičkios kitos baudos per pastarąsias 365 dienas tai čia toks pamanipuliavinas imti 60, o ne 120 -170.
    Jei žmogus per metus neturėjęs jokios baudos, vadinasi jis tvarkingas vairuotojas ir nebėda jam tą baudą padaryt 60 eur. Net ir tai yra bent diena darbo, tai nemanau, kad kažkam labai malonu atidirbti visą kitą darbo dieną "niekinei" baudai.
    Na o 10+ proc vidutinės mėnesinės algos jokiu būdu negalima vadinti niekine suma.
    Paskutinis taisė Gator; 2023.10.09, 19:43.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Vidutinė alga į rankas 1200, minimali bauda 120, dešimtadalio algos dydžio baudos liežuvis neapsiverčia vadinti niekine.
    416.4 31 - 40 km/h 120 - 170
    Pasinaudojus 50% nuolaida tai yra 60E. Pagalvokit kokia vertė ir kas išeina už 60E ir tada suprasite apie ką kalbu.

    https://automokyklos.lt/baudos

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    John dėl dizaino yra teisus. Kalbu apie nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas.

    Nemanau, kad Vilniuje ir Kaune vairuotojų kultūra tokia skirtinga, bet perėjos Vilniuje saugiau įrengtos, nėra tokių asfalto plotų, kuriuos reikia kirsti, tas verčia atsargiau elgtis vairuotojus. Vilniaus gatvių dizainas neprilygsta užsienietiškam, nebent kur vyko tie baisieji siaurinimai, ten jau patirtis artimesnė tai, kur matytai užsienyje. Bendrai užsienyje asfaltas buvo taupomas, sovietinėje erdvėje dėl resursų galimybių matyt galėjo sau leisti aerodromus vietoje gatvių. Praktiškai visos didesnės LT gyvenvietės nusitiesusios labai plačių gatvių atkarpų.
    Tačiau Kaune su tuo dar ekstremaliau nei Vilniuje.

    Kaunas ne šiaip sau nuėjo rombų keliu. Gatvės platesnės nei Vilniuje, pėsčiųjų infrastruktūra prastesnė, taigi daug perėjų per visur, o visas sutvarkyt labai brangiai kainuotų. Tai tiesiog dažais pažymėjo rombais. Giriasi sumažėjusiu avaringumu, bet klausimas ar ilgam. Gali būti, kad bendrai iš didžiųjų miestų Kaune prasčiausia situacija su vyraujančiu pėsčiųjų perėjų dizainu. Taigi turime labai susikaupti turinčius, baikščius pėsčiuosius. Netgi vairuotojų gaila, gatve gali drąsiai lėkt iki 90 km/h (pagal suprojektuotos gatvės dizainą), bet yra perėja, ir jei atsitiktinai yra pėstysis, toje vietoje greitis turi būti 0 km/h. Įsivaizduokite greičių skirtumą 90-0. Jau net oficialus 50-0 nereguliuojamai yra daug, nebent yra šviesoforas, kur iš toli matai, kad raudona, ar tuoj užsidegs raudona.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.09, 14:58.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Šiandien perėjoje (Sankausko mylimajame Kaune) vos nepramiegojo manęs vienas vairuotojas. Perėja iš abiejų pusių puikiu matomumu, o aš su ryškios spalvos striuke pilkame asfalto ir trinkelių fone. pasirodo įmanoma ir nepastebėti. Jau buvau pasiruošęs su ranka jam mašinos šoną nubraukti, bet paskutiniu momentu kirto ant stabdžių ir sustojo.
    Visada žiūriu maždaug į tą vietą kur turėtų būti vairuotojo akys, psichologiškai veikia kai į tave kažkas žiūri. Nepadėjo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Teko daug kur keliauti Europoje, bet ilgiausiai teko pabuvoti Ispanijoje. Grįžus į Lietuvą buvo šioks toks (kultūrinis) šokas, kai einant per perėją kelis kartus iš eilės vairuotojai prieš nosį vos ne ant pėdų užvažiavo. Ispanijoje pripratau per daug nestabtelėti ir kartais net nelabai žvalgytis prieš įžengdamas, nes vairuotojai iš toliausiai jau stipriai lėtindavo greitį, vos tik atsirasdavo galimybė, kad kas nors gali eiti per perėją. O ir perėjų, pasirodė, kur kas daugiau miestuose nei pas mus. Dar ten, bent siauresnėse gatvėse, būdingos perėjos vien su zebrais – be stulpų su ženklais.
    Reiks atkreipti dėmesį į Ispaniją, nes šiaip pietų Europoje ypač negerbiami pėstieji ir netgi dažnai, net keli iš eilės, nepraleidžia net stovint prie perėjos. Dar vis pagalvodavau ant kiek blogai ten palyginus su Lietuva.
    Paskutinis taisė Gator; 2023.10.09, 19:38.

    Komentuoti:

Working...
X