Parašė ttttt
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tada teisybės dėlei parašykit, kas už tai jiems būnaParašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei, per reidus pagauna sočiai važinėjančių be teisių.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nusikelia teisių atgavimas ir bauda. Tai faktiškai - nieko kas būtų įdomu didžiajai daliai to kontingento.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai tada teisybės dėlei parašykit, kas už tai jiems būna
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
300-450 eurų baudos ir papildomos išlaidos už mašinos išvežimą į policijos aikštelę "buduliams" su BMW/Audi/VW už 1000-1500 eurų nėra kažkas nereikšmingo tokiam kontingentui.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nusikelia teisių atgavimas ir bauda. Tai faktiškai - nieko kas būtų įdomu didžiajai daliai to kontingento.
Dar įdomu kas būna jeigu pakartotinai vairuoji be teisių...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Baudų tikėtina nemoka, o mašinos kaina artimesnė minimai baudai. Ntąjį kartą pagavus be teisių tiesiog toliau nusikėlinėja terminas kada galima atgaut teises.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
300-450 eurų baudos ir papildomos išlaidos už mašinos išvežimą į policijos aikštelę "buduliams" su BMW/Audi/VW už 1000-1500 eurų nėra kažkas nereikšmingo tokiam kontingentui.
Dar įdomu kas būna jeigu pakartotinai vairuoji be teisių...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Baudos veikia tik labai mažą dalį nusižengti linkusių vairuotojų. Tos baudos ir tie matuokliai tikrai dzin recidyvui. Avarines situacijas dažniausiai ir sukelia recidyvai arba žiopliai. Tai manai tai padės sumažinti avaringumą? Žiopliams net tie gulintys mentai dzin, nes skina pėsčiuosius ir per gulinčius. Dabar nesenai visureigis ris vaikus nuskynė Šalčininkuose, tai ką ten greitis buvo didelis, ar šviesoforo nebuvo? Viskas ten įrengta ir šimtai tūkstančių automobilių tą sankryžą pravažiavo be įtampos, bet atsiranda žioplys, kuris nukala tris vaikus, tai ką daryti? Niekas nepadės, nes žmogus yra linkęs klysti prie bet kokių taisyklių. Padės tik savaeigiai auto, kai žmogaus faktorius bus eliminuotas fiziškai.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Eilinio silpnapročio rant'as dėl gautos baudos už greičio viršijimą
Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš kelių
Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Baudos veikia labai didelę dalį, drįsčiau sakyti netgi beveik visus „drįstančius nusikalsti“. Aplamai, niekas taip gerai neveikia budulių kaip baudos. Dar labai gerai kai už pakartotinius nusižengimus pradeda atiminėti mašinas - neretas budulis metų metus dirba prie savo nupersto BNV ir atėmimas jam būna tikrai skaudus įvykis gyvenime.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Baudos veikia tik labai mažą dalį nusižengti linkusių vairuotojų. Tos baudos ir tie matuokliai tikrai dzin recidyvui. Avarines situacijas dažniausiai ir sukelia recidyvai arba žiopliai. Tai manai tai padės sumažinti avaringumą? Žiopliams net tie gulintys mentai dzin, nes skina pėsčiuosius ir per gulinčius. Dabar nesenai visureigis ris vaikus nuskynė Šalčininkuose, tai ką ten greitis buvo didelis, ar šviesoforo nebuvo? Viskas ten įrengta ir šimtai tūkstančių automobilių tą sankryžą pravažiavo be įtampos, bet atsiranda žioplys, kuris nukala tris vaikus, tai ką daryti? Niekas nepadės, nes žmogus yra linkęs klysti prie bet kokių taisyklių. Padės tik savaeigiai auto, kai žmogaus faktorius bus eliminuotas fiziškai.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Austrijoj važiuojant per kaimelius neišeidavo važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes nematai kas už pusūkio ir pan. Tada suvoki, kad jei ten yra ribojimas, tai reiškia ten jau tikrai bus priežastis.
O pas mus važiuoji 90, nestaigus posūkis su 70. Privažiuoji kelių km atkarpą 70, nes stovi 3 trobelės, ir ten per 10 metų važiavimo nematei nei vieno žmogaus prie kelio. Aišku važiuoji kruiziniu greičiu nieko nekeisdamas. Ilgainiui susiformuoja požiūris, kad mūsų ženklai yra iš lempos, tik kabinetinio šūdbiurokračio parodymas kad dirba.
- 10 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, čia yra pats blogiausias variantas, kai kelias visiškai nesikeičia (įmanoma važiuoti 90 km/h be jokių pasekmių), o leistinas greitis dirbtinai sumažintas. Tai daugeliu atvejų arba reikia padaryti kelio iškreivinimą su salele, kad nebūtų įmanoma važiuoti 90 km/h, arba neriboti greičio. Gal dar yra kitų priemonių priversti sumažinti greitį ir pagerinti saugumą, pvz. ištisinės salelės/atitvarai, neleidžiantys lenkti tame kaime, vizualiai susiaurėjusi važiuojamoji dalis (borteliai/atitvarai vietoj plačių žvyruotų kelkraščių), arti susodinti krūmai/medžiai, dalinai užstojantys vaizdą, sankryžų rekonstrukcijos su salelėmis, pėsčiųjų takai kaimuose...Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAustrijoj važiuojant per kaimelius neišeidavo važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes nematai kas už pusūkio ir pan. Tada suvoki, kad jei ten yra ribojimas, tai reiškia ten jau tikrai bus priežastis.
O pas mus važiuoji 90, nestaigus posūkis su 70. Privažiuoji kelių km atkarpą 70, nes stovi 3 trobelės, ir ten per 10 metų važiavimo nematei nei vieno žmogaus prie kelio. Aišku važiuoji kruiziniu greičiu nieko nekeisdamas. Ilgainiui susiformuoja požiūris, kad mūsų ženklai yra iš lempos, tik kabinetinio šūdbiurokračio parodymas kad dirba.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, manau, kad ženklinimas yra didesnė mūsų kelių ir gatvių problema nei dangų būklės.
Baisiau yra turėti ženklus į kuriuos nusispjaut, ir nesilaikyti įstatymų.
Tai yra visiškai atėję iš sovietinių laikų, kur viskas buvo daroma "ir taip sueis" principu.
Čia labai pavojinga tradicija, kurią reikia išgyvendinti. Manau, kad tai kerta ir mūsų šalies reputacijai kaip tokiai tiek vietiniams, tiek (nenustebčiau) ir užsieniečiams. Manau čia vienas iš dalykų, kas mus daro posovietiniu kraštu.
Reikėtų daug labiau investuoti į saleles, iškreivinimus, susiaurinimus. Pagal juos numatyti ženklinimą.
Čia vadinčiau mūsų kelių ir gatvių desovietizacija.
Kalneliai yra gerai, bet manau, kad jie turėtų būti 30 km/h gatvėse, o ne pagrindinėse gatvėse. Kalneliai ar iš vis gulintys policininkai pagr. gatvėse yra sovietinė tradicija.Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.30, 03:39.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Net ir kaimuose, praeinančiuose pro krašto kelius, kalnelių nereikia. Jeigu kiekviename kaime kelio plotis būtų kaip realiose gyvenvietėse, ir būtų normalūs šaligatviai, tai važiuoti ant 90 neišeitų psichologiškai. Bet dabar tokie kaimai atrodo kaip iš dokumentikos apie sovietų sąjungą.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Didžiausia problema tame, kad Kelių direkcija yra tapusi valstybe valstybėje ir prieš nieką iš esmės neatsako. Todėl ir vyksta babkių įsisavinimas greičiausiais būdais, per perteklinį eismo reguliavimą ir pan.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Eismo reguliavimas yra nepakankamas - gatvėse vis dar per daug budulių, kurių ten neturėtų būti.Parašė Tomas Rodyti pranešimąDidžiausia problema tame, kad Kelių direkcija yra tapusi valstybe valstybėje ir prieš nieką iš esmės neatsako. Todėl ir vyksta babkių įsisavinimas greičiausiais būdais, per perteklinį eismo reguliavimą ir pan.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje kur labiausiai ir trūksta policininkų (net gauna 100 Eur priedą vien dėl darbo čia) lygiai prieš pusantrų metų važiavau prisipumpuot oro į ratus, prie degalinės šalia labai didelio ir atviro parkingo, kur net skirtingi aukščio lygiai. Kaip supratau per nuotolį, iš aukščio pastebėjo nežimėta mašina ir pradėjo sekti. Patikrino numerius ir pradėjo stabdyt.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąAr iš viso šiais laikais policija kažką stabdo apart per reidus? Prieš penkiolika metų tikrai stabdydavo tiesiog gatvėje važiuojant. Dabar toks vaizdas daryk ką nori
Iš antros juostos pervažiavau į pirmą, kad praleist juos, pamačius, kad nori stabdyti lėtėjau, bet stabdė ne pagal taisykles, tai tada šoviau įstrižai į 3-čią juostą nusukimui kairėn, kad spėčiau papulti į privatų parduotuvės parkingą, kad neatimtų mašinos nelegaliai buvusios kely. Pradėjo legaliai stabdyti, o jau buvau pasiekęs ištisinę ir šone jau pradėjo stoti mašinos prieš raudoną šviesoforą, tai leidau sau likti kairėj juostoj.
Moralas: yra nežimėtų mašinų, tai dabar važiuoju į kitą degalinę, kur nėra apžvalgos aikštelės policininkams.
P. S. Išrašė 30 Eur dėl TA nebuvimo, ir galimai melavo, jog išėjo įstatymas, kad negalima mokėti pusę min. baudos už TA, draudimą ir pan. Po dviejų sav. nufotkino fotikas, tai atsiuntė mokėti pusę minmalios. Suprask, kaip nori.
							
						♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 
Comment