Pavilnionių g. projektas vėl juda. Paskelbtas pirkimas inžinerinių tinklų projekto parengimui. Kartu su pirkimu yra ir gatvės brėžiniai
Keistoki Ukmergės g. sprendimai, pastatytas šviesoforas netoli šitos vietos į naują auto saloną posūkiui į kairę, bet pasukti į naują Pavilnionių g. nebus šviesoforo, tranzitas toliau važinės Gabijos g. žiedu?
Keistoki Ukmergės g. sprendimai, pastatytas šviesoforas netoli šitos vietos į naują auto saloną posūkiui į kairę, bet pasukti į naują Pavilnionių g. nebus šviesoforo, tranzitas toliau važinės Gabijos g. žiedu?
Brėžinyje akivaizdu, kad pavaizduoti laikini sprendiniai su kuoliukais ir horizontaliu ženklinimu. Kadangi salelė prieš sankryžą įrengiama kaip normaliai keturšalei sankryžai. Tikėtina, kad Ukmergės g. sprendinius keis atskiru projektu.
P.s. Ten turėtų būti dar jungtis tarp Ukmergės ir L. Zamenhofo g. Tokiu atveju būtų galima panaikinti esamą sankryžą tarp Vėtrungės ir Gabijos g.
Nesuprantu... susibraižo 2+2, tada visas sankryžas šviesoforais apstato ir galų gale prismena, kad egzistuoja pėstieji ir jiem gali prireikti pereiti gatvę, kadangi daug juostų, tai tarp šviesoforų atsiranda šviesoforinės perėjos... Ir taip, kas 50 metrų stoviniuos visi su viešuoju transportu... Kažkoks politinis projektavimas
Nu tai normali gatvė. Tereikia gerai sureguliuot šviesoforus ir problemos nebus.
Svarbu nesureguliuotų šviesoforų kaip Pilaitės pr. - Įsruties g. sankryžoje, nes prasčiau sureguliuotos sankryžos Vilniuje turbūt nėra. Toks jausmas, kad pvz. Pilaitės pr. - Spaudos g. sankryžoje dvigubiai daugiau srauto ir dvigubai greičiau pravažiuoja.
Gatvė per plati. Kokia prasmė iš 4 juostų, jeigu vis tiek prie sankryžos viskas susiaurės iki 2? Tokia infrastruktūra kuria konfliktines situacijas, gudručiai apvažinės tvarkingai laukiančius pirmoje juostoje ir užlindinės. Infrastruktūra neturi kurti avarinių situacijų ir probleminių vietų. Visa gatvė turi būti vienodo pločio. Tai arba 2 juostos, arba išsukimai irgi su 4 juostom. Tikiuosi dabartinio projekto neįgyvendins.
Comment