Tai šita vizija yra "kaip nori didesnė visuomenės dalis"? Abejoju.
Kita vertus, kiekvienas atskiras individas nemato visumos, todėl, vadovaudamasis tik savo nuožiūra dažnai gali priimti neracionalius sprendimus.
Klausimai dėl projekto jau kyla, tikimės, kad bus sulaukta paaiškinimų ar korekcijų.
Kad nebūtų kaip su Vokiečių g. rekonstrukcija. Vizijos, diskusijos, planai ir... sprogęs burbulas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDel Maurico komentaro ir gal reiktu daryt ne kaip reikia, o kaip nori didesne visuomenes dalis, tai geras pavyzdys yra mokesciai:
Jei paklaustume bet ko ar jis nori moketi mokescius ar ne, tai didzioji dauguma atsakytu kad nenori. Ir jei leisti nemoketi tai ir nemokes. Ir jiems visiskai nesvarbu, kad jie patys nesugebes gyventi tokioje teritorijoje kuri pavirs i blogiau nei Somali (ten bent jau silta). Kai ateis zopa chebra tiesiog issiskirstys ir isvaziuos i ten kur mokescius visgi reikes moket, bet bus tinkamos gyvenimui salygos. Bet jei leist nemoket, nepriklausomai nuo pasekmiu patikekit dauguma nemokes. Tokia yra zmoniu prigimtis, kiekvienas atskirai individas neziuri toliau savo kisenes ir savo asmeninio komforto, del to nevisada reikia daryti taip kaip nori dauguma. Visiskai tipinis atvejis su keliu platinimu ir Maurico komentaru - jei darysim kaip nori visi, visiem bus blogiau.
Ir kitas dalykas - ar norisi tuos "netinkamus" elementus apmokestinti (nori komforto - puiku, tegu tik susimoka), ar bausti tol, kol pakeis savo nuomonę? Paaiškinimas, kad laukuose pasistatę namus tegu patys asfaltuojasi gatves ir organizuojasi darželius yra mokestis už komfortą. Noras siaurinti magistralines gatves panašiau į baudimą. A-la nepatinka gyventi mūsų SimCity variante - duskit. Tik tada gali būti, kad ofisai migruos į priemiesčius ir centras po truputi apmirinės kaip nutiko JAV.
Komentuoti:
-
Del Maurico komentaro ir gal reiktu daryt ne kaip reikia, o kaip nori didesne visuomenes dalis, tai geras pavyzdys yra mokesciai:
Jei paklaustume bet ko ar jis nori moketi mokescius ar ne, tai didzioji dauguma atsakytu kad nenori. Ir jei leisti nemoketi tai ir nemokes. Ir jiems visiskai nesvarbu, kad jie patys nesugebes gyventi tokioje teritorijoje kuri pavirs i blogiau nei Somali (ten bent jau silta). Kai ateis zopa chebra tiesiog issiskirstys ir isvaziuos i ten kur mokescius visgi reikes moket, bet bus tinkamos gyvenimui salygos. Bet jei leist nemoket, nepriklausomai nuo pasekmiu patikekit dauguma nemokes. Tokia yra zmoniu prigimtis, kiekvienas atskirai individas neziuri toliau savo kisenes ir savo asmeninio komforto, del to nevisada reikia daryti taip kaip nori dauguma. Visiskai tipinis atvejis su keliu platinimu ir Maurico komentaru - jei darysim kaip nori visi, visiem bus blogiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jo komentaras ir yra ne kaip siauros srities specialisto, bet atspindintis ryškios visuomenės dalies požiūrį. O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai.
Pvz galima bandyti optimizuoti kelionės laiką tankinant miestą ir stumiant VT. Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro. Ar optimalu versti žmones optimizuoti laiką, kuris jiems gal net nėra svarbiausias dalykas? Ar optimaliau įsiklausyti į jų norą turėti daugiau erdvės ir privatumo?
Europoje pilna pavyzdžių panašių magistralinių gatvių, daug kur netgi nėra šviesoforų ir perėjų kaip Ukmergės g. atveju ir niekas ten nieko lėtinti ir siaurinti neplanuoja, netgi atvirkščiai, nes supranta, kad greitkelis nuo miesto galo iki centro didelis pliusas ir vertybė:
https://www.google.lt/maps/@57.71594.../data=!3m1!1e3
https://www.google.lt/maps/@59.30031.../data=!3m1!1e3
https://www.google.lt/maps/@60.21558.../data=!3m1!1e3Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.19, 10:54.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimądar didesne dalis visuomenes vertina savo laika ir nenori gyvent Vilniaus miesto pakrasciuose. supraskit gi pagaliau viena karta, norit turet savo kiema, tai arba turekit bapkiu daug arba kentekit visus su tuo gaunamus minusus.
N žmonių ir kenčia visus tuos gaunamus minusus. Bet optimalių hipsterių nuomone panašu, kad jei žmonės neatsisako savo norų - reiškia kenčia per mažai. Ir reikia didinti nepatogumus, kad kentėtų labiau. Tol, kol pakeis savo nuomonę.
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąNereikia turet daug koses galvoj, jog suprast, kad uz X pinigu suma infrastrukturos pakeitimai pades zymiai didesniai daliai centro gyventoju, nei Vilniaus krasto gyventojams. Tai is situ paprastu faktu, kokia isvada gali but padaroma?
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąApie Maurico komentara - tai i ji rimtai gali ziuret tik tie, kuriem jis yra palankus del ivairiausiu aplinkybiu. Dar galit kokio Uzkalnio ar Vaitulionio det komentarus, matau miesto pletra zino tiek pat, kiek ir Mauricas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
ne, ne optimaliau.
Vienas dalykas tavo pasakymas "Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro", na tai turiu tau naujienu: dar didesne dalis visuomenes vertina savo laika ir nenori gyvent Vilniaus miesto pakrasciuose. supraskit gi pagaliau viena karta, norit turet savo kiema, tai arba turekit bapkiu daug arba kentekit visus su tuo gaunamus minusus.
Nereikia turet daug koses galvoj, jog suprast, kad uz X pinigu suma infrastrukturos pakeitimai pades zymiai didesniai daliai centro ar miegamuju rajonu gyventoju, nei Vilniaus krasto gyventojams. Tai is situ paprastu faktu, kokia isvada gali but padaroma?
Apie Maurico komentara - tai i ji rimtai gali ziuret tik tie, kuriem jis yra palankus del ivairiausiu aplinkybiu. Dar galit kokio Uzkalnio ar Vaitulionio det komentarus, matau miesto pletra zino tiek pat, kiek ir Mauricas.Paskutinis taisė mr_miegas; 2018.11.19, 10:44.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kartais Maurico komentarai turi prasmes, bet sitas leidzia suprasti kad negali zmogus zinoti viska. Ir geriau jau nekomentuotu sryciu, kur nieko nenusimano.
Pvz galima bandyti optimizuoti kelionės laiką tankinant miestą ir stumiant VT. Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro. Ar optimalu versti žmones optimizuoti laiką, kuris jiems gal net nėra svarbiausias dalykas? Ar optimaliau įsiklausyti į jų norą turėti daugiau erdvės ir privatumo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąSmagus Maurico komentaras, kai Ukmergės g lyginama su Tokijo (33 mln. gyventojų) ir Londono (12 mln.) magistralėmis.
Man kaip tik patinka, kai pagaliau prioritetas ne miesto automobilistams
Komentuoti:
-
Smagus Maurico komentaras, kai Ukmergės g lyginama su Tokijo (33 mln. gyventojų) ir Londono (12 mln.) magistralėmis.
Man kaip tik patinka, kai pagaliau prioritetas ne miesto automobilistams
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kokia tada asmeninė atsakomybė tų pensininkų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Niekas žmonių į Tarandę per prievartą neištrėmė, nepaskyrė būsto ten. Žmonės žinojo, kur keliasi. Lietuvoj labai trūksta asmeninės atsakomybės - visada dėl asmeninių pasirinkimų sukeltų pasekmių yra kalti ir jas turi taisyti politikai. O vat didelė dalis gyvenančių Šeškinėje ir Fabijoniškėse gavo butus sovietiniais laikais pagal paskyrimą, tačiau normali infrastruktūra jiems sukurta nebuvo iki šiol.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet ne vienos partijos ir centrinio planavimo laikai. O balso teisę turi ir išsikėlę ar norintys ateityje išsikelti į Tarandę
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal kam nors centre gyvenančiaim ir dirbančiam atrodo, kad panacėja nuo visų transporto problemų yra dviračių takai, viešasis transportas ir panašūs dalykai. Prašom tą papasakoti Tarandės, Perkūnkiemio ar Klevinės gyventojams ir juos įtikinti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Koncepcija yra graži PiaRine prasme. Ypač ji būtų puiki negyvenamoje vietovėje.
Bet ji nesprendžia tos problemos, kuri atsirado chaotiškai plėtojant Ukmergės gatvės prieigas su daugybe šviesoforų ir kairiųjų posūkių.
Vietoj to, kad būtų suplanuoti keli mazgai, kur visas privažiuojamasis esimas būtų nukreiptas į lygiagrečias privažiuojamąsias gatvės, pačioje Ukmergės gatvėje pripaišyta naujų dėžučių su jaukiais komercinės paskirties pirmaisiais aukštais.
Nesukama galvos, kas bus kituose aukštuose - gyventojai ar ofisynai. Abu variantai generuoja automobilių srautus ir parkavimo poreikį, tik skirtingu paros laiku.
Apie žaidimų aikšteles prie judrios gatvės net kalbėti nereikia, kad tai absurdas.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąMan, kaip miesto, o ne suburbijos gyventojui - tai visi Šiaurinės, Mykolo Lietuvio, Žirnių projektai mažai rūpi. (...) Žymiai svarbiau man, kaip miesto gyventojui, sutvarkyti kiemai, krantinės, nauji dviračių takai, naujas VT (...)
Jei ten teisingai įžiūriu koncepcijos vizualizacijas, ketinama siaurinti Ukmergės gatvę ir palikti tik 2 juostas + A juostą.
Atrodo, Ukmergės gatvės siaurinimas yra puiki idėja, ypač per savivaldyvbės rinkimus. Politikai turėtų pasistengti kuo plačiau supažindinti Ukmergės gatvės prieigų gyventojus su savo planais.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
Būtų reali nauda miestui, jeigu etapai (bent jau pagal šią viziją) būtų įgyvendinami atvirkštine tvarka. Tikrai svarbiau yra pratęsti greitajį autobusą iki miesto pakraščio, nutiesti A juostas jam (juo labiau, kad nemažoje dalyje gatvės nieko nereikia rekonstruoti, užtektų tik dažų), ten ties aplinkkelio sankryžą įrengti P+R, o jau tada galima pereiti prie kitų dalių. T.y. statyti krepšinio lankus prie senukų, apželdinti P+R aikštelę prie senukų (tarsi tai padidintų jos funkcionalumą ir naudą) ir sodinti pušeles ant šlaitų. Nors aikštelės apsodinimas gal būtų ir į naudą, gal tada pravažiuojant neatrodytų tokia tuščia.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNereikia būti dideliu specialistu norint įžvelgti bendrą tendenciją, kuri nesiruošia keistis.
Komentuoti:
-
Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Taip detaliai komentuoti viziją reikia irgi proto turėt. Tas pats, kaip komentuoti bendrąjį planą, kad va nenupaišė perėjos.
Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
---
Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
Pas mus ir kiemo bobutės nuomonės paisoma (kai kažkam patogu), kuo blogesnis Mauricas?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPagal pirmąją nuotrauką-vizualizaciją, tai bus atsikovotas parkingas iš visokių „Senukų” ir pan., pagal „Regia” realiai jiems liks iki trečdalio turimo parkingo ploto, tai ką, statys požeminius parkingo liftus automobiliams? Matyt, turės kraustytis tokios įstaigos iš ten.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Taip detaliai komentuoti viziją reikia irgi proto turėt. Tas pats, kaip komentuoti bendrąjį planą, kad va nenupaišė perėjos.
Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
---
Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?Paskutinis taisė sleader; 2018.11.18, 19:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: