Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Tai šita vizija yra "kaip nori didesnė visuomenės dalis"? Abejoju.
    Kita vertus, kiekvienas atskiras individas nemato visumos, todėl, vadovaudamasis tik savo nuožiūra dažnai gali priimti neracionalius sprendimus.
    Klausimai dėl projekto jau kyla, tikimės, kad bus sulaukta paaiškinimų ar korekcijų.
    Kad nebūtų kaip su Vokiečių g. rekonstrukcija. Vizijos, diskusijos, planai ir... sprogęs burbulas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Del Maurico komentaro ir gal reiktu daryt ne kaip reikia, o kaip nori didesne visuomenes dalis, tai geras pavyzdys yra mokesciai:
    Jei paklaustume bet ko ar jis nori moketi mokescius ar ne, tai didzioji dauguma atsakytu kad nenori. Ir jei leisti nemoketi tai ir nemokes. Ir jiems visiskai nesvarbu, kad jie patys nesugebes gyventi tokioje teritorijoje kuri pavirs i blogiau nei Somali (ten bent jau silta). Kai ateis zopa chebra tiesiog issiskirstys ir isvaziuos i ten kur mokescius visgi reikes moket, bet bus tinkamos gyvenimui salygos. Bet jei leist nemoket, nepriklausomai nuo pasekmiu patikekit dauguma nemokes. Tokia yra zmoniu prigimtis, kiekvienas atskirai individas neziuri toliau savo kisenes ir savo asmeninio komforto, del to nevisada reikia daryti taip kaip nori dauguma. Visiskai tipinis atvejis su keliu platinimu ir Maurico komentaru - jei darysim kaip nori visi, visiem bus blogiau.
    Skirtumas tame, kad nemokant mokesčių yra garantuotas krachas be privalumų. Net ir kardinalios suburbanizacijos atveju kaip pvz JAV privalumų vis dar lieka. Pasižiūrėjus kiek gyvenamosios erdvės ten turi tikrai pavydu darosi. Priešingai nei mokesčių atveju, tai yra prioritetų klausimas.

    Ir kitas dalykas - ar norisi tuos "netinkamus" elementus apmokestinti (nori komforto - puiku, tegu tik susimoka), ar bausti tol, kol pakeis savo nuomonę? Paaiškinimas, kad laukuose pasistatę namus tegu patys asfaltuojasi gatves ir organizuojasi darželius yra mokestis už komfortą. Noras siaurinti magistralines gatves panašiau į baudimą. A-la nepatinka gyventi mūsų SimCity variante - duskit. Tik tada gali būti, kad ofisai migruos į priemiesčius ir centras po truputi apmirinės kaip nutiko JAV.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Del Maurico komentaro ir gal reiktu daryt ne kaip reikia, o kaip nori didesne visuomenes dalis, tai geras pavyzdys yra mokesciai:
    Jei paklaustume bet ko ar jis nori moketi mokescius ar ne, tai didzioji dauguma atsakytu kad nenori. Ir jei leisti nemoketi tai ir nemokes. Ir jiems visiskai nesvarbu, kad jie patys nesugebes gyventi tokioje teritorijoje kuri pavirs i blogiau nei Somali (ten bent jau silta). Kai ateis zopa chebra tiesiog issiskirstys ir isvaziuos i ten kur mokescius visgi reikes moket, bet bus tinkamos gyvenimui salygos. Bet jei leist nemoket, nepriklausomai nuo pasekmiu patikekit dauguma nemokes. Tokia yra zmoniu prigimtis, kiekvienas atskirai individas neziuri toliau savo kisenes ir savo asmeninio komforto, del to nevisada reikia daryti taip kaip nori dauguma. Visiskai tipinis atvejis su keliu platinimu ir Maurico komentaru - jei darysim kaip nori visi, visiem bus blogiau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jo komentaras ir yra ne kaip siauros srities specialisto, bet atspindintis ryškios visuomenės dalies požiūrį. O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai.

    Pvz galima bandyti optimizuoti kelionės laiką tankinant miestą ir stumiant VT. Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro. Ar optimalu versti žmones optimizuoti laiką, kuris jiems gal net nėra svarbiausias dalykas? Ar optimaliau įsiklausyti į jų norą turėti daugiau erdvės ir privatumo?
    Būtent, čia ne "nusimanyme" esmė yra, o kokie visuomenės prioritetai, jeigu žmogus nori gyventi bendorėliuose, o Ukmergės g., važiuoti į darbą arba apsipirkti į senukus, maximą ar akropolį ir plius minus pusvalandis kelionės jam nėra esminis dalykas gyvenime, kodėl reiktų ir taip tankią šeškinę dar labiau spausti ir kišti žmones gyventi prie triukšmingos ir užterštos gatvės? Tie, kurie tą siūlo lygiai taip pat nieko nenusimano, tik bando primesti savo asmeninę nuomonę. O tie, kurie siūlo neatsižvelgti į visuomenės nuomonę, ypač tos, kuri sumoka daugiausia mokesčių, apskritai yra užstrigę sovietmetyje, kur valstybė geriausiai nuspręsdavo, kad reikia uždrausti priemiestyje namus statyti ir reikia visus į troleibusus sukišti.
    Europoje pilna pavyzdžių panašių magistralinių gatvių, daug kur netgi nėra šviesoforų ir perėjų kaip Ukmergės g. atveju ir niekas ten nieko lėtinti ir siaurinti neplanuoja, netgi atvirkščiai, nes supranta, kad greitkelis nuo miesto galo iki centro didelis pliusas ir vertybė:

    https://www.google.lt/maps/@57.71594.../data=!3m1!1e3
    https://www.google.lt/maps/@59.30031.../data=!3m1!1e3
    https://www.google.lt/maps/@60.21558.../data=!3m1!1e3
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.19, 10:54.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    dar didesne dalis visuomenes vertina savo laika ir nenori gyvent Vilniaus miesto pakrasciuose. supraskit gi pagaliau viena karta, norit turet savo kiema, tai arba turekit bapkiu daug arba kentekit visus su tuo gaunamus minusus.
    Čia žiūrint pagal forumiečių apklausą ar kokią pieno riebumo statistiką? Užmiestis plečiasi sparčiai. Nemaža dalis gyvenančių miegamuosiuose rajonuose tik ir svajoja apie persikėlimą į užmiestį artimesnėje ar tolimesnėje ateityje. Dar klausimas 20mečiai hipsteriai ar neužsimanys to paties po 10 metų planuodami šeimos pagausėjimą.

    N žmonių ir kenčia visus tuos gaunamus minusus. Bet optimalių hipsterių nuomone panašu, kad jei žmonės neatsisako savo norų - reiškia kenčia per mažai. Ir reikia didinti nepatogumus, kad kentėtų labiau. Tol, kol pakeis savo nuomonę.

    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Nereikia turet daug koses galvoj, jog suprast, kad uz X pinigu suma infrastrukturos pakeitimai pades zymiai didesniai daliai centro gyventoju, nei Vilniaus krasto gyventojams. Tai is situ paprastu faktu, kokia isvada gali but padaroma?
    Išvada, kad tamsta skaičuoji tik kas "optimaliau". O ne vertinant žmonių lūkesčius, norus ir t.t. Dar optimaliau būtų uždrausti privatų transportą, visus sukišti į tankiai sustatytus daugiabučius su tiksliai apskaičiuotu plotu vienam asmeniui ir pan ir t.t.

    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Apie Maurico komentara - tai i ji rimtai gali ziuret tik tie, kuriem jis yra palankus del ivairiausiu aplinkybiu. Dar galit kokio Uzkalnio ar Vaitulionio det komentarus, matau miesto pletra zino tiek pat, kiek ir Mauricas.
    Su tokiu požiūriu po rinkimų atsiranda krūvos komentarų "neįsivaizduoju, kas galėjo už JUOS balsuoti". Viena yra žiūrėti grynai iš optimalios technokratinės pusės, kita yra jausti visuomenės pulsą.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ne, ne optimaliau.
    Vienas dalykas tavo pasakymas "Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro", na tai turiu tau naujienu: dar didesne dalis visuomenes vertina savo laika ir nenori gyvent Vilniaus miesto pakrasciuose. supraskit gi pagaliau viena karta, norit turet savo kiema, tai arba turekit bapkiu daug arba kentekit visus su tuo gaunamus minusus.
    Nereikia turet daug koses galvoj, jog suprast, kad uz X pinigu suma infrastrukturos pakeitimai pades zymiai didesniai daliai centro ar miegamuju rajonu gyventoju, nei Vilniaus krasto gyventojams. Tai is situ paprastu faktu, kokia isvada gali but padaroma?

    Apie Maurico komentara - tai i ji rimtai gali ziuret tik tie, kuriem jis yra palankus del ivairiausiu aplinkybiu. Dar galit kokio Uzkalnio ar Vaitulionio det komentarus, matau miesto pletra zino tiek pat, kiek ir Mauricas.
    Paskutinis taisė mr_miegas; 2018.11.19, 10:44.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Kartais Maurico komentarai turi prasmes, bet sitas leidzia suprasti kad negali zmogus zinoti viska. Ir geriau jau nekomentuotu sryciu, kur nieko nenusimano.
    Jo komentaras ir yra ne kaip siauros srities specialisto, bet atspindintis ryškios visuomenės dalies požiūrį. O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai.

    Pvz galima bandyti optimizuoti kelionės laiką tankinant miestą ir stumiant VT. Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro. Ar optimalu versti žmones optimizuoti laiką, kuris jiems gal net nėra svarbiausias dalykas? Ar optimaliau įsiklausyti į jų norą turėti daugiau erdvės ir privatumo?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Smagus Maurico komentaras, kai Ukmergės g lyginama su Tokijo (33 mln. gyventojų) ir Londono (12 mln.) magistralėmis.

    Man kaip tik patinka, kai pagaliau prioritetas ne miesto automobilistams
    Kartais Maurico komentarai turi prasmes, bet sitas leidzia suprasti kad negali zmogus zinoti viska. Ir geriau jau nekomentuotu sryciu, kur nieko nenusimano.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Smagus Maurico komentaras, kai Ukmergės g lyginama su Tokijo (33 mln. gyventojų) ir Londono (12 mln.) magistralėmis.

    Man kaip tik patinka, kai pagaliau prioritetas ne miesto automobilistams

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    O kokia tada asmeninė atsakomybė tų pensininkų?
    Balsuoti už žadančius didesnes pensijas ir mažesnes kainas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą


    Niekas žmonių į Tarandę per prievartą neištrėmė, nepaskyrė būsto ten. Žmonės žinojo, kur keliasi. Lietuvoj labai trūksta asmeninės atsakomybės - visada dėl asmeninių pasirinkimų sukeltų pasekmių yra kalti ir jas turi taisyti politikai. O vat didelė dalis gyvenančių Šeškinėje ir Fabijoniškėse gavo butus sovietiniais laikais pagal paskyrimą, tačiau normali infrastruktūra jiems sukurta nebuvo iki šiol.
    nemokamai gavę butus dabar iš vis turėtų tyliai sėdėti kamputyje, realybė tokia, kad koks bendorėlių gyventojas mauricas išlaiko kokį 10 šeškinės pensininkų per sodros įmokas ir dar iš jo gpm savivaldybė dabar tvarko tų pensininkų daugiabučių kiemus, įrenginėja skverus, parkingus, važinėja lengvatinis VT ir t.t., kai tuo tarpu individualių namų kvartaluose visa aplinka įrengiama ir prižiūrima tik pačių savininkų lėšomis. Ir jūs dar sakot, kad mauricas asmeninės atsakokymės neturi. O kokia tada asmeninė atsakomybė tų pensininkų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Bet ne vienos partijos ir centrinio planavimo laikai. O balso teisę turi ir išsikėlę ar norintys ateityje išsikelti į Tarandę

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kam nors centre gyvenančiaim ir dirbančiam atrodo, kad panacėja nuo visų transporto problemų yra dviračių takai, viešasis transportas ir panašūs dalykai. Prašom tą papasakoti Tarandės, Perkūnkiemio ar Klevinės gyventojams ir juos įtikinti.
    Niekas žmonių į Tarandę per prievartą neištrėmė, nepaskyrė būsto ten. Žmonės žinojo, kur keliasi. Lietuvoj labai trūksta asmeninės atsakomybės - visada dėl asmeninių pasirinkimų sukeltų pasekmių yra kalti ir jas turi taisyti politikai. O vat didelė dalis gyvenančių Šeškinėje ir Fabijoniškėse gavo butus sovietiniais laikais pagal paskyrimą, tačiau normali infrastruktūra jiems sukurta nebuvo iki šiol.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Koncepcija yra graži PiaRine prasme. Ypač ji būtų puiki negyvenamoje vietovėje.

    Bet ji nesprendžia tos problemos, kuri atsirado chaotiškai plėtojant Ukmergės gatvės prieigas su daugybe šviesoforų ir kairiųjų posūkių.
    Vietoj to, kad būtų suplanuoti keli mazgai, kur visas privažiuojamasis esimas būtų nukreiptas į lygiagrečias privažiuojamąsias gatvės, pačioje Ukmergės gatvėje pripaišyta naujų dėžučių su jaukiais komercinės paskirties pirmaisiais aukštais.
    Nesukama galvos, kas bus kituose aukštuose - gyventojai ar ofisynai. Abu variantai generuoja automobilių srautus ir parkavimo poreikį, tik skirtingu paros laiku.
    Apie žaidimų aikšteles prie judrios gatvės net kalbėti nereikia, kad tai absurdas.

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Man, kaip miesto, o ne suburbijos gyventojui - tai visi Šiaurinės, Mykolo Lietuvio, Žirnių projektai mažai rūpi. (...) Žymiai svarbiau man, kaip miesto gyventojui, sutvarkyti kiemai, krantinės, nauji dviračių takai, naujas VT (...)
    Gal kam nors centre gyvenančiaim ir dirbančiam atrodo, kad panacėja nuo visų transporto problemų yra dviračių takai, viešasis transportas ir panašūs dalykai. Prašom tą papasakoti Tarandės, Perkūnkiemio ar Klevinės gyventojams ir juos įtikinti.

    Jei ten teisingai įžiūriu koncepcijos vizualizacijas, ketinama siaurinti Ukmergės gatvę ir palikti tik 2 juostas + A juostą.
    Atrodo, Ukmergės gatvės siaurinimas yra puiki idėja, ypač per savivaldyvbės rinkimus. Politikai turėtų pasistengti kuo plačiau supažindinti Ukmergės gatvės prieigų gyventojus su savo planais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
    O PP bus pateikti to paties pirmo etapo, kuris ir šoje vizijoje įvardintas pirmuoju? Jei taip, tai nėra ko pernelyg daug tikėtis.
    Būtų reali nauda miestui, jeigu etapai (bent jau pagal šią viziją) būtų įgyvendinami atvirkštine tvarka. Tikrai svarbiau yra pratęsti greitajį autobusą iki miesto pakraščio, nutiesti A juostas jam (juo labiau, kad nemažoje dalyje gatvės nieko nereikia rekonstruoti, užtektų tik dažų), ten ties aplinkkelio sankryžą įrengti P+R, o jau tada galima pereiti prie kitų dalių. T.y. statyti krepšinio lankus prie senukų, apželdinti P+R aikštelę prie senukų (tarsi tai padidintų jos funkcionalumą ir naudą) ir sodinti pušeles ant šlaitų. Nors aikštelės apsodinimas gal būtų ir į naudą, gal tada pravažiuojant neatrodytų tokia tuščia.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Nereikia būti dideliu specialistu norint įžvelgti bendrą tendenciją, kuri nesiruošia keistis.
    Kaip ir žmogaus idėjų atgyvenimą, kai siūlo miestui plėstis belenkiek į šonus ir tuo pačiu įsivaizduodamas, kad taip sumažins kamščius. Yeah, right.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
    Nereikia būti dideliu specialistu norint įžvelgti bendrą tendenciją, kuri nesiruošia keistis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Taip detaliai komentuoti viziją reikia irgi proto turėt. Tas pats, kaip komentuoti bendrąjį planą, kad va nenupaišė perėjos.

    Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.

    ---

    Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
    Tai koncepcija, ko gero, ir teikiama diskusijai. Atsiranda pirmieji svarstymai. Ar tai blogai?

    Pas mus ir kiemo bobutės nuomonės paisoma (kai kažkam patogu), kuo blogesnis Mauricas?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Pagal pirmąją nuotrauką-vizualizaciją, tai bus atsikovotas parkingas iš visokių „Senukų” ir pan., pagal „Regia” realiai jiems liks iki trečdalio turimo parkingo ploto, tai ką, statys požeminius parkingo liftus automobiliams? Matyt, turės kraustytis tokios įstaigos iš ten.
    Kraustysis arba dar toliau Ukmergės g., kas ten jau ir vyksta, arba į Gariūnų g. Nemažai kažkieno laisvos žemės prie Vakarinio aplinkelio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Taip detaliai komentuoti viziją reikia irgi proto turėt. Tas pats, kaip komentuoti bendrąjį planą, kad va nenupaišė perėjos.

    Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.

    ---

    Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
    Na koncepcijos bukletas sudaro 56 lapus. Yra daug schemų, brėžinių, aprašymų, todėl yra ir ką komentuoti. Jei tai būtų tik vizulkė, kuri buvo pateikta facebook paskyroje, tai nebūtų ir ką detaliai komentuoti. Nereikia tada pateikti schemų/brėžinių su perkeliamomis perėjomis, stotelėmis, naikinamomis nuovažomis ir kt., nebus ir kritikos. Juo labiau jeigu tai tiesiog "fantazijos". Miestas tam išleido pinigus, tai norėtųsi, kad už tuos pinigus būtų sukurtas apčiuopiamas rezultatas, kuriuo būtų galima pasinaudoti. Dabar tai tiesiog priešrinkimis bukletėlis su gražiais prešinukais, kuris pristatomas kaip gatvės pertvarkos vizija. Nebūčiau visko peržiūrėjęs, bet pradžioje keliami aktualūs klausimai, nustatytos esamos problemos, tik pateikti sprendiniai toli gražu prasilenkia su realybe.
    Paskutinis taisė sleader; 2018.11.18, 19:22.

    Komentuoti:

Working...
X