Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    kai ženklai įjungiami 6 valandoms per metus, ir tai ne visi veikia, ar tai ne išmesti į balą pinigai?
    Šiaip jie turėtų veikti visą parą, jei nėra pakitimų tai turėtų rodyti esamą leistiną greitį. Tam jie ir įdiegti, ir būtent tas taupymas nervina, o ne taupymas

    Comment


      Parašė Draarvys Rodyti pranešimą

      Šiaip jie turėtų veikti visą parą, jei nėra pakitimų tai turėtų rodyti esamą leistiną greitį. Tam jie ir įdiegti, ir būtent tas taupymas nervina, o ne taupymas
      Kaip pavaziuoju pro tuos kintamuosius zenklus, tai tik viena kita pixeli, balta, raudona, ar zalia spalva rodo ir tiek. Jie jau ten kuri laika sugede yra, nezinau kas ten juos priziuri.

      Comment


        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

        Kaip pavaziuoju pro tuos kintamuosius zenklus, tai tik viena kita pixeli, balta, raudona, ar zalia spalva rodo ir tiek. Jie jau ten kuri laika sugede yra, nezinau kas ten juos priziuri.
        Kaip tai sugedę, jei jie iš esmės nauji ir beveik neveikė?

        Comment


          tai apie tai ir kalba - pinigai sukišti, projektas neveikia, baigsis garantija ir viso gero.
          -

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Kaip tai sugedę, jei jie iš esmės nauji ir beveik neveikė?
            Matyt panašiai kaip dviračių takų apšvietimas Vilniuje: suinvestuoja dešimtis ar šimtus tūkstančių, viską įrengia, paveikia vieną savaitę ir po to atia atia. Niekas nei taiso, nei prisiima atsakomybę, nei pripažįsta nuosavybę. Tiesiog aplaidumas.

            Comment


              Nesuprantu kodėl negalėjo įrengti šalia kelio, reikėjo virš kelio. Nors A5 teko užmatyti šalia kelio.
              Šiaip su e. ženklais reikia elgtis atsargiai nes brangi priežiūra. Skandinavijoje teko užmatyt kai kur net atsisako e. ženklų dėl brangios priežiūros.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                tai apie tai ir kalba - pinigai sukišti, projektas neveikia, baigsis garantija ir viso gero.
                Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?
                Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
                Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?
                  Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
                  Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas
                  Mačiau projektą, viskas jau įrengta, nebus papildomų elementų. Nebent koks atskiras projektas ant tų gembių pritvirtinti kokius nors greičio radarus, vid. greičio matuoklius, kad visam kelyje matuot kaip John norėtų (ir realiai nematau bėdos iki tam tikros ribos).

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Tiesiog aplaidumas.
                    Kas galėtų paneigti kad tai korupcijos arba nusikalstamo aplaidumo apraiška?
                    Galėtų bent jau dalykų kurie visiems ant akių nesufakapinti.

                    -

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.

                      Click image for larger version  Name:	20221220_212246.jpg Views:	171 Size:	75,5 kB ID:	2018745
                      Ačiū už pasidalinimą nuotrauka.
                      Per porą savaičių važiavau 3 kartus mašruytu V-K-V.

                      Tie kintamos informacijos kelio ženklai tikrai padėjo. Jei dega "90" ar net "80", tai išties ten rimti reikalai ir nėra ko lakstyti; o jei tik įspėjimas apie slidumą - tai tik šiaip šlapia danga.
                      Tik kas gali paaiškinti, kodėl visus tris kartu nuo Vilniaus iki Vievio iki Elektrėnų kelias būdavo prastai nuvalytas o toliau iki Kauno buvo jau normali šlapia autostrada.
                      Dar toks pastebėjimas, kad esant prastam orui dėl intensyvesnio eismo (labiau nuvažinėta) ir gal dažnesnio valymo važiavimas A1 yra kur kas saugesnis nei A2 (kur per visą ilgį po atodrėkio yra 1,5 - 2,0 m. pločio tirpstančio sniego bala).

                      Comment


                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tamsoje-kodel

                        Belgija yra viena iš valstybių, kurioje beveik visuose greitkeliuose sumontuotas apšvietimas. O Lietuvoje net ir pagrindinis kelias Vilnius–Kaunas yra apšviestas tik ruožais, pavyzdžiui, ties Grigiškėmis, Vieviu, Strošiūnais, Žiežmariais ir pan. Šalies vairuotojai ne kartą kėlė klausimą, ar minėtoje automagistralėje taip pat neplanuojama sumontuoti apšvietimo visur, esą tai užtikrintų didesnį eismo dalyvių saugumą, ypač rudenį ir žiemą. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) teigimu, tokių planų nėra.
                        Aišku, apšvietimas gerai, bet gal reiktų pirma suremontuoti kelio dangą? Ir pagaliau sumomontuoti sektorinius greičio matuoklius? Susidaro įspūdis, kad tame kelyje viskas daroma tik tam, kad būtų galima su sportiniu automobiliu kuo greičiau lėkti antra juosta.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Kas tas viskas? Nesuremontuojama danga, kad galėtų greičiau lėkti? Kas dar tas viskas?

                          Comment


                            Belgija tankiai apgyvendinta, plius vienintelė šalis Europoje kuri ištisai apšviečia kelius, berods dar tokia tvarka yra/buvo Rusijos mokamuose keliuose su susimokėjimo punktais.

                            Lietuvoj sutinku, kad sutvarkius Via Baltica, tai realiai užmiesčio keliuose daugiausia dangas tvarkytų ir pavienius aplinkkelius įrenginėtų. Nu dar ženklinimą

                            Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.26, 12:23.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.
                              Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.
                                Planų apšviest nėra.
                                Galima sakyt, yra planai sutvarkyt dangą pagal tuos prioritetų sąrašus.
                                Aišku žiūrėsim kas bus po kitų seimo rinkimų. Geriau nors tie sąrašai lieka, nes jeigu keist vėl planų dokumentus, tai matom, kad tik stagnaciją užsiveisiam.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką.
                                  Nzn, manęs plento apšvietimas neakina, atvirkščiai, problema iš sviesaus ruožo įvažiuoti į tamsų ruožą.

                                  -

                                  Comment


                                    Na taip, įspūdingas argumentas neapšviesti kelių - akins atvažiavus iś tamsos

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. .
                                      Per 15 metų nė karto nebuvau tokiu būdu apakintas.

                                      Comment


                                        Šiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
                                        P.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                          Šiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
                                          Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X