Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Problemos tokios:
    1. Baltos linijos ryškesnės ir atspindi šviesą. Po saulėlydžio geltonos vos įžiūrimos.
    2. Iš 2+2 pereina í 3+1. T.y. Nuo Vilniaus lieka 1 juosta, í Vilnių - 3 juostos. Iš jų 1 iš Vilniaus, 2 priešpriešais.

    Daug kartu stebėtas scenarijus. Nuo Vilniaus visi susirikiuoja dešiniau, sulėtina ir tada viskas ok. Trukmė 1-2-3 min. Po jų atsiranda kažkas kas nori varyt antrąja nuo Vilniaus. Jis turi persirikiuoti per žalią veją.

    Avarijos scenarijus. Nuo Vilniaus tris minutes visi susirikiuoja í pirmą juostą. Í Vilnių važiuoja, dvi juostos, staiga kažkokios geltonos linijos. Bet niekas priešpriešais neatvaro. Visi persirikiuoja pagal geltonas, bet ten reikia varyt per akmenis ir “tarkuota” kraštinę linij. Todėl, nesant mašinų priešpriešais, visi nuo geltonų grįžta prie baltų.

    ir staiga, kaźkas po 3 min periodo nebuvimo - kaźkas iš Vilniaus persirikiuoja. Kerta źalià zonà. Ir iššoka prieš í Vilniu
    ú. O šitie jau pagal baltas varo, o ne geltonas.

    išeitis - blokai tarp juostų ar bent gairelės.

    //taisyta kalba.
    Paskutinis taisė Fulgur; 2023.11.28, 22:40.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų.
      Vakar vienas ruožo pradžioj pradėjo važiuot kelkraščiu, bet po keletos sekundžių dasiprotėjo ir grįžo į 1 juostą. Kitas ruožo viduryje mane, važiuojanį 1 juosta, "aplenkė" kelkraščiu

      Comment


        Šios temos 77-ame puslapyje yra nedidelė diskusija apie aplinkkelio per Karčiupį galimybę
        https://www.miestai.net/forumas/foru...-kaunas/page77

        ​Karčiupio gyventojai išsigando apylankos per sodus. LAKD nurodo, kad pirmiau bus pastatytas laikinas tiltas per Kauno marių įlanką / Krunos upelio žiotis.

        15min.lt 2023.11.26
        Kelių direkcija ramina Karčiupio žmones: rekonstruojant Krunos tiltą apylankos nebus
        https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...us-667-2150916

        Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
        Parašė LinS Rodyti pranešimą
        LAKD 2023.05.11
        Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną
        Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų.
        Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.

        https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Laikino tilto per Kruną projektavimas pradėtas 2023.04, turėtų būti baigtas 2024.01 mėn. o kada praaidės statybos, dar nėra aišku.
          Yra jau paskelbta darbų pirkimo rinkos konsultacija, prie dokumentų taip pat yra ir abu projektai (laikino bei esamo tilto). Tai kitų metų pradžioje manau realu, jog prasidės darbai.

          RINKOS KONSULTACIJA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS-KAUNAS-KLAIPĖDA 87,335 KM LAIKINO TILTO PER KRUNĄ STATYBĄ IR ESAMO TILTO PER KRUNĄ REKONSTRAVIMAS
          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

          Comment


            Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
              liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. .
              Važiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
              Paskutinis taisė Bmweda; 2023.11.27, 17:18.

              Comment


                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                Važiuojant nuo Kauno liko ir geltonas ženklas su juodom rodyklėj, kad netrukus eismas vyks tik antra juosta....Taigi visiems px: tiek vairuotojams, kurie 70km/h ruože lekia ant 90 km/h (net fūra šiandien mane lenkė, nors mano greitis 79 pagal Gps), tiek radarų direkcijai.
                Nesinori teisinti skraiduolių, bet direkcijos požiūris stebina jau daugelį metų. Aš rimtai galvoju, kad juos reikia auklėti teismais po kiekvienos didesnės/skaudesnės avarijos, bandant įrodyti aplaidumą.

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                  Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
                  Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
                  Mano blogas

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
                    Taip ir yra. Ir Šveicarijoje taip pat.

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Nepamenu kur (turbūt DE) mačiau kaip tos geltonos juostos plevėsuoja vėjyje kai kur atsilupusios. Toks vaizdas, kad ten kaip izūlkę priklijuoja, o paskui tiesiog nuplėšia.
                      Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
                        Vokietija kaip tik garsėja lėtais remonto tempais Autobanuose. Ne vieną internetinį šaltinį teko matyt kur sako viskas aptverta, remontas, o darbai nevyksta, arba vyksta mažu tempu.
                        Pvz. skandinavai, kiti europiečiai kaip tik greitai dirba.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
                          Čia gal labiau ne dėl tempų, o dėl to, kad klijuojama Vokietijoje laikys, nes jai ji ištisinė tai niekas per ją nevažiuos ir nesirikiuos. O Lietuvoje lietuviški šumakeriai kelis kartus kirs ištisinę geltoną liniją vienoje remonto juostoje.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                            Turiu klausimą žinantiems - anądien važiavau A1 ir pravažiavau kelias atšakas, kur anksčiau matosi buvo nukreiptas srautas į priešpriešinę juostą ir liko tos šlykščios pusiau nutrintos geltonos linijos. Klausimas - kodėl tik pas mus jos matosi po remontų? Kaip tos linijos vėliau šalinamos vakaruose, kad paskui jų visai nebesimato? Nes tokių vaizdų neteko matyti niekur, nei rytų, nei vakarų Europoje, tik pas mus.
                            Panašu kad jos uždažytos juodais dažais, atrodo kraupiai, staigiai pasirodžiusi iš po priekyje važiuojančio automobilio, gali įvaryti infarktą.
                            -

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
                              Todėl lietuviai nudažo su geltonu guašu, kuris po savaitės nusitrina, o palijus nesimato dar nespėjus pradėti remonto tam ruože
                              Mano blogas

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                10 balų už prikolą.
                                Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO
                                A9/E272 ženklo nebeliko, pakeistas į A1/E85.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                  A9/E272 ženklo nebeliko, pakeistas į A1/E85.
                                  Susidarė įspūdis, kad paliko kelininkai easter egg'ą (staigmeną), kad kažkas praneštų ir pataisytų

                                  Comment


                                    Tokiu lietingu oru turbūt matysis naujos technologijos privalumai ruoze tarp Antakalnio ir Rumšiškių

                                    Lrytas.lt 2023.12.20
                                    Magistralėje Vilnius–Kaunas kelininkai įdiegė naujovę
                                    AB „Kelių priežiūra“ pradeda taikyti inovatyvią technologiją – taškinį kelio ženklinimą. Pirmieji darbai, atstatant nudėvėtą ženklinimą, įvyko atliekant paprastąjį dangos remontą.viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 – 80,504 km atkarpose.

                                    Naujovė užtikrins geresnį linijų atspindį, kai matomumas kelyje sumažėja, pavyzdžiui, esant smarkiam lietui, ypač tamsos metu.
                                    Taškinis kelio ženklinimas išskirtinis tuo, kad jo paviršius nėra lygus. Ant visų – iškilusių ir įdubusių ženklinimo vietų – užpurkšti specialūs stiklo rutuliukai. Šis ženklinimas išsiskiria dar ir tuo, kad lyjant vanduo skersiniu bei išilginiu nuolydžiu greičiau nuteka nuo dangos dėl joje esančių kelių milimetrų tarpų tarp ženklinimo „taškų“.

                                    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...emate-29673415

                                    Comment


                                      Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
                                      Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

                                      Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.

                                      Click image for larger version

Name:	gariunai.jpg
Views:	1164
Size:	75,5 kB
ID:	2070201
                                      parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:

                                      Informuojame, kad šiuo metu Jūsų siūlomi eismo organizavimo pakeitimai nėra pagrįsti eismo srautų laidumo tyrimu ir analize ar eismo saugos ekspertiniu vertinimu ir artimiausiu metu Kelių direkcija tokių tyrimų ar vertinimų atlikti nėra suplanavusi. Tačiau ateityje, planuojant rekonstruoti kelio ruožą, ar sankryžą būtų atlikti transporto srautų laidumo tyrimai, reikalingos kelių infrastruktūros saugos valdymo procedūros ir remiantis išvadomis, parinkti atitinkami projektiniai sprendiniai

                                      Comment


                                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                        parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
                                        Galėtų būti tavo patikslinantis raštas su klausimais: pagal kokius kriterijus ir faktinius duomenis radarų direkcija planuoja eismo srautų tyrimus, analizę ir eismo saugos ekspertinį vertinimą; kodėl tavo kreipimasis nėra pagrindas atlikti tokius tyrimus ir vertinimus.

                                        Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kaip ėmėsi dėl radarų statymo.
                                        Paskutinis taisė Bmweda; 2024.01.05, 22:55.

                                        Comment


                                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                          Galėtų būti tavo patikslinantis raštas su klausimais: pagal kokius kriterijus ir faktinius duomenis radarų direkcija planuoja eismo srautų tyrimus, analizę ir eismo saugos ekspertinį vertinimą; kodėl tavo kreipimasis nėra pagrindas atlikti tokius tyrimus ir vertinimus.

                                          Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kai ėmėsi dėl radarų statymo.
                                          Pabandysiu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X