Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Kaip pavaziuoju pro tuos kintamuosius zenklus, tai tik viena kita pixeli, balta, raudona, ar zalia spalva rodo ir tiek. Jie jau ten kuri laika sugede yra, nezinau kas ten juos priziuri.Parašė Draarvys Rodyti pranešimą
Šiaip jie turėtų veikti visą parą, jei nėra pakitimų tai turėtų rodyti esamą leistiną greitį. Tam jie ir įdiegti, ir būtent tas taupymas nervina, o ne taupymas
Comment
-
Kaip tai sugedę, jei jie iš esmės nauji ir beveik neveikė?Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Kaip pavaziuoju pro tuos kintamuosius zenklus, tai tik viena kita pixeli, balta, raudona, ar zalia spalva rodo ir tiek. Jie jau ten kuri laika sugede yra, nezinau kas ten juos priziuri.
Comment
-
Matyt panašiai kaip dviračių takų apšvietimas Vilniuje: suinvestuoja dešimtis ar šimtus tūkstančių, viską įrengia, paveikia vieną savaitę ir po to atia atia. Niekas nei taiso, nei prisiima atsakomybę, nei pripažįsta nuosavybę. Tiesiog aplaidumas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kaip tai sugedę, jei jie iš esmės nauji ir beveik neveikė?
Comment
-
Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tai apie tai ir kalba - pinigai sukišti, projektas neveikia, baigsis garantija ir viso gero.
Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas
Comment
-
Mačiau projektą, viskas jau įrengta, nebus papildomų elementų. Nebent koks atskiras projektas ant tų gembių pritvirtinti kokius nors greičio radarus, vid. greičio matuoklius, kad visam kelyje matuot kaip John norėtų (ir realiai nematau bėdos iki tam tikros ribos).Parašė Sula Rodyti pranešimą
Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?
Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas
Comment
-
Kas galėtų paneigti kad tai korupcijos arba nusikalstamo aplaidumo apraiška?Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesiog aplaidumas.
Galėtų bent jau dalykų kurie visiems ant akių nesufakapinti.
-
- 3 patinka
Comment
-
Ačiū už pasidalinimą nuotrauka.Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.
Per porą savaičių važiavau 3 kartus mašruytu V-K-V.
Tie kintamos informacijos kelio ženklai tikrai padėjo. Jei dega "90" ar net "80", tai išties ten rimti reikalai ir nėra ko lakstyti; o jei tik įspėjimas apie slidumą - tai tik šiaip šlapia danga.
Tik kas gali paaiškinti, kodėl visus tris kartu nuo Vilniaus iki Vievio iki Elektrėnų kelias būdavo prastai nuvalytas o toliau iki Kauno buvo jau normali šlapia autostrada.
Dar toks pastebėjimas, kad esant prastam orui dėl intensyvesnio eismo (labiau nuvažinėta) ir gal dažnesnio valymo važiavimas A1 yra kur kas saugesnis nei A2 (kur per visą ilgį po atodrėkio yra 1,5 - 2,0 m. pločio tirpstančio sniego bala).
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tamsoje-kodel
Aišku, apšvietimas gerai, bet gal reiktų pirma suremontuoti kelio dangą? Ir pagaliau sumomontuoti sektorinius greičio matuoklius? Susidaro įspūdis, kad tame kelyje viskas daroma tik tam, kad būtų galima su sportiniu automobiliu kuo greičiau lėkti antra juosta.
Belgija yra viena iš valstybių, kurioje beveik visuose greitkeliuose sumontuotas apšvietimas. O Lietuvoje net ir pagrindinis kelias Vilnius–Kaunas yra apšviestas tik ruožais, pavyzdžiui, ties Grigiškėmis, Vieviu, Strošiūnais, Žiežmariais ir pan. Šalies vairuotojai ne kartą kėlė klausimą, ar minėtoje automagistralėje taip pat neplanuojama sumontuoti apšvietimo visur, esą tai užtikrintų didesnį eismo dalyvių saugumą, ypač rudenį ir žiemą. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) teigimu, tokių planų nėra.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Belgija tankiai apgyvendinta, plius vienintelė šalis Europoje kuri ištisai apšviečia kelius, berods dar tokia tvarka yra/buvo Rusijos mokamuose keliuose su susimokėjimo punktais.
Lietuvoj sutinku, kad sutvarkius Via Baltica, tai realiai užmiesčio keliuose daugiausia dangas tvarkytų ir pavienius aplinkkelius įrenginėtų. Nu dar ženklinimą
Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.26, 13:23.
Comment
-
Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Planų apšviest nėra.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.
Galima sakyt, yra planai sutvarkyt dangą pagal tuos prioritetų sąrašus.
Aišku žiūrėsim kas bus po kitų seimo rinkimų. Geriau nors tie sąrašai lieka, nes jeigu keist vėl planų dokumentus, tai matom, kad tik stagnaciją užsiveisiam.
Comment
-
Nzn, manęs plento apšvietimas neakina, atvirkščiai, problema iš sviesaus ruožo įvažiuoti į tamsų ruožą.Parašė PoDV Rodyti pranešimąProblema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką.
-
- 6 patinka
Comment
-
Per 15 metų nė karto nebuvau tokiu būdu apakintas.Parašė PoDV Rodyti pranešimąProblema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. .
- 6 patinka
Comment
-
Šiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
P.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".-
Comment
-
Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.Parašė gerietis Rodyti pranešimąŠiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
Comment
Comment