O nėra taip, kad jau šią vasarą buvo pirminis planas užbaigti? Aišku net tokiu atveju tempas apgailėtinas. Kas lėmė tolesnį vėlavimą?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip keista ta atkarpa dabar važiuoti. Automagistralės ženklų nėra, bet visi kiti ženklai jau žali. Kaikur iš visokių degalinių išvažiavimuose jau matosi pastatyti ir uždengti būsimi automagistralės ženklai. Ta progra greitkelio ženklai - nurinkti. Taigi, teoriškai, šioje atkarpoje dabar greitis 90. Spėkit kiek ten važiuojančių tokiu greičiu. Skaičius panašus į barankos skylę.
 
 Beje tikiuosi pabaigs tvarkyti asfaltą, nes kai kur ten 130 lėkti yra savižudybė.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, kiek pastebėjau, tai įšalas jau senokai išėjęs. Tai kas pastaruosius kelis mėnesius trukdo baigti kalną smulkių pakibusių darbų? Nes iš esmės veiksmo ten nėra jokio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠių metų šalta žiema sustabdė darbus kuriam laikui. Praeitų metų žiemą buvo galima dirbti. O ar neatrodo, kad veikiančiame kelyje darbai vyksta lėčiau, nei statomame naujai? Todėl taip tiesiogiai lyginti negalima.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susidaręs nuomonę iš jūsų ankstesnių pranešimų, tikiuosi kad ten važiuojate ne daugiau 90 km/h?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą...šioje atkarpoje dabar greitis 90. Spėkit kiek ten važiuojančių tokiu greičiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingai tikitės.Parašė Austras Rodyti pranešimąSusidaręs nuomonę iš jūsų ankstesnių pranešimų, tikiuosi kad ten važiuojate ne daugiau 90 km/h?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
 https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435
 
 Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Olandai tokiems reikalams kasa tunelius. Gaunasi žymiai trumpesnės pakilimo-nusileidimo rampos.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAtsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
 https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435
 
 Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
 It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.Parašė liutass Rodyti pranešimąo asfaltas kaip buvo baisus 30 metu, taip ir liko beveik visoje atkarpoje Kaunas - Vilnius
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo tvarkomos greitėjimo/lėtėjimo juostos, išvažiavimai, bet pagrindinė danga daug kur liko kaip karta.Parašė digital Rodyti pranešimąKažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.
 
 Nes nesaugu, pinigai 30 metų įsisavinami, remontas ant remonto, o kelio dangos geros (neskaitant kelių atkarpų) kaip nėra taip nėra.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Kas važiuoja greičiau nei 130 km/h?
 Tikrai vienetai, iš mano vos ne kasdienės patirties. Daugumoje 95-115.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.01, 13:19.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.Parašė digital Rodyti pranešimąKažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.When a man lies, he murders some part of the world
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai važiuok iki Vilniaus. Kuo arčiau Vilniaus - tuo geresnė dangaParašė liutass Rodyti pranešimą
 daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 neturiu ten reikaluParašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Tai važiuok iki Vilniaus. Kuo arčiau Vilniaus - tuo geresnė danga When a man lies, he murders some part of the world When a man lies, he murders some part of the world
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, tiesą sakant, A1 važiuojant nuo Kauno link Kryžkalnio yra kur kas baisesnių atkarpų. Vietoj šito nereikalingo vertimo į automagistralę geriau būtų remontavę dangą visame A1. Taip pat vietoj naujų viadukų geriau būtų statę jungiamuosius kelius. Sunkiai suprantama, kad kelyje su tokiu intensyviu eismu ir tiek įvažiavimų/išvažiavimų į visokius šunkelius ir stovėjimo aikšteles gali būti saugu važiuoti 130km/h.Paskutinis taisė abruo; 2021.09.01, 15:48.Lietuva visiems.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaunas-Vilnius projektas tėra senos svajonės įgyvendinimas paverčiant kelią automagistrale pigiausiomis įmanomomis priemonėmis.
 
 Sakyčiau, 2000-ųjų mąstymo reliktas, taip ir likęs per daug nepakeistas ir nesustabdytas dėl pilnos europinės rekonkstrukcijos projekto brangumo.
 
 Nenorima investuoti daugybės šimtų milijonų į jau ir taip pravažiuojamą kelią. Užteko renovuoti keletą stotelių, panaikinti paskutinius apsisukimas, ir turime šiokį tokią autostradą 
 Dabar turbūt daugiau dėmesio bus skiriama dangoms, o ne įvažoms/nuovažoms.
 
 Grabučiškės-Žiežmariai praktiškai atitinka Kaunas-Marijampolė autostrados ruožo lygį. Problematiškiausia su nuovažomis yra tarp Vievio ir Vilniaus, šiek tiek ties Elektrėnais, bet pagrinde Vilniaus kryptimi.
 
 Greitkelio statusą būčiau palikęs atkarpoms Kaunas-Grabučiškės ir Vievis-Vilnius. Per daug įvažų/nuovažų ne per skirtingų lygių sankryžas.
 
 Autostrados statusą pateisinu tik tuo atveju, jei būtų panaikintas greitkelio statusas ir visi A1 ir A5 ruožai bus sujungti kaip autostrados, kad ir su pamažintais greičiais ties miestais. Gal net svarstyčiau sujungimą su A2 ties Vilniumi. Vakarinis aplinkkelis galėtų būti autostrada, bet greitis būtų pvz. 100 km/h (su kintamu greičiu pagal poreikį). Svarbiausia, kad nebūtų stotelių, šviesoforų ir Tarandės stiliaus apsisukimų. Stotelės turi arba turėti normalią pėsčiųjų infrastruktūrą, arba būti iškeltos, kairieji posūkiai liktų nebent už Ukmergės link Panevėžio, bet klausimas ar ten turi būti autostrados statusas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visai nuo Elektrėnų, kažkur gerokai prieš Rumšiškes prasideda. Taip pat ties Žiežmariais - Kaišiadorių ruožu ir iki tų greičio kamerų. Pirma juosta Kauno link blogesnė nei Vilniaus link. Yra provėžų. Kai kur prastai užlopyta ir važiuojant per sulopytas vietas krato. Yra periodinio skersinio asfalto suskilimo (tegul ir sutvarkyto) vietomis, kuris irgi jaučiasi. Tačiau už Kauno Klaipėdos link irgi yra ne kokių ruožų. Priešinga kryptimi mažiau, gal tik tiltas per Dubysą... Bet jie trumpi.Parašė liutass Rodyti pranešimą
 daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.
 
 O Kaune ties Petrašiūnų stotelėmis taip ir nepastatė... Ten kur kas reikalingesnis pėsčiųjų tiltas, nei Elektrėnuose. Kur ten kas eis į laukus?Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAtsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
 https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435
 
 Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
 Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 09:45.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai automagistralė iš pradžių ir buvo. Tik jau prie Lietuvos, kai smarkiai išaugo automobilių srautai, ji buvo pažeminta į paprastą kelią su greičiu iki 100. Paskui pakeltas statusas iki greitkelio prieš maždaug dešimtmetį, padidinant greitį.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKaunas-Vilnius projektas tėra senos svajonės įgyvendinimas paverčiant kelią automagistrale pigiausiomis įmanomomis priemonėmis.
 
 Sakyčiau, 2000-ųjų mąstymo reliktas, taip ir likęs per daug nepakeistas ir nesustabdytas dėl pilnos europinės rekonkstrukcijos projekto brangumo.
 
 Nenorima investuoti daugybės šimtų milijonų į jau ir taip pravažiuojamą kelią. Užteko renovuoti keletą stotelių, panaikinti paskutinius apsisukimas, ir turime šiokį tokią autostradą 
 Dabar turbūt daugiau dėmesio bus skiriama dangoms, o ne įvažoms/nuovažoms.
 
 Grabučiškės-Žiežmariai praktiškai atitinka Kaunas-Marijampolė autostrados ruožo lygį. Problematiškiausia su nuovažomis yra tarp Vievio ir Vilniaus, šiek tiek ties Elektrėnais, bet pagrinde Vilniaus kryptimi.
 
 Greitkelio statusą būčiau palikęs atkarpoms Kaunas-Grabučiškės ir Vievis-Vilnius. Per daug įvažų/nuovažų ne per skirtingų lygių sankryžas.
 
 Autostrados statusą pateisinu tik tuo atveju, jei būtų panaikintas greitkelio statusas ir visi A1 ir A5 ruožai bus sujungti kaip autostrados, kad ir su pamažintais greičiais ties miestais. Gal net svarstyčiau sujungimą su A2 ties Vilniumi. Vakarinis aplinkkelis galėtų būti autostrada, bet greitis būtų pvz. 100 km/h (su kintamu greičiu pagal poreikį). Svarbiausia, kad nebūtų stotelių, šviesoforų ir Tarandės stiliaus apsisukimų. Stotelės turi arba turėti normalią pėsčiųjų infrastruktūrą, arba būti iškeltos, kairieji posūkiai liktų nebent už Ukmergės link Panevėžio, bet klausimas ar ten turi būti autostrados statusas.Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 09:46.
 Comment











Comment