1939 metais atgavus senąją sostinę, buvo pritarta Kauno - Vilniaus plento tiesimui, tais pačiais metais plentas buvo projektuojamas ir pradėti jo statybos darbai.
Baigiamajame variante automagistralę turėjo sudaryti dvi 6 m pločio eismo juostos, atskirtos 3 m pločio žalia zona ir greta - 8 m pločio vieškelis lėtajam transportui (Brėž. 1). Projektas numatė apeiti miestelius ir gyvenvietes.1941 m. būtų šiame ruože užbaigtas pirmasis darbų etapas, nutiesta viena 6 m pločio eismo juosta. Pasibaigus karui, turint jau savo cementą ir eismui tiek padidėjus, būtų buvę galima įrengti antrąją cementbetono konstrukcijos važiuojamąją dalį. Vilniaus - Kauno autostrada būtų buvusi visiškai užbaigta apie 1960 m. Deja, prasidėjusi 1940 m. sovietinė okupacija ir vėliau vykęs karas sutrukdė šį taikų ir kūrybingą darbą. Šį projektą realizavo jau okupacijos sąlygomis jaunesnioji Lietuvos inžinierių karta. Kelio rekonstrukcijos projektavimą ir statybos darbus atliko Lietuvos įmonės ir organizacijos. Vilniaus - Kauno plentas buvo atidarytas 1970 m. lapkričio mėn.3 d.
http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/12732
					Baigiamajame variante automagistralę turėjo sudaryti dvi 6 m pločio eismo juostos, atskirtos 3 m pločio žalia zona ir greta - 8 m pločio vieškelis lėtajam transportui (Brėž. 1). Projektas numatė apeiti miestelius ir gyvenvietes.1941 m. būtų šiame ruože užbaigtas pirmasis darbų etapas, nutiesta viena 6 m pločio eismo juosta. Pasibaigus karui, turint jau savo cementą ir eismui tiek padidėjus, būtų buvę galima įrengti antrąją cementbetono konstrukcijos važiuojamąją dalį. Vilniaus - Kauno autostrada būtų buvusi visiškai užbaigta apie 1960 m. Deja, prasidėjusi 1940 m. sovietinė okupacija ir vėliau vykęs karas sutrukdė šį taikų ir kūrybingą darbą. Šį projektą realizavo jau okupacijos sąlygomis jaunesnioji Lietuvos inžinierių karta. Kelio rekonstrukcijos projektavimą ir statybos darbus atliko Lietuvos įmonės ir organizacijos. Vilniaus - Kauno plentas buvo atidarytas 1970 m. lapkričio mėn.3 d.
http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/12732




 girbėti, Gal bus galima wilno pasieki per 1val. iš Kauno
 girbėti, Gal bus galima wilno pasieki per 1val. iš Kauno
							
						





 
							
						 Tai pėsčiūjų perėjos bus mieste, ne magistralėje. Džiugu, kad dėl to šiek tiek pakels greitį magistralėje tie Elektrėnais.
 Tai pėsčiūjų perėjos bus mieste, ne magistralėje. Džiugu, kad dėl to šiek tiek pakels greitį magistralėje tie Elektrėnais.
							
						
Comment