Ne viskas taip paprasta kaip atrodo. Negali kažkas sugalvoti - praplatinam kelio dangą ir jau turim automagistralę. Yra daugybę kliuvinių, pavyzdžiui yra viadukų po kuriais netelpa AM kategorijos keliui reikalingas kelio gabaritas, o juos perstatyti nėra taip paprasta.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Letapirdziai tie Lietuvos biurokratai. I Kaunas-Vilnius per pastaruosius 12 metu buvo sukista turbut milijardas litu, kitose salyse su tokia geografija (jokiu kalnu, jokiu dideliu upiu, retai apgyvendinta teritorija) butu 200 km nauja magistrale TUSCIOJ vietoj per 3 metus nutiese. Bet cia Lietuva, cia otkatais lyja...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keista matyti tokios didelės reikšmės ribojimo greitį.Parašė JohnGerbiamieji, ar ne iš piršto laužiate tuos "reglamentus" ir "nuostatas"? Kai kuriose Vokeitijos autobahn'ų atkarpose apskritai nėra pagalbinių juostų (hard shoulder), tačiau net ir ten greitis ribojamas iki 130km/h arba... išvis neribojamas. Ir jei yra pavyzdžių, į kuriuos reiktų orientuotis kalbant apie kelius, tai tikrai ne jokia Lenkija su savo 5km naujo mokamo greitkelio, bet Vokietija
 
 pavyzdžiui:
 
 
 Atvaizdas
 
  
 O į temą dėl apribojimų, tai Lietuvoje yra daug atkarpų tokių kaip magistralė Vilnius-Kaunas ir ten net ne leistinas 100 km/h, o 90 km/h kaip paprastame asfaltuotame keliuke (seniau ir žvyrkeliuose būdavo 90 km/h leistinas greitis ) Tačiau prisiminus tuos pačius senesnius laikus, KET buvo sąvoka - kelias su skiriamąja juosta, kur buvo leidžiamas - 100 km/h. Ir nebuvo jokių problemų, o tada ir technika senesnė buvo (turiu omenyje transporto parką). ) Tačiau prisiminus tuos pačius senesnius laikus, KET buvo sąvoka - kelias su skiriamąja juosta, kur buvo leidžiamas - 100 km/h. Ir nebuvo jokių problemų, o tada ir technika senesnė buvo (turiu omenyje transporto parką).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten niekas grybu nepardavineja kelkrastyje.Parašė John...Kuo, tarkim, ši Vilnius-Kaunas atkarpa neatitinka AM standartų ar yra blogesnė už tuos greitkelius Vokietijoje.... Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikriausiai dabar gauti AM statusą yra sunkiau, turi daug reikalavimų ir t.t. paisyti. Vokietijos atveju, tai matomai iš seniau užsilikę statusai ir niekas jiem neprikišinėja. Čia tas apts manau, kad Vilnius - Panevėžys tikrai negautų automagistralės statuso, jei reiktų tą statusą susiveikti dabartiniai laikais Vilniaus - Kauno greitkelio atveju manau kelias jau dabar galėtų puoštis AM statusu, o jei tarkim ten koks Vievis ar kažkurioje vietoje esantis 1 lygmens apsisukimas, tai ten galėtų dėti ženklą 90 ir būtų ramu. Vilniaus - Kauno greitkelio atveju manau kelias jau dabar galėtų puoštis AM statusu, o jei tarkim ten koks Vievis ar kažkurioje vietoje esantis 1 lygmens apsisukimas, tai ten galėtų dėti ženklą 90 ir būtų ramu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tam, kad Vilnius-Kaunas padaryti automagistrale didžaiusia kliūtis yra kelio tiesinimas bei platinimas. Kai kurių kreivių spinduliai turi siekti net 30000m! Skiriamoji juosta 11.5m!Parašė Gnoss Rodyti pranešimąO ar kas nors baustų, jei Vilnius - Kaunas tokiam būvy patatytų ženkla AM?
 Tiesa, kodėl iki šiol nesiorientuojama į šiuos standartus darant rekonstrukcijas, aš pats nesuprantu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A2 atkarpa nuo Ukmergės iki Panevėžio apskritai nutiesta nesenai, tad neriekia kalbėt nesamonių. Šiaip ir palyginus A1 su A2 matosi, kad A2 posūkiai yra švelnesni. Tas turbūt ir yra problema, nes A1 yra senas kelias. Ir apskritai geriau būtų padarę 6 juostų kelią ir būtų ramu.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTikriausiai dabar gauti AM statusą yra sunkiau, turi daug reikalavimų ir t.t. paisyti. Vokietijos atveju, tai matomai iš seniau užsilikę statusai ir niekas jiem neprikišinėja. Čia tas apts manau, kad Vilnius - Panevėžys tikrai negautų automagistralės statuso, jei reiktų tą statusą susiveikti dabartiniai laikais Vilniaus - Kauno greitkelio atveju manau kelias jau dabar galėtų puoštis AM statusu, o jei tarkim ten koks Vievis ar kažkurioje vietoje esantis 1 lygmens apsisukimas, tai ten galėtų dėti ženklą 90 ir būtų ramu. Vilniaus - Kauno greitkelio atveju manau kelias jau dabar galėtų puoštis AM statusu, o jei tarkim ten koks Vievis ar kažkurioje vietoje esantis 1 lygmens apsisukimas, tai ten galėtų dėti ženklą 90 ir būtų ramu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A2 kelyje matau daugiau problemų. Kur matyta, kad AM statuso kelias turėtų vieno lygio apsisukimus... O šiaip Ukmergė-Panevėžys buvo nutiesta prieš 11 metų, tai jau nėra taip neseniai. Tik tiesiama tai nežinau pagal kokius reikalavimus buvo. Šiaip standartai keičiasi ir 11 metų keliui tai manau jau yra nemažai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąA2 atkarpa nuo Ukmergės iki Panevėžio apskritai nutiesta nesenai, tad neriekia kalbėt nesamonių. Šiaip ir palyginus A1 su A2 matosi, kad A2 posūkiai yra švelnesni. Tas turbūt ir yra problema, nes A1 yra senas kelias. Ir apskritai geriau būtų padarę 6 juostų kelią ir būtų ramu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal pries 21m.?Parašė Xmaster Rodyti pranešimą...O šiaip Ukmergė-Panevėžys buvo nutiesta prieš 11 metų, tai jau nėra taip neseniai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per 10 metų kardinaliai nepasikeičia reikalavimai. O ir šiaip, kelio danga praktiškai visur jau nauja uždėta. Dėl tų apsisukimų, kaip John minėjo, jie yra tik atkarpoje Panevėžys-Ukmergė, kur ne toks didelis intensyvumas, beto visur yra ženklas 110, taip, kad toje vietoje galima sakyti yra ne magistralė.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąA2 kelyje matau daugiau problemų. Kur matyta, kad AM statuso kelias turėtų vieno lygio apsisukimus... O šiaip Ukmergė-Panevėžys buvo nutiesta prieš 11 metų, tai jau nėra taip neseniai. Tik tiesiama tai nežinau pagal kokius reikalavimus buvo. Šiaip standartai keičiasi ir 11 metų keliui tai manau jau yra nemažai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius-Ukmergė atkarpa baigta prieš 25 metus, Ukmergė-Panevėžys prieš 11.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal pries 21m.?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius-Ukmergė jau 1981m buvo, o Ukmergė-Panevėžys kazkur 1988m. tikrai dar LTSR laikais.Parašė Lettered Rodyti pranešimąVilnius-Ukmergė atkarpa baigta prieš 25 metus, Ukmergė-Panevėžys prieš 11.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažką painioji. Normali ten magistralė. 130km/h visur, su apribojimais pavojingose vietose.Parašė Lettered Rodyti pranešimąbeto visur yra ženklas 110, taip, kad toje vietoje galima sakyti yra ne magistralė.
 Ir baigtas tas kelias jau seniai, nes jame įvyko Baltijos kelias. Tas pilnas pabaigimas prieš 11 metų, gal turimas omenyje Panevežio aplinkelio gabalas.Aš tikrai myliu Lietuvą!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1988 buvo paprastas kelias, ne magistralė. O antra juosta baigta 1998, pats atsimenu statybas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVilnius-Ukmergė jau 1981m buvo, o Ukmergė-Panevėžys kazkur 1988m. tikrai dar LTSR laikais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai tik ties tais apsisukimais ir yra 110, niekam tai nekliūna.Parašė le bronius Rodyti pranešimąKažką painioji. Normali ten magistralė. 130km/h visur, su apribojimais pavojingose vietose.
 Ir baigtas tas kelias jau seniai, nes jame įvyko Baltijos kelias. Tas pilnas pabaigimas prieš 11 metų, gal turimas omenyje Panevežio aplinkelio gabalas.
 Comment










Comment