Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne paprastas, o jau magistrale, paklausk Baltijos kelio dalyviu.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nenusišnekėk gerai, pats atsimenu gerai viską kada kas baigta:Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNe paprastas, o jau magistrale, paklausk Baltijos kelio dalyviu.
 
 http://lt.wikipedia.org/wiki/A2_(Lietuva)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats nenusišnekėk gerai, žmones važinejo ta magistrale nuo LTSR laiku, dalyvavo Baltijos kely, o tu dabar pradesi wikipedijas rodyti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąNenusišnekėk gerai, pats atsimenu gerai viską kada kas baigta:
 
 http://lt.wikipedia.org/wiki/A2_(Lietuva)Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai aiškiai parašyta kada baigta, ir aš pats atsimenu statybas, reikdavo vis susiprastint į paprastą kelią važiuojant. Tau turbūt neteko ja važiuojat, kad nežinai ir pievas kalbi.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPats nenusišnekėk gerai, žmones važinejo ta magistrale nuo LTSR laiku, dalyvavo Baltijos kely, o tu dabar pradesi wikipedijas rodyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keičiasi greičiai - 130km/h nebuvo. Kita vertus, pagal standartus yra keliai numatyti ir 110, ir 100, ir 90 km/h greičiams. Bet mūsų KET kažkodėl nelabai su tuo suderintos.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPer 10 metų kardinaliai nepasikeičia reikalavimai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai nebereikia juoktis iš Lenkijos. Kol lietuviai juokėsi iš lenkų ir plovė pinigus per pastovų esamų kelių remontą, Lenkija kelių srity gerokai progresavo. Tų pačių greitkelių pas juos jau >900km (pas mus ~450km) ir jie geresni nei vidutinis vokiškas autobanas.Parašė JohnIr jei yra pavyzdžių, į kuriuos reiktų orientuotis kalbant apie kelius, tai tikrai ne jokia Lenkija su savo 5km naujo mokamo greitkelio, bet VokietijaIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas labai logiška. Nepamirškime, kad iki A2 Ukmergė-Panevėžys nutiesimo buvo senasis kelias iš Panevėžio į Vilnių, kuris ir dabar niekur nedingo ir kažkiek nuima apkrovimo nuo A2. Važiuojant į Panevėžį, jis atsišakoja už Ukmergės ties Taujėnais, eina per Raguvą, "užkabina" Anykščių rajoną, tada pro Velžį suka į Panevėžį. Kaip pvz dauguma Pasvalio ir Biržų AP maršrutų į Vilnių eina kaip tik tuo senuoju keliuParašė JohnSprendžiant iš tokios schemos, Vilnius-Ukmergė atkarpoje mašinų būna apie 7000 per dieną. Ukmergė-Panevėžys atkarpoje gerokai mažiau. I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spėju, kad TUŠČIOJ vietoj nutiesti automagistralę būtų kur kas lengviau, greičiau ir galbūt netgi pigiau, nei rekonstruot esamą.Parašė sauls Rodyti pranešimąLetapirdziai tie Lietuvos biurokratai. I Kaunas-Vilnius per pastaruosius 12 metu buvo sukista turbut milijardas litu, kitose salyse su tokia geografija (jokiu kalnu, jokiu dideliu upiu, retai apgyvendinta teritorija) butu 200 km nauja magistrale TUSCIOJ vietoj per 3 metus nutiese. Bet cia Lietuva, cia otkatais lyja...
 
 Vokiškuose autobanuose, nors jie ir siauri, bobutės per kelią nelaksto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar šitas standartas - skiriamoji juosta 11 m - kartais neužsilikęs nuo tų laikų, kai skiriamoji juosta būdavo paprastas žolės ruožas be jokių apsauginių tvorų? Juk jeigu pakankamai stiprios tvoros/užtvarai, skiriamoji juosta kaip tokia išvis nebūtina (t.y. tik tiek, kiek fiziškai užima tie užtvarai) - tokių automagistralių yra tūkstančiai km visoje Europoje.Parašė Sula Rodyti pranešimąTam, kad Vilnius-Kaunas padaryti automagistrale didžaiusia kliūtis yra kelio tiesinimas bei platinimas. Kai kurių kreivių spinduliai turi siekti net 30000m! Skiriamoji juosta 11.5m!
 Tiesa, kodėl iki šiol nesiorientuojama į šiuos standartus darant rekonstrukcijas, aš pats nesuprantu. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tvoros/užtvarai negali buti stiprus, nes ju funkcija sugerti smugio energija ir išsaugoti žmonems gyvybe.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą...jeigu pakankamai stiprios tvoros/užtvarai, skiriamoji juosta kaip tokia išvis nebūtina...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet būna tiesiog aukšta (gal kokio metro aukščio) betoninė tvora, ir viskas. Belgai tokias tvoras stato, net jeigu yra ir skiriamoji juosta su krūmais. O kas blogai su tuo? Juk į į tvorą skiriamojoje juostoje juk tvojamasi mažu kampu ir slystama toliau.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTvoros/užtvarai negali buti stiprus, nes ju funkcija sugerti smugio energija ir išsaugoti žmonems gyvybe.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiu atveju, matyt, dėl to, kad automobilis išlieka važiuojamoji dalyje. Yra pavojus, kad susidarys grandininis susidūrimas. Ypač jeigu oras toks, kaip dabar.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet būna tiesiog aukšta (gal kokio metro aukščio) betoninė tvora, ir viskas. Belgai tokias tvoras stato, net jeigu yra ir skiriamoji juosta su krūmais. O kas blogai su tuo? Juk į į tvorą skiriamojoje juostoje juk tvojamasi mažu kampu ir slystama toliau.
 
 Ne kartą mačiau, kad mūsų vidurinė juosta gelbėja be skaudžių pasekmių. Berods Šustauskas irgi per skiriamają "lėtėjo"  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad arti miestų ir taip viskas užspausta. Ką ten pvz. Grigiškėse ar Vievyje praplatinsi? Iš kitos pusės lygtais buvo numatyta A1 pradėti tiesti po trečią juostą nuo 2015m., bet matyt planai nusikelia neribotam laikui.Parašė JohnTaigi 11,5m tik naujam keliui. Čia apie tai užsimenama: http://e-stud.vgtu.lt/files/dest/264...0profiliai.pdf
 
 
 
 Tokia plati juosta paliekama tam, kad ateityje būtų galima platinti tos juostos sąskaita. Šiaip, mintis gera, nors A1 tai negalioja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	 Metropolis Metropolis
 Gera seniai laukta naujiena iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos:
 
 Siekiant užtikrinti eismo saugą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius−Kaunas−Klaipėda ruože ties Elektrėnais, nuo 2010 m. vasario 1 d. visi autobusai, važiuojantys magistraliniu keliu, užvažiuos į Elektrėnų miestą ir sustos naujai įrengtose autobusų sustojimo aikštelėse prie žiedinės sankryžos.
 Miesto gyventojams nebereikės rizikuojant kirsti didelio eismo intensyvumo kelio. Senos sustojimų aikštelės magistraliniame kelyje ties Elektrėnais artimiausiu metu bus panaikintos, todėl maksimalus leistinas greitis ruože galės būti padidintas, o susisiekimo sąlygos tarp Vilniaus ir Kauno pagerės.
 
 info: http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/a...lektrenus/6759
 Comment








 
							
						



 
							
						
Comment