Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    1988 buvo paprastas kelias, ne magistralė. O antra juosta baigta 1998, pats atsimenu statybas.
    Ne paprastas, o jau magistrale, paklausk Baltijos kelio dalyviu.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Ne paprastas, o jau magistrale, paklausk Baltijos kelio dalyviu.
      Nenusišnekėk gerai, pats atsimenu gerai viską kada kas baigta:

      http://lt.wikipedia.org/wiki/A2_(Lietuva)
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Nenusišnekėk gerai, pats atsimenu gerai viską kada kas baigta:

        http://lt.wikipedia.org/wiki/A2_(Lietuva)
        Pats nenusišnekėk gerai, žmones važinejo ta magistrale nuo LTSR laiku, dalyvavo Baltijos kely, o tu dabar pradesi wikipedijas rodyti.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Pats nenusišnekėk gerai, žmones važinejo ta magistrale nuo LTSR laiku, dalyvavo Baltijos kely, o tu dabar pradesi wikipedijas rodyti.
          Tai aiškiai parašyta kada baigta, ir aš pats atsimenu statybas, reikdavo vis susiprastint į paprastą kelią važiuojant. Tau turbūt neteko ja važiuojat, kad nežinai ir pievas kalbi.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Per 10 metų kardinaliai nepasikeičia reikalavimai.
            Keičiasi greičiai - 130km/h nebuvo. Kita vertus, pagal standartus yra keliai numatyti ir 110, ir 100, ir 90 km/h greičiams. Bet mūsų KET kažkodėl nelabai su tuo suderintos.

            Comment


              Parašė John
              Ir jei yra pavyzdžių, į kuriuos reiktų orientuotis kalbant apie kelius, tai tikrai ne jokia Lenkija su savo 5km naujo mokamo greitkelio, bet Vokietija
              Tikrai nebereikia juoktis iš Lenkijos. Kol lietuviai juokėsi iš lenkų ir plovė pinigus per pastovų esamų kelių remontą, Lenkija kelių srity gerokai progresavo. Tų pačių greitkelių pas juos jau >900km (pas mus ~450km) ir jie geresni nei vidutinis vokiškas autobanas.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė John
                Sprendžiant iš tokios schemos, Vilnius-Ukmergė atkarpoje mašinų būna apie 7000 per dieną. Ukmergė-Panevėžys atkarpoje gerokai mažiau.
                Viskas labai logiška. Nepamirškime, kad iki A2 Ukmergė-Panevėžys nutiesimo buvo senasis kelias iš Panevėžio į Vilnių, kuris ir dabar niekur nedingo ir kažkiek nuima apkrovimo nuo A2. Važiuojant į Panevėžį, jis atsišakoja už Ukmergės ties Taujėnais, eina per Raguvą, "užkabina" Anykščių rajoną, tada pro Velžį suka į Panevėžį. Kaip pvz dauguma Pasvalio ir Biržų AP maršrutų į Vilnių eina kaip tik tuo senuoju keliu
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  /\ Visiškai nebūtina Autostrados A1 temoje nagrinėti senojo Ukmergės plento tvarkaraščio ypatumus.
                  Eilinis nušokimas nuo temos.

                  Comment


                    Parašė sauls Rodyti pranešimą
                    Letapirdziai tie Lietuvos biurokratai. I Kaunas-Vilnius per pastaruosius 12 metu buvo sukista turbut milijardas litu, kitose salyse su tokia geografija (jokiu kalnu, jokiu dideliu upiu, retai apgyvendinta teritorija) butu 200 km nauja magistrale TUSCIOJ vietoj per 3 metus nutiese. Bet cia Lietuva, cia otkatais lyja...
                    Spėju, kad TUŠČIOJ vietoj nutiesti automagistralę būtų kur kas lengviau, greičiau ir galbūt netgi pigiau, nei rekonstruot esamą.

                    Vokiškuose autobanuose, nors jie ir siauri, bobutės per kelią nelaksto.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Tam, kad Vilnius-Kaunas padaryti automagistrale didžaiusia kliūtis yra kelio tiesinimas bei platinimas. Kai kurių kreivių spinduliai turi siekti net 30000m! Skiriamoji juosta 11.5m!
                      Tiesa, kodėl iki šiol nesiorientuojama į šiuos standartus darant rekonstrukcijas, aš pats nesuprantu.
                      Ar šitas standartas - skiriamoji juosta 11 m - kartais neužsilikęs nuo tų laikų, kai skiriamoji juosta būdavo paprastas žolės ruožas be jokių apsauginių tvorų? Juk jeigu pakankamai stiprios tvoros/užtvarai, skiriamoji juosta kaip tokia išvis nebūtina (t.y. tik tiek, kiek fiziškai užima tie užtvarai) - tokių automagistralių yra tūkstančiai km visoje Europoje.

                      Comment


                        Pagal KTR skiriamoji juosta turi būti ne siauresnė nei 4m. Taigi greičiausiai 11m buvo daroma kai nebuvo atitvarų.

                        Comment


                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                          ...jeigu pakankamai stiprios tvoros/užtvarai, skiriamoji juosta kaip tokia išvis nebūtina...
                          Tvoros/užtvarai negali buti stiprus, nes ju funkcija sugerti smugio energija ir išsaugoti žmonems gyvybe.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Tvoros/užtvarai negali buti stiprus, nes ju funkcija sugerti smugio energija ir išsaugoti žmonems gyvybe.
                            Bet būna tiesiog aukšta (gal kokio metro aukščio) betoninė tvora, ir viskas. Belgai tokias tvoras stato, net jeigu yra ir skiriamoji juosta su krūmais. O kas blogai su tuo? Juk į į tvorą skiriamojoje juostoje juk tvojamasi mažu kampu ir slystama toliau.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Bet būna tiesiog aukšta (gal kokio metro aukščio) betoninė tvora, ir viskas. Belgai tokias tvoras stato, net jeigu yra ir skiriamoji juosta su krūmais. O kas blogai su tuo? Juk į į tvorą skiriamojoje juostoje juk tvojamasi mažu kampu ir slystama toliau.
                              Tokiu atveju, matyt, dėl to, kad automobilis išlieka važiuojamoji dalyje. Yra pavojus, kad susidarys grandininis susidūrimas. Ypač jeigu oras toks, kaip dabar.

                              Ne kartą mačiau, kad mūsų vidurinė juosta gelbėja be skaudžių pasekmių. Berods Šustauskas irgi per skiriamają "lėtėjo"

                              Comment


                                Parašė John
                                Taigi 11,5m tik naujam keliui. Čia apie tai užsimenama: http://e-stud.vgtu.lt/files/dest/264...0profiliai.pdf



                                Tokia plati juosta paliekama tam, kad ateityje būtų galima platinti tos juostos sąskaita. Šiaip, mintis gera, nors A1 tai negalioja.
                                Tai kad arti miestų ir taip viskas užspausta. Ką ten pvz. Grigiškėse ar Vievyje praplatinsi? Iš kitos pusės lygtais buvo numatyta A1 pradėti tiesti po trečią juostą nuo 2015m., bet matyt planai nusikelia neribotam laikui.

                                Comment


                                  Gera seniai laukta naujiena iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos:

                                  Siekiant užtikrinti eismo saugą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius−Kaunas−Klaipėda ruože ties Elektrėnais, nuo 2010 m. vasario 1 d. visi autobusai, važiuojantys magistraliniu keliu, užvažiuos į Elektrėnų miestą ir sustos naujai įrengtose autobusų sustojimo aikštelėse prie žiedinės sankryžos.
                                  Miesto gyventojams nebereikės rizikuojant kirsti didelio eismo intensyvumo kelio. Senos sustojimų aikštelės magistraliniame kelyje ties Elektrėnais artimiausiu metu bus panaikintos, todėl maksimalus leistinas greitis ruože galės būti padidintas, o susisiekimo sąlygos tarp Vilniaus ir Kauno pagerės.

                                  info: http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/a...lektrenus/6759

                                  Comment


                                    Oooo... tai tikrai gera naujiena. Pagaliau logiškas sprendimas iš Lietuvos biurokratijos pusės.

                                    Comment


                                      Elektrėnai. 2009 m. lapkritis. Darbai prie žiedinės sankryžos.



                                      Comment


                                        Jie cia stotele daro? As tai nesupratau senosios stoteles, kazkur miske stovi. Ir taip buvo aisku, kad stotele reikia mieste statyti, o ne greitkely.
                                        Paskutinis taisė Gnoss; 2010.01.27, 13:12.

                                        Comment


                                          Elektrėnai.
                                          Nauja stotelė, perkelta nuo autostrados.







                                          Comment

                                          Working...
                                          X