Parašė John
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kelininkai pakomentuotų plačiau, bet automagistralėje degalinės turi būti už kelių šimtų metrų nuo kelio ar panašiai.Parašė Meier Rodyti pranešimąJonai, o kuom užkliuvo degalinės? Ar tuom, kad šalia jų nevisur įrengtos greitėjimo juostos? Kiek pamenu, daugelis degalinių turi normalius nuvažiavimus. Tų pačių "vienkiemių" likę labai nedaug.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar normaliai įrengtas dviejų lygių sankryžas laikai tokiais trukdžiis, ar ne?Parašė JohnNe kiek už kelių šimtų metrų, kiek su normaliomis lėtėjimo/greitėjimo juostomis ir turi būti tik tiek, kiek reikia t.y., tarkim, ne dažniau, kaip kas 20-30km.
 
 O dėl nuvažiavmų, peržvelgiau savo paties pernai metų video http://www.youtube.com/watch?v=DgpzH...eature=related
 
 Nežinau, gal anksčiau buvo visko dar daugiau, bet ir dabar pilna nusukimų tai šen, tai ten, autobusų stotelių, degalinių ir pan. Viskas susideda ir gaunasi taip, kad kas kelis šimtus metrų vis koks nors "trukdis".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greitkelio ruožas kelyje Vilnius-Kaunas prailgintas keturis kartusParašė JohnNe kiek už kelių šimtų metrų, kiek su normaliomis lėtėjimo/greitėjimo juostomis ir turi būti tik tiek, kiek reikia t.y., tarkim, ne dažniau, kaip kas 20-30km.
 
 O dėl nuvažiavmų, peržvelgiau savo paties pernai metų video http://www.youtube.com/watch?v=DgpzH...eature=related
 
 Nežinau, gal anksčiau buvo visko dar daugiau, bet ir dabar pilna nusukimų tai šen, tai ten, autobusų stotelių, degalinių ir pan. Viskas susideda ir gaunasi taip, kad kas kelis šimtus metrų vis koks nors "trukdis".
 
 http://auto.delfi.lt/autonews/greitk....d?id=43892621
 
 Akivaizdi pažanga per metusGreitkelio ruožas, kuriuo vasaros sezono metu galima važiuoti 110 km/val., nuo penktadienio kelyje Vilnius-Kaunas tęsis 58 kilometrus ir bus keturis kartus ilgesnis nei praėjusiais metais. Greitkelio ruožas nuo šiol prasidės už Grigiškių ir tęsis iki 85 kelio kilometro ties Karčiupiu Kaišiadorių rajone.
 
 Greičio apribojimai išliks tik ties Vieviu ir Žiežmariais bei vietose, iš kurių dar neiškeltos autobusų stotelės. Iš viso greitkelio ruožas sudarys 58 kilometrus. Praėjusiais metais jis tęsėsi 14 kilometrų.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne tik stotelėse problema. Tose vietose kelią kertą žmonės, kuriems reikia važiuoti į priešingą pusę su autobusais. Tad reikia ir tiltų pėstiesiems.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTeko pasidžiaugti naujais ženklais. Smagu, kad dabartinė vyriausybė ir transporto srityje pažangesnė nei buvusios 
 
 Kitas dalykas, ar taip sudėtinga perdaryti autobusų stoteles? Atitraukti toliau nuo važiuojamosios dalies ir atskirti metaline tvorele. Tada nereikėtų lėtinti atkarpų po 300 m.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviračių takui. Jis ten turi būti pagal projektą.Parašė oranger Rodyti pranešimąUžvakar mačiau, kad prieš Grigiškes nuo Kauno pusės iškirsti medžiai. Bus daroma trečia juosta prieš planuojamą viaduką?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskutinis taisė Edvard; 2011.04.08, 10:11."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats prisigavai :]. Jau ištrynė tą paskutinę nuotrauką, buvo iš viso 3.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitas buvo aiškus vaizdas - prieš viaduką į TrakusParašė Zorro Rodyti pranešimąO dabar? Tik kad krūmų dabar priaugę. Tik kad krūmų dabar priaugę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Perkelta į tema [VLN] Vilnius 1945 - 1990 (sovietmečio nuotraukos)Parašė Smauglys Rodyti pranešimąPats prisigavai :]. Jau ištrynė tą paskutinę nuotrauką, buvo iš viso 3."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LAKD PiaR 2011.04.04Maksimaliai didinamas leistinas greitis kelyje Vilnius-Kaunas
 (ši žinutė - balandžio 1-osios pokštas)
 
 2011-04-01
 Reaguodama į vairuotojų lūkesčius, saugos specialistų bei Ūkio ministerijos rekomendacijas, Lietuvos automobilių kelių direkcija šiandien pranešė, kad nuo š.m. balandžio 10-osios leistinas greitis kelyje Vilnius-Kaunas bus didinamas iki 135 km/h.
 Atkreipiamas dėmesys, kad automobilių, pagamintų iki 2000 m. savininkai, atsižvelgiant į jų transporto priemonių techninius parametrus, minėtu keliu privalės važinėti 90 km/h greičiu.
 Eismo priežiūros tarnybos pareigūnai savo ruožtu informuoja, kad suderinti stacionarių greičio matuoklių pagal naujus reikalavimus iki minėtos datos nespėta, todėl baudos už buvusio greičio – 100 km/h – viršijimą galios iki š.m. rugsėjo 1 d.
 LAKD inf.
 
 http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/m...s_pokstas/8705
 Dėl balandžio 1-osios...
 
 Informuojame, kad balandžio 1-osios žinutė Kelių direkcijos internetiniame puslapyje apie leistino greičio maksimalų didinimą kelyje Vilnius–Kaunas iki 135 km/h tėra pokštas (t.y. netiesa). Dėkojame visiems: ir už šypsenas, ir už kritiką.
 Tiesa, šio kelio ruožas, kuriame galima važiuoti didesniu greičiu, tikrai pailgėjo.
 
 Kaip pranešė LR Susisiekimo ministerija, vasarą vairuotojai galės keturis kartus ilgesnę greitkelio Vilnius–Kaunas atkarpą įveikti 110 km/h greičiu. Pernai šis atstumas siekė 14 km, šiemet – 58 kilometrus. Skaičiuojama, kad toks pakeitimas gali vairuotojams padėti kelionėje sutaupyti 5 minutes.
 Greitkelio ruožas nuo šiol prasidės už Grigiškių ir tęsis iki 85 kelio kilometro ties Karčiupiu Kaišiadorių rajone. Greičio apribojimai išliks šiame ruože esančiuose miesteliuose, pavyzdžiui, Vievyje, Žiežmariuose ir vietose, iš kurių dar neiškeltos autobusų stotelės. Greitkelio ruožus žymės kelio ženklas – baltas lengvasis automobilis mėlyname fone.
 Atlikus papildomą magistralės Vilnius–Klaipėda rekonstrukciją, 2011–2012 m. maksimalų leistiną greitį numatoma padidinti dar keliuose ruožuose.
 
 http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/d...o_1_osios/8711Paskutinis taisė Romas; 2011.04.09, 13:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Informacija apie patvirtintą žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą Kaišiadorių rajone
 
 Vadovaudamasi (...), Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (planavimo organizatorius) informuoja, kad
 Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos Kaišiadorių žemėtvarkos skyriaus vedėjas 2011 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. 6VĮ-(14.6.2.)-246 patvirtino uždarosios akcinės bendrovės „Kelprojektas“ parengtą žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 61,77 km Žiežmarių skirtingų lygių sankryžai įrengti) projektą Triliškių ir Žiežmarių kaimuose, Žiežmarių apylinkės seniūnijoje, Kaišiadorių rajone.
 
 http://www.lra.lt/lt.php/veikla/teri...a_rajone_/8598
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sankryžos Žiežmariuose specialus planas
 
 Pakartoju šios temos 211-ą pranešimą (2008.02.28).
 
 Vieta - Išvažiavimas iš Žiežmarių ir įvaža į gėlių parduotuvęKaišiadorių rajono savivaldybės administracijos direktorius 2007 m. gegužes 29 dienos įsakymu Nr.VI-501 patvirtino Žiezmarių skirtingų lygių sankryžos kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda, ties 61,77 km, Kaišiadoriu rajone, specialųjį planą.
 http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=124&Itemid=67
 Viadukas numatomas į Vilniaus pusę.
 Kasdien važiuojantys į darbą Kaune žiežmariškiai darys "garbės ratą".
 
  
 Brėžinys .pdf formatu: http://www.kaisiadorys.lt/documents/...foto-Model.pdf
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žemės paėmimas Žiežmarių sankryžoje
 
 Aiškinamasis raštas rodo, kaip sunku susitarti su savininkais projektuojant kelius.
 Su dviem savininkais nesusitarta, bus ginčiai teismuose. Vieno sklypo savininkas sklypą pirko 2009 - metais (kai projektas buvo parengtas dar 2007 metais) ir išsireikalavo sklypo kitur.
 http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=208&Itemid=67Žemės paėmimo projekto AIŠKINAMASIS RAŠTAS
 
 Magistralinis kelias A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda šiuo metu intensyviai tvarkomas, kad atitiktų automagistralėms keliamus reikalavimus. Pagal Kelių eismo konvenciją automagistralė – kelias, kuris nėra skirtas įvažiuoti į šalia esančias teritorijas arba iš jų išvažiuoti. Kelyje planuojama panaikinti vieno lygio sankryžas (tarp jų ir nuovažas į žemės sklypus), apsisukimus kelio skiriamojoje juostoje ir pėsčiųjų perėjas.
 
 Šiuo metu ties Žiežmariais į magistralinį kelią A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda iš abiejų pusių viename lygyje įsijungia rajoniniai keliai: iš šiaurės, t. y. dešinės pusės – kelias Nr. 1088 Kaišiadorys–Stasiūnai–Žiežmariai, iš pietų, t. y. kairės pusės – kelias Nr. 1812 Žiežmariai–Nemaitonys–Stakliškės.
 Abiejose magistralės pusėse yra autobusų sustojimo aikštelės, kuriose stoja net 46 maršrutų autobusai. Kad pėstieji galėtų pereiti į kitą kelio pusę, skiriamojoje juostoje yra pastatytas atitvaras. Iš Žiežmarių į priešingoje kelio pusėje esančią teritoriją patenkama per skiriamojoje juostoje įrengtą apsisukimo vietą. Tiek pėsčiųjų perėjimas per kelią esant tokiam dideliam eismo intensyvumui, tiek mašinų apsisukimas per skiriamąją juostą yra labai nesaugūs ir sukelia avaringas situacijas.
 Todėl išsamiai išnagrinėjus magistralinio kelio planą bei aplinkines teritorijas, įvertinus reljefą, gyvenamąsias zonas bei kitus faktorius, buvo parinkta ši teritorija skirtingo lygio sankryžai įrengti.
 
 Skirtingo lygio sankryžos įrengimas magistraliniame kelyje A1 yra viena iš pagrindinių eismo saugos užtikrinimo priemonių. Numatytiems tikslams įgyvendinti neužtenka šiuo metu esančios kelio juostos žemės, todėl rengiamas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas.
 (...)
 Kauno apskrities viršininko įsakymas Nr. 02-04-7765 ,,Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros (Kaišiadorių r.)“ priimtas 2009 m. liepos 23 d. Po šio įsakymo priėmimo prasidėjo projekto rengimas, kurio metu atlikta:
 1. Žemės sklypų, kurių dalis numatoma paimti visuomenės poreikiams kadastriniai matavimai. Kadastrinius matavimus atliko UAB ,,Kelprojektas“.
 2. UAB ,,Kelprojektas“ užsakymu UAB ,,Turto spektras“ atliko paimamų visuomenės poreikiams žemės sklypo dalių vertinimą. Nustatyta, kad:
 - vidutinė vieno aro žemės ūkio paskirties žemės rinkos vertė (įskaitant ir kitus patiriamus nuostolius) 406 litai (atskiruose sklypuose vieno aro kaina svyruoja nuo 117 litų iki 1181 litų, įskaitant kitus patiriamus nuostolius);
 - vieno aro kitos paskirties 1390 litų.
 (...)
 4. Pasirašyti susitarimai dėl nuostolių atlyginimo, paimant privačios žemės sklypo dalį visuomenės poreikiams.
 atlyginimo būdą
 Sklypo kadastrinis Nr. Paimamas plotas, ha Atlyginimo būdas
 Kompensacija litais - 5 sklypai
 Lygiavertis sklypas - 1 sklypas
 Nesusitarta - 2 sklypai
 
 5. Surašyti du aktai. Su dviejų žemės sklypų savininkais – (...)) susitarimai dėl nuostolių atlyginimo, paimant privačios žemės sklypo dalį visuomenės poreikiams nepasirašyti, nes savininkės nesutiko su siūlomu atlyginimo dydžiu pagal žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte esančią vertinimo ataskaitą. Savininkės pateikė savo lėšomis atliktas paimamų visuomenės poreikiams žemės sklypų dalių vertinimo ataskaitas, kuriose nustatyta paimamos žemės sklypo dalies rinkos vertė 8 kartus viršija žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte esančią ataskaitą.
 Kadangi planavimo organizatorius neturi juridinių galimybių atlyginti pagal savininkų lėšomis parengtas ir pateiktas vertinimo ataskaitas, ginčas dėl atlyginimo dydžio turės būti sprendžiamas teisme.
 6. Suprojektuotas lygiavertis žemės sklypas Neveronių kaime, Kauno rajone. Projekto rengimo pradžioje savininkas už paimamą visuomenės poreikiams žemės sklypo (...) ha pageidavo kompensacijos pinigais.
 Jo netenkino projekte esančioje ataskaitoje nustatytas atlyginimo dydis. Savininkas pageidavo, kad jam būtų sumokėta tokia pati suma (daug didesnė, nei esanti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte), už kurią jis 2009 m. balandžio mėnesį įsigijo minėtą sklypą. Kadangi šis prašymas nebuvo patenkintas, savininkas pateikė savo lėšomis atliktą vertinimo ataskaitą, kurioje paimamos visuomenės poreikiams žemės sklypo dalies vertė buvo kelis kartus didesnė už žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte esančią vertinimo ataskaitą.. Kadangi savininkui buvo atsakyta, kad pagal jo pateiktą ataskaitą nuostoliai atlyginami nebus, savininkas pakeitė atlyginimo už nuostolius, atsiradusius paimant visuomenės poreikiams privačios žemės sklypo dalį, atlyginimo būdą – paprašė lygiaverčio sklypo Neveronių kaime, Kauno rajone. Šis prašymas buvo patenkintas.
 7. Nustatytas laisvos valstybinės žemės poreikis sankryžos rekonstravimo sprendiniams įgyvendinti. Sankryžos rekonstravimo projekto sprendiniams įgyvendinti reikia 1,5803 ha laisvos valstybinės žemės. Ši žemė, sujungus kartu su paimtomis visuomenės poreikiams privačių žemės sklypų dalimis (...).
 8. Parengtas projekto sprendinių poveikio vertinimas. (...) Detalesnis projekto sprendinių poveikio vertinimas pateiktas atskiru skyriumi.
 9. Atliktos visuomenės informavimo ir dalyvavimo teritorijų planavimo procese procedūros. (...)
 
 Viešas susirinkimas vyko 2011 m. sausio 28 d. tose pačiose patalpose. (...)
 Tekstas: http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=208&Itemid=67
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiežmarių sankryžos žemės paėmimo projektas
 
 Žiežmarių sankryžos sklypai. Brėžinio fragmentas
  
 
 Padidinta ortofoto nuotrauka su sklypų ribomis
  
 
 http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=208&Itemid=67
 Brėžinys .pdf formatu: http://www.kaisiadorys.lt/archyvai/a...elprojektas.lt
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2011-04-07, 10:30
 
 Sunku prisiminti tokią vasarą, kad nebūtų remontuojamas Palemono viadukasnuo balandžio 26 d. iki birželio 24 d. dėl Palemono viaduko deformacinių siūlių pakeitimo magistraliniame kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 89,21 km bus ribojamas automobilių eismas.
 
 http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...er-neri-343649
 Comment









 
							
						

Comment