Nebus ties Kaunu jokių 130. Eismas per daug intensyvus, net ir pabaigus dabartinę rekonstrukciją. Bus galbūt 110, o vietomis ir mažiau.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Petrašiūnų ruože jau iki remontų leido 120 km/h, tai tas 10 km/h skirtumas atrodo menkas (120 km/h prieš 130 km/h), bet Eigulių ir Šilainių ruože taip, po visų esamų ir planuojamų rekonstrukcijų, max 110 km/h greitis ir didesnio tikrai nebus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebus ties Kaunu jokių 130. Eismas per daug intensyvus, net ir pabaigus dabartinę rekonstrukciją. Bus galbūt 110, o vietomis ir mažiau.
 
 Tiesa, dėl blogų sąlygų (didelio eismo, prastų orų) elektroniniais kelio ženklais greitis gali būti ribojamas.Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.24, 12:43.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten dabar greitkelis, kuris tęsiasi iki Muravos sankryžos. O ne apinkkelis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKodėl žmonės vis įsivaizduoja, kad miesto aplinkelio atkarpose bus autostradiniai greičiai? Ten max 90 turėtu būti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet kokiu atveju nuo Petrašiūnų viaduko priegų iki IX forto greitis negalės būti 130 visame ruože. Vadinasi, ten bus ribojimai, nes srautai iš tiesų dideli ir viadukai, išvažiavimai/įvažiavimai į teritorijas vienas paskui kitą eina. Todėl optimaliausias maksimalus variantas - greitis 120/110 (vasara/žiema), o kai kur ir mažiau.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Petrašiūnų ruože jau iki remontų leido 120 km/h, tai tas 10 km/h skirtumas atrodo menkas (120 km/h prieš 130 km/h), bet Eigulių ir Šilainių ruože taip, po visų esamų ir planuojamų rekonstrukcijų, max 110 km/h greitis ir didesnio tikrai nebus.
 
 Tiesa, dėl blogų sąlygų (didelio eismo, prastų orų) elektroniniais kelio ženklais greitis gali būti ribojamas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, reiktų nepamiršti stotelės ties Petrašiūnų viaduku, kurioje paliktas praėjimas pėstiesiems, jei šiuo metu ten sumažintas greitis buvo iki 100 km/h, tai su autostrados ženklais gali būti paliktas 110 km/h (spėju). Taip kad Petrašiūnų ruože gali likti ribojimas ties Petrašiūnų viaduko stotele (ir norisi tikėtis, kad per kokius 3-5 m. sutvarkys, pastatys planuojamą viaduką).Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Bet kokiu atveju nuo Petrašiūnų viaduko priegų iki IX forto greitis negalės būti 130 visame ruože. Vadinasi, ten bus ribojimai, nes srautai iš tiesų dideli ir viadukai, išvažiavimai/įvažiavimai į teritorijas vienas paskui kitą eina. Todėl optimaliausias maksimalus variantas - greitis 120/110 (vasara/žiema), o kai kur ir mažiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140, S8 per Varšuvą daugiausia 90, bet lyg yra greitesnių ruožų, o Vokietijoj A113 vos tiktai pradeda kvepėt Berlyno priemiesčiais, 80. A4 kur Dresdeną aplenkia -- 100. Kur Austrijos A1 eina pro miestus -- 100, ir dar speciali ekologinė zona, kuroje už greičio viršijimą griežtesnės bausmės.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKodėl žmonės vis įsivaizduoja, kad miesto aplinkelio atkarpose bus autostradiniai greičiai? Ten max 90 turėtu būti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daug kur autostrados kerta didmiesčių vidines dalis ir ten autostradų tinklas nesutrūkinėja. Tas pats galėtų būti judama ir ties Kaunu (Islandijos pl. ir Vakarinis aplinkkelis link kelio nr. 130). Norėčiau, kad Vilniuje Tūkstantmečio g., Oslo g., Gariūnų g. ir Vakarinis aplinkkelis taptų autostradomis su greičiais tarp 80 ir 100 km/h, taip susijungtų A1 ir A2 autostradų ruožai. Būtų sutvarkytos greitėjimo ir lėtėjimo juostos kaip šiuo metu yra tvarkomame ruože tarp Kauno ir Vilniaus. Galbūt kažkada ateityje, jei atsiras normali autostrada į Minską, galėtų susijungti ir A3.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 not anymoreParašė alga Rodyti pranešimą
 Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140. Buvo gerai, bet prieš savaitę važiavau - jau tik 120. Šveicarijoj aplink miestus visur daugiausia 80 autobanuose, retai kur 100. Nėra didelių greičių, tik retai gyvenamose vietovėse. Vokietijoje apskritai pastebėjau, kad net Via Baltica lygio keliai, jei kerta gyvenvietę, gyvenvietėje greitis mažinamas iki 30 ir pilna radarų. Pvz. toks kelias yra B27 nuo Rotveilio į Tūbingeną. Buvo gerai, bet prieš savaitę važiavau - jau tik 120. Šveicarijoj aplink miestus visur daugiausia 80 autobanuose, retai kur 100. Nėra didelių greičių, tik retai gyvenamose vietovėse. Vokietijoje apskritai pastebėjau, kad net Via Baltica lygio keliai, jei kerta gyvenvietę, gyvenvietėje greitis mažinamas iki 30 ir pilna radarų. Pvz. toks kelias yra B27 nuo Rotveilio į Tūbingeną.
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
 Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose. Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
 Vokietijoje paprastam užmiesčio kelyje greitis yra 100 km/h. Ir staiga miestelio ženklas - 50 km/h. Jokių tarpinių ženklų prieš miestelius 70 ar 80 nėra ir kažkaip vyksta eismas. O ten kur vyksta ne taip kaip reikia - stovi radarai  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nereikia painioti aplinkkelių tinklo ir autostradų. Vilnius neturi normalių aplinkkelių ir dar ilgai neturės. Autostradų mieste neturi būti ir greitis dėl intensyvaus eismo turi būti ribojamas.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDaug kur autostrados kerta didmiesčių vidines dalis ir ten autostradų tinklas nesutrūkinėja. Tas pats galėtų būti judama ir ties Kaunu (Islandijos pl. ir Vakarinis aplinkkelis link kelio nr. 130). Norėčiau, kad Vilniuje Tūkstantmečio g., Oslo g., Gariūnų g. ir Vakarinis aplinkkelis taptų autostradomis su greičiais tarp 80 ir 100 km/h, taip susijungtų A1 ir A2 autostradų ruožai. Būtų sutvarkytos greitėjimo ir lėtėjimo juostos kaip šiuo metu yra tvarkomame ruože tarp Kauno ir Vilniaus. Galbūt kažkada ateityje, jei atsiras normali autostrada į Minską, galėtų susijungti ir A3.
 
 Dar vienas pastebėjimas. Vakar Grigiškėse mačiau kaip ardomas vidurinis atitvaras tarp A1 priešingos krypties juostų. Nuo tilto per Vokę Vilniaus link. Dar tik prieš kelis metus įrengė ir vėl kažkas negerai? Kokio organo prireikė kažką vėl perdarinėti? Va taip ir švaistomi bei įsisavinami pinigai.Paskutinis taisė Al1; 2020.08.25, 08:04.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten nuo palemono išsukimo iki IX forto kelias eina aplink miestą ir yra aplinkelis kuriuo naudojamasi kaip greitkeliu.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Ten dabar greitkelis, kuris tęsiasi iki Muravos sankryžos. O ne apinkkelis.
 
 Žiūrint į pateiktus pavyzdžius civilizuotose šalyse visur ribojami greičiai prie miestų.Parašė alga Rodyti pranešimą
 Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140, S8 per Varšuvą daugiausia 90, bet lyg yra greitesnių ruožų, o Vokietijoj A113 vos tiktai pradeda kvepėt Berlyno priemiesčiais, 80. A4 kur Dresdeną aplenkia -- 100. Kur Austrijos A1 eina pro miestus -- 100, ir dar speciali ekologinė zona, kuroje už greičio viršijimą griežtesnės bausmės.
 
 Galima pavyzdžių kur autostrados eina miestuose?Parašė PoDV Rodyti pranešimąDaug kur autostrados kerta didmiesčių vidines dalis ir ten autostradų tinklas nesutrūkinėja.
 
 Lietuvoje irgi 90 -> 50 paprastame kelyje, bet autostradoje/greitkelyje yra atskiras reikalavimas ženklinti palaipsniui.Parašė sauls Rodyti pranešimą
 
 Vokietijoje paprastam užmiesčio kelyje greitis yra 100 km/h. Ir staiga miestelio ženklas - 50 km/h. Jokių tarpinių ženklų prieš miestelius 70 ar 80 nėra ir kažkaip vyksta eismas. O ten kur vyksta ne taip kaip reikia - stovi radarai 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Minimas tiltas yra dar iki aplinkkelio.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Ten nuo palemono išsukimo iki IX forto kelias eina aplink miestą ir yra aplinkelis kuriuo naudojamasi kaip greitkeliu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tai problema? Nieko tos 10 min. kelionės nekeičia. Plius dėl intensyvaus eismo ir dabar A1 retai kada išeina ilgesnę atkarpą važiuoti 120 km/h, apie atkarpą ties Kaunu net nekalbu.Parašė alga Rodyti pranešimą
 Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140, S8 per Varšuvą daugiausia 90, bet lyg yra greitesnių ruožų, o Vokietijoj A113 vos tiktai pradeda kvepėt Berlyno priemiesčiais, 80. A4 kur Dresdeną aplenkia -- 100. Kur Austrijos A1 eina pro miestus -- 100, ir dar speciali ekologinė zona, kuroje už greičio viršijimą griežtesnės bausmės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vokietija:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGalima pavyzdžių kur autostrados eina miestuose?
 Saarbrücken. Autobanas 620.
 Frankfurtas prie Maino. A 648, A 66
 Rūro aglomeracija (Diuselforfas, Kiolnas, etc.): A 52, A 46.
 Berlynas A 100, A111, A 113
 
 Ir t.t.
 
 Prancūzija:
 Paryžiaus aglomeracija neturi normalaus aplinkkelio tik Centrą juosiantis Periferique.
 Lyon: A6, A7
 
 ---
 Kas liečia Lietuvos situaciją, autostradomis galėtų tapti miestų aplinkkeliai. Kauno šiaurinis galėtų laisvai turėti autostrados ženklą ir 110 km/h, o Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sutvarkius greitėjimo ir lėtėjimo juostas, dobilo sankryžų juostų susikirtimus, taip pat galėtų turėti 100 km/h ar net 110 km/h. Tiesa, liktų žemo greičio zonos tokios kaip Oslo-Vakarinio aplinkkelio viadukas, Gariūnų sankryža.
 Gariūnų g. ir Oslo g. eismas galėtų vykti lėčiau, užtektų ir 80 km/h. Čia taip pat reikalingas juostų sutvarkymas kaip dabar daroma Kaunas-Vilnius kelyje. Žinoma, būtina įrengti Gariūnų turgaus viaduką.
 
 Neturi būti autostrados skersai išilgai būti 130 km/h, gali būti esant poreikiui ir greičiai iki 80 km/h. Bet taip, bent 80% atkarpų autostradų tinkle turėtų būti 130 km/h ruožai.Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.25, 12:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lėčiau nei šiaip miesto greitis?Parašė sauls Rodyti pranešimą
 Vokietijoje apskritai pastebėjau, kad net Via Baltica lygio keliai, jei kerta gyvenvietę, gyvenvietėje greitis mažinamas iki 30 ir pilna radarų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gatvė turi asfaltuotą kelkraštį, greitėjimo, lėtėjimo juostas ir neturi šviesoforų, galėtų būti autostrada su sumažintu greičiu. 120 ir 130 nereikia ir nebus. Tokie greičiai tik miškuose/laukuose tarp miestų. Vilniaus miesto aplinkkeliai daugiau mažiau atitinka šiuos standartus, užtektų tik keletos kosmetinių pakeitimų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVat tik nereikia aglomeracijų kišti už pavyzdžius. Lietuvoje tokių nėra. Be to Paryžiuje mieste nėra jokios autostrados. Be to ir greitis ten ribotas, tikrai niekur nėra 120 ar 130 miesto prieigose. Net ir toliau už miesto ne visur didesnis greitis, be to pilna ruožų su sumažintu greičiu.
 
 Tiesa, A19 reikalavimų neatitinka, nes vietomis greitis yra sumažintas iki 60 km/h. Ties Gariūnais labiau primena miesto gatvę su šaligatviais ir 60 km/h, nei greitkelį su bent jau 70-80 km/h greičiu.Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.25, 16:36.
 Comment





Comment