Parašė PoDV
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
 Šiaip tai darbai vyks visoje A1 nuo Gariūnų iki Kauno, tik atskiruose ruožuose. Todėl bus daug greičio ribojimų ir eismo nukreipimo į priešingą juostą. Dar prieš mėnesį buvo statomi ženklai ir ruošiamasi rekonstrukcijai, tai jau darbai daugelyje ruožų turėtų vykti.Paskutinis taisė Al1; 2020.04.06, 13:41.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
 Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
 O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
 
 Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ties Tvirtove rodos turėtų būti normali perėja. Turbūt planas sujungti dvirtakį nuo Grigiškių Tvirtovės pusėje su sodais už degalinės.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
 Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
 O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu ar kada nors šios sovietinės relikvijos bus panaikintos (t.y. pertvarkytos) iš vis? Gal jau laikas būtų kam nors pasakyti, jei jau autostrada tai autostrada nuo ...iki, o ne su apsisukimais per vidurį...apsisukimai ilgą laiką ir buvo paženklinti magistralės pabaigos / pradžios ženklais.
 
 
 As much power as necessary, as much freedom as possible
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kadanors bus. Jau dabar jų likę gerokai mažiau nei prieš 10-20 metų.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
 Įdomu ar kada nors šios sovietinės relikvijos bus panaikintos (t.y. pertvarkytos) iš vis? Gal jau laikas būtų kam nors pasakyti, jei jau autostrada tai autostrada nuo ...iki, o ne su apsisukimais per vidurį...
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Virtuali paroda "Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus"
 
 Autostrada Vilnius - Kaunas (pastatyta 1965-1970 m.).
 
 Vilnius, Raudonosios armijos (dab. Savanorių pr.) 1966 m.
  
 LCVA, 0-025743-01.
 http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide17
 
 Kaunas, Biruliškių sankryža, 1970 m.
  
 LYA, f. 16895, ap. 1, b. 45, l. 15ap.
 http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide18
 
 Oficialus autostrados Vilnius - Kaunas atidarymas 1970.11.03.
 Lietuvos TSR Ministrų Tarybos pirmininko pirmasis pavaduotojas Ksaveras Kairys perkerpa juostelę atidarant automagistralę Vilnius–Kaunas.
 (Tuomet buvo tradicija kažką reikšmingo užbaigti Spalio švenčių išvakarėse, kad būtų galima pašlovinti Partiją ir padėkoti Vyriausybei)
  
 LCVA, 0-050519.
 http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide19
 
 Šį rudenį nusimato Vilniaus-Kauno autostrados 50 metų jubiliejus  
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikriausiai kai dabar forumiečiai juda mažiau tai lieka nenušviestas A1 kelias. O jame veiksmo tikrai daug, šiandien nustebau, kad pavertinimo automagistralės standartui darbai vyksta intensyviai. Šią vasarą reikės nusiteikti ilgiau važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nes darbai tai vos, kad ne kas 5 km - nespėji pagreitėti ir stabdai vėl. Važiuojant nuo Vilniaus link Kauno darbai vyksta ties kur būdavo sulėtinimas iki 100 km/h šiek tiek prieš Vievį dėl pėsčiųjų, tada prie Elektrėnų, prie kartodromo, prie Bačkonių, Kaišiadorių sankryža, prie Rumšiskių, prie marių ir dar keletoje vietų.
 Greitkelis dabar didžiojoje dalyje atrodo taip:
 
 
 Beje, nemažai ir sumaišties. Jau pabaigtuose platinti ties Kaunu vietose atsirado nebe greitkelio, bet automagistralės ženklai. Pvz išsukus nuo Palemono Vilniaus kryptimi, pasitinka ženklas, rodantis, kad įvažiuojama į automagistralę. Pvz išsukant Vilniaus kryptimi į Ateities pl. stovi du ženklai vienas šalia kito - Greitkelio pabaiga ir Automagistralės pabaiga. Labai keista, kad automagistralės ženklai nėra uždengti. Pvz išsuki iš Palemono, kur prieš įsiliejant į Vilnius-Kaunas stovi Automagistralės ženklas ir tada pasibaigus kelio darbams ir pravažiavus ženklą apribojimų pabaiga kaip ir gali legaliai važiuoti 130 km/h, kur pvz jei atvažiuoji nuo Klaipėdos ir judi toliau link Vilniaus turi tik Gretikelio ženklą ir tame pačiame kelyje 120 km/h limitą.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man įdomu kur (perdaryta) autostrada prasidės ir kur ji baigsis, nes tas susiaurėjimas per upelį ties buvusiu Bajorkiemiu tai iki autostrados pločio niekaip netempia. Neteko girdėt apie jo platinimą?Parašė Xmaster Rodyti pranešimąJau pabaigtuose platinti ties Kaunu vietose atsirado nebe greitkelio, bet automagistralės ženklai. Pvz išsukus nuo Palemono Vilniaus kryptimi, pasitinka ženklas, rodantis, kad įvažiuojama į automagistralę.
 
 As much power as necessary, as much freedom as possible
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkaip turiu nuojautą, kad per upelį bus pasirinkta paprasta taktika. Ten automagistralė, bet bus koks nors 90 km/h greičio apribojimas. (čia tik mano spėjimas, info neturiu)Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
 Man įdomu kur (perdaryta) autostrada prasidės ir kur ji baigsis, nes tas susiaurėjimas per upelį ties buvusiu Bajorkiemiu tai iki autostrados pločio niekaip netempia. Neteko girdėt apie jo platinimą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...automagistrale
 Viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų – magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 10,000 iki 95,000 km pradėtas rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus. Po rekonstrukcijos minėtu ruožu bus galima važiuoti 130 km/h greičiu vasarą ir 110 km/h greičiu žiemą.
 
 ...
 
 Kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 10,000 iki 95,000 km rekonstruojamas pagal penkias sutartis (projektas susideda iš 5 ruožų rekonstravimo) Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) pasirašytas su 2 rangovais: AB „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o UAB „Fegda“ - vieną. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.
 
 Reikėtų iš CVPP išsitraukti sutartis ir pasižiūrėti apie kalbamą vietą. Kuriame kilometre ji?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien buvo fantastiškas oras, kai viskas žydi ir buvo geras apšvietimas.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTikriausiai kai dabar forumiečiai juda mažiau tai lieka nenušviestas A1 kelias. O jame veiksmo tikrai daug, šiandien nustebau, kad pavertinimo automagistralės standartui darbai vyksta intensyviai.
 Kelios remontuojamos autostrados nuotraukos anonsui
  
 
  
 
   
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neką plačiau ir virš geležinkelių esantys viadukai ties Palemono ir Neveronių g.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
 Man įdomu kur (perdaryta) autostrada prasidės ir kur ji baigsis, nes tas susiaurėjimas per upelį ties buvusiu Bajorkiemiu tai iki autostrados pločio niekaip netempia. Neteko girdėt apie jo platinimą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten jie tikrai platesni. Užtat iškart už tų viadukų yra pats staigiausias A1 posūkis. Kažkaip jis su 130, netgi su 110 žiemą nesiderina. Tikriausiai automagistralė (jei nuo Vilniaus pusės judant) pasibaigs prieš Karčiupį (tiltą), o už jo ir toliau jau bus tik greitkelis.Paskutinis taisė Al1; 2020.05.11, 09:00.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo tikrai platesni, beveik dvigubaiParašė Al1 Rodyti pranešimąTen jie tikrai platesni. 
 
 per Neveronių g.
 
 Per upę
 
 per Palemono g.
 
 
 
 Šis ženklas jau pakeistas iš mėlyno į žalia iki tilto per Kruna 100-200m, tad kelias šitoje vietoje jau turės autostrados statusą.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kam visa ta pornografija buvo anksčiau su 80 km/h per Kruną, jei nieko nepadarius va taip laisvai ant tilto leis 130/110 km/h? Tik nereikia sakyti, kad dėl Karčiupio sankryžos. Kauno kryptimi gal ir taip, bet už stotelės tada jau turėjo baigtis 80 km/h. O Vilniaus kryptimi iš viso neturėjo būti apribojimo, kai pastatė tunelį pėstiesiems į stotelę. Visgi gal bus greičio apribojimas ant tilto.
 Comment




 
							
						

Comment