Suprasčiau jei pirma perstatytų tą tiltą, o poto pervadintų į autostradą, o dabar pridarys ala autostradų su ribojimais, apsisukimais (pirmiausiai tai mintyje A5 Juragių apsisukimas), visokiais 2+1 (kaip prie Panevėžio), kažkam matyt reikia pliusiukų, kad tiek ir tiek bus "naujų" autostradų, bet realiai kelių tinklo plėtra vyksta chaotiškai ir be strategijos.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Frankfurte ir Berlyne važiavau pats, visur sudėti greičio ribojimai, autostrados nutrūksta. Prie Lyon jei atsimenu irgi 90 greitis (teoriškai, dėl eismo intensyvumo važiavome 70), bet ten tokia raizgalynė kad daugiau dėmesio skyriau ieškoti tinkamo išsukimo.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Vokietija:
 Saarbrücken. Autobanas 620.
 Frankfurtas prie Maino. A 648, A 66
 Rūro aglomeracija (Diuselforfas, Kiolnas, etc.): A 52, A 46.
 Berlynas A 100, A111, A 113
 
 Ir t.t.
 
 Prancūzija:
 Paryžiaus aglomeracija neturi normalaus aplinkkelio tik Centrą juosiantis Periferique.
 Lyon: A6, A7
 
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nematau problemų miesto autostradai su ribojimais:
 https://goo.gl/maps/eoeg9pQo8LHFGHqu5
 
 Taip, greitį ir toliau reguliuoja ženklai, nes 130 yra nesaugu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Kad ir per šį miestelį: https://www.google.ch/maps/place/723...434!4d8.757906Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Lėčiau nei šiaip miesto greitis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš manyčiau, kad dabartiniame kontekste tokiose čia praverstu autostrados ženklas vien tik dėl papildomų apribojimų, pvz. nebūtų dviratininkų. Nes paskutiniu metu teko jau kelis kartus matyti dviratininkus važiuojančius šiauriniu Kauno aplinkeliu, ypač smagu kai važiuoja per Kleboniškio tiltą grupelė dviratininkų. Greičių skirtumas milžiniškas, dar ir sunkaus transporto daug labai, tai ten tik laiko klausimas kol nutiks koks rimtesnis įvykis. Tad vietose kurios skaitosi kaip aplinkeliai, bet yra vos ne autostrados lygio, tikrai praverstu autostrados ženklas su papildomais greičio apribojimais. Arba reiktu įvesti papildomus apribojimus transporto priemonėms.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikriausiai po rekonstrukcijos visur prie Kauno bus greitkelio ženklas su greičio ribojimu (mažinimu) atskiruose ruožuose. O greitkelyje dviračių eismas ir taip draudžiamas. Tai būtų optimaliausias sprendimas.Parašė drulia Rodyti pranešimąAš manyčiau, kad dabartiniame kontekste tokiose čia praverstu autostrados ženklas vien tik dėl papildomų apribojimų, pvz. nebūtų dviratininkų. Nes paskutiniu metu teko jau kelis kartus matyti dviratininkus važiuojančius šiauriniu Kauno aplinkeliu, ypač smagu kai važiuoja per Kleboniškio tiltą grupelė dviratininkų. Greičių skirtumas milžiniškas, dar ir sunkaus transporto daug labai, tai ten tik laiko klausimas kol nutiks koks rimtesnis įvykis. Tad vietose kurios skaitosi kaip aplinkeliai, bet yra vos ne autostrados lygio, tikrai praverstu autostrados ženklas su papildomais greičio apribojimais. Arba reiktu įvesti papildomus apribojimus transporto priemonėms.Paskutinis taisė Al1; 2020.08.27, 12:14.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nemanau, kad autostrados ženklas kažką keičia kai gali į kelią fiziškai patekti dviračiu, nors ir šalia tunto didelio greičiu lekiančių mašinų. Turbūt ir po autostrados/greitkelio ženklų suteikimo atsiras dviratininkų A1 kelyje. Turi būti alternatyvos, kurios patogesnės nei automobilių kelias. Vienintelė man žinoma vieta Kaune, kur visi dviratininkai rinktųsi dviračių taką yra Amalių pervažos tunelis.
 
 Petrašiūnų ruože, kuri jau senai greitkelis, taip pat dviračiai važinėja. Patogiausias ir tiesiausias kelias patekt iš Muravos (kuri dar turi nusitiesus dviračių taką) į Palemoną.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autostrados ženklas keičia tai, kad teisiškai dviračiai draudžiami ir policija gauna įrankį kaip nukrapštyti dviratininkus. Vieni gerbs taisykles ir nevažiuos. Kiti nevažiuos bijodami baudų po kelių parodomųjų reidų.Parašė PoDV Rodyti pranešimąNemanau, kad autostrados ženklas kažką keičia kai gali į kelią fiziškai patekti dviračiu, nors ir šalia tunto didelio greičiu lekiančių mašinų. Turbūt ir po autostrados/greitkelio ženklų suteikimo atsiras dviratininkų A1 kelyje. Turi būti alternatyvos, kurios patogesnės nei automobilių kelias. Vienintelė man žinoma vieta Kaune, kur visi dviratininkai rinktųsi dviračių taką yra Amalių pervažos tunelis.
 
 Petrašiūnų ruože, kuri jau senai greitkelis, taip pat dviračiai važinėja. Patogiausias ir tiesiausias kelias patekt iš Muravos (kuri dar turi nusitiesus dviračių taką) į Palemoną.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebent. Jei darys tuos reidus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Autostrados ženklas keičia tai, kad teisiškai dviračiai draudžiami ir policija gauna įrankį kaip nukrapštyti dviratininkus. Vieni gerbs taisykles ir nevažiuos. Kiti nevažiuos bijodami baudų po kelių parodomųjų reidų.
 
 Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teko girdėti gandų apie A2 nubauduotus.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Nebent. Jei darys tuos reidus.
 
 Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau ar baudžiami, bet pačiam teko nuvažiuoti po kelių policijos pastabos greitkelyje Vilnius-Kaunas (bėda, kad alternatyvos gana prastos).Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Nebent. Jei darys tuos reidus.
 
 Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei apie LEZ apylinkes - lyg ir yra dvirtakis palei A6? Tiltai pervažiuot į Kleboniškį irgi yra. Neries kirtimas kaip suprantu išsispręs po dabar daromos rekonstrukcijos. Iki pilnos laimės betrūktų Murava-Šilainiai dvirtakio lygiagrečiai A1? Kuris iš principo atsirastų padarius jungiamuosius kelius kurie lyg ir bus daromi po tiltų perstatymo?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVilnius-Panavežys autostradoje tai tikrai stabdo dviratininkus, o prie kauno atsižvelgiant į vesivystančius gyvenamuosius rajonus šiaurinėje aplinkelio pusėje ten reikėtu normalios dviračių infrastruktūros, o ne draudimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stebina darbų tempai. Keturis mėnesius stato pusę tuneliuko. Tokiais tempais kitą pusę užbaigs po Naujųjų Metų.Parašė Romas Rodyti pranešimąFoto 2020.05
 2. Tarp Grigiškių ir Didžiulio ežero
 
 
  
 
 Vis prisimenu vaizdelį iš Nyderlandų, kur 4 juostų viaduką pastato per savaitgalį.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Petrašiūnų atkarpai, galima sakyti, daromas dvirtakis palei Taikos pr. (3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas+menkas pėsčiųjų srautas). +Statomas Pramonės pr. atskiras dviračių takas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Jei apie LEZ apylinkes - lyg ir yra dvirtakis palei A6? Tiltai pervažiuot į Kleboniškį irgi yra. Neries kirtimas kaip suprantu išsispręs po dabar daromos rekonstrukcijos. Iki pilnos laimės betrūktų Murava-Šilainiai dvirtakio lygiagrečiai A1? Kuris iš principo atsirastų padarius jungiamuosius kelius kurie lyg ir bus daromi po tiltų perstatymo?
 
 Eigulių atkarpai yra Šiaurės pr., bet tik perasfaltuoti šaligatviai, pėstieji, šiek tiek šunys ir dviratininkai ten labai maišosi (išskyrus Šiaurės pr. nuokalnę kur dauguma yra dviratininkai). Toliau - Jonavos g. dvirtakis, irgi dauguma dviratininkai.
 
 Tiesa, galėtų atsirasti daugiau jungčių: pažymėjau raudonai.
 
 
 Vilijampolės-Šilainių atkarpai. Ant Islandijos pl. tilto planuojamas pakilimas dviratininkams, deja, neplanuojamas sujungimas su ką tik pastatytų Lapių dviračių taku, gal įrengs ateityje. Toliau sujungimas su Šilainiais vyktų žvyrkeliniu sujungimu su Kuršių g., kur užkiltum į Šilainių kalną (į Kuršių g., Megą).
 
 Prasčiausia situacija išliks tiltas, nes siaura, ir žvyruotas kalnas į Šilainius. Rytinėje pusėje problemų mažiau, įrengiami dviračių takai, didžiausia problema lieka Šiaurės/Pramonės pr. tarp Sukilėlių pr. ir Partizanų g. pėsčiųjų, šuniukų srautai Palei Ukmergės g. sankryžą - ir truputis rėkiančių pijokų Palei Ukmergės g. sankryžą - ir truputis rėkiančių pijokų Alkoholizmas miegamuosiuose rajonuose yra juntama problema jei nori išsaugoti gerą nuotaiką važinėjant (nors gal daugiau vaikštant) po miestą, bet didesnė problema yra išvedami šunys.
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.28, 11:28. Alkoholizmas miegamuosiuose rajonuose yra juntama problema jei nori išsaugoti gerą nuotaiką važinėjant (nors gal daugiau vaikštant) po miestą, bet didesnė problema yra išvedami šunys.
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.28, 11:28.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po visų rekonstrukcijų bus atskiri tiltai vietiniam srautui. Ar nepadės?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Prasčiausia situacija išliks tiltas, nes siaura, ir žvyruotas kalnas į Šilainius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tą tiltą, kur numatyta jungtis dviračiams tik atnaujins, visus parametrus paliks senus, tai reiškia ir praėjimas liks seno pločio. Bus perstatytas tik šiaurinis tiltas į du tiltus (vienas tiltas tranzitui, antras (šiauriausias) tiltas vietiniam srautui).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Po visų rekonstrukcijų bus atskiri tiltai vietiniam srautui. Ar nepadės?
 
 Čia kažkas minėjo, kad norėtų antro automobilių tilto per Nerį, aš labiau norėčiau antro tilto per Nerį pėstiesiems ir dviratininkams, kur nors prie Neries kr. ir Baltų pr. posūkio  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mažinant greitį spėju juostas siaurins ir atsiras pločio?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Tą tiltą, kur numatyta jungtis dviračiams tik atnaujins, visus parametrus paliks senus, tai reiškia ir praėjimas liks seno pločio. Bus perstatytas tik šiaurinis tiltas į du tiltus (vienas tiltas tranzitui, antras (šiauriausias) tiltas vietiniam srautui).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau. Šiaip gera mintis. Atsirastų bent 2-2,5 m plotis. Gali būti, kad taip ir padarys, bet ne iš karto, o po kurio laiko, gal ir greitį sumažins iki kokių 70 km/h atitinkamai pagal juostų plotįParašė mantasm Rodyti pranešimą
 Mažinant greitį spėju juostas siaurins ir atsiras pločio? Dabar planuoja 90 km/h. Net ir su aptvarais, siaurame šaligatvyje pro tave švilpiančios 90 km/h mašinos nėra nė kiek jauku. Dabar planuoja 90 km/h. Net ir su aptvarais, siaurame šaligatvyje pro tave švilpiančios 90 km/h mašinos nėra nė kiek jauku.
 Comment







 
							
						
Comment