Parašė Smalsuolis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiemą 130??? O KET pakeitė? 10 km/h laiko sutaupymo požiūriu yra niekai tokiame trumpame atstume (100 km, realia dar trumpiau, nes atsimeta Grigiškės, tikriausiai ir Vievyje bus apribojimai, ir prie Kauno). 2-3 minutėmis trumpesnė kelionė. Tai realiai nereiškia, o dauginimas iš srauto yra neteisingas. Laikas kiekvieno yra asmininis ir jis nesusideda su kitų laiku. Kas dėl sutaupymo, tai laiko gal ir susitaupo 2-3 minutės, o kiek padidėjo kuro sąnaudos? Gal irgi tais pačiais 2-3 procentais, o gal ir daugiau.Paskutinis taisė Al1; 2020.07.31, 13:15.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po truputį jau kai ryškėja atlikti darbai, tai vietomis tikrai apima džiaugsmas, bet vietomis tai tik galima pakraipyti galvą. Aš kažkaip galvoju, kad norint suteikti keliui tam tikrą kategoriją yra taikomi tarptautiniai standartai - nusukimai ir sankryžos kas tam tikrą kilometrų skaičių, atskirti greitėjantys/lėtėjantys srautai ir t.t.
 O ką gi turime tie nusukimu į Petrašiūnus? Ogi va tokį vaizdą:
 
 
 Greitėjimo ir lėtėjimo juostos kertasi, dar toje juostoje yra ir nusukimai bei išvažiavimai į/iš degalinės. Kelio atkarpa - automagistralės standarto su 130 km/h. Įsivaizduokit kas vyksta jei į degalinę įsukinėja vilkikas, kuriam stabdymo kelio, nekertant ištisinės juostos tikrai mažoka, kad saugiai sukti į degalinę. Tuo tarpu už jo ir šalia važiuoja automobiliai 130 km/h - pirma juosta susistabdo iki labai minimalaus greičio, avarijų tikimybė - labai didelė. Tas pats reikalas ir išsukant iš degalinės - turi greitėti, o patenki į lėtėjimo juostą - konfliktų tikimybė - aukšta.
 Manau tokių sankryžų rekonstrukcijoje kaip minimum turėjo būti daromas jungiamasis kelias, kuriame jau šie srautai išsiaiškina viską prie limituoto greičio. Juolab mačiau kelias vietas bendroje atkarpoje kur tai ir yra daroma (turiu omenye jungiamuosiu kelius).
 
 P.S. Dar nuo seniau šioje vietoje esančios stabdymo žymės signalizuoja, kad vieta tikrai konfliktinė. Lyginant su tuo kas buvo tai tik lėtėjimo-greitėjimo juostos praplatėjo, o visa kita liko taip pat blogai.Paskutinis taisė Xmaster; 2020.08.21, 09:43.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, tikrai yra kokie nors konkretūs planai?Parašė PoDV Rodyti pranešimąTai ten dar kartą laukia rekonstrukcija, bus įrengiami apjungiamieji keliai, tik neaišku kada, norėtųsi kuo greičiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išsukimui toliau yra kitas išvažiavimas kiek matosi nuotraukoje. Bent jau šitos problemos nėra.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTas pats reikalas ir išsukant iš degalinės - turi greitėti, o patenki į lėtėjimo juostą - konfliktų tikimybė - aukšta.
 
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...20Brezinys.pdfParašė Sula Rodyti pranešimą
 Įdomu, tikrai yra kokie nors konkretūs planai?
 Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.21, 12:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, toliau yra, bet patenki į bendrą juostą su lėtėjančiais išsukimui į PetrašiūnusParašė Arunasx Rodyti pranešimąIšsukimui toliau yra kitas išvažiavimas kiek matosi nuotraukoje. Bent jau šitos problemos nėra.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar paskelbs paveldu ir kad ir kokia bus austriško lygumo danga, niekada neatsikratysime 80 km/h (o gal 90 km/h) prie Karčiupio 
 
 Teko skaityti vertikaliojo ženklinimo taisykles. Greičio mažinimas vykdomas kas kažkiek ten metrų turi būti kas 20 km/h ir ne didesniu skirtumu, t.y. jei greitis iš abejų pusių nuo Palemono ir Rumšiškių bus 130 km/h, tai nemaža tikimybė, kad bus sudėti ženklai 110 km/h ir 90 km/h ir per Karčiupio tiltą pervažiuosime 90 km/h greičiu. Nebent bus 110, 90, 80 ženklai, manau, jau perteklinis ženklinimas ir greičio mažinimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
							
						As much power as necessary, as much freedom as possible tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
							
						As much power as necessary, as much freedom as possible
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greitParašė alga Rodyti pranešimąKuria prasme didžiausias stabdis? Kam rūpi tos 3 sekundės, prarastos prilėtinus iki nuo 120 iki 80 km/h dviem šimtam metrų? Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
							
						As much power as necessary, as much freedom as possible Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
							
						As much power as necessary, as much freedom as possible
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sudėjau nuotraukas iš kelio tarp restorano "Deivina" ir AB "Lytagra". Atkarpa yra tarp Karčiupio ir Giraitės. Žalios spalvos kelio ženklai ("kilometrų stulpelis" ir "išankstinė krypčių rodyklė") vietoj mėlynos. Šaltinis: Mapilary.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus. tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
 
 Man atrodo, kad čia bus autostrada. Kitaip nebūtų prasmės ženklų keisti.
 Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.22, 23:31.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš greičio ribojimams autostradose neprieštarauju, nes norėtųsi matyti autostradų tinklą Lietuvoje kaip Vokietijoje, kurioje taip pat pilna ribojimų (nekalbu apie remontus), ypač tuneliuose (sumažintas greitis iki 80 km/h) ir didmiesčių intensyvios atkarpos. Kauno aplinkkeliai galėtų būti autostrados su sumažintu greičiu ir tai man patiktų  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gamta.lt yra PAV dokumentas, pagal jį tiltas bus naujai perstatomas.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKai pabaigs Megos rekonstrukciją, ties Kaunu didžiausias stabdys bus per siauras tiltas ties Kauno mariomis, kur yra apribojimas 80. Neteko girdėt kad greitu laiku ten vyktų platinimas, iš esmės tilto perstatymas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vokietijoje automagistralėj pasitaikė atkarpa be kelkraščio, apie ką įspėjo ženklas su užrašu. Ir be abejo buvo apribotas greitis.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus. tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesuprantu, ko čia pučiamas burbulas. Dabar vasarą leidžiamas greitis 120 km/h ir yra apribojimas iki 80 km/h. O jau kai bus 130 km/h, tai bus kažkokia tragedija?Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
 Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose. Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose. Be to, kaip rašo, tiltą vėliau perstatys. Be to, kaip rašo, tiltą vėliau perstatys.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt didesnė problema, kad pilnas kelias kelio darbų, o taip pat ir vairuotojų, kurie visur ir visada lekia >100. Laikytis leidžiamo greičio sudėtinga ir net pavojinga, kol policija masiškai nebauduoja.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
 Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose. Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
 Comment
















Comment