Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galite paaiškinti kaip moticiklas gali trukdyti autobusui?
    Situacija: darbo diena, 17 valanda, Konstirucijos pr., abi juostos nuo PC Europa iki žiedo užkimštos. Ar geriau kad motociklininkas bet kokia kainą braunasi tarp juostų ir automoblių ar ramiai pravažiuoja A juosta?

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Galite paaiškinti kaip moticiklas gali trukdyti autobusui?
      Situacija: darbo diena, 17 valanda, Konstirucijos pr., abi juostos nuo PC Europa iki žiedo užkimštos. Ar geriau kad motociklininkas bet kokia kainą braunasi tarp juostų ir automoblių ar ramiai pravažiuoja A juosta?
      Tai gal tada tegul ir vienas-kitas automobilis ramiai pravažiuoja A juosta, nes "labai-labai skubiai reikia paimti vaiką iš darželio, į teatrą ir t.t.".
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        Rytoj vyks Susisiekimo ministro ir R. Šimašiaus pristatymas apie KET pasikeitimus dėl dviračių gatvės.



        FB renginys: https://www.facebook.com/events/9450...tive_tab=about
        Tai čia tik Vilniuje ket įsigalios, kad ministerija kartu su 1 miesto meru pristatinės?

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Tai gal tada tegul ir vienas-kitas automobilis ramiai pravažiuoja A juosta, nes "labai-labai skubiai reikia paimti vaiką iš darželio, į teatrą ir t.t.".
          Gal reikalas, kad "vieno kito" neišeis apibrėžt įstatymu.

          Comment


            Skaitau kad bmw irgi turėtų būti leidžiama važiuoti A juostomis, jiems irgi labai reikia

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Tai čia tik Vilniuje ket įsigalios, kad ministerija kartu su 1 miesto meru pristatinės?
              O tai turėtų su visų miestų ir savivaldybių merais? Šiaip nemanau, kad kas nors draudė, pavyzdžiui, Kauno ar Marijampolės merui dalyvauti.

              Comment


                Pagaliau išaiškino lėtėjimo greitėjimo juostą:
                Jeigu nekeiti krypties (neįsilieji į srautą, o važiuoji greitlėt. juosta) turi pirmumą prieš keičiantį (besirikiuojantį į lėtėjimo juostą). Kitais atvejais, neturi pirmumo
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  O tai turėtų su visų miestų ir savivaldybių merais? Šiaip nemanau, kad kas nors draudė, pavyzdžiui, Kauno ar Marijampolės merui dalyvauti.
                  Kaunas turi savo KET, jie trikampius paiso ir fake greicio ribojimo saleles.

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    Pagaliau išaiškino lėtėjimo greitėjimo juostą:
                    Jeigu nekeiti krypties (neįsilieji į srautą, o važiuoji greitlėt. juosta) turi pirmumą prieš keičiantį (besirikiuojantį į lėtėjimo juostą). Kitais atvejais, neturi pirmumo
                    Pirmenybe tokiose vietose turi tas, kurio automobilis geriau traukia, nežinau kam dar reikalingi kažkokie išaiškinimai ...
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Ir atsiranda VT šviesoforai!!!

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Tai čia tik Vilniuje ket įsigalios, kad ministerija kartu su 1 miesto meru pristatinės?
                        Vilniaus miesto savivaldybė iniciajavo dviračių gatvės įteisinimą, manau dėl to dalyvavo R. Šimašius.
                        Paskutinis taisė Kaid; 2021.09.14, 15:57.

                        Comment


                          Šiaip tai gan dideli pakeitimai ir labai svarbūs.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Pagaliau išaiškino lėtėjimo greitėjimo juostą:
                            Jeigu nekeiti krypties (neįsilieji į srautą, o važiuoji greitlėt. juosta) turi pirmumą prieš keičiantį (besirikiuojantį į lėtėjimo juostą). Kitais atvejais, neturi pirmumo
                            Bet KET rašoma kitaip

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Bet KET rašoma kitaip
                              Tas tiesa, bet kaip suprantu jau buvo atsižvelgta į kai kuriuos siūlymus ir pastabas, tad turėtų pakoreaguot. Nes savo iliustracijoje ir žodžiais pateikė visiškai kitaip. Žadėjo pateikti detalius pakeitimų išaiškinimus ir dar konsultuotis dėl tikslesnio formulavimo.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Na įdomu kaip suformuluos, nes dabar formuluotė tokia, kad pirmumas tarp lėtėjančio ir greitėjančio bus nustatomas pagal tai, ar transporto priemonė, važiuojanti greitėjimo juosta, bus įjungusi kairio posūkio signalą.

                                Dar keli įdomesni pakeitimai.
                                Naujas punktas dėl pirmumo apsisukant šviesoforinėje sankryžoje. Forume ne kartą buvo keltas klausimas, kas turi duoti kelią - ar sukantis dešinėn pagal žalią sekciją kai pagrindinis raudonas, ar apsisukantis kuriam dega žalia. Dabar kelią duoti turi sukantys dešinėn, po taisyklių pakeitimo pirmumas pasikeis:
                                163. Apsisukdamas sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą judantiems eismo dalyviams.
                                Neliks ženklo Nr. 721 Internetas (viešieji interneto centrai, teikiantys interneto paslaugas). Taip, jis buvo morališkai pasenęs, bet kodėl gi jo neatnaujinus? Pavyzdžiui
                                ---->
                                Paskutinis taisė Briedis; 2021.09.14, 20:54.

                                Comment


                                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                  Ir atsiranda VT šviesoforai!!!
                                  Reversiniai šviesaforai Taisyklėse yra nuo LTSR laikų. Nenaudojama ir tiek.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Neliks ženklo Nr. 721 Internetas (viešieji interneto centrai, teikiantys interneto paslaugas). Taip, jis buvo morališkai pasenęs, bet kodėl gi jo neatnaujinus? Pavyzdžiui
                                    Manau kad ženklas „Internetas“ ir taip galėjo reikšti „Free Wi-Fi“, tiesiog reikėjo pakeisti, jog šis ženklas visada reiškia nemokamą prieigą. Tuomet šiuo ženklu būtų galima ženklinti daugiau įstaigų, ir nereiktų gaminti naujų ženklų.

                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Kaunas turi savo KET, jie trikampius paiso ir fake greicio ribojimo saleles.
                                    Vieną kart atlėkiau į Vilnių, tai mašina ant perėjos į orą pakilo, nes buvau įpratęs, jog greičio ribojimo priemonių ženklinimas nieko nereiškia

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Na įdomu kaip suformuluos, nes dabar formuluotė tokia, kad pirmumas tarp lėtėjančio ir greitėjančio bus nustatomas pagal tai, ar transporto priemonė, važiuojanti greitėjimo juosta, bus įjungusi kairio posūkio signalą.

                                      Dar keli įdomesni pakeitimai.
                                      Naujas punktas dėl pirmumo apsisukant šviesoforinėje sankryžoje. Forume ne kartą buvo keltas klausimas, kas turi duoti kelią - ar sukantis dešinėn pagal žalią sekciją kai pagrindinis raudonas, ar apsisukantis kuriam dega žalia. Dabar kelią duoti turi sukantys dešinėn, po taisyklių pakeitimo pirmumas pasikeis:


                                      Neliks ženklo Nr. 721 Internetas (viešieji interneto centrai, teikiantys interneto paslaugas). Taip, jis buvo morališkai pasenęs, bet kodėl gi jo neatnaujinus? Pavyzdžiui
                                      ---->
                                      Tiek anksčiau tiek po būsimų pakeitimų didžiausia problema tame kad nei vienas eismo dalyvis (nei sukantis į dešinę nei apsisukantis) nežino koks šviesoforo signalas dega kitam vairuotojui.

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        Tiek anksčiau tiek po būsimų pakeitimų didžiausia problema tame kad nei vienas eismo dalyvis (nei sukantis į dešinę nei apsisukantis) nežino koks šviesoforo signalas dega kitam vairuotojui.
                                        Po pakeitimų eismo dalyviams nebus svarbu, koks signalas dega kitam. Visais atvejais kelią turės duoti apsisukantis. O iki pakeitimų turime begalę situacijų:

                                        Click image for larger version

Name:	Susikertantys posukiai.jpg
Views:	194
Size:	113,1 kB
ID:	1912243

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Kaunas turi savo KET, jie trikampius paiso ir fake greicio ribojimo saleles.
                                          Kas per fake salelės? Tik tikras mačiau kolkas.
                                          Trikampių jokių nepaišo, nebent gyvybes gelbstinčius rombus turėjai omenyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X