Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Fizika ir stabdymo kelias yra labai netoli natūralios pasaulio tvarkos
    Išmesta plyta išvis neturi stabdžių – tik visiškai natūralias kliūtis.

    Comment


      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
      Kiekvienas savo gyvybę, sveikatą ir su tuo susijusias rizikas vertina ar neįvertina savo nuožiūra.
      Savižudžiais irgi valstybė turi rupintis, netgi prieš ju valia.

      Comment


        Finansavimas, be abejo, turi būti skiriamas iš savižudį nužudžiusio kišenės bei padidintų ir pagausėjusių (dėl matuoklių ir patruliavimo) baudų už greičio viršijimą. Gal to finansavimo liks ir greitį mažinančiai bei saugumą didinančiai infrastruktūrai gerinti, kad tokių savižudžių būtų kuo mažiau.
        Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.08.30, 00:26.

        Comment


          Jokia infrastruktura neapsaugos ant 100%, kaip pesčiojo samoningumas kertant kelia.

          Comment


            Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

            Vairuotojas visada kaltas. Neteko girdėti atvejo, kad pėstysis rėžtųsi į automobilį ir savo mase užmuštų vairuotoją ar keleivius. Neneigiu, kad taip negali būti, bet čia ypatingas atvejis kaip į šaulį atgal atšokusi kulka nuo pašauto žmogaus diržo sagties.

            Jei turi ginklą ir jį naudojį viešoje vietoje, tai nesvarbu, ar pasimaišys vaikas ar girtas asmuo ar šiaip koks nevisprotis – nušovęs kaltas lieka šaulys. Toliau tik galima išsiginti, ar tai buvo savigyna, tyčinė ar netyčinė žmogžudystė ar suluošinimas.

            Nesuvokiama, kokia gali būti diskusija apie kažkokią vairuotojų ir pėsčiųjų atsakomybių lygybę. Čia praktiškai leidimas žudyti. Jei būčiau serijinis žudikas, tai tiesiog karts nuo karto automobiliu užmušinėčiau žmones situacijose, kai, pagal lietuvišką teisę, nėra mano kaltės. Tai daryčiau, be abejo, su vaizdo registratoriumi, kad neturėčiau jokių problemų ir negadinčiau nervų dėl įrodymų trūkumo.
            Kad pėstysis labai dažnai irgi yra kaltas, pvz kai eina per raudoną šviesaforą ar ten kur išvis kirsti gatvės negalima. Čia jau nekalbant apie ribinius atvejus kur pėstysis iššoko taip arti kad sustabdyti išvis buvo neįmanoma, pvz ta avarija dėl kurios narbuto gatvėje pastatė pėsčiųjų tiltą.

            Ne, jeigu nevisprotis tave puola tai nušovęs jį nelieki kaltas.

            Nepavyktu tau užmušinėti žmonių, buvo neseniai byla kur per raudoną ejes pėstysis buvo numuštas. Teismas nusprendė kad vairuotojas net nebandė stabdyti todėl yra kaltas, nors jis ir turėjo pirmenybę pagal šviesaforą.

            Comment


              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

              Išmesta plyta išvis neturi stabdžių – tik visiškai natūralias kliūtis.
              Gal tada ir traukiniui reiktų sustot praleist žmones Arba mašinistas lieka bent dalinai kaltas

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Gal tada ir traukiniui reiktų sustot praleist žmones Arba mašinistas lieka bent dalinai kaltas
                Nu čia jau akrobatišką loginį šuolį padarei. Traukinys gatvėmis nevažiuoja.

                Comment


                  Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                  Nu čia jau akrobatišką loginį šuolį padarei. Traukinys gatvėmis nevažiuoja.
                  Važiuoja geležinkeliu kur irgi tenka susitikti su pėsčiaisiais. Pagal tamstos logiką mašinos šaligatviais nevažinėja, tai koks skirtumas tie pėstieji.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Važiuoja geležinkeliu kur irgi tenka susitikti su pėsčiaisiais. Pagal tamstos logiką mašinos šaligatviais nevažinėja, tai koks skirtumas tie pėstieji.
                    Šaligatvis yra gatvės dalis.

                    Comment


                      Matau, kad mūsų forumiečiams labai rūpi saugus eismas. Klausimas, kada Lietuvoje sulauksime geriausios saugaus eismo praktikos naujovių iš už Atlanto?

                      Comment


                        Žiūriu, kliedesių tema prospekto skiltyje buvo sukurta ne šiaip sau...

                        Comment


                          Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                          Nu čia jau akrobatišką loginį šuolį padarei. Traukinys gatvėmis nevažiuoja.
                          Ten kur yra normalus VT (tramvajus) - važinėja.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Nepavyktu tau užmušinėti žmonių, buvo neseniai byla kur per raudoną ejes pėstysis buvo numuštas. Teismas nusprendė kad vairuotojas net nebandė stabdyti todėl yra kaltas, nors jis ir turėjo pirmenybę pagal šviesaforą.
                            Žiūrint, kokia situacija. Jei pėstysis išėjo į perėją per per raudoną, o mašina tuo metu buvo pakankamai toli ir net nebandė stabdyti, o galiausiai partrenkė, tai galima traktuoti kaip tyčinį nusikaltimą, o ne tik KET įvykį. Kas kita, jei pėstysis iššoko į perėją per raudoną visai prieš mašiną.
                            Be abejo, viskam reikia kietų įrodymų, geriausiai jei toks įvykis nufilmuotas.
                            Paskutinis taisė Al1; 2022.08.31, 08:35.

                            Comment


                              Reiktų prisiminti ir atvirkščius atvejus, kai pėsčiajam nespėjus pereiti užsidega raudona o vairuotojai jau gazuoja, nors tokiu atveju reikia laukti kol pėsčiasis pereis.

                              Comment


                                Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                Matau, kad mūsų forumiečiams labai rūpi saugus eismas. Klausimas, kada Lietuvoje sulauksime geriausios saugaus eismo praktikos naujovių iš už Atlanto?

                                Visi suprantam, ypač dideiji LAKD saugaus eismo propogatuojai, kad vaikai dar nesubrendę mūsų šitai automobilistinei Futuramai.
                                Sarkazmo pabaiga.

                                Nežinau ar čia tik Kaunui galioja, ar ir likusiai Lietuvai.
                                Jau rytoj arba penktadienį, kaip ir kiekvienais metais, tikriausiai vėl bus pastatyti pareigūnai rytais stebėti prie pėsčiųjų perėjų ar vairuotojai per daug neužsihipnotizuoja su plačiomis lygiomis gatvėmis. Aišku STOP ženklų niekas neturės, bus paprasti nuobodžiaujantys uniformuoti pareigūnai. Pora savaičių stebės perėjas.

                                Tas žinoma nervuoja, kai Nyderlandai aiškiai pažymi, kad eismo dalyvio atidumas neturi turėti tiek prasmės, kiek infrastruktūra, kuri neverstų žmonių įsitempti.
                                Aišku, gal ir nebūčiau labai prieš dėl perėjų, kur ypač daug vaikų gali būti vienoj vietoj. Kaune mačiau pareigūnus daug šimtų metrų nuo artimiausios mokyklos, kur beveik nieko nėra net prieš 8 ryto.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.31, 15:32.

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                  Reiktų prisiminti ir atvirkščius atvejus, kai pėsčiajam nespėjus pereiti užsidega raudona o vairuotojai jau gazuoja, nors tokiu atveju reikia laukti kol pėsčiasis pereis.
                                  Arba kai pėsčiajį einantį per perėją "apvažiuoja". Pasijauti kaip Bangladeše.

                                  Comment


                                    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

                                    Arba kai pėsčiajį einantį per perėją "apvažiuoja". Pasijauti kaip Bangladeše.
                                    buvo vieną kartą, norėjau sukt iš šalutinio ir kaip tik pėsčiasis perėjoje eiti pradėjo, galvoju puiki proga pasukti, bet teko kirst ant stabdžių kai BMW ne sustojo, o apvažiavo prieš eismą važiuodamas dvigubai nustatyto 30 km/h. Net į galvą netoptelėjo kad taip įmanoma pasielgti.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Žiūrint, kokia situacija. Jei pėstysis išėjo į perėją per per raudoną, o mašina tuo metu buvo pakankamai toli ir net nebandė stabdyti, o galiausiai partrenkė, tai galima traktuoti kaip tyčinį nusikaltimą, o ne tik KET įvykį. Kas kita, jei pėstysis iššoko į perėją per raudoną visai prieš mašiną.
                                      Be abejo, viskam reikia kietų įrodymų, geriausiai jei toks įvykis nufilmuotas.
                                      Šio teismo atveju buvo įrodyta kad pėsčiajam išėjus net neatleido akseleratiriaus. Jei gerai atsimenu tai šalia buvęs prekybcentris turėjo video medžiagą.
                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Jau rytoj arba penktadienį, kaip ir kiekvienais metais, tikriausiai vėl bus pastatyti pareigūnai rytais stebėti prie pėsčiųjų perėjų ar vairuotojai per daug neužsihipnotizuoja su plačiomis lygiomis gatvėmis. Aišku STOP ženklų niekas neturės, bus paprasti nuobodžiaujantys uniformuoti pareigūnai. Pora savaičių stebės perėjas.
                                      Bet tas realiai veikia. Žiede šalikelėje nuobuodžiaujantys policininka pagerina eismą žiede net nieko nedarydami. Vairuotojai matyt prisibijo.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Šio teismo atveju buvo įrodyta kad pėsčiajam išėjus net neatleido akseleratiriaus. Jei gerai atsimenu tai šalia buvęs prekybcentris turėjo video medžiagą.


                                        Bet tas realiai veikia. Žiede šalikelėje nuobuodžiaujantys policininka pagerina eismą žiede net nieko nedarydami. Vairuotojai matyt prisibijo.
                                        Kai gatvė suprojektuota lėkti, tai pareigūnas, žinoma padeda, visi prilėtina, mažiau avarijų ir pan.
                                        Bet nestovės pareigūnas 365 d. per metus, yra svarbesnių darbų.

                                        Šiaip esu už tai, kad infrastruktūra kontroliuotų eismą, o ne (tik) pareigūnas.

                                        Pareigūnai kuo daugiau dėmesio skirtų visokiems išskirtiniems atvejams eisme (ekscesams).
                                        Visokie triukšmautojai, chuliganizmai, pavartoję ir pan.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.01, 11:46.

                                        Comment


                                          Susisiekimo ministerija pabandė parodyti, kad ji Lietuvoje išvis egzistuoja. Kai nieko nenuveikia, tai bent imitavo kosmetinius eismo taisyklių pakeitimus, nors neseniai jau buvo taisyklių pakeitimai.

                                          Bus reglamentuota, kaip negalima naudotis mobiliu telefonu (tas seniausiai irtaip sureglamentuota) ir bus uždrausta lenkti gyvenamojoje zonoje (tartum yra bent viena tokia gatvė, kur buvo vietos lenkti).
                                          Didžiausi pakeitimai - ir tie įsigalios rudenį - dėl ženklų. Atsiras įspėjimas dėl raitelių (gal "Laisvės partija" tikisi, jog dėl žaliojo kurso jų privis daugiau nei paspirtukininkų), bus panaikinti ženklai "Telefonas" ir "Įžymi vieta".

                                          BNS 2023.05.01
                                          Keičiasi eismo taisyklės
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-dviraciams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X