Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Koks dar rikiavimasis, jeigu įvažiuoji į tau skirtą juostą?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet tai ant kiek mes nesusišnekam. Diskusija buvo ar galima sukti dešinėn iškart į kairę juostą apsisukimui. Tai vat ir prašom parodyti, kaip iš to išvažiavimo pateksi nepakeitęs juostos, tebūnie ir per stotelę, jei jau taip norisi per ją važiuot
Pasuki į juostą, į kurią tau reikia, ir baigtas kriukisParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąO tai kaip jaustis eiliniam vairuotojui privažiavus tokią sankryžą, kai reik priimt sprendimą kaip elgtis kelių sekundžių laikotarpyje? Kai čia antrą dieną baigiat "jaučio skūrą" prirašyt diskusijos
- 2 patinka
Comment
-
O tai Jūs tarpą tarp linijų užskaitot kaip čiuriką persiteleportavimui per eismo juostą? Truputį nėščias tik...Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Koks dar rikiavimasis, jeigu įvažiuoji į tau skirtą juostą?
Pasuki į juostą, į kurią tau reikia, ir baigtas kriukis
Comment
-
Kelių eismo taisyklės leidžia vairuotojui rinktis eismo juostą, kurią jis nori. Tai prie ko čia kitos eismo juostos ir teleportavimasis per jas?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O tai Jūs tarpą tarp linijų užskaitot kaip čiuriką persiteleportavimui per eismo juostą? Truputį nėščias tik...
Comment
-
Tai nedraudžiama nei pasirinkti juostos, nei rikiuotis tarp juostų. Čia tik sprendžiam grynai techninį dalyką kiaušinis vs višta. Jei nėra eismo juostų žymėjimo - pasukimas be rikiavimosi, jei yra sužymėtos juostos vadinasi techniškai pasuki pirmon ir toliau seka persirikiavimas. Trajektorija net gali nesiskirti.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kelių eismo taisyklės leidžia vairuotojui rinktis eismo juostą, kurią jis nori. Tai prie ko čia kitos eismo juostos ir teleportavimasis per jas?
- 1 patinka
Comment
-
Nėra jokio persirikiavimo, jei juostą kerti statmenai. Dar čia sugalvot taip reikiaParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai nedraudžiama nei pasirinkti juostos, nei rikiuotis tarp juostų. Čia tik sprendžiam grynai techninį dalyką kiaušinis vs višta. Jei nėra eismo juostų žymėjimo - pasukimas be rikiavimosi, jei yra sužymėtos juostos vadinasi techniškai pasuki pirmon ir toliau seka persirikiavimas. Trajektorija net gali nesiskirti.
Pagal KET persirikiuojant posūkius rodyti privaloma.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Įsukti gali, važiuoti - ne. Įsukus teks sustoti ir kviesti tralą. Čia jeigu žiūrim pagal taisykles.
O atvykęs tralas galės važiuoti? Ar teks kviesti dar vieną tralą tralui išvežti?
-
- 2 patinka
Comment
-
Va čia tai naujiena. Nuo kokio kampo nebėra rikiavimosi? Nuo 45°? O gal nuo 89,9°? Dešinį posūkį darot nuvažiuodami iki kito gatvės krašto statmenai ir paskutinėje juostoje darot 90° kampą?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Nėra jokio persirikiavimo, jei juostą kerti statmenai. Dar čia sugalvot taip reikia
Pagal KET persirikiuojant posūkius rodyti privaloma.
- 1 patinka
Comment
-
Jei sukimą dešinėn į trečią juostą traktuoti kaip persirikiavimą, reiktų rodyti kairį posūkį sukant į dešinę? Taip daroma kaip įsukama į pirmą juostą ir vėliau persirikiuojama.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Va čia tai naujiena. Nuo kokio kampo nebėra rikiavimosi? Nuo 45°? O gal nuo 89,9°? Dešinį posūkį darot nuvažiuodami iki kito gatvės krašto statmenai ir paskutinėje juostoje darot 90° kampą?
-
- 1 patinka
Comment
-
Taisyklės neleidžia naudoti A juostų greitėjimui ar letėjimui, plius VT eismas trikdomas, tai sunkant iš šalutinio kelio geriau palaukti, kol bus tarpas antroje juostoje nei lįsti į A juostą ir blokuoti VT eismą.Parašė Nitro Rodyti pranešimąBet praktikoje labai erzina bijantys pasinaudoti A juosta greitėjimui ir įsiliejimui į eismą.
- 2 patinka
Comment
-
Skirtumas tik tas, kad rikiuojiesi ne "vėliau", o anksčiau. Leidimas rinktis juostą sankryžoje niekaip nepanaikina pareigos laikytis bet kurio kito punkto. Ar jei būtų nupiešta ištisinė linija, tai irgi sakytumėt, kad negalioja, nes gi leidžiama rinktis?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Jei sukimą dešinėn į trečią juostą traktuoti kaip persirikiavimą, reiktų rodyti kairį posūkį sukant į dešinę? Taip daroma kaip įsukama į pirmą juostą ir vėliau persirikiuojama.
Comment
-
O tai kaip rodai posūkį "rikiuodamasis" mano parodytame pavyzdyje? Kodėl neatsakai? Pagal KET privalai rikiuodamasis rodyti posūkį.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Va čia tai naujiena. Nuo kokio kampo nebėra rikiavimosi? Nuo 45°? O gal nuo 89,9°? Dešinį posūkį darot nuvažiuodami iki kito gatvės krašto statmenai ir paskutinėje juostoje darot 90° kampą?
Dėl aiškumo, kad tavo interpretacija apie "persirikiavimą" yra absurdiška ir prieštarauja KET, pateikiu dar vieną pavyzdį. Per kiek čia juostų "persirikiuoji"?
- 1 patinka
Comment
-
Čia ne rikiavimasis, o posūkis, kurį darant kerti kiek nori linijų (jei jos punktyrinės). Nebent į kairę yra nupieštos linijos, kokia trajektorija į kurią juostą turi važiuoti, taip būna, kai sukama į kairę dviem juostomis, bet šiuo atveju laisvai renkiesi kokią nori juostą.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O tai kaip rodai posūkį "rikiuodamasis" mano parodytame pavyzdyje? Kodėl neatsakai? Pagal KET privalai rikiuodamasis rodyti posūkį.
Dėl aiškumo, kad tavo interpretacija apie "persirikiavimą" yra absurdiška ir prieštarauja KET, pateikiu dar vieną pavyzdį. Per kiek čia juostų "persirikiuoji"?
- 3 patinka
Comment
-
Tai aš ir šaržuoju. Suprantu, kad čia ne joks persirikiavimas. Bet Ginthus teigia, kad jei suki į dešinę į trečią juostą, tai neva iš tikrųjų suki į pirmą juostą ir vykdai perisirikiavimą į antrą, o iš antros į trečią. Tai pateikiau analogišką pavyzdį į kairę, nes įdomu, kur čia "persirikiavimas"Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia ne rikiavimasis, o posūkis, kurį darant kerti kiek nori linijų (jei jos punktyrinės). Nebent į kairę yra nupieštos linijos, kokia trajektorija į kurią juostą turi važiuoti, taip būna, kai sukama į kairę dviem juostomis, bet šiuo atveju laisvai renkiesi kokią nori juostą.
- 2 patinka
Comment
-
Na, lyg ir išsiaiškinome, kad A juostą greitėjimui galima naudoti tol, kol neprivažiuoji kelio ženklo „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir ji nėra atskirta ištisine horizontaliojo ženklinimo linija, o lėtėjimui naudoti privaloma pagal KET 182 punktą, jeigu ji nėra atskirta ištisine horizontaliojo ženklinimo linija.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaisyklės neleidžia naudoti A juostų greitėjimui ar letėjimui, plius VT eismas trikdomas, tai sunkant iš šalutinio kelio geriau palaukti, kol bus tarpas antroje juostoje nei lįsti į A juostą ir blokuoti VT eismą.
Comment
-
Paeiliui pagal žymėjimą. Pirma kertu įvažiavimo į kelią liniją 1.7 rodydamas dešinį posūkį, po to perjungiu į kairį ir kertu 1.5 eismo juostos liniją.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O tai kaip rodai posūkį "rikiuodamasis" mano parodytame pavyzdyje? Kodėl neatsakai? Pagal KET privalai rikiuodamasis rodyti posūkį.
Tikrai nesimato skirtumo tarp šios sankryžos ir anų pavyzdžių? Tuomet viliuosi neteks mudviem kelyje susikirstiParašė dsanto Rodyti pranešimąDėl aiškumo, kad tavo interpretacija apie "persirikiavimą" yra absurdiška ir prieštarauja KET, pateikiu dar vieną pavyzdį. Per kiek čia juostų "persirikiuoji"?
Comment
-
Per šias kelias valandas perklausiau vairavimo instruktorių mokytojo (ne instruktoriaus) ir ministerijos atstovo, ar yra tavo žodžiuose bent krislas tiesos. Deja, bet abu tai paneigė. Sorry.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Paeiliui pagal žymėjimą. Pirma kertu įvažiavimo į kelią liniją 1.7 rodydamas dešinį posūkį, po to perjungiu į kairį ir kertu 1.5 eismo juostos liniją.
Statmenas juostos kirtimas nėra persirikiavimas. Ar tu suki į dešinę, ar į kairę. Mano pirmuoju pateiktu atveju kirtęs pirmą ir antrą juostą pasuki į trečią.
Įdomumo dėlei, gali pažymėti mano trajektorijoje atkarpą, kurioje rodai posūkį "persirikiuodamas"?
Na gal susilaikykim nuo tokių bereikšmių frazių.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą. Tuomet viliuosi neteks mudviem kelyje susikirsti
Paskutinis taisė dsanto; 2023.05.04, 17:56.
Comment
-
O kurį pavyzdį rodei klausdamas? Nes čia tai pateikinėji absoliučiai skirtingas situacijas su skirtingais žymėjimais, bet nori tik vieno universalaus atsakymo. Nu negali iš kiemo ar degalinės ar greitėjimo juostos magistralėje iškart patekt į 2 ar 3 juostą be rikiavimosi.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Per šias kelias valandas perklausiau vairavimo instruktorių mokytojo (ne instruktoriaus) ir ministerijos atstovo, ar yra tavo žodžiuose bent krislas tiesos. Deja, bet abu tai paneigė. Sorry.
Statmenas juostos kirtimas nėra persirikiavimas. Ar tu suki į dešinę, ar į kairę. Mano pirmuoju pateiktu atveju kirtęs pirmą ir antrą juostą pasuki į trečią.
Įdomumo dėlei, gali pažymėti mano trajektorijoje atkarpą, kurioje rodai posūkį "persirikiuodamas"?
Na gal susilaikykim nuo tokių bereikšmių frazių.
Pradedu įtarti, kad tokio atskiro leidimo prireikė būtent dėl to, kad žmonės neskiria žymėjimų.
Beje šitam pavyzdyje dabar google maps jau vissi kitokius žymėjimus rodo, tad net nežinau, pagal kuriuos atsakinėti.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.05.04, 18:54.
Comment
-
Kaip negalima iš kiemo sukti į 2, 3 ar 4 juostą? KET tai leido ir iki šiol. Dabar jau įrašė ir į KET (tik dėl aiškumo). Ir vis tiek dar kažkam neaišku? Nu sorry.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O kurį pavyzdį rodei klausdamas? Nes čia tai pateikinėji absoliučiai skirtingas situacijas su skirtingais žymėjimais, bet nori tik vieno universalaus atsakymo. Nu negali iš kiemo ar degalinės ar greitėjimo juostos magistralėje iškart patekt į 2 ar 3 juostą be rikiavimosi, nebent trajektorijos žymėjimas būtent taip nukreiptų
Magistralės ir greitėjimo juostos čia visai kita kalba. Ten tik į greitėjimo juostą ir įvažiuosi.
- 1 patinka
Comment
Comment