Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kaip negalima iš kiemo sukti į 2, 3 ar 4 juostą? KET tai leido ir iki šiol. Dabar jau įrašė ir į KET (tik dėl aiškumo). Ir vis tiek dar kažkam neaišku? Nu sorry.

    Magistralės ir greitėjimo juostos čia visai kita kalba. Ten tik į greitėjimo juostą ir įvažiuosi.
    Blet nesikeikiant, bent sąvokas gal atsiskirkim "negalima" ir "nepateksi". Tavo duotame ortofoto yra senas žymėjimas įvažiavimo į kelią su 2 juostom, tai ten įvažiuosi pirmon juoston bet kuriuo atveju. Dabar ten viskas pertvarkyta ir atsirado normali sankryža su perėja ir trajektorijos linija, tai įvažiuoji ne 1 juoston, o į sankryžą ir renkiesi kurion juoston įsukt.

    Kodėl staiga kita kalba? Juk irgi sankryža, tai turbūt žymėjimas nebesvarbus ir nereik kairio posūkio jungt? Ar visgi vadovaujamės žymėjimu?

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Skirtumas tik tas, kad rikiuojiesi ne "vėliau", o anksčiau. Leidimas rinktis juostą sankryžoje niekaip nepanaikina pareigos laikytis bet kurio kito punkto. Ar jei būtų nupiešta ištisinė linija, tai irgi sakytumėt, kad negalioja, nes gi leidžiama rinktis?
      linijos galioja, bet važiavimas skersai linijos nėra persirikiavimas.
      -

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Blet nesikeikiant, bent sąvokas gal atsiskirkim "negalima" ir "nepateksi". Tavo duotame ortofoto yra senas žymėjimas įvažiavimo į kelią su 2 juostom, tai ten įvažiuosi pirmon juoston bet kuriuo atveju. Dabar ten viskas pertvarkyta ir atsirado normali sankryža su perėja ir trajektorijos linija, tai įvažiuoji ne 1 juoston, o į sankryžą ir renkiesi kurion juoston įsukt.

        Kodėl staiga kita kalba? Juk irgi sankryža, tai turbūt žymėjimas nebesvarbus ir nereik kairio posūkio jungt? Ar visgi vadovaujamės žymėjimu?
        A tu tikrai vairuoji paskutinius 10 metų? Tai jei yra magistralėje greitėjimo juosta, ji iš pradžių apribota ištisine juosta ir tu niekaip stačiu kampu nepateksi į antrą ar trečią juostą. Be to, KET 112 punkte nurodyta, kad jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą (persirikiuoti į gretimą eismo juostą), duodamas kelią juo važiuojančioms arba į lėtėjimo juostą persirikiuojančioms transporto priemonėms. Tai tu net neturi pasirinkimo.

        Kai yra paprasta sankryža ir ženklinimas tavęs neriboja, suki į kokią nori juostą. Kad jų ir 5. Tada kerti pirmąsias keturias ir pasuki į penktąją.

        Comment


          Išvažiavimas iš degalinės Kaune. Jeigu sankryžoje reikės sukti į kairę, tai gali iš degalinės į dešinę sukti iškart į trečią juostą.

          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230504_200939_Maps.jpg Views:	0 Size:	35,0 kB ID:	2048718
          https://maps.app.goo.gl/GgAYHgEe7yGCMQCKA

          Comment


            Kai kas nesupranta kad kol vyksta pusūkio manevras, nesvarbu kokiu kampu kertamos punktyrinės linijos - tai nėra persirikiavimas. Užbaigus posūkį pradedi važiuoti kažkuria eismo juosta, po to jau turėsi persirikiuoti.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Kai kas nesupranta kad kol vyksta pusūkio manevras, nesvarbu kokiu kampu kertamos punktyrinės linijos - tai nėra persirikiavimas. Užbaigus posūkį pradedi važiuoti kažkuria eismo juosta, po to jau turėsi persirikiuoti.
              Būtent.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Kai kas nesupranta kad kol vyksta pusūkio manevras, nesvarbu kokiu kampu kertamos punktyrinės linijos - tai nėra persirikiavimas. Užbaigus posūkį pradedi važiuoti kažkuria eismo juosta, po to jau turėsi persirikiuoti.
                Nenustebsiu, jei ir tokį punktą įrašys. Bet dabar KET nėra nieko apie posūkio užbaigtumus ar kirtimo kampus. Vienintelis pagrindas tokioms išvadoms - tas pats punktas leidžiantis pasirinkimą, apie kurį čia ir diskutuojam. Niekad ir neteigiau, kad negalima sukti ne pirmon juoston. Klausimas grynai techninis ar esant tam tikram žymėjimui (kaip pvz. paskutiniame degalinės pavyzdyje) neužsiskaito įvažiavimas pirmon juoston, kas automatiškai reikštų 117 punkto reikalavimą kitus punktyrus pervažiuoti jau rikiavimosi būdu

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Klausimas grynai techninis ar esant tam tikram žymėjimui (kaip pvz. paskutiniame degalinės pavyzdyje) neužsiskaito įvažiavimas pirmon juoston, kas automatiškai reikštų 117 punkto reikalavimą kitus punktyrus pervažiuoti jau rikiavimosi būdu
                  Šis 1.5 ženklinimas skirtas iš kairės pusės tiesiai važiuojančioms transporto priemonėms. Pagal Kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles tai yra išilginis ženklinimas. Jeigu tu iš degalinės į tą juostą neįsuki, tai tas ženklinimas tau nieko nereiškia. Tu kerti jį statmenai, o ne išilgai.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Šis 1.5 ženklinimas skirtas iš kairės pusės tiesiai važiuojančioms transporto priemonėms. Pagal Kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles tai yra išilginis ženklinimas. Jeigu tu iš degalinės į tą juostą neįsuki, tai tas ženklinimas tau nieko nereiškia. Tu kerti jį statmenai, o ne išilgai.
                    sako kad 89 laipsniai nėra "statmenai"
                    -

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      sako kad 89 laipsniai nėra "statmenai"
                      Vis tiek skersine kryptimi, o ne išilgine.

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                        O atvykęs tralas galės važiuoti? Ar teks kviesti dar vieną tralą tralui išvežti?
                        Gal būna tralai-autobusai?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Čia nėra 1.5 ženklinimo, tik sankryžos trajektorijos žymėjimas. Anuose pavyzdžiuose buvo būtent kelio eismo juostų žymėjimas, todėl ten įmanoma tik rikiuotis. Vat jei šiame pavyzdyje apsisuksi 180°, tai pamatysi išvažiavimą iš parkingo ir 1.5 žymėjimą
                          O tai sankryžos trajektorija kaip pažymėta? Nes man tai panašu į 1.5.
                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                          O atvykęs tralas galės važiuoti? Ar teks kviesti dar vieną tralą tralui išvežti?
                          Yra tralu kurie pasikrauna su kranu per šoną. Jis gali paimti tave ir neįvažiavęs į A juostą. O šiaip tai dar yra toks dalykas KET kaip tam tikrų taisyklių nepaisymas kai reikai atlikti darbus su esame technika. Su tralu išvežti automobilio nenaudojant tralo neišeina, taigi technika reikalinga.



                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            O tai sankryžos trajektorija kaip pažymėta? Nes man tai panašu į 1.5.
                            Sankryžoj 1.7 1:1, kelyje 1.5 1:3

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Sankryžoj 1.7 1:1, kelyje 1.5 1:3
                              Na teoriškai taip turėtu būti, bet realiai tai ten nupiešta panašiau į 1.5

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Na teoriškai taip turėtu būti, bet realiai tai ten nupiešta panašiau į 1.5
                                1.5 brūkšniai trumpesni už tarpus 3 kartus. Ten, kiek matau, brūkšniai ir tarpai vienodi.

                                Comment


                                  Man kitas klausimas įdomus: pagal KET, važiuojant mieste (tarkime, kokia Kareivių g. ar Antakalnio g.), ar galioja reikalavimas važiuoti kiek įmanoma daugiau dešine juosta (a la "greitkelis", kur kairė juosta - "lenkimui")?
                                  Kažkaip pastaruoju metu vis matau ginčus šiuo klausimu ir pats nebežinau, kaip interpretuot. Iki šiol galvodavau, kad tas reikalavimas labiau aktualus "užmiesčio" keliams, kur kas 200-300 metrų nėra sankryžų...

                                  Comment


                                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                    Man kitas klausimas įdomus: pagal KET, važiuojant mieste (tarkime, kokia Kareivių g. ar Antakalnio g.), ar galioja reikalavimas važiuoti kiek įmanoma daugiau dešine juosta (a la "greitkelis", kur kairė juosta - "lenkimui")?
                                    Kažkaip pastaruoju metu vis matau ginčus šiuo klausimu ir pats nebežinau, kaip interpretuot. Iki šiol galvodavau, kad tas reikalavimas labiau aktualus "užmiesčio" keliams, kur kas 200-300 metrų nėra sankryžų...
                                    Visur šitas galioja.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Visur šitas galioja.
                                      Nesunku apeiti šitą reikalavimą: galima laikyt įjungtą kairį posūkį, galima pastoviai viršyti greitį arba vairuoti bmv - tada visais atvejais negalioja šita taisyklė

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Visur šitas galioja.
                                        Tai vat man šitas kažkaip su realia logika prasilenkia. Jei aš 50 km/h zonoje važiuoju ~57 km/h, aš turiu pasitraukti iš kelio tam, kuris už manęs 70 km/h važiuoja? Nekalbu apie transportą su mėlynais švyturėliais.
                                        Jeigu eismas intensyvus, ir abi juostos yra užpildytos mašinomis kas 15 metrų, vis tiek reikia persirikiuoti?

                                        Comment


                                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                          Tai vat man šitas kažkaip su realia logika prasilenkia. Jei aš 50 km/h zonoje važiuoju ~57 km/h, aš turiu pasitraukti iš kelio tam, kuris už manęs 70 km/h važiuoja? Nekalbu apie transportą su mėlynais švyturėliais.
                                          Jeigu eismas intensyvus, ir abi juostos yra užpildytos mašinomis kas 15 metrų, vis tiek reikia persirikiuoti?
                                          Jeigu važinėji antra juosta iš neturėjimo ką veikti tai taip, reikia persirikiuoti į dešinę. Esant intensyviam eismui kai visos juostos užimtos, keisti juostas be reikalo yra draudžiama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X