Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Atsiverčiame ViaLietuva puslapį ir... Tai gal tada paklausiu, kokią naudą duoda 95 proc. gyventojų informavimas apie naujos poilsio aikštelės atidarymą? (juk važiuosi pagal ženklus ir rasi). Kokia nauda iš informavimo, kad bus tęsiamas tilto per Nevėžį rekonstravimas? (rasi apylanką ir apvažiuosi).
    Informavimas apie naują poilsio aikštelę yra labai reikalingas, nes pas mus nėra ženklų, pagal kuriuos išeitų suprasti kas tai per aikštelė.
    Ta nauja aikštelė su visomis paslaugomis yra pažymėta tuo pačiu ženklu Nr. 713, kaip ir pvz. tokia aikštelė: A1 - Google Maps kurioje apart krūmo nusišlapinimui nieko nėra.
    Juo labiau aikštelė yra ir bus toje vietoje, bei tokia kokia yra. Greitis šiandien gali būti padidintas iki 100, rytoj dėl kokios avarijos sumažintas iki 50 km/h, o poryt dėl kelio remonto apribotas iki 70 km/h. Tai toks pranešimas neturi jokios išliekamosios vertės ir naudos.

    O čia lyg ir ne visai kasdieninis įvykis. Nesu užtikrintas, bet ar dar turim kur kitą vietą, kad leidžiamas maksimalus greitis būtų kada nors ne sumažintas, o padidintas kintamos informacijos ženklais? Tai gal ir reikėtų informuoti, kad va naujovė keliuose. Nenustebkit nuo šiol ir taip gali būti... Nes jau tiek per visur buvo "pamokslaujama kaip greitis žudo", o čia taip imam ir tiesiog padidinam.
    Yra padidintas ne kintamais ženklais (koks skirtumas kokio tipo ženklas panaudotas). Pvz. Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Ar tas pats A1 ties Ašigalio g. viaduko statybvietę, kur per klaidą, prieš remontuojamą ruožą pastatytas 100 km/h ribojimas, nors visame ruože ten 90 km/h

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Na jo, čia tikrai tokia didelė naujiena, kad tam turėjo būti skirta speciali LRT laida prieš ir po Panoramos.
      Perfrazuojant maestro, naujiena turėjo būti kiekvienam į namus nunešta ir į dantis įkišta! Jei nepaims, vaikui į darželį, mokyklą, bet kur!
      Išlipk iš savo 30 km/h greičiu važiuojančio troleibuso ir perskaityk, kas buvo parašyta.

      Tai yra naujas dalykas - atsiranda precedentas.
      Kai visur pagal nutylėjimą yra 90 km/h greitis, vienoje atkarpoje kur važiuoja "tik" virš 26.000 automobilių per parą kintami ženklai rodo didesnį leistiną greitį.
      Tokia naujiena verta paminėti ne tik "Kas vyksta Kaune".

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Yra padidintas ne kintamais ženklais (koks skirtumas kokio tipo ženklas panaudotas). Pvz. Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Ar tas pats A1 ties Ašigalio g. viaduko statybvietę, kur per klaidą, prieš remontuojamą ruožą pastatytas 100 km/h ribojimas, nors visame ruože ten 90 km/h
        Tai čia ir yra visa esmė: ar kas nors anksčiau kėlė klausimus dėl stacionarių ženklų su padidintu greičiu, ar tiesiog nuimtais, panaikintais ribojimais? Nu įsitikinęs, kad NE. Su greičio PADIDINIMU kintamais ženklais patirties dar neturim. Todėl tai tiesiog kai kam natūralus klausimas... ir tiek...
        Panevėžio aplinkelis, remonto atkarpa prieš kintamą ženklą - kintamame ženkle 50km/h, po kintamo ženklo konstrukcija įsmeigtas stacionarus (apribojimų pabaiga)... tai kuriuo vadovautis? Deja tikrai ne dėl silpnaprotiškumo po to ir kyla tokie klausimai vairuotojams...

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Išlipk iš savo 30 km/h greičiu važiuojančio troleibuso ir perskaityk, kas buvo parašyta.

          Tai yra naujas dalykas - atsiranda precedentas.
          Kai visur pagal nutylėjimą yra 90 km/h greitis, vienoje atkarpoje kur važiuoja "tik" virš 26.000 automobilių per parą kintami ženklai rodo didesnį leistiną greitį.
          Tokia naujiena verta paminėti ne tik "Kas vyksta Kaune".
          Šiandien dėl rūko A1 kelyje tarp Vievio ir Elektrėnų buvo laikinas 110kmh ribojimas. Ar prieš jį įjungiant irgi būtinai reikėjo spaudos pranešimo?

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Tai čia ir yra visa esmė: ar kas nors anksčiau kėlė klausimus dėl stacionarių ženklų su padidintu greičiu, ar tiesiog nuimtais, panaikintais ribojimais? Nu įsitikinęs, kad NE. Su greičio PADIDINIMU kintamais ženklais patirties dar neturim. Todėl tai tiesiog kai kam natūralus klausimas... ir tiek...
            Panevėžio aplinkelis, remonto atkarpa prieš kintamą ženklą - kintamame ženkle 50km/h, po kintamo ženklo konstrukcija įsmeigtas stacionarus (apribojimų pabaiga)... tai kuriuo vadovautis? Deja tikrai ne dėl silpnaprotiškumo po to ir kyla tokie klausimai vairuotojams...
            Nekėlė, nes akivaizdžiai daug kas nekreipia dėmesio. Kaip mano aprašytas pvz. su ženklais ties Ašigalio g. viaduko statybviete. O visokie papildomi pranešimai FB ir Panoramoje tik bukina tokius vairuotojus, nes į faktinę situaciją jie dar mažiau žiūri, nes jau per "kalbančią dežę" pasakė kas ir kaip.

            Jei dėl Panevėžio aplinkkelio, tai reikėtų žinoti KET ir jomis vadovautis. 8 p. teigia, kad jeigu yra kintamos informacijos ženklai, jais ir reikia vadovautis. Vadinasi jeigu ribojimas ir kintamos informacijos ženklas įrengti vienoje plokštumoje, tai galioja 50 km/h pagal elektroninį tablo.

            Comment


              Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

              Šiandien dėl rūko A1 kelyje tarp Vievio ir Elektrėnų buvo laikinas 110kmh ribojimas. Ar prieš jį įjungiant irgi būtinai reikėjo spaudos pranešimo?
              Laikinas ribojimas MAŽINANT palyginus su maksimaliu leistingu greičiu - įprasta praktika. Čia situacijos skirtumas dėl to, kad PADIDINTAS kintamais ženklais. Tiesiog neįprasta praktika.

              Comment


                Sunku patikėti, kad šiame forume apstu pateisinančių Facebooke absurdišką klausimą parašiusį komentatorių. Nežinau, kokio glušumo būti KET žinančiam vairuotojui, kad nežinotum, kokiu greičiu važiuoti, kai ženklas tau rodo konkretų greitį. Koks skirtumas, ar jis didesnis, ar mažesnis už standartinį leistiną tame ruože. Jeigu jau šiame forume tai kažkoks įvykis, kurį reikia iš anksto apšviesti plačioje žiniasklaidoje...

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Sunku patikėti, kad šiame forume apstu pateisinančių Facebooke absurdišką klausimą parašiusį komentatorių. Nežinau, kokio glušumo būti KET žinančiam vairuotojui, kad nežinotum, kokiu greičiu važiuoti, kai ženklas tau rodo konkretų greitį. Koks skirtumas, ar jis didesnis, ar mažesnis už standartinį leistiną tame ruože. Jeigu jau šiame forume tai kažkoks įvykis, kurį reikia iš anksto apšviesti plačioje žiniasklaidoje...
                  Čia ne glušumas. Tiesiog užsienyje daug kur kintami ženklai yra be stacionarių - pusiau mechaniniai, apsisukantys.
                  T.y. matai vieną greičio limito nurodymą.
                  Pas mus matai du - pradedi lyginti kuris ten toliau stovi ir "permuša artimesnį". Nevykę...

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Čia ne glušumas. Tiesiog užsienyje daug kur kintami ženklai yra be stacionarių - pusiau mechaniniai, apsisukantys.
                    T.y. matai vieną greičio limito nurodymą.
                    Pas mus matai du - pradedi lyginti kuris ten toliau stovi ir "permuša artimesnį". Nevykę...
                    Konkrečioje atkarpoje, apie kurią diskutuojame, stacionarių greičio ribojimų ženklų išvis nėra. Bet pasirodo žmonės nežino kaip važiuoti, nes greitis laikinais ženklais buvo padidintas, o ne sumažintas (???). Neįsivaizduoju, kaip tai kažką keičia, bet tebūnie.

                    Comment


                      Praeitą savaitę važiavau šiuo ruožu, tai buvo ir stacionarus ženklas 100, gal prieš vidutinio greičio zonos pradžią.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Sunku patikėti, kad šiame forume apstu pateisinančių Facebooke absurdišką klausimą parašiusį komentatorių. Nežinau, kokio glušumo būti KET žinančiam vairuotojui, kad nežinotum, kokiu greičiu važiuoti, kai ženklas tau rodo konkretų greitį. Koks skirtumas, ar jis didesnis, ar mažesnis už standartinį leistiną tame ruože. Jeigu jau šiame forume tai kažkoks įvykis, kurį reikia iš anksto apšviesti plačioje žiniasklaidoje...
                        Šios temos postas #124:

                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        Nesakau, kad visais atvejais specialistai idealiai įjungia ženklus, kai tikrai reikia. Visi yra žmonės ir gali klysti. Bet sistemai kritikuoti reikia irgi pagrįstų argumentų, o ne "pravažiavau, nešvietė = blogai", "švietė ženklas Ribotas atstumas = blaško dėmesį", "švietė ženklas Atsargiai slidu, nors man pasirodė, kad nebuvo slidu = pinigų švaistymas".
                        Gal vistik vairuotojų abejonės bent kiek pagrystos? Iš pat pradžių stacionarių greičio ribojimo ženklų vidutinio greičio ruožo pradžioje nebuvo. Tie kas važinėja tuo ruožu pastoviai be abejo sudvejojo, ar čia legit greičio padidinimas, ar televizorių bugas?

                        Jei bugas, gausi baudą, ir TU turėsi aiškintis, kad tuo metu televizorius rodė kažką, o ne vidutinio greičio matuokliai nebuvo perderinti.

                        Comment

                        Working...
                        X