Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šeštadienį, lapkričio 1 d., kelyje autostradoje Vilnius - Kaunas leistinas greitis abiem kryptimis buvo 130 km/h. Kažkiek padidino pralaidumą.
    Šiek tiek nustebino, kad 130 km/h buvo leidžiama ir sutemus, bet tada ir eismas buvo mažiau intensyvus.
    Greičio padidinimas matomai siejamas išskirtinai su oro sąlygomis. Nes pagalvojus, kuo skiriasi spalio 31 ir lapkričio 1 tamsus metas?

    Comment


      Vakar vakare (jau sutemus ir lyjant - tikrai prastas manotomumas) vienas KIŽ A5 atkarpoje ties Kalvarijos g (prie Kauno) rodė greitį 70 ir 119 ženklą, o sękantis KIŽ (už kokių 500m) - 100km/h ir jokios slidžios dangos. Abu KIŽ tame pačiame vidutinio greičio ruože..

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Šeštadienį, lapkričio 1 d., kelyje autostradoje Vilnius - Kaunas leistinas greitis abiem kryptimis buvo 130 km/h. Kažkiek padidino pralaidumą.
        Šiek tiek nustebino, kad 130 km/h buvo leidžiama ir sutemus, bet tada ir eismas buvo mažiau intensyvus.
        Šiandien taip pat

        Click image for larger version

Name:	IMG_5332.jpeg
Views:	619
Size:	993,2 kB
ID:	2228512

        Comment


          Man labiausiai nepatinka, kad gaunasi toks "privalomas pinigų išleidimas".

          Nesvarbu, kad Kryžkalnis-Klaipėda yra +5 c šilčiau nei Kaunas-Vilnius, taip pat mažiau transporto. Kol neįrengs ženklų, tol kovo mėnesį bus:
          1. motociklas vasarinėmis padangomis.
          2. 110 greitis.
          3. radaras kur nors ties Aukščiausia A1 vieta.

          O pinigų trūksta. Dabar dės tuos ženklus 200 km ilgio trasoje, kainuos milijonus. Ir kam???

          Nuvažiuoji į Austriją, kalnai, aukštumos, sninga. 130 km/h visus metus. Mes irgi nebe galu varomais VAZ2013 važinėjame.

          Turėtų būti visus metus 130 km/h ir tiek. Elektromobiliai, kas kurą taupo, senienos 2009 gamybos vistiek važiuoja apie 110.

          Comment


            Ministras: 130 km/val. greitis pasiteisino – projektas bus tęsiamas kitose automagistralėse

            Jeigu nebus kažko nenumatyto, taip ir toliau bus, tokie rezultatai dėliosis, tai šitas projektas tęsis šiose atkarpose. Ir jeigu pasitvirtins teigiami rezultatai, kitais metais darysime nuo Kauno iki Klaipėdos

            https://madeinvilnius.lt/transportas...tomagistralese

            Comment


              Įrengus visose magistralėse ekranus reiktų tiesiog naikinti greičio mažinimą žiemą ir vietoj to naudoti tuos ženklus greičio ribojimui kai reikia visus metus. Būtų paprasčiau.

              Comment


                Panaikinti jau dabar 110 žiemą ir tiek.

                Už sutaupytas lėšas išasfaltuoti 5 km žvyrkelių.

                Kintamas valdymas turi prasmę ties apsisukimais, ties miestais, bet ne visoje trasoje Kaunas - Klaipėda ir Vilnius - Panevėžys.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Panaikinti jau dabar 110 žiemą ir tiek.

                  Už sutaupytas lėšas išasfaltuoti 5 km žvyrkelių.

                  Kintamas valdymas turi prasmę ties apsisukimais, ties miestais, bet ne visoje trasoje Kaunas - Klaipėda ir Vilnius - Panevėžys.
                  Kintamas valdymas kuo puikiausiai naudojamas riboti greitį magistralėje iki 90 ar net 70 esant blogoms sąlygoms, tad yra nepakeičiamas.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Minėjo, kad tik Marijampolė-Kaunas pakels iki 130. Tik dabar jau neprognozuoja daugiau +5 šilumos, o greičiau eismo sąlygas tinkamesnes greičio ribojimams 100-110 km/h, plikledis, šlapdriba, temperatūra apie 0 laipsnių.

                    Šiaip manau sąžininga, kad el. ženklai atsirastų Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys, įskaitant ir Marijampolė-PL siena.

                    Vienintelis trūkumas būtų išlaikymo kaštai. Vasaros sezonu būtų gerai 110 km/h ar net 100 km/h ribojimai per lietų, ypač provėžuotuose ruožuose.
                    Pridėsiu dar mintį, kad jeigu greitu metu atsiras kintamos informacijos ženklai Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys, tai 130 km/h galiotų tik geros būklės ruožuose. Blogos būklės ruožuose 110 km/h galėtų likti ir vasarą.

                    Įdomu ar būtų galimybė el. kelio ženklus įrengti tik gerose atkarpose, o likusiose atkarpose įrengti tik jei pilnai perasfaltuojamas kelias ir saugu leisti 130 km/h.
                    Susitaupytų įrangos priežiūra ir įrengimas.

                    Comment


                      Atkeliu iš A5 autostrados temos. Papildymas minčių.
                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Minėjo, kad tik Marijampolė-Kaunas pakels iki 130. Tik dabar jau neprognozuoja daugiau +5 šilumos, o greičiau eismo sąlygas tinkamesnes greičio ribojimams 100-110 km/h, plikledis, šlapdriba, temperatūra apie 0 laipsnių.

                      Šiaip manau sąžininga, kad el. ženklai atsirastų Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys, įskaitant ir Marijampolė-PL siena.

                      Vienintelis trūkumas būtų išlaikymo kaštai. Vasaros sezonu būtų gerai 110 km/h ar net 100 km/h ribojimai per lietų, ypač provėžuotuose ruožuose.
                      https://madeinvilnius.lt/transportas...omagistralese/

                      „Jeigu nebus kažko nenumatyto, taip ir toliau bus, tokie rezultatai dėliosis, tai šitas projektas tęsis šiose atkarpose. Ir jeigu pasitvirtins teigiami rezultatai, kitais metais darysime (tą patį automagistralėje – BNS) nuo Kauno iki Klaipėdos“, – pridūrė jis.
                      Jei greitu metu atsiras kintamos informacijos ženklai Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys, manau, kad 130 km/h galėtų galioti tik geros būklės ruožuose. Blogos būklės ruožuose 110 km/h galėtų likti ir vasarą.

                      Įdomu ar būtų galimybė el. kelio ženklus įrengti tik gerose atkarpose, o likusiose atkarpose įrengti tik jei pilnai perasfaltuojamas kelias ir saugu leisti 130 km/h.
                      Susitaupytų įrangos priežiūra ir įrengimas. Kitu atveju reiktų pusę metų vasaros laiku laikyti įjungtą e-ženklo ribojimą

                      Galima remtis šiuo žemėlapiu: https://keliubukle.lt/
                      Paskutinis taisė PoDV; 2025.11.21, 18:06.

                      Comment


                        Kintami ženklai VISAME KELIO ILGYJE kaip projektas - turi keturis minusus:
                        1. SMULMENIŠKUMO. Jei yra poilsio aikštelė (degalinė ir pan.), kuri izoliuota ir į ją patenkama be sankryžos statuso, reikia už jos statyti KIŽ ženklą. Nes "aš sustojau, kai buvo 130 km/h, pavalgiau (pasikroviau EV, etc) ir tada įsėdau ir važiavau ir mane nufotografavo, nes PER TĄ laiką jūs pakeitėte į 70 km/h".
                        2. VIZUALINĖS TARŠOS. Labai nemėgstu Šimašiaus. Bet jis lygiai du gerus darbus padarė. Gatvių principai vienas iš jų. Reiškia važiuoju Kaunas - Vilnius ir ne į kelią, ne į šalikeles žiūriu, o koks bus ženklas už posūkio (viaduko, sankryžos) - 110 ar 130. Dėl vilkikų gabaritų, lietaus tai nebūna taip paprasta. Bet anksčiau užteko už Krunos pamatyt žalią blėką ir iki Grigiškių - ramu.
                        3. UŽTIKRINTUMO. Anksčiau dėdavo tik nuokrypius nuo normalaus. Pvz. dėl remonto 90 kmh arba dėl sauso kelio 130 kmh. Bet man neramu, kad pradės dėti ir 110 "dėl visa ko", nes "kai kas nežino taisyklių". Tai lemia grįžimą į problemą Nr. 2.
                        4. INVESTAVIMO. Pilietis X investavo į 4x4 pavarą, premium padangas. Kovą Austrijoje gali važiuoti 130 km/h (kalnai, sniegai, vėjai), Lietuvoje negali, nors saulė ir +15. Plietis Y nusipirko m+s, o tech. apžiūrą praėjo su kyšiu, kaimukyje žino kam ir kiek duoti. Visada važiuoja 85-95 km/h ribose, nes taupose baltarusiška saliarka. Pilietis Z turi gražų Harley Davidson motociklą, vasarinėmis padangomis. Kai būna apyšilčiai lapkritį, jis važiuoja 100 km/h iki Kauno, atsigeria kavos ir namo. Tai matome, kad Y ir Z kintami ženklai niekaip neliečia. Jie gyvena savo pasauliuose. Bet tas kuris investuoja į transporto priemonę, lieka "nubaustas".

                        Realybė manau bus tokia - nebematuos greičio. Nes Nr. 1 gali išspręsti tik su pažeidimo nuotrauka ant KIŽ ženklo. Nes paaiškės, kad radaro laiko juosta nesutampa su KIŽ laiko juosta (pvz. skiriasi 7 min. KIŽ rodo 14:22 val., o radaras 14:29 val, o Telia telefonas 14:26 val.).

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          4. INVESTAVIMO. Pilietis X investavo į 4x4 pavarą, premium padangas. Kovą Austrijoje gali važiuoti 130 km/h (kalnai, sniegai, vėjai), Lietuvoje negali, nors saulė ir +15. Plietis Y nusipirko m+s, o tech. apžiūrą praėjo su kyšiu, kaimukyje žino kam ir kiek duoti. Visada važiuoja 85-95 km/h ribose, nes taupose baltarusiška saliarka. Pilietis Z turi gražų Harley Davidson motociklą, vasarinėmis padangomis. Kai būna apyšilčiai lapkritį, jis važiuoja 100 km/h iki Kauno, atsigeria kavos ir namo. Tai matome, kad Y ir Z kintami ženklai niekaip neliečia. Jie gyvena savo pasauliuose. Bet tas kuris investuoja į transporto priemonę, lieka "nubaustas".
                          Tokie blėniai sudaro labai rimtą konkurenciją Kristupui.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            4. INVESTAVIMO.

                            .
                            O kiek pilietis investavo į save?

                            Jeigu investavai į premium žiemines padangas, tai nereiškia, kad būsi saugesnis už pilietį su M+S padangomis žiemą prie pliusinės temperatūros, galbūt turėsi pranašumą prie neigiamos temperatūros.

                            Gera idėja įrengti KIKŽ visose autostradose Lietuvoje. Žiemą kai oro sąlygos leidžia, galima pakelti leistiną greitį ir visus metus, kai yra blogos oro sąlygos ar kitos aplinkybės, sumažinti greitį.

                            Comment


                              Pasakau argumentą, kad vasarą vairuotojas įvažiuoja į autostradą, tarkime nuo Kauno, ir jis žino, kad iki Raseinių yra 130 km/h.
                              Kažkur apie Raseinius yra 110 km/h ir iki svėrimo punkto ties Gargždais vėl 130 km/h.

                              Dabar Via Lietuva sako, kad vasarą vairuotojau žiūrėk į kelią ir kitus eismo dalyvius.
                              Bet žiemą, pirmiausiai sutelk dėmesį į greičio ženklus. Ne į neaptverto kelio pakeles, ne į kitus eismo dalyvius, bet dairykis greičio ženklo.

                              Manau tai yra žingsnis atgal, o ne pirmyn. Paneigiant "vizualiai atpažįstamas kelias" ir kitas koncepcijas, kur sujungta inžinerija ir socialinis elgesys.

                              Comment


                                O tai šiaip į ženklus nežiūri? Wtf, kas čia per absurdo teatras jau kelintą naktį vyksta? Problemos su alkoholiu?

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  O tai šiaip į ženklus nežiūri? Wtf, kas čia per absurdo teatras jau kelintą naktį vyksta? Problemos su alkoholiu?
                                  Faktas, kad žiūrima. Bet žmogaus dėmesys turi ribas.

                                  Didelis laimėjimas buvo, kai patraukė iš A1 žalius stačiakampius ženklus "automagistralė" už kiekvienos sankryžos perkeldami juos taip, kad važiuojant automagistrale nesimatytų ir neblaškytų. Įvažiavai ir iki ženklo "Automagistralės pabaiga" galioja automagistralės režimas.

                                  https://maps.app.goo.gl/rgXWTxuSJv7prVrg7

                                  Apie pabaigą įspėja kartą arba du.

                                  O dabar nuo "vizualiai atpažįstamo kelio" bus žingsnis atgal.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X