Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Ledas ledui nelygus. Būna ir 500-600W vienas ledas. O dviračiams priekinės lempos su vienu vaikišku ledu pardavime nesu dar matęs. Pas mane maximinė lempa, bet ir tai 5-ios, kuris ir dienos metu žiebia gana neblogai. O tamsta bent galėtų pasamprotaut, kodėl mašinų dienos šviesoms yra reikalavimai, o dviračiams ne?
    Ir vėl apie tą patį. Automobilių žibintai yra kur kas galingesni, plius su jais automobiliai tikrai lengviau pastebimi, ko negalėčiau pasakyti apie dviračių žibintus.

    Dviračių žibintams nėra reikalavimų, nes visas šis įstatymų komplektas priimtas neprotaujant ir įžūliai ignoraujant suinteresuotų grupių pastebėjimus ir skundus. Taip pat ir akivaizdžiai skleidžiant melagingą informaciją apie tai, kad suinteresuotos grupės nepateikė jokių pastebėjimų. Štai kodėl.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Eilinė Jūsų demagogija.

    Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".
    Ledas ledui nelygus. Būna ir 500-600W vienas ledas. O dviračiams priekinės lempos su vienu vaikišku ledu pardavime nesu dar matęs. Pas mane maximinė lempa, bet ir tai 5-ios, kuris ir dienos metu žiebia gana neblogai. O tamsta bent galėtų pasamprotaut, kodėl mašinų dienos šviesoms yra reikalavimai, o dviračiams ne?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    /\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro
    Eilinė Jūsų demagogija.

    Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    /\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ar tie taisyklių pakeitimai buvo rengiami greitai ir slapčia ar buvo kažkoks aptarimas? Nejaugi negalėjo kokia nors "Dviratininkų asociacija" (ar kažkas panašaus) kartu su kokiu nors dviračius propaguojančiu meru pateikti savo pastabas ir pataisų nelogiškumą iki patvirtinant naujas taisykles? Kodėl dažnai diskusijos prasidėda jau postfactum?
    Cha, tik pasijuoksiu. Dviratininkai nuo pat įstatymo rengimo pradžios skambino varpais, kad šis įstatymas yra absurdiškas, bet kai jis buvo priimtas įstatymo rengėjai dar melagingai pareiškė, kad suinteresuotos grupės į juos nesikreipė. Tiesiai šviesiai meluoja.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Dviratis - transporto priemonė? Transporto priemonės turi atitikt reikalavimus šalies, kurioje važinėja? Dviratininkas - vairuotojas? Vairuotojai turi laikytis taisyklių? Tai kame problemos? Viena šeimos mašina nepraėjo technikinės vien dėl to, kad vienas žibintas po avarijos vietoj elektrinio, buvo įdėtas mechaninis. Teko naują pirkt, kuri tikrai ne liemenės ar mirksiuko kainą kainuoja. Tad apie savo "dideles" dviratininkų problemas, kuomet yra tikrai žymiai didesnių, galit tik senukam ir pirmokam papasakot.
    Pirmiausia galėtų nustatyti logiškus reikalavimus žibintams, nes dabar galima važiuoti su kuo tik tais nori.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.28, 16:50.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Dviratis - transporto priemonė? Transporto priemonės turi atitikt reikalavimus šalies, kurioje važinėja? Dviratininkas - vairuotojas? Vairuotojai turi laikytis taisyklių? Tai kame problemos? Viena šeimos mašina nepraėjo technikinės vien dėl to, kad vienas žibintas po avarijos vietoj elektrinio, buvo įdėtas mechaninis. Teko naują pirkt, kuri tikrai ne liemenės ar mirksiuko kainą kainuoja. Tad apie savo "dideles" dviratininkų problemas, kuomet yra tikrai žymiai didesnių, galit tik senukam ir pirmokam papasakot.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Tai kad visi dviratistai, iskaitant visus sportininkus ir sirsta, kad niekas net nemane tartis ar bent logiskai parasyt istatymu, dabar taip gaunas, kad visi sportininkai automatiskai tampa pazeidejais ir labai ieskant priekabiu - juos galima baust Taip but neturetu ir turetu but ivestas rekalavimas salmams, sviesa atspindintiems elementams ant dviratininko ir pacio dviracio, bet ne liemenems ir dar prozektoriais, kurie matotumo suteikia lygiai 0 dienos metu

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Ne visada įstatymai ir taisyklės sukuriamos protingai.
    Sutinku, Errare humanium est.
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Todėl normalu, kad kartais atsiranda žmonių, kurie prieštarauja sukurtoms taisyklėms. O jei dar tai logiškai pagrindžia - tai jau įrodymas, kad taisykles vertėtų peržiūrėti ir galbūt taisyti.
    Ar tie taisyklių pakeitimai buvo rengiami greitai ir slapčia ar buvo kažkoks aptarimas? Nejaugi negalėjo kokia nors "Dviratininkų asociacija" (ar kažkas panašaus) kartu su kokiu nors dviračius propaguojančiu meru pateikti savo pastabas ir pataisų nelogiškumą iki patvirtinant naujas taisykles? Kodėl dažnai diskusijos prasidėda jau postfactum?
    Bet - taisyklės yra ir jų pivaloma laikytis. Pakeis - išmesime liemenes.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu taisylėse parašyta "ryškios spalvos liemenė", reiškia reikia ja naudotis. Jeigu bus užrašyta "šviesą atspindintis drabužis (atspindinčios medžiagos plotas ne mažiau kaip Xkv.cm)", tada bus galima važinėtis su tais drabužiais be liemenės. Viskas yra paprasta.
    Ne visada įstatymai ir taisyklės sukuriamos protingai. Todėl normalu, kad kartais atsiranda žmonių, kurie prieštarauja sukurtoms taisyklėms. O jei dar tai logiškai pagrindžia - tai jau įrodymas, kad taisykles vertėtų peržiūrėti ir galbūt taisyti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    As niekada negincijau, kad commuteriam visai gerai tokie pakeitimai, bet tiem, kurie vazineja TT, Road, CX ir kitais sportiskesnio tipo dviraciais - totali nesamone ir parodija
    Jeigu taisylėse parašyta "ryškios spalvos liemenė", reiškia reikia ja naudotis. Jeigu bus užrašyta "šviesą atspindintis drabužis (atspindinčios medžiagos plotas ne mažiau kaip Xkv.cm)", tada bus galima važinėtis su tais drabužiais be liemenės. Viskas yra paprasta.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Na, kolegos pedalastai, ar sunkia našta jus prislėgė naujieji reikalavimai dėvėti atšvaitus/liemenes ir liktarnas? Sprendžiant iš ankstesnių pasisakymų, visi jau turėjo būti nugramdę paskutinius centukus nuo piniginės dugno ir susipirkę skudurynuose liemenes, parsisiuntę iš Kinijos ir Bangladešo žibintuvėlius po 3,99 Lt ir dabar jau švytėti kaip jonvabaliai. Vienok, vakarams ilgėjant, matau gatvėse daugybę vaiduoklių be jokių atšvaitų, be menkiausios spingsulės, nebent su kokia gamykline dviračio žaltvyksle pauodegy. Tokie važinėja viduriu gatvės ir vargo nemato, nei jokie teisėsaugos organai nerodo jais susidomėjimo. Gal kas iš jūsų gali pradžiuginti istorija, kaip jau spėjo paremti VMI pagal atatinkamą straipsnį?
    Negali, kas anksčiau su galva ant pečių važiuodavo, tas tą daro ir toliau, užsidėti žibintą už 5 Lt ne problema. Aš pasigirsiu, kad vedamas geros valios užsidėjau žibintą kainavusį net 15 Lt , vos nesubankrutavau . Reikalavimai važiuojant gatve įsijungti vaikiškus žibintus proto daugiau nepridės.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Neįmanoma? Wat... Liemenę galima taip susisukt, kad 0.5l Vyckos buteliukas didesnis bus. Nei karto kažkodėl man dar nebuvo neįmanoma laikytis. O gal, sakau, vingių per mažai?
    Kam iš tikrųjų mažai vingių visiems jau seniai aišku.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    turiu viena kisene, i ja telpa ir tel ir labai maza pinigine Su dabartiniais orais TT dviratis jau padziautas ir vazineju su masina, rytais perdaug salta, o ir padangos su tokia temp prastai sukimba

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    O tai dabartiniais orais irgi trumpom rankovėm su vėjeliu ir aerodinamika skraidoma į darbą? Jokių papildomų reikmenų (telefonas, piniginė, raktai) keliaujant į darbą irgi nereikia?

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied



    Trukt uz vadziu ir vel is pradziu Virsuj mano dviratis (spalva kitokia tik ir grupe Compagnolo Super Record Carbon), su kuriuo dazniausiai lakstau i darba ir apranga (identiska), kuri yra speed suit'as. Salmo nedesiu, bet gale jis irgi turi atsvaitus gale, taip pat yra ryskios kelininku spalvos ir dar nakti atsispindi firmos pavadinimas. Naudoju Sidi kelininku spalvos batus, kuri atspindi ir sviesa anglies pluosto batus. Tai kuris man proto guzas gali paaiskint per kuria vieta as pazeidejes? Kostiumas turi CE sertifikavima ir yra road legal, turi visus reikiamus sviesa atspindincius elementus reikalaujamus ES, batai atspindi sviesa, salmas klykia, dviratis yra su CE, road legal ir atitinka visus ES reikalavimus. Visoj Europoj galiu be problemu vazinet, o Lietuvoj as staigiai pasidarau pazeideju? Be absurdisku istatymu yra dar ir logika bei zmogiskumas

    O del to, kad neturiu kur det - taip, liemenes tikrai nedesiu, nes ne tam pirkau toki brangu kostiuma, kad susigadinti aerodinamika + mano kostiumas sviecia daug geriau nei betkokia liemene is Senuku. O lempute... Idomu prie kurios vietos ja man tvirtint? Su izoliacija apsukt?

    As niekada negincijau, kad commuteriam visai gerai tokie pakeitimai, bet tiem, kurie vazineja TT, Road, CX ir kitais sportiskesnio tipo dviraciais - totali nesamone ir parodija
    Paskutinis taisė ViR2; 2014.09.28, 21:21.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Neįmanoma? Wat... Liemenę galima taip susisukt, kad 0.5l Vyckos buteliukas didesnis bus. Nei karto kažkodėl man dar nebuvo neįmanoma laikytis. O gal, sakau, vingių per mažai?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Tikriausiai situo atveju visgi naudoja logiskumo/zmogiskumo faktoriu ir prie sportuojanciu nesikabineja
    Nieko juokingo čia nėra. Ir jie, ir tu esate pažeidėjai ir kenkiate eismo saugai.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Viena kart buvo sustabde Silutej minant, bet bisky pasijuokus is absurdisku taisykliu ir, kad ju neimanoma laikytis - paleido, tik per stovejima rezultata susigadinau

    Kiek vezinuosi, tai pastebejau, kad kimba prie vairuojanciu paprastus commuterius ar atb, o prie road ar time trial vadeliotoju nekimba. Turejau ir 2 atvejus, kai pagavo vaikinukus Savanoriuose , ties policijos komisariatu, abu vaziavo su hard tail atb be jokiu salmu, liemeniu ar pan, o as pramyniau su time trial dviraciu ir visa apranga, salmu, akiniais, pirstinem, bet be jokiu papildomu liemeniu ar zibintu - nieko nesake. Panasiai buvo ir su fixa vadeliojanciu hipsteriu Karaliaus Mindaugo, ji sustabde, o man ji lenkiant nieko nesake

    Tikriausiai situo atveju visgi naudoja logiskumo/zmogiskumo faktoriu ir prie sportuojanciu nesikabineja

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Atkreipsiu dėmesį, kad įsigaliojo Saugaus eimso įstatymai su reikalavimais dviračiams, bet KET naujoji redakcija vis dar užstrigusi procedūriniuose labirintuose.
    Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.28, 13:24.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Na, kolegos pedalastai, ar sunkia našta jus prislėgė naujieji reikalavimai dėvėti atšvaitus/liemenes ir liktarnas? Sprendžiant iš ankstesnių pasisakymų, visi jau turėjo būti nugramdę paskutinius centukus nuo piniginės dugno ir susipirkę skudurynuose liemenes, parsisiuntę iš Kinijos ir Bangladešo žibintuvėlius po 3,99 Lt ir dabar jau švytėti kaip jonvabaliai. Vienok, vakarams ilgėjant, matau gatvėse daugybę vaiduoklių be jokių atšvaitų, be menkiausios spingsulės, nebent su kokia gamykline dviračio žaltvyksle pauodegy. Tokie važinėja viduriu gatvės ir vargo nemato, nei jokie teisėsaugos organai nerodo jais susidomėjimo. Gal kas iš jūsų gali pradžiuginti istorija, kaip jau spėjo paremti VMI pagal atatinkamą straipsnį?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Taip, šiuo atžvilgiu su tavimi sutinku. Didelę klaidą valstybė padarė, investuodama į mokyklinius autobusiukus rajonuose. Rajonų VT didžioji keleivių dalis buvo moksleiviai, už kurių pavežėjimą mokėdavo valstybė. Dabar valstybė už mokyklinių autobusiukų išlaikymą moka daugiau, nes yra atskira transporto priemonė, atskiras vairuotojas. Dėl to rajonuose viešasis transportas labai drastiškai sunyko ir tik laiko klausimas, kiek liko gyvento rajono maršrutams. Išliks tik didmiesčių rajoninis viešasis transportas (jei nebus integruotas į miesto), o mažuose rajonuose, kur tik bus įmanoma, jis išnyks ir ten tiesiog kartais užvažiuos tarpmiestinių maršrutų transportas. Tai reiškia, kad tų maršrutų keleiviai kentės dėl prailgusios kelionės (daugės stotelių), o rajonų gyventojams nebus įmanoma suderinti patogių tvarkaraščių, nes tarpmiestinių maršrutų prioritetiniai keleiviai išliks miestų, iš kurių į kuriuos bus vežama. Tokia tendencija tikrai yra matoma.
    Išvada - jokių mašinų apmokestinimų.

    Komentuoti:

Working...
X