Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Nieko naujo, vietoje to, kad tiestų takus, dėl neva eismo saugumo didina baudas dviratininkas už tai, kad jie važiuoja pėstiesiems skirtu taku. Žodžiu dviratininkas kaltas dėl to, kad nėra dviračių tako.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.13, 17:29.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pagal naujas KET, dviratininkai bus auklėjami piniginėmis baudomis

    Patvirtintose naujose Kelių eismo taisyklėse (KET) didelis dėmesys skiriamas dviratininkams. Reglamentuota ne tik tai, kaip jie turi važiuoti, tačiau ir kokias saugumo priemones dėvėti. Numatytų reikalavimų nesilaikantys dviratininkai bus baudžiami piniginėmis baudomis. KET papildytos nuostatomis dėl dviračių juostos, ryškiaspalvės liemenės, žibintų ir kitų būtinų priemonių saugiam eismui užtikrinti naudojimo.

    Numatyti atvejai, kada dviratininkai, netrukdydami pėstiesiems, gali važiuoti šaligatviais.

    „Dviratininkai šaligatviu galės važiuoti, kai jų važiavimo greitis ne didesnis kaip 3–7 km/h, visais atvejais dviratininkas turės praleisti pėsčiąjį. Tai yra netrukdyti ir nekelti pavojaus pėstiesiems, negalės greit važiuot šaligatviu“, – pasakojo Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis.

    Nors anksčiau dviračiu važiuoti šaligatviu buvo draudžiama, policijos pareigūnai į tai žiūrėjo pro pirštus, nes dažnu atveju važiuoti važiuojamąja kelio dalimi pavojingiau nei šaligatviu. Vis dėlto dviratininkams masiškai važiuojant šaligatviais pasitaikė ne vienas įvykis, kai po susidūrimo smarkiai nukentėdavo arba dviratininkas, arba pėsčiasis. Manoma, kad, reglamentavus dviratininkų važiavimą šaligatviu, situacija turėtų pasikeisti, priešingu atveju pareigūnas galės užfiksuoti pažeidimą ir dviratininkas bus baudžiamas.

    Dviratininkams uždrausta važiuoti pėsčiųjų perėja.

    „Prieš tai irgi buvo negalima važiuoti per pėsčiųjų perėją, tačiau niekur nebuvo išreikšto KET punkto, nurodančio, kad draudžiama važiuoti per pėsčiųjų perėją. Todėl vieni traktavo vienaip, kiti – kitaip“, – teigė V. Pumputis. Dabar situacija keičiasi, nes aiškiai nurodyta, kad draudžiama važiuoti per pėsčiųjų perėją, pažeidėjams bus taikoma piniginė bauda nuo 80 iki 140 litų.

    Reglamentuotas dviratininkų sporto grupių eismas.

    Organizuotą dviratininkų grupę, dalyvaujančią iš anksto suplanuotame renginyje, maratone, varžybose, išvykoje, treniruotėje, visu suplanuotu maršrutu turi lydėti motorinė transporto priemonė su oranžiniu švyturėliu. Numatyta, kad ta pati dviračių eismo tvarka būtų taikoma motorinių dviračių vairuotojams. Jei prie vežamos transporto priemonės galinės dalies pritvirtintas dviratis uždengia valstybinio numerio ženklą, vairuotojas turi išsiimti specialų valstybinį numerį iš VĮ „Regitra''.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/918103/

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    /\ Iš serijos "šoku prieš mašiną perėjoje, nes juk mane turi praleist ir saugot".
    Kiek galim aiškinti, kad problema ne tame, kad reikia atšvaitų, o problema tame, kad įstatyme pasakyta kokie turi būti tie atšvaitai ir didžiūūūlė dalis profesionalios dviratininkų EU sertifikuotos aprangos tampa skudurais, nors ta apranga atspindi geriau nei senukunės liemenės.
    Kolega iš draudimo sako, kad "rengiant lenktynes kokiais žvyrkeliais profesionaliems dviratininkams gali nesuveikti draudimas atsitikus įvykiui jei jis bus su profesionalia apranga kurioje atšvaitas bus ne ištisine linija nuo galvos iki juosmens, bet kaip nors kitaip išraitytas, net jei rungtynės vyksta diena". Ar neaišku, kad įstatymą prastūme tinkantį kaimiečiui ant seno MINSK dviračio, bet po juo pakliuvo profesionalai ar semi-profesionalai, kurie savo saugumu rūpinasi daugiau nei pats Brunza.

    Na dar sykį perskaitykit šitą postą:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=300

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    /\ Iš serijos "šoku prieš mašiną perėjoje, nes juk mane turi praleist ir saugot".

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Ko jūs čia šlapinatės dėl tų liemenių ir liktarnų, nesuprantu. TAIP, aš važinėju gatvėse dviračiu (ačiū, kad paklausėt). Nieko ten stebuklingo turėti prie savęs žibintą (daugelis padorių dviračių turi tokį gamykliškai sumontuotą), liemenę apsivilkti irgi nesunku. Gal vienintelis patikslinimas būtų vietoje "liemenės" įrašyti "aprangą", kad nereiktų specialiai papildomai pirkti senukuose, jei jau apranga su atšvaitais.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tai aš suprantu, kad čia buvo tvirta ministerijos pozicija. Bet net oficialiai nesugebėta kreiptis, nes lrs.lt tinklapyje derinant KET projektą randu tik tokią pastabą:

    Atvaizdas


    http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

    Čia išvis turėjo vykti dviračių atstovų diskusija su ministerija. Rašymo čia buvo negana.

    Kiek matau, pačiam įstatymui nebuvo pateikti jokie pasiūlymai iš Piliečių, asociacijų, politinių partijų ir kitų suinteresuotų asmenų:

    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...476175&p_tr2=2

    Visi pasiūlymai yra fiksuojami, tad melavimu apkaltinti negali.
    Dviratininkai nenori dėvėti ryškiaspalvių liemenių ir jungtis šviesų

    Trisdešimt keturios Lietuvos nevyriausybinės organizacijos, dviratininkų klubai ir dviračių mėgėjų komandos prašo atšaukti nuo liepos 1 dienos įsigaliosiančią Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisą dėl reikalavimų dviračių vairuotojams važiuojant šviesiuoju paros metu dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba dviračio priekyje degančiu baltos šviesos žibintu, o gale – raudonos šviesos žibintu.

    Tokį prašymą organizacijos išsiuntė Seimo Teisės ir teisėtvarkos bei Žmogaus teisių komitetams.

    Nevyriausybinės organizacijos, dviratininkų klubai ir dviračių mėgėjų komandos siūlo palikti šiuo metu galiojančias Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatas, kurios, jų manymu, visiškai užtikrina saugaus eismo reikalavimus ir atitinka Europos šalių praktiką, kai dviračio šviesos yra privalomos tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui.
    http://etaplius.lt/dviratininkai-nen...jungtis-sviesu

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Internete galima rasti straipsnių. Taip pat galim rasti ir straipsnių, kuriuose mūsų politikai teigia, kad niekas į juos nesikreipė.

    Vienas: http://dviratis.lt/teks-minti-su-svi...sauleta-diena/
    Tai aš suprantu, kad čia buvo tvirta ministerijos pozicija. Bet net oficialiai nesugebėta kreiptis, nes lrs.lt tinklapyje derinant KET projektą randu tik tokią pastabą:



    http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

    Čia išvis turėjo vykti dviračių atstovų diskusija su ministerija. Rašymo čia buvo negana.

    Kiek matau, pačiam įstatymui nebuvo pateikti jokie pasiūlymai iš Piliečių, asociacijų, politinių partijų ir kitų suinteresuotų asmenų:

    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...476175&p_tr2=2

    Visi pasiūlymai yra fiksuojami, tad melavimu apkaltinti negali.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Panev Rodyti pranešimą
    Egiuxz - Panevėžy geri gal tik 1 ar 2 dviračių takai ir tai nėra „rekonstruoti“ Nemuno bei Vasario 16-osios gatvėse. Pavyzdžiui nerekonstruotoj atkarpoj Nemuno g. tarp Upytės kelio bei Molainių g. tako plotis kaip mano dviračio vairo, jei dar ne mažesnis.

    Panevėžys - Molainiai, Dembava, Piniava, Vaivadai, Berčiūnai; aplink Nepriklausomybės aikštę geri takai, centre, aplink Senvagę, Kerbedžio gatvės takas gana greitas ir t.t. Dviratis, kaip mažiau pastebima priemonė, neturi pasiekt motoristų greičio, o jei norisi greičio - kaip ir visi kiti transportistai leki į užmiestį. Bet ir ten debiliukų pilnos gatvės, kai gali vos ne stikliniu taku mint šalia .

    Komentuoti:


  • Panev
    replied
    ViR2 - taigi pats paminėjai kad tavo apranga atitinka KET reikalavimus. Jei važiuoji plentiniu ar TT dviračiu dar nereiškia, kad negali užsidėti mirksiukų. 4 metų senumo naujiena:http://www.nicebikes.com/sigma-micro...sig7243pd.html Gal jau yra ir lengvesnių ar aerodinamiškesnių sprendimų - nežinau. Taip dviratis pasunkės, suprastės aerodinamika, bet galėsi važiuoti gatvėmis, keliais, jei nevilkėsi ryškios aprangos.
    Egiuxz - Panevėžy geri gal tik 1 ar 2 dviračių takai ir tai nėra „rekonstruoti“ Nemuno bei Vasario 16-osios gatvėse. Pavyzdžiui nerekonstruotoj atkarpoj Nemuno g. tarp Upytės kelio bei Molainių g. tako plotis kaip mano dviračio vairo, jei dar ne mažesnis.
    Šiaip tas reikalavimas dėl ryškiaspalvės aprangos dienos metu ar įjungtų žibintų primena raudonosio vėliavėlės taisyklę įsigaliojusią JAV bei Jungtinėje Karalystėje XIX a. pabaigoj ir reikalavusią, kad prieš važiuojantį automobilį eitų žmogus ir mojuotu raudona vėliavėle. Reikalavimas buvo atšauktas prieš pat XX a. Plačiau: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws ir kaip tai daugmaž atrodė:
    http://www.sisman.org.uk/Diploma/red_flag_act.jpg

    P.S. Kodėl ViR2 vengia naudoti lietuviškas raides?
    Paskutinis taisė Panev; 2014.09.30, 23:57.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    sakydamas dviraciams, turiu omenyj, jog tinkami visiems ir yra tokio pat standarto, kaip vokiski/italiski Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki )
    Nusileist ant žemės tamstai reiktų

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    sakydamas dviraciams, turiu omenyj, jog tinkami visiems ir yra tokio pat standarto, kaip vokiski/italiski Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki )

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Kviečiu atvažiuot į Panevėžį.
    Aš į Šiaulius turbūt nekviesčiau, nes Šiauliuose yra tik du normalūs dviračių takai: Baltų ir Vyturių gatvėse. Bet ir jie turi savų trūkumų.

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
    Manau, kad tikrai perdedate sakydami, kad Lietuvoje yra tik du dviračiams tinkami takai. Spėčiau, kad taip teigiate dėl to, kad važiuojate dviračiu, kuriuos naudoja tikrai mažuma dviratininkų .

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
    Kviečiu atvažiuot į Panevėžį.

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    ViR2, man rodos, tavo apranga atitinka reikalavimus, kaip liemenė. However, tai pakankamai slidu. Man tik įdomu, kodėl įstatymų paišytojai neįrašė nieko apie CE sertifikavimą? Viskas būtų aišku. Profesionalūs ar semi/profesionalūs sportininkai neturėtų problemų, jei jų apranga tur ES/XXXXXZ sertifikatą.

    Iš policijos komentaro: "Tai ne tik geltonos, oranžinės ar raudonos spalvos liemenė, bet ir kitas šių spalvų viršutinės kūno dalies (nuo kaklo iki juosmens) drabužis su iš visų pusių kitiems eismo dalyviams matomais šviesą atspindinčiais elementais."

    Pvz. Dabar įsivaizduokit, kad Navardauskas Lietuvoj turi pasitreniruot. Jis irgi turės organizuotis specifinę liemenę, kad atšvaitai būtų ne ant rankovių, bet ir ant šiknos?

    Pvz. Vyksta plento varžybos neuždarytais keliais. Visi dalyviai pasiima super brangias aprangas ir sprendžia ar ten tie atšvaitai yra nuo kaklo iki juosmens. O gal jau per aukštai nuo juosmens ar per žemai? O gal policininkui gali ir kitaip atrodyt.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Ar tokie aprėdai laikomi neliemene? Betgi kelių sekundžių darbas žirklėmis juos paverstų street legal. Dėl žibinto -- tikrai niekad netenka važinėti tamsoje? Galima užsimauti ant galvos "ciklopą". Nesimato, koks ten nuotraukoje vairas, bet ar standartiniai dviračio žibintai su apkaba ten netinka?
    Vazineju tik vasara, o jei kurnors ilgesne kelione darau - imu plentinuka, ant jo rankenos yra apvalios ir galima lengvai zibintus uzsidet + nakti visada liemene deduosi arba prie vasarines aprangos papildomas ranku ir koju movas, kurie specialiai is sviesa atspindincios medziagos padaryti (suprask, kad turbut skirti per lietu vaziuojant ar specialiai nakciai, galbut...).

    Time trial dviratyj nera apvaliu ar ovaliu vietu isskyrus pacias rankenas, tai su tvirtinimu reik but gan kurybisku + su juo nakti vaziuot nerealiai nepatogu/pavojinga, nes galva buna daug zemiau nukreipta ir ziuret i toli yra gerokai sunkiau. Todel gali ir atsitrenkt i kanors greitai atsiradusio kelyje.

    Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Įdomu, ar yra bent vienas dviratininkas nubaustas dėl tų liemenių? Iš esmės niekas nepasikeitė, kas su jom važinėjo, tas ir dabar važinėja, o kas naktį be lempų ir dabar toliau taip važinėja.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra tai patvirtinančių dokumentų (laiškų, pasisakymų per TV ir pan.)?
    Internete galima rasti straipsnių. Taip pat galim rasti ir straipsnių, kuriuose mūsų politikai teigia, kad niekas į juos nesikreipė.

    Vienas: http://dviratis.lt/teks-minti-su-svi...sauleta-diena/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Dviratininkai nuo pat įstatymo rengimo pradžios skambino varpais, kad šis įstatymas yra absurdiškas
    Yra tai patvirtinančių dokumentų (laiškų, pasisakymų per TV ir pan.)?

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Kai motociklininkai dėvės ryškiaspalves lėmenes tada ir aš dėvėsiu nes motociklininkai daug sunkiau matosi gatvėje , juo labiau kokiais greičiais jie važiuoja, antras daykas , visiškai aklas vairuotojas gali nepastebėti dviratininko važiuojančio gatve, tai iš tokių iškart reikia atimti teises.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aš visada važiuoju taku, jei tik toks yra, žymiai saugiau ir šiaip smagiau, mažiau teršalų tenka uostyti.
    Šiauliuose yra nemažai vietų, kai dviračių takas yra, bet jis toks duobėtas ir toks išdaužytas, kad juo važiuoti beveik neįmanoma. Daug smagumo tame nematau. Tokiu atveju reikalavimas važiuoti dviračių taku besikratant per ralio kroso trasą sukelia juoką ....ir pyktį.

    Esant tokioms aplinkybėms aš mielai sutikčiau, kad būtų "įsisavinti" ES eurai ir toks "takas" būtų išklotas trinkelės, nes tai ne takai, o tarkos. Deja, pinigų visada ir viskam, ne vien dviračių infrastruktūrai, trūksta.

    Komentuoti:

Working...
X