Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
    Triukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
    panašu kad teks laukti dešimtmečius, kaip ir naujo tilto per Nemuną, kol jo nebus, tol neapsimoka ten tiesti kelio 2+2. A triukšmo sienelė statoma kad žmonės galėtų gyventi, kai bus (jei bus) platinama gatvė tada teks griauti ten 1 ar dvi sodybas ir atitraukti sienelę.
    Paskutinis taisė digital; 2023.02.15, 15:52. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Triukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
    Pritariu, pažiūrėjęs visas foto ir net tą Intako požeminę perėją įtariu kad čia ilgam šitas mariampolės pl tesinys..

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Link hidroelektrinės (R. Kalantos g., T. Masiulio g.). Jau stovi triukšmo siena.
    Triukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
    Paskutinis taisė digital; 2023.02.15, 15:51. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Ir galiausiai 2 atkarpa, apie kurią buvo straipnis dėl kertamų medžių. Taip pat pastebėjau, kad neiškirsti medžiai šalia geležinkelio, gal neblogai atrodytų toks „atitvaras“.

    2 atkarpa (M. Gimbutienės–T. Masiulio g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

    Apačioje nuotraukos 2 atkarpos pradžia, čia toliau eis 3 atkarpa kuri susijungs su 1-ąja.


    Atkarpos pradžia nuo žemės lygio.


    Link hidroelektrinės.


    Nuo kalvos, kurią dalinai nukas tiesiant 2 atkarpą.


    Link Ateities pl.


    Sankryža su T. Masiulio g. iš viršaus (gal kažkada padarysiu su brėžiniu)

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Toliau iš eilės žiūrint eina 3 atkarpa. Dar nepaskelbtas pirkimas, nėra viešai įkelto ir techninio projekto. Taigi, nieko įdomaus čia nevyksta, todėl pafotografavau kelis griaunamus statinius.

    3 atkarpa (R. Kalantos–M. Gimbutienės g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

    Bus griaunamas pėčiųjų tiltas (viadukas?) per geležinkelį, kurio pirminė paskirtis buvo prilaikyti plikus vandentiekio vamdžius, einančius iš Petrašiūnų vandenvietės į miestą. Šis tiltas išgarsėjo po HBO mini-serialo „Černobylis“, žinomas kaip „Mirties tiltas“.




    Ties Buriuotojų ir Meškeriotojų g. Būsimas kelias eis kairėje bėgių pusėje. Tolumoje matosi tas tiltas.


    Bus griaunami keletas gyvenamųjų pastatų. Pagal išpirktas žemes aplinkui ir numatomą trasą, bus griaunami Būriuotojų g. 5 ir 7 namai (abu apleisti) ir Meškeriotojų g. 3(?), 4(?), 6, 7 ir 8 (visuose lyg šiuo metu gyvenama, vienas statomas).

    Būriuotojų g. 5 ir 7


    Meškeriotojų g. kairėje 4 (toliausias), 6 (vidurinis) ir 8 (arčiausias); dešinėje 3 (du pastatai, kitas pasislėpęs už pirmojo (oranžinio), statomas) ir 7 (nesimato).

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Pagaliau atsirado laiko aplankyti visą rytinio aplinkkelio ruožą ir pasikelti droną (kol netamsu).

    1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)

    Ateities pl.–Biruliškių g.–Palemono g. sankryža. Viadukas jau pilnai stovi, vietomis palietas ir apatinis asfalto sluoksnis.


    Link A1 (Islandijos pl.). Pilnai suformuotas kelio pylimas, vietomis jau yra apatinis asfalto sluoksnis.


    Viadukas per Intako g. Nors gal labiau tunelinis pravažiavimas.


    Link hidroelektrinės (R. Kalantos g., T. Masiulio g.). Jau stovi triukšmo siena.


    Amalių mazgas. Konstruoja arkas būsimiems viadukams, dalinai padaryti kelio pylimai.



    Sankryža su Chemijos g. (toliau Ateities pl.)


    Sankryža su R. Kalantos g.


    1 atkarpos pabaiga, toliau eis 3 atkarpa.


    Vaizdas nuo kalvos, kurią nukas tiesiant 3 atkarpą.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Kas vyksta Kaune: Dėl tiesiamo Pietrytinio aplinkkelio Petrašiūnuose virsta pušys
    Kauno pietrytinis aplinkkelis jau skinasi kelią pro ilgametes Petrašiūnų pušis. Ties Kauno hidroelektrine atsivėrė properša, kuria ruošiamasi tiesti naują eismo arteriją. Savivaldybės teigimu, medžiai krenta su leidimais, o kirtimai atliekami suplanuotai.
    <...>
    Dėl antros atkarpos tvarkymo 2022-ųjų gruodžio 9 d. Kauno miesto savivaldybės administracija sudarė dar vieną rangos sutartį su UAB „Kauno keliai“ dėl „Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki T. Masiulio g., Kaune, 2 atkarpos nuo M. Gimbutienės g. statybos darbų“. Šios sutarties vertė – daugiau nei 7,5 mln. eurų.
    Panašu prasidėjo antros atkarpos statybos.

    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Neradau, kad temoje būtų pasidalinta.

    Pietrytinio aplink. 2 atkarpa (Masiulio g. sankirta). (techninis projektas)

    Brėžinys (paspaudus ant nuotraukos galerija su vizualizacijomis):

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Žemėlapis (OSM pagrindu) su brėžiniais 1 ir 2 atkarpos (atitinkamai Palemono-Chemijos g. ir M. Gimbutienės-T. Masiulio g.). Taip pat tame žemėlapyje yra A1 ir Kėdainių tilto brėžiniai.
    Click image for larger version  Name:	2023-01-08_13-31-08.png Views:	294 Size:	185,3 kB ID:	2021866
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.05.03, 15:46. Priežastis: Nauja nuoroda

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Mano žiniomis, per dabartinį HE dviem juostom vyks eismas Vilniaus kryptimi, o nauju jūsų nupieštu tiltu dviem juostom eismas link Garliavos. Neteko girdėti, kad HE esamą gatvę naikins/uždarys
    Vėl spėjimas, teiginys be faktų tai jei ką žinai, prašau su brėžiniais, foto, ar nuorodomis iš kur tos žinios, nes pagal turimus brėžinius nieko panašaus nenumatoma.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai kito viaduko šiam projekte ir nėra, o kelias į HES (kai bus naujas tiltas) iš šitos pusės bus arba panaikintas, arba kažkur prijungtas. Jis turėjo galvoje, kad prie tavo pabraukto viaduko ir mano nupiešto žiedo eis kažkoks dar kelias, kuo aš abejoju. tad posūkiui iš vienuolyno į HESą, arba kažkada naująjį tiltą reikės važiuoti kažkur apsisukti, žiedas išspręstų tą problemą.
    Mano žiniomis, per dabartinį HE dviem juostom vyks eismas Vilniaus kryptimi, o nauju jūsų nupieštu tiltu dviem juostom eismas link Garliavos. Neteko girdėti, kad HE esamą gatvę naikins/uždarys

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Greičiau Gardinas bus Šengeno erdvėje ir tiesim Vilnius - Balstogė autostradą.
    Na, būtų liuks, ypač jei netrukdys kad eina per Dzūkijos nac. parką. Tada Kauno pietrytiniam aplinkkeliui tilto per Nemuną gal net neprireiks (nebent dėl vietinio srauto dar bus mada statyt urban greitkelius).

    Ne veltui A4 turi aukštesnį skaičių nei A5. Nuo Balstogės eis S19 su galimybe būt išplatintam iki 2x2 (o gal jau ties pilnai 2x2).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Panašu, kad klausimas buvo apie šį viaduką, kurį statys aplinkkelio sujungimui su dabartiniu keliu per HE užtvanką.
    tai kito viaduko šiam projekte ir nėra, o kelias į HES (kai bus naujas tiltas) iš šitos pusės bus arba panaikintas, arba kažkur prijungtas. Jis turėjo galvoje, kad prie tavo pabraukto viaduko ir mano nupiešto žiedo eis kažkoks dar kelias, kuo aš abejoju. tad posūkiui iš vienuolyno į HESą, arba kažkada naująjį tiltą reikės važiuoti kažkur apsisukti, žiedas išspręstų tą problemą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Priklausys nuo ekonomikos ir politikos, bet pagal dabartinius tempus realistiškai tiltas galėtų atsirasti tarp 2030 ir 2045 m.

    Esmė, kad tai tarnaus jungtis tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių kaip greitkelinė jungtis.
    Greičiau Gardinas bus Šengeno erdvėje ir tiesim Vilnius - Balstogė autostradą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kažką painioji, niekas naujo viaduko nestatys o bus naudojama ta pati sankryža kuri jungs naują tiltą (galbūt kokiais 2050m) su aplinkkeliu (gal kokiais 2030m).

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-11-16 150437.jpg
Views:	2781
Size:	83,8 kB
ID:	2005590
    Priklausys nuo ekonomikos ir politikos, bet pagal dabartinius tempus realistiškai tiltas galėtų atsirasti tarp 2030 ir 2045 m.

    Esmė, kad tai tarnaus jungtis tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių kaip greitkelinė jungtis.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kažką painioji, niekas naujo viaduko nestatys o bus naudojama ta pati sankryža kuri jungs naują tiltą (galbūt kokiais 2050m) su aplinkkeliu (gal kokiais 2030m).
    Panašu, kad klausimas buvo apie šį viaduką, kurį statys aplinkkelio sujungimui su dabartiniu keliu per HE užtvanką.

    Click image for larger version

Name:	viad.jpg
Views:	2255
Size:	83,5 kB
ID:	2005600

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
    Tas žiedukas nupieštas panašiai toj vietoj, kur tikėtina bus papildomos dvi juostos nuo Pažaislio link naujojo tilto per Nemuną. Gal būt statant viaduką šioms juostoms bus sprendimas ir kairiajam posūkiui iš jaktklubo judančiam transportui?
    Kažką painioji, niekas naujo viaduko nestatys o bus naudojama ta pati sankryža kuri jungs naują tiltą (galbūt kokiais 2050m) su aplinkkeliu (gal kokiais 2030m).

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-11-16 150437.jpg
Views:	2781
Size:	83,8 kB
ID:	2005590

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Tas žiedukas nupieštas panašiai toj vietoj, kur tikėtina bus papildomos dvi juostos nuo Pažaislio link naujojo tilto per Nemuną. Gal būt statant viaduką šioms juostoms bus sprendimas ir kairiajam posūkiui iš jaktklubo judančiam transportui?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Įrengus papildomą žiedą būtų galima išvengti ir konfliktinio taško posukiui į kairę link Jachtklubo ir iš jachtklubo į HESą.

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-11-16 092049.jpg
Views:	2329
Size:	141,9 kB
ID:	2005521

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    radau FB
    vau taigi "Kirstukas" jau #321 poste buvo įkėlęs šitas vizualizacijas.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    radau FB

    Komentuoti:

Working...
X