Tiesa, pažiūrėjau kelią nuo užtvankos iki Garliavos, tai ten pilna šunkelių, kurie išeina tiesiai į pagrindinę gatvę, tai tada nežinau ar verta ir tuos minėtus vidukus statyti... Žvelgiant į ateitį gal reikėtų kapitaliai rekonstruoti pietrytinį aplinkkelį nuo A1 iki Garliavos?... atskiriant vietinį transportą etc...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Dabar pažiūrėju, tikrai keistoka. Greit užmetus akį į žemėlapį man kyla tokia mintis: jei jau tai aplinkkelis tai aplinkkelis (turi būti greita gatvė su atskirtu vietiniu transportu) - reikėjo pastatyti gal pora viadukų ir nutiesti tikrai nedaug dubliuojančių lygiagrečių gatvių (gal pora km, nes nemažai jau yra nutiesta?) ir būtų liuks aplinkkelis.
Tiesa, pažiūrėjau kelią nuo užtvankos iki Garliavos, tai ten pilna šunkelių, kurie išeina tiesiai į pagrindinę gatvę, tai tada nežinau ar verta ir tuos minėtus vidukus statyti... Žvelgiant į ateitį gal reikėtų kapitaliai rekonstruoti pietrytinį aplinkkelį nuo A1 iki Garliavos?... atskiriant vietinį transportą etc...
Paskutinis taisė spekas; 2019.09.11, 17:53.
-
Tai kad Ateities pl. "rekonstrukcija" - kažkoks nesusipratimas. O jei rimtai, tai imitacija. Tik danga nauja, kelkraščiai patvarkyti ir pripaišyta daug visko ant asfalto. Kai tai nusitrins, o nusitrins per žiemą, tai vėl bus siauras, neaiškaus pločio - 2 ar 3 juostų kelias be šaligatvių, normalaus apšvietimo visame ilgyje ir t.t. ir dideliu eismo srautu.
Komentuoti:
-
Parašė Piligrimas Rodyti pranešimąSveiki,
o Apaščios g. ir Ateities pl. sankryža (tokia kaip dabar yra) bus reguliuojama, ar palikta belekokia? Jau anksčiau iš Apaščios g. ar taip vadinamos Perspektyvos g. į Ateities pl. po vieną juostą buvo ne kas įvažiuoti, o dabar kai po dvi tai iš viso smagumėlis.
Komentuoti:
-
Sveiki,
o Apaščios g. ir Ateities pl. sankryža (tokia kaip dabar yra) bus reguliuojama, ar palikta belekokia? Jau anksčiau iš Apaščios g. ar taip vadinamos Perspektyvos g. į Ateities pl. po vieną juostą buvo ne kas įvažiuoti, o dabar kai po dvi tai iš viso smagumėlis.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Pėsčiųjų ten nebūna daug, tiesiog didelis auto srautas važiuoja iš Masiulio į Kalantos g., ir nėra kaip įsijungti į žiedą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Iš tikrųjų prolematiškas žiedas ties Šilu su nereguliuojamom pėsčiųjų perėjom.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąViskas aišku, vadinasi gyvenimas nepagerės...
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąTai kaip suprantu visi kamščiai į/iš Petrašiūnų, ateities plente, pro hesą didžiąją dalimi susidaro dėl Amalių pervažos? Ir jie turėtų gerokai sumažėti atidarius šiuos tunelius?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai kaip suprantu visi kamščiai į/iš Petrašiūnų, ateities plente, pro hesą didžiąją dalimi susidaro dėl Amalių pervažos? Ir jie turėtų gerokai sumažėti atidarius šiuos tunelius?
Komentuoti:
-
Galbūt šiai temai tinka:
Grandioziniam „Rail Baltica“ projektui Kaune judant pirmyn, pokyčiai laukia ir automobilių vairuotojų bei pėsčiųjų. Mieste iš viso atsiras keturi tuneliai, kuriais bus galima saugiai kirsti geležinkelio bėgius.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=82175147
Komentuoti:
-
Kokiais naujais tuneliais jau greit važiuos kauniečiai?
Grandioziniam „Rail Baltica“ projektui Kaune judant pirmyn, pokyčiai laukia ir automobilių vairuotojų bei pėsčiųjų. Mieste iš viso atsiras keturi tuneliai, kuriais bus galima saugiai kirsti geležinkelio bėgius.
Paskutinis taisė skyrma; 2019.09.06, 13:51.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąO kas čia šitoje vietoje? Pėsčiųjų tunelis bus link Kauno marių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Nebent galima šį mazgą vis tiek interpretuot kaip Pietrytinio aplinkkelio dalį kaip šoninės Pietrytinio aplinkkelio gatvės projektą, bet man tai neatrodo su aplinkkeliu susijęs projektas. Su aplinkkeliu susiję projektai yra tie, kurie liečia aplinkkelio darbus tiesiogiai, kaip pvz. Amalių pervažos aplinkkelio projektas. Kol kas Amalių pervažos projektas man atrodo vienintelis tiesiogiai aplinkkelį liečiantis projektas, netgi praktiškai statoma labai nedidelė dalis aplinkkelio planuojamoje trasoje.
Jei darbai vyktų Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje (jokie darbai čia nevyksta), tada taip. Palemono gatvės atkarpa tarp vykdomų darbų ties geležinkeliu ir sankryžos su Ateities pl. yra, sakykim, apleistaČia yra Palemono g. - Marių g. sankryžos rekonstrukcija, niekur šalia Ateities pl. ir netgi Pietrytinio aplinkkelio
Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.06, 01:55.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAteities plentas yra dabartinio kelio KK 139 dalis, kurio trasa ateityje keisis
Jei yra poreikis, galima padaryti atskirą temą statomam tuneliui (viadukui) po geležinkeliu Palemono - Ateities gatvėje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vaizdas iš kitos pusės, nuo Palemono gatvės. Čia jau matosi suformuotas geležinkelio viadukas. Pagal planą rudenį (nuo spalio mėn.) turėtų juo paleist traukinių eismą. Spėju paskui imsis tos dalies, kurios dar nepradėjo kasti ir paleis visą tranzitą per Kauno geležinkelio stotį.
Iškart pervažiavus viaduką bus žiedas.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą@adminai digital Romas Nežinau, kuris iš jūsų.
sumaišėtPro čia niekada pagal planus neturėtų eiti Pietrytinis aplinkkelis.
Pietrytinis aplinkkelis bus piečiau esantis pravažiavimas vietoje Amalių pervažos
Ateities pl.-Palemono g. sankryžoje įsilies Pietrytinis aplinkkelis į esamą Ateities pl. atkarpą. link autostrados A1.
Jei yra poreikis, galima padaryti atskirą temą statomam tuneliui (viadukui) po geležinkeliu Palemono - Ateities gatvėje
Komentuoti:
Komentuoti: