Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 22:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.
P.S. peržiūrėjau dar kartą nuotraukas, tai kaip suprantu tunelyje po bėgiais pėsčiųjų takai yra, o siaurame tunelyje virš kurio eina jungiamasis kelias jau nebėrą. Pėstieji laiptais nukreipiami į viršų... o dviračiai, vežimai ir t.t. neaišku kaip pakyla į viršų..Paskutinis taisė iPhone; 2020.06.27, 22:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.Parašė iPhone Rodyti pranešimąPravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...
Komentuoti:
-
Pravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nors gali kai kuriems atrodyti ir klaidinančiai, bet galima užskaityt atkarpą kaip atšaką į Palemoną iš aplinkkelio. Juolabiau, kad tokio mąsto kelių statybos projektų nesusijusių su aplinkkeliu šiose vietovėse greičiausiai artimiausiu metu ir nebus.Parašė Romas Rodyti pranešimą1. Aplinkkelio gretimybė

2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu ta EMSI (buvusi Ventus) degalinė liks tokia beveik neprivažiuojama, ar ją iškels/naikins?
Komentuoti:
-
1. Aplinkkelio gretimybė

2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kauno m. savivaldybė 2020.06.24
Kaune atidarytas Palemono ir Marių gatvių transporto mazgas
Panaikintų pavojingų vietų sąrašą Kaune papildė nuo ketvirtadienio uždaroma Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Ją pakeitė po bėgiais „pakištas“ požeminis tunelis ir naujas transporto mazgas. Vairuotojai naujoves gali išbandyti jau nuo Joninių, praneša Kauno miesto savivaldybė.
Pirmieji vairuotojai šią savaitę jau išbandė važiavimą naujuoju tuneliu. Pasak statybos darbus atlikusios bendrovės „Autokausta“ gamybos direktoriaus Justino Jasiulevičiaus, tunelio aukštis siekia apie 7, o plotis 9 metrus.
„Nuo šio ketvirtadienio bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ uždaro pervažą, todėl dieną prieš atidarome tunelį ir visą Marių-Palemono gatvių transporto mazgą, kad vairuotojai galėtų apsiprasti. Nors darbai nėra iki galo užbaigti, tačiau transporto judėjimui tai netrukdys. Stebėsime situaciją ir nedelsiant reaguosime jeigu vairuotojams kils nepatogumų“


https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nsporto-mazgas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1337686
Naujojo mazgo vieta žemėlapyje
www.mapy.cz

www.maps.google.com
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad problemą išspręs tik aplinkelio įrengimas. Nes įrengus pėsčiųjų šviesoforą, gali užsikimšti pats žiedas nuo norinčių kilti į kalną, ir tada problema dar bus didesnė.
Komentuoti:
-
Prašiau tokį laišką:
Ir atrašė taip:Sveiki,
ar esate gavę užklausų dėl reguliuojamos pėsčiųjų perėjos įrengimo priešais PC Šilas?
Piko metu ateities pl kausto kamščiai dėl vorele per tą perėją einančių pėsčiųjų. Visą vasarą amaliu pervaža nebuvo nė karto uždaryta, kamščiai buvo, atidarius tunelį niekas nepasikeitė, ir stovint kamštyje pagalvojau kad net ir po kelių metų atidarius aplinkkelį gali susidaryti kamštis pačiame aplinkkelyje - nes petrašiūnai nesugebės priimti visų norinčių įvažiuoti į Kauną iš tos pusės..
Kodėlgi nepabandžius pakabinti pėsčiųjų šviesoforo su mygtuku ir atbuliniu sekundomačiu? perėja trumpa, pėstiesiems nereikėtų daug laiko pereiti gatvę, ir vėl būtų galima paleisti eismą. Tai aktualu tik nuo 15 iki 19 valandos - visi, kurie ryte stovi T.Masiulio kamštyje (dėl jų neperseniausiai perbraižėte žiedą) - vakare grįžta atgal - dėl jų reikėtų ir mygtukinio pėsčiųjų šviesoforo.
Laba diena,
Ačiū už pastebėjimus. Jau kurį laiką stebime srautus ir ieškome tinkamiausio sprendimo. Kaip ir minite laiške vienas iš sprendinių būtų šviesoforo įrengimas ties žiedu.
Pagarbiai,
Martynas Matusevičius
Kauno miesto savivaldybės administracijos
Transporto ir eismo organizavimo skyriaus
vedėjas
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Na Amalių pervaža buvo laisv daug mėnesių (kol nevažinėjo traukiniai) tai pagal idėją lygiai tokie patys kamsčiai turėjo būti tada kaip ir dabar (abiem atvejais nėra jokio barjero).
Komentuoti:
-
Dabartinė situacija yra geras pavyzdys elementaraus dalyko: jei kelyje yra du butelio kakliukai, tai panaikinus vieną, situacija nelabai pagerėja.... Bet kai bus baigtas visas aplinkelis tuomet tik ir bus matyt visas efektas. Matyt, visi labai stipriai manė, kad visa problema yra Amalių pervaža, o dabar galėjo suprasti, kad su tuo žiedu kažką reikia daryti, ir dar ta pėsčiųjų perėja, kurioje pėstieji kaip žąsys eina po vieną.Parašė miraged Rodyti pranešimąPenktadienį stovint kamštyje petrašiūnų link kilo tokia mintis - jei atidarys tą aplinkkelį, tai vistiek jame stovės kamštis nuo moki veži.. ? leidžiantis kalantos g ir stebint žiedą tikrai ne visi kamščio stovėtojai važiuoja į t. masiulio g. pusę..
Komentuoti:
-
Penktadienį stovint kamštyje petrašiūnų link kilo tokia mintis - jei atidarys tą aplinkkelį, tai vistiek jame stovės kamštis nuo moki veži.. ? leidžiantis kalantos g ir stebint žiedą tikrai ne visi kamščio stovėtojai važiuoja į t. masiulio g. pusę..
Komentuoti:
-
Žr. temą [LT] Kaip nuvykti nuvykti iš... įParašė spekas Rodyti pranešimąAr galėtumėte žemėlapyje uždėti tašką kurioje čia tiksliai vietoje yra šis platus dvigubas tunelis?

https://www.miestai.net/forumas/foru...i-iš-į/page9
Komentuoti:
-
Prašau: https://goo.gl/maps/mRiNLdb122a3Jafm9Parašė spekas Rodyti pranešimąAr galėtumėte žemėlapyje uždėti tašką kurioje čia tiksliai vietoje yra šis platus dvigubas tunelis? Būčiau dėkingas, nes Kaune sunkiau gaudausi.
Komentuoti:
-
Ar galėtumėte žemėlapyje uždėti tašką kurioje čia tiksliai vietoje yra šis platus dvigubas tunelis? Būčiau dėkingas, nes Kaune sunkiau gaudausi.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: