Parašė Effka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
O dabar (be aplinkkelio) kur pažymėta „pirma atkarpa“ kartais ne 2x2? Gaunasi vos ne downgrade kol kas (aišku neskaitant kad bus trumpesnė atkarpa). Kaip ten dėl greičio? Leis važiuot greičiau negu 50 iš pradžių?
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai 2x2 nebus išvis? Ar atidedama geresniems laikams?
O dėl 2012 tai tiesiog klaidaturi būti 2021 metai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trūksta brėžiniuose krypčių atitinkamomis kryptimis gali būti bent viena ar daugiau krypčių: Petrašiūnai, Amaliai, Palemonas.
Taip kartu būtų lankytinų vietų ženklai. Reikia pagaliau pradėti vengti ženklų miško, ypač lėtėjimo juostuose.
Komentuoti:
-
Yra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai. Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:
Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100Paskutinis taisė Effka; 2021.07.28, 00:19.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą1. Aplinkkelio gretimybė
2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąMan atrodo kol nėra tas aplinkelis baigtas, tai aišku tas lankas atrodo kvailai aplink buvusią pervažą, ir norisi kažko tiesiai, bet kai pasidarys jis visas, tai manau bus ir aiškiau, ir tokių diskusijų nebekils. Aš tik bijau, kad gali tekti ilgai laukti jo pabaigos, nebent covidinių investicijų papiltų kas
Na nebent pasimatys tas, kad atlaisvėjus neaplinkelinei gatvei, dar daugiau argumentų paleisti vietinį srautą be idiotiško lanksto nei dabar.
Naujo pasimatys tik pro miestą važiuojančiam srautui, o šitos naudos nekvestionuoja niekas.
Komentuoti:
-
Tai tokie visi aplinkeliai, piko metu visi stovi, ar tai Los Angeles, ar Milano, ar Paris...
Komentuoti:
-
Aš bijau kad stovės pirma juosta tame aplinkkelyje piko metu su sukančiais į petrašiūnus, tai toks ir aplinkkelis bus.. vienos juostos link HES, kita stovi.. (i ta eilę ja juk isilies ir chemijos g atvažiuojantys)
Komentuoti:
-
Man atrodo kol nėra tas aplinkelis baigtas, tai aišku tas lankas atrodo kvailai aplink buvusią pervažą, ir norisi kažko tiesiai, bet kai pasidarys jis visas, tai manau bus ir aiškiau, ir tokių diskusijų nebekils. Aš tik bijau, kad gali tekti ilgai laukti jo pabaigos, nebent covidinių investicijų papiltų kas
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Koks skirtumas kaip pavadinau "vietinį" srautą, jei esmė apie ką kalbama aiški. Vietinis tai miesto srautas.
Miesto aplionkeliai yra statomi tam, kad PRO miestą važiuojantis transportas nekimštų bei neterštų miesto.
Aplinkeliai nėra statomi tam, kad miesto transportas vietoj x km važiuotų x + y km ir degintų kurą, laiką bei terštų orą. Tai yra kenksimga tiek ekonomikai, tiek išmetamų dujų taršai.
Vis dar nesuprantu kaip kažkam neaiškūs šie du punktai.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Leisiu sau pašaržuoti - "vietinio maršruto Vilnius - Klaipėda keleiviai pareikalavo sutrumpinti kelionės laiką aplenkiant Panevėžį..."
Mano nuomone vietinis srautas gali naudotis dviračiais ir judėti pėsčiomis. Tavo minimam "vietiniam" srautui yra statomi "aplinkkeliai" kurie tikimasi nusiurbs didelę dalį srauto iš kitų gatvių. Bent jau taip nutiko Vilniuje, nes kai pastatai "aplinkkelį" kuris eina tarp miesto seniūnijų nieko kito ir nereiktų tikėtis. Visgi reiktų vertinti faktinę situaciją, o ne remtis tuo kaip kas ką pavadino, ypač kai pavadinimai neatitinka esmės.
Miesto aplionkeliai yra statomi tam, kad PRO miestą važiuojantis transportas nekimštų bei neterštų miesto.
Aplinkeliai nėra statomi tam, kad miesto transportas vietoj x km važiuotų x + y km ir degintų kurą, laiką bei terštų orą. Tai yra kenksimga tiek ekonomikai, tiek išmetamų dujų taršai.
Vis dar nesuprantu kaip kažkam neaiškūs šie du punktai.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.22, 23:17.
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąLygiai taip pat esu daug kartų nuo Amalių IKI iki Molo/Centro važiavęs - koks tikslas į ten važiuoti pro R. Kalantos g., jeigu yra Chemijos pr.?
Realiai iš tiesų gaunasi, kad kai bus aplinkkelis, šio tunelio pasiges, tik nuo IKI iki Šilo važiuojantys.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.
Realiai iš tiesų gaunasi, kad kai bus aplinkkelis, šio tunelio pasiges, tik nuo IKI iki Šilo važiuojantys.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai taip ir privalo būti interpretuojamas. Man nelabai suprantama kas čia dar nėra aisškaus kai kuriems. Ta prasme rimtai kaip gali būti neaišku:
Mano nuomone vietinis srautas gali naudotis dviračiais ir judėti pėsčiomis. Tavo minimam "vietiniam" srautui yra statomi "aplinkkeliai" kurie tikimasi nusiurbs didelę dalį srauto iš kitų gatvių. Bent jau taip nutiko Vilniuje, nes kai pastatai "aplinkkelį" kuris eina tarp miesto seniūnijų nieko kito ir nereiktų tikėtis. Visgi reiktų vertinti faktinę situaciją, o ne remtis tuo kaip kas ką pavadino, ypač kai pavadinimai neatitinka esmės.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
Aplinkelis daromas tam, kad mašinos važiuojančios PRO Kauną nevažiuotų per miestą, o pravažiuotų aplinkeliu.
Aplinkelis nedaromas tam, kad uždaryti miesto gyventojams artimesnį pravažiavimą, kad jie važiuotų ratu ir degintų pinigus, laiką bei terštų orą.
Nėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.
Visais trim atvejais vairuotojams prisideda 1,2 km papildomai, visis trm atvejais vairuotojai papildomai sugaišta laiko, visais trim atvejais miesto oras užteršiamas vienodu papildomu taršalų kiekiu.
Ir visais trim atvejais tokių absurdiškų praradimų nebūtų jei būtų padarytas auto tunelis kur dabar padarytas tik dviračiams ties Amalių pervaža.
Nėra jokio logiško paaiškinimo kodėl tai nebuvo padaryta. Čia kažkas nesusivokęs bandė sakyti, kad palikus ten pravažą važiuotų ja ir tranzitinis transportas. Tai ne, nevažiuotų, nes kam jiems būtų važiuoti lėčiau per šią vietą, o ne greičiau aplinkeliu.
Taip, kad visas srautas idealiai susidėliotų - pro Kauną važiuojantys lėktų aplinkeliu. Vietiniai važiuotų nedegindami papildomai 1,2km kiekviename važiavime į vieną pusę.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 23:02.
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąŠyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.
kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro
Anas veikėjas bandė pasakyt, kad kelias (Amalių pervažos vietoje) reikalingas būtų tik nuo Iki iki šilo važinėjantiems, kai iš tiesų juo važiuotų daug platesniu mastu.
Ir dabar tie tūkstančiai mašinų degins pnigus, laiką ir terš atmosferą važinėdami ratais.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 22:50.
Komentuoti:
-
Parašė simsim Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: