Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nesuprantu ar tu skaitai kas jau du ar tris kartus parašyta.
    Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.

    Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).

    Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
    Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Tai aplinkelis turėtų užsukti vos ne į miesto centrą, nes tik tuomet nereiks važinėtis ratais vietiniams? Jei jų tikslas važinėtis tarp Šilo ir Iki parduotuvių, tada taip, bet tokių vietinių manau nėra daug.
    Nesuprantu ar tu skaitai kas jau du ar tris kartus parašyta.
    Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.

    Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).

    Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
    Vietoj važiavimo tiesiai.
    Tai aplinkelis turėtų užsukti vos ne į miesto centrą, nes tik tuomet nereiks važinėtis ratais vietiniams? Jei jų tikslas važinėtis tarp Šilo ir Iki parduotuvių, tada taip, bet tokių vietinių manau nėra daug.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Na yra ir kitas požiūris - turi 1 Eur, o tortas kainuoja 2. Nusiperki už vieną Eur bandelę, suvalgai ir galvoji - reikėjo vis tik pirkti tortą. Tada visiems aiškini kaip blogai yra bandelė ir kaip gerai būtų buvęs tortas.
    Visiškai ne taip pritaikyta analogija.
    Kažkas panašiau į šitą absurdinį nelogiškumą (jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai) būtų:
    Jei tau patinka bandelė, vadinasi kitam patiks tortas. Kai iš tiesų jokio ryšio nėra, nes gali ir abiem bandelė, ir abiem tortas patikti.




    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?
    Na yra ir kitas požiūris - turi 1 Eur, o tortas kainuoja 2. Nusiperki už vieną Eur bandelę, suvalgai ir galvoji - reikėjo vis tik pirkti tortą. Tada visiems aiškini kaip blogai yra bandelė ir kaip gerai būtų buvęs tortas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
    Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...
    Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
    Vietoj važiavimo tiesiai.

    Jokiu sveiku protu nepaaiškinamas sprendimas. Suprasčiau nebūtų to vietinio tunelio, dar galėtų sakyti, kad brangu dar vieną tunelį kasti.
    Bet čia bereikėjo tik kiek platesnio tunelio, su 1+1. Net ir 1+0 (kaip yra pvz trap Palemono ir Neveronių vienoje vietoje) būtų pakakę iš bėdos.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.10, 20:57.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
    Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė tms Rodyti pranešimą
    Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
    Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau

    Komentuoti:


  • tms
    replied
    Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Neabejoju, kad dalis vairuotojų gali pasirinkti kitus maršrutus, ne per Ateities pl. kilpą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Progresyvus sprendimas apkrauti vairuotojus važiuoti papildomais ratais taip teršiant papildomai orą?

    Koks dar tranzitas atidarius aplinkelį? Koks idiotas tranzitu važiuotų ne greitai per aplinkelį, o lėtai per vietinį kelią? Per vietinį kelią važiuotų TIK vietiniai ir nei vienas tranzitinis.

    Už kelionę į darba moka dauguma. Bet net ne tai esmė, nes kalba apie kainą bendrai ekonomikai. Pastudijuok bent pačius pagrinsu kaip grindžiami infrastruktūros obejktų atsiperkamumai.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.06, 23:16.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Progresyvus sprendimas, galima tik pasveikinti Kauną panašiai kaip Vilniuje su viaduku virš Narbuto g., galėjo padaryti ir automobiliams, vietiniams sutrumpėtų kelionė į Akropolį, bet tuo pačiu vyktų pastovus tranzitas ir net kamščiai piko metu. Skaičiuoti taip pinigus nesąmonė, nes mažumai moka už kelionę į darbą, o situacija ir taip pagerės atidarius aplinkkelį, tai reiškia ir taip visi bus turtingesni. Lygtais būtų pastatę aštuonių juostų tunelį, tai išvis visi Kaune taptų milijonieriais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.)
    Tunelis pervažos vietoje (šalia jos) yra padarytas ir nemenko dydžio. Pritaikyti 1+1 keliui šiek tiek praplėtus nebūtų super daugiau kainavę.
    Ir transporto mazgeliai vietiniam srautui irgi ištirptų palyginus su viso projekto kaina.

    Jau nė nekalbant kiek milijonų papildomai turės pradginti vitinis srautas privertas važiuoti ratais (berods 1,2 km tai galite paskaičiuoti pirmyn atgal kokie 210 centų sudeginti vien ant kuro).
    Paskaičiuoti galite kelias minutes - vidutniu atlyginimu imant pirmyn atgal kiek čia 50 centų dar gaunasi.
    Kiek ten vietinio srauto (po aplinkelio atidarymo) būtų, net baisu skaičiuoti kiek milijonų bus paliedžiama vėjais.

    Kai stato infrastruktūrą per kiek laiko skaičiuoja, kad atsipirktų? Čia atsipirkimas turbūt tikrai aplenktų krūvas infrastyktūros projektų.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Gerai padarė, tik ne viską - turi būti išspresta pėščiųjų perėja prie Šilo (žiedo) - parašius savivaldybei - gautas atsakymas: stebime srautus..
    Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.
    Pastačius aplinkkelį niekas nevažiuos senają trasa, ir dalis srauto liks aplinkkelyje tačiau nepadidinus pralaidumo ties šilu - tai tas kamštis drieksis visu aplinkkeliu - bus juokinga žiūrėti..
    Turiu sprendimą: iškart išlindus už tunelio sukite į neasfaltuotą išvažiavimą kairėje (dar būnant duobėje) - išlysite prie šilo tik iš kitos pusės kur nėra perėjų - mačiau nemažai kas ten važiuoja, taip dar turbūt ilgindami gyvatę

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Jei nepatingėtum pasivartyti šią temą rastum, kad ten eis aplinkkelis.
    Jis teisingai kalba, nes net ir aplinkelio atveju privaloma buvo padaryti pravažiavimą vietiniam srautui buvusioj pervažos vietoj (kur dabar ar taip ar taip darė tunelį pėsčiųjų).

    Dabar gi visas vietinis srautas bus priverstas deginti laiką, pinigus bei teršti orą važiuodamas aplinkui, vieto to, kad važiuotų tiesiai buvusia vieta.

    Kolkas niekas nepaaiškino šitokio idiotiško sprendimo motyvų.

    Galima nesunkiai primesti žiant srautą kiek milijonų pinigų vairuotojai papildomai ištaškys ant kuro, kiek laiko sugaiš papildomai ir kiek teršalų į orą bus paleista.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė tms Rodyti pranešimą
    Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?
    Jei nepatingėtum pasivartyti šios temos rastum, kad ten eis aplinkkelis.
    Paskutinis taisė skyrma; 2020.07.06, 19:03.

    Komentuoti:


  • tms
    replied
    Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.
    Aišku, reiktų palaukti kol baigs visus darbus, bet neįgaliesiems judėjimas turėtų būti panašus kaip dviratininkams. Nesusidarytų ir didelės apylankos, pėsčiųjų perėjos yra šalia arčiausiai esančių įvažų nuo tunelio, yra šaligatvis ant viaduko. Tiesa nežinau kaip dėl nuolydžių. Motorizuotoms priemonėms berods neturėtų būti problemų, bet paprastais neįgaliojo vežimėliais judėti, iš pažiūros, atrodo kebloka.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 22:20.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.
    Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.

    Komentuoti:

Working...
X