Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Austras
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    ...spėju dabar prioritetas tiesiog išlaisvint Petrašiūnus nuo tranzitinio eismo.
    Tai kad I atkarpa, be II ir III, nuo tranzitinio eismo išlaisvins tik dalį Amalių, Petrašiūnuose niekas nepasikeis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    O dabar (be aplinkkelio) kur pažymėta „pirma atkarpa“ kartais ne 2x2? Gaunasi vos ne downgrade kol kas (aišku neskaitant kad bus trumpesnė atkarpa). Kaip ten dėl greičio? Leis važiuot greičiau negu 50 iš pradžių?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai 2x2 nebus išvis? Ar atidedama geresniems laikams?
    2x2 bus visai kitu etapu kažkada ateityje, spėju dabar prioritetas tiesiog išlaisvint Petrašiūnus nuo tranzitinio eismo.

    O dėl 2012 tai tiesiog klaida turi būti 2021 metai

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai 2x2 nebus išvis? Ar atidedama geresniems laikams?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Trūksta brėžiniuose krypčių atitinkamomis kryptimis gali būti bent viena ar daugiau krypčių: Petrašiūnai, Amaliai, Palemonas.

    Taip kartu būtų lankytinų vietų ženklai. Reikia pagaliau pradėti vengti ženklų miško, ypač lėtėjimo juostuose.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Yra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai. Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:

    Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
    Attached Files
    Paskutinis taisė Effka; 2021.07.28, 00:19.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    1. Aplinkkelio gretimybė


    2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
    Ar kas nors girdėti apie šią atkarpą?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Man atrodo kol nėra tas aplinkelis baigtas, tai aišku tas lankas atrodo kvailai aplink buvusią pervažą, ir norisi kažko tiesiai, bet kai pasidarys jis visas, tai manau bus ir aiškiau, ir tokių diskusijų nebekils. Aš tik bijau, kad gali tekti ilgai laukti jo pabaigos, nebent covidinių investicijų papiltų kas
    Nieko naujo nepasimatys kontekste apie, kurį kalbame - kaip ir dabar, taip ir po to reikės važinėti tą patį lankstą ir deginti pinigus bei teršti orą.
    Na nebent pasimatys tas, kad atlaisvėjus neaplinkelinei gatvei, dar daugiau argumentų paleisti vietinį srautą be idiotiško lanksto nei dabar.

    Naujo pasimatys tik pro miestą važiuojančiam srautui, o šitos naudos nekvestionuoja niekas.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Tai tokie visi aplinkeliai, piko metu visi stovi, ar tai Los Angeles, ar Milano, ar Paris...

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Aš bijau kad stovės pirma juosta tame aplinkkelyje piko metu su sukančiais į petrašiūnus, tai toks ir aplinkkelis bus.. vienos juostos link HES, kita stovi.. (i ta eilę ja juk isilies ir chemijos g atvažiuojantys)

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Man atrodo kol nėra tas aplinkelis baigtas, tai aišku tas lankas atrodo kvailai aplink buvusią pervažą, ir norisi kažko tiesiai, bet kai pasidarys jis visas, tai manau bus ir aiškiau, ir tokių diskusijų nebekils. Aš tik bijau, kad gali tekti ilgai laukti jo pabaigos, nebent covidinių investicijų papiltų kas

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas kaip pavadinau "vietinį" srautą, jei esmė apie ką kalbama aiški. Vietinis tai miesto srautas.

    Miesto aplionkeliai yra statomi tam, kad PRO miestą važiuojantis transportas nekimštų bei neterštų miesto.

    Aplinkeliai nėra statomi tam, kad miesto transportas vietoj x km važiuotų x + y km ir degintų kurą, laiką bei terštų orą. Tai yra kenksimga tiek ekonomikai, tiek išmetamų dujų taršai.

    Vis dar nesuprantu kaip kažkam neaiškūs šie du punktai.
    Punktai aiškūs, neaiškus jų santykis su realybe.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Leisiu sau pašaržuoti - "vietinio maršruto Vilnius - Klaipėda keleiviai pareikalavo sutrumpinti kelionės laiką aplenkiant Panevėžį..."

    Mano nuomone vietinis srautas gali naudotis dviračiais ir judėti pėsčiomis. Tavo minimam "vietiniam" srautui yra statomi "aplinkkeliai" kurie tikimasi nusiurbs didelę dalį srauto iš kitų gatvių. Bent jau taip nutiko Vilniuje, nes kai pastatai "aplinkkelį" kuris eina tarp miesto seniūnijų nieko kito ir nereiktų tikėtis. Visgi reiktų vertinti faktinę situaciją, o ne remtis tuo kaip kas ką pavadino, ypač kai pavadinimai neatitinka esmės.
    Koks skirtumas kaip pavadinau "vietinį" srautą, jei esmė apie ką kalbama aiški. Vietinis tai miesto srautas.

    Miesto aplionkeliai yra statomi tam, kad PRO miestą važiuojantis transportas nekimštų bei neterštų miesto.

    Aplinkeliai nėra statomi tam, kad miesto transportas vietoj x km važiuotų x + y km ir degintų kurą, laiką bei terštų orą. Tai yra kenksimga tiek ekonomikai, tiek išmetamų dujų taršai.

    Vis dar nesuprantu kaip kažkam neaiškūs šie du punktai.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.22, 23:17.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Lygiai taip pat esu daug kartų nuo Amalių IKI iki Molo/Centro važiavęs - koks tikslas į ten važiuoti pro R. Kalantos g., jeigu yra Chemijos pr.?
    Realiai iš tiesų gaunasi, kad kai bus aplinkkelis, šio tunelio pasiges, tik nuo IKI iki Šilo važiuojantys.
    Nu bet jei reikia žmogui auto tunelio, tai reikia, nieko gi nepadarysi, argumentai nesvarbu, svarbu parašyti ilgą tekstą su pajuodinimais, epitetais kitiems ir tada jau vuolia, beveik laimėjau

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Nėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
    Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
    Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
    Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.
    Lygiai taip pat esu daug kartų nuo Amalių IKI iki Molo/Centro važiavęs - koks tikslas į ten važiuoti pro R. Kalantos g., jeigu yra Chemijos pr.?
    Realiai iš tiesų gaunasi, kad kai bus aplinkkelis, šio tunelio pasiges, tik nuo IKI iki Šilo važiuojantys.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai taip ir privalo būti interpretuojamas. Man nelabai suprantama kas čia dar nėra aisškaus kai kuriems. Ta prasme rimtai kaip gali būti neaišku:
    Leisiu sau pašaržuoti - "vietinio maršruto Vilnius - Klaipėda keleiviai pareikalavo sutrumpinti kelionės laiką aplenkiant Panevėžį..."

    Mano nuomone vietinis srautas gali naudotis dviračiais ir judėti pėsčiomis. Tavo minimam "vietiniam" srautui yra statomi "aplinkkeliai" kurie tikimasi nusiurbs didelę dalį srauto iš kitų gatvių. Bent jau taip nutiko Vilniuje, nes kai pastatai "aplinkkelį" kuris eina tarp miesto seniūnijų nieko kito ir nereiktų tikėtis. Visgi reiktų vertinti faktinę situaciją, o ne remtis tuo kaip kas ką pavadino, ypač kai pavadinimai neatitinka esmės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
    Tai taip ir privalo būti interpretuojamas. Man nelabai suprantama kas čia dar nėra aisškaus kai kuriems. Ta prasme rimtai kaip gali būti neaišku:

    Aplinkelis daromas tam, kad mašinos važiuojančios PRO Kauną nevažiuotų per miestą, o pravažiuotų aplinkeliu.

    Aplinkelis nedaromas tam, kad uždaryti miesto gyventojams artimesnį pravažiavimą, kad jie važiuotų ratu ir degintų pinigus, laiką bei terštų orą.


    Nėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
    Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
    Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
    Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.

    Visais trim atvejais vairuotojams prisideda 1,2 km papildomai, visis trm atvejais vairuotojai papildomai sugaišta laiko, visais trim atvejais miesto oras užteršiamas vienodu papildomu taršalų kiekiu.

    Ir visais trim atvejais tokių absurdiškų praradimų nebūtų jei būtų padarytas auto tunelis kur dabar padarytas tik dviračiams ties Amalių pervaža.

    Nėra jokio logiško paaiškinimo kodėl tai nebuvo padaryta. Čia kažkas nesusivokęs bandė sakyti, kad palikus ten pravažą važiuotų ja ir tranzitinis transportas. Tai ne, nevažiuotų, nes kam jiems būtų važiuoti lėčiau per šią vietą, o ne greičiau aplinkeliu.
    Taip, kad visas srautas idealiai susidėliotų - pro Kauną važiuojantys lėktų aplinkeliu. Vietiniai važiuotų nedegindami papildomai 1,2km kiekviename važiavime į vieną pusę.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 23:02.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Šyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.
    Atidžiau skaityk:
    kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro

    Anas veikėjas bandė pasakyt, kad kelias (Amalių pervažos vietoje) reikalingas būtų tik nuo Iki iki šilo važinėjantiems, kai iš tiesų juo važiuotų daug platesniu mastu.
    Ir dabar tie tūkstančiai mašinų degins pnigus, laiką ir terš atmosferą važinėdami ratais.
    Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 22:50.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė simsim Rodyti pranešimą

    Autobusų stotelės įrengtos laukuose, prie kurių nei prieisi nei išeisi, ypač žiemą.

    Click image for larger version

Name:	20200716_160821.jpg
Views:	973
Size:	153,2 kB
ID:	1815646

    Beveik visos ateities plento stoteliu islipimo aiksteles yra per trumpos 12 metru autobusams (trecios durys netelpa), o siuo keliu vazineja autobusai su priekabom (18m.), tie visai netelpa.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
    Šyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.

    Komentuoti:

Working...
X