Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kirstukas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Gal galite kas nors žmonių kalba paaiškinti, tai kada bus nutiesta gatvė nuo dabartinių tunelių iki HESo? Darbai tenai vyksta? Rangovas yra? Sutartis su terminu kažkokiu yra?
    Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki T. Masiulio g., Kaune, 2 atkarpos nuo M. Gimbutienės g. (PK 48+00 iki PK 55+71) statybos darbų pirkimas
    II dalis: Objektas
    II.2.4) Pirkimo aprašymas
    (...) Darbų atlikimo terminas yra ne ilgiau kaip 13 mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Į darbų atlikimo terminą neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kurio poreikis atsiranda ne dėl rangovo kaltės.
    II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
    Trukmė mėnesiais: 21
    Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
    Aprašyme nurodyta trukmė 13 mėn. turbūt be žiemos pertraukų, o 21 mėn. įskaitant viską, taigi, skaičiuojant nuo sutarties sudarymo dienos 2022-12-09, terminas būtų šių metų rugsėjo pradžia.

    O likusioje atkarpoje tarp „tunelių“ ir M. Gimbutienės g. iš vis neaišku kada prasidės darbai, nes dar nepaskelbtas darbų pirkimas, tik CVPP įkeltas planuojamas viešasis pirkimas, kuris numatomas IV ketv.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Gal galite kas nors žmonių kalba paaiškinti, tai kada bus nutiesta gatvė nuo dabartinių tunelių iki HESo? Darbai tenai vyksta? Rangovas yra? Sutartis su terminu kažkokiu yra?
    Nes iš straipsnio aišku kad planuoja kažką bet kada ir kaip niekas neaišku. svarbu pabrėžta, kad bus aukščiausios kokybės asfaltas. Vau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2024.07.23
    Pietrytinis aplinkkelis kelia klausimų
    Kauno pietrytinis aplinkkelis statomas jau ne vienus metus. Vos prieš kelis mėnesius atverta 1,5 km atkarpa, tačiau gyventojams kelia abejonių darbų terminai ir jų eiga.
    "Amaliuose pastatyti tuneliai ir toliau liks apendiksu iki tol, kol transportas, iš tiesų aplenkdamas Petrašiūnus, galės važiuoti ant Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankos. Tačiau, kada tai įvyks, ko gero, niekas nežino. Atrodo, aplinkkelio kontūrai ėmė ir nutrūko, nebaigę įsibėgėti“, – dėstė vietos gyventojai. (...)





    Pasak miesto atstovų, pirmąjį Pietrytinio aplinkkelio statybos etapą iš viso sudaro trys atkarpos. Dabar toliau darbai vyksta nuo M. Gimbutienės gatvės iki pat Kauno HE.
    „Pirmąjį etapą užbaigs paskutinė atkarpa nuo M. Gimbutienės gatvės iki minėtos geležinkelio pervažos – kur, kaip pasigirsta nuomonių viešojoje erdvėje, kelias veda į niekur.

    Likusiose dviejose pirmojo etapo dalyse suplanuota požeminių komunikacijų statyba, šviesoforų diegimas, kelio pagrindai su aukščiausios kokybės asfalto danga, jungiamosios gatvės, pėsčiųjų ir dviračių takai, viadukas ir atraminė sienelė šlaitams sutvirtinti“, – laukiančius darbus vardijo Statybos valdymo skyriaus vedėjas. (...)

    Jis nurodė, kad bendrai visą Pietrytinį aplinkkelį sudarys keturi etapai. Specialistas pažymėjo, kad kol kas kalbama tik apie pirmąjį etapą.
    Antrajame etape laukia Ateities plento rekonstrukcija nuo A1 magistralės iki Palemono gatvės, įrengiant 2,6 km ilgio kelią.
    Trečiame etape numatyta 5,1 km ilgio Marijampolės plento atkarpos rekonstrukcija.
    Pats ambicingiausias – ketvirtasis etapas. Jame suplanuota naujo tilto ir jo prieigų ir jungčių statyba žemiau HE.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...ausimu-1184453

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Sailentas Rodyti pranešimą
    2024 06 24 Aplinkelio gabaliukas prei HES. Ant tilto 2 vyrukai lėtai su armatūra krapštosi.
    Šiandien tie patys du vyrukai krapštėsi. Taip dviese ir pastatys tą kelią.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nuo Biruliškių po jei važiuodavo į Petrašiūnus ar 6 fortą/molą? Neprisideda extra vingiavimas ta raizgalyne?
    Ne nes nuo Biruliškių g. į Molą greičiausias maršrutas iš viso niekada nevažiavo pro Petrašiūnus. O į Petrašiūnus raizgalyne nevažiuoji, tiesiog vietoje senojo Ateities pl. važiuoji naujuoju aplinkkeliu ir elementariai nuvažiuoji nuo aplinkkelio ten kur jis šiuo metu ir baigiasi.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nuo bet kur toliau Ateities pl apylinkių nei IKI? Ten bent 10k turbūt gyvena.
    Nuo tolimiausio neaplinkkelinio Ateities pl. taško (prie tų naujų žiedukų) iki pėsčiųjų tunelio yra tik 1,5 km. O to pėsčiųjų/dviračių tunelio teorinis pralaidumas ko gero yra didesnis negu viso naujojo aplinkkelio.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Įsivaizduok kokį Jurbarką pagal žmonių kiekį, jiems padaryk extra kelias minutes laiko švaistymą raizgalyne ir sakyk kad nieko tokio, nes tam Jurbarke per mažas kiekis žmonių, nereikšminga, kad jiems reikės deginti daugiau kaiko.
    Nelygink gyventojų kiekio su automobilių vairuotojų skaičiumi. Akivaizdu jog neturėti patogaus būdo gyventojams kirsti bėgių būtų nesąmonė. Akivaizdu jog siųsti žmones į raizgalynę būtų nesąmonė. Todėl reikėjo įrengti tunelį ir vietinėms kelionėmis. Įvertinus jog tokiu tiesesniu maršrutu naudotųsi 1-1,5 km atstumu nuo pervažos gyvenantys gyventojai, padarė pėsčiųjų bei dviračių tunelį.

    ​​​
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Miesto VT taip pat raizgaliuoja veltui laiką ir kurą švaisto.
    Maršrutai sudaryti senais laikais. Būtų galima juos peržiūrėti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Nuostabu, pabandysim supaprastinti kad suprastum:
    Tikrai ne visi važiavo nuo A1 į Marijampolės plentą. Tiesiog dabar tie „ne visi“ važiuoja aplinkkeliu ir jiems tai neprideda papildomo atstumo (pvz. važiuojantys nuo Biruliškių g. ar Palemono g. tiesiog įšoka į aplinkkelį). Vienintelis atvejis, kuriuo reiktų daryti tą didelį lanką aplink senąją pervažą būtų jeigu kiltų noras važiuoti nuo Petrašiūnų iki Amalių (pvz. gyveni R. Kalantos g. 133 ir nori nuvažiuoti į Amalių „Iki“), tačiau dėl itin mažo atstumo šias keliones galima atlikti pėsčiomis bei dviračiais tam skirtu tuneliuku todėl papildomas automobilių tunelis senosios pervažos vietoje yra nereikalingas.

    Aiškiau?
    Nuo Biruliškių po jei važiuodavo į Petrašiūnus ar 6 fortą/molą? Neprisideda extra vingiavimas ta raizgalyne?
    Nuo bet kur toliau Ateities pl apylinkių nei IKI? Ten bent 10k turbūt gyvena.
    Įsivaizduok kokį Jurbarką pagal žmonių kiekį, jiems padaryk extra kelias minutes laiko švaistymą raizgalyne ir sakyk kad nieko tokio, nes tam Jurbarke per mažas kiekis žmonių, nereikšminga, kad jiems reikės deginti daugiau kaiko.
    ​​​
    Miesto VT taip pat raizgaliuoja veltui laiką ir kurą švaisto.
    Paskutinis taisė Gator; 2024.06.25, 13:40.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne niekas, o bent pusė. Net ir jei 10proc, tai būtų pakankamai daug.
    Ar tu rimtai galvoji, kad Amalių pervažos egzistavimo laikais 100proc ten važiuojančių buvo nuo A1 į Marijampolės plentą važiuojantys žmonės?

    Aš sakau, kad tokių nė pusės nebuvo.

    Tad "paaiškėjo" nebent tavo nelogiškoje mintyje.
    Nuostabu, pabandysim supaprastinti kad suprastum:
    Tikrai ne visi važiavo nuo A1 į Marijampolės plentą. Tiesiog dabar tie „ne visi“ važiuoja aplinkkeliu ir jiems tai neprideda papildomo atstumo (pvz. važiuojantys nuo Biruliškių g. ar Palemono g. tiesiog įšoka į aplinkkelį). Vienintelis atvejis, kuriuo reiktų daryti tą didelį lanką aplink senąją pervažą būtų jeigu kiltų noras važiuoti nuo Petrašiūnų iki Amalių (pvz. gyveni R. Kalantos g. 133 ir nori nuvažiuoti į Amalių „Iki“), tačiau dėl itin mažo atstumo šias keliones galima atlikti pėsčiomis bei dviračiais tam skirtu tuneliuku todėl papildomas automobilių tunelis senosios pervažos vietoje yra nereikalingas.

    Aiškiau?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Dar jūs apie tą tunelį pilstot iš tuščio į kiaurą? Gal pradėkit nuo konkretaus įvardinimo kas tuo tuneliu važinės, nes paaiškėjus kad niekas (kaip jau ir buvo bandoma paaiškinti jums) nereikėtų net vesti diskusijų apie plotį ar finansus.
    Ne niekas, o bent pusė. Net ir jei 10proc, tai būtų pakankamai daug.
    Ar tu rimtai galvoji, kad Amalių pervažos egzistavimo laikais 100proc ten važiuojančių buvo nuo A1 į Marijampolės plentą važiuojantys žmonės?

    Aš sakau, kad tokių nė pusės nebuvo.

    Tad "paaiškėjo" nebent tavo nelogiškoje mintyje.

    Komentuoti:


  • Gigaballs
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Labai būtų įdomu pamatyti kaip ties pro namus
    Suradau 2 metų senumo straipsnį, kur rašoma kad reikalingi sklypai buvo paimti:

    V.Abramavičius „Kauno dienai“ pasakojo, kad projektui įgyvendinti atliktos šios žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams ar pirkimo procedūros. Visuomenės poreikiams paimti aštuoni žemės sklypai ar jų dalys: Biruliškių g. 2, Buriuotojų g. 5, Meškeriotojų g. 4, Meškeriotojų g. 6, Meškeriotojų g. 7, Meškeriotojų g. 8, T.Masiulio g. 19, Raktažolių g. 21, reikalingi Ateities plentui rekonstruoti ir Kauno pietrytiniam aplinkkeliui tiesti.
    Greitai pajudės Kauno aplinkkelio statyba | Diena.lt

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Labai būtų įdomu pamatyti kaip ties pro namus:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2171
Size:	128,8 kB
ID:	2137832
    Projektas buvo ir rašyta joga padarys kelia ir apdės betoniniais blokais, gausis pseudo tunelis ar tai betonu dengtas kelias

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Labai būtų įdomu pamatyti kaip ties pro namus:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2171
Size:	128,8 kB
ID:	2137832

    Komentuoti:


  • Sailentas
    replied
    2024 06 24 Aplinkelio gabaliukas prei HES. Ant tilto 2 vyrukai lėtai su armatūra krapštosi. Kelio siaurumas tik 2 juostų, tokį pabaigus tai įvykus avarijai bus kosminiai kamščiai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Dar jūs apie tą tunelį pilstot iš tuščio į kiaurą? Gal pradėkit nuo konkretaus įvardinimo kas tuo tuneliu važinės, nes paaiškėjus kad niekas (kaip jau ir buvo bandoma paaiškinti jums) nereikėtų net vesti diskusijų apie plotį ar finansus.
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.06.14, 21:58.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dabar šviežiai pastatyti kaip tik 2 juostų su per siaurais šaligatviais ir jokių dviračių takų, tai aukštis kokie 5m, plotis 15m. Ir tai sako per siaura. O ten jau ir polius gręžė ne mažiau 10m. Pervažoj su gruntais ne geresnė situacija nes čia pat ir Amalės upelio vaga.
    Tada daryta už europinius pinigus geležinkeliui, tai kadangi visai šalia projektavo normalius tunelius, tai neitų net pagrįsti taip arti dar vieno transportinio tunelio.
    Taip kad arba vieno arba kito tunelio našta būtu kritus savivaldybei pilnai
    Apie kokį dar vieną kalbi?
    Aš kalbu apie esamą tunelį skirtą pėstiesiems ir gaisrinėms buvusios pervažos vietoje.
    Galéjo padaryt vos platesnį, arba bent iš bėdos esamame plotyje 1+0 vietiniams paleisti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    1+0 keliui tai tikrai nereikėtų, 1+1 turbūt reikėtų kiek platesnio.
    Ne tame esmė - esmė, kad šiaip tunelį kasti yra brangu palyginus su nekasimu.
    Bet jei jau kasi tai truputį platesnį kasti yra ne tiek nepakeliamai brangu palyginus su truputį siauresniu.

    Čia ne kažkoks grandiozinis dalykas, kad "savivaldybė finansiškai nepatempia".
    Dabar šviežiai pastatyti kaip tik 2 juostų su per siaurais šaligatviais ir jokių dviračių takų, tai aukštis kokie 5m, plotis 15m. Ir tai sako per siaura. O ten jau ir polius gręžė ne mažiau 10m. Pervažoj su gruntais ne geresnė situacija nes čia pat ir Amalės upelio vaga.
    Tada daryta už europinius pinigus geležinkeliui, tai kadangi visai šalia projektavo normalius tunelius, tai neitų net pagrįsti taip arti dar vieno transportinio tunelio.
    Taip kad arba vieno arba kito tunelio našta būtu kritus savivaldybei pilnai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pakopipastinu savo ankstesnį pranešimą, nes kartotis nemėgstu:
    ​​​​"
    Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių..."
    1+0 keliui tai tikrai nereikėtų, 1+1 turbūt reikėtų kiek platesnio.
    Ne tame esmė - esmė, kad šiaip tunelį kasti yra brangu palyginus su nekasimu.
    Bet jei jau kasi tai truputį platesnį kasti yra ne tiek nepakeliamai brangu palyginus su truputį siauresniu.

    Čia ne kažkoks grandiozinis dalykas, kad "savivaldybė finansiškai nepatempia".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai, kad po geležinkeliu palindo su pėsčiųjų tuneliu, tai ten tereikėjo tik vos platesnį tunelį padaryt ir būtų 1+1 tilpę vietiniam srautui.
    Pakopipastinu savo ankstesnį pranešimą, nes kartotis nemėgstu:
    ​​​​"
    Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių..."

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Finansavimo sistemos pasekmė. Aplinkkelį finansuoja per LAKD, o jiems neįdomūs "vietiniai srautai". Savivaldybė tuo tarpu finansiškai nepatempia lysti po geležinkeliu ar sulyginti pusės mikrorajono peraukštėjimus
    Tai, kad po geležinkeliu palindo su pėsčiųjų tuneliu, tai ten tereikėjo tik vos platesnį tunelį padaryt ir būtų 1+1 tilpę vietiniam srautui.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    "kieno biudžetas" galų gale iš jūsų ir mano kišenių, o kad jis panaudotas bele kaip - tai labai liūdna, gaila ir pikta! Nors atrodo kad rašote nelogiškas nesąmones - jei "kieno biudžetas" privalėjo asfaltuoti gatves iki tunelių, tai privalėjo tai atlikti tinkamai o ne bele kaip. Ir kažkas po projektu dėjo parašą, kažkas atliko priežiūrą...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
    Mano nuomone ne finansuose esmė. Išlyginus profilį. kelias pakankamai patrumpėja, ir taip sutaupoma jo įrengimui, jau nekalbant apie patogumą ir priežiūrą. Čia yra debiliško projektavimo ir kontrolės nebuvimo pasekmė
    Tokiais kategoriškais pareiškimais paprastai švaistosi visiškai neinformuoti reikale. Ne finansuose sakot? Tai gal priminkit per kieno biudžetą ėjo pervažos uždarymas, tunelis ir to vingio paasfaltavimas? Jiems tai jau tikrai labai rūpės lyginti miesto sklypus. Taip, būtent sklypus! Ar jiems reiktų betonuoti sienutes ir įrenginėti viadukas įvažiavimams?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.06.13, 04:06.

    Komentuoti:

Working...
X