NEleiskit jiems daryti jokiu pozeminiu praejimu! Vilniuje ta pati situacija - utopinese vizualizacijose paisomi zmogiski nusileidimai, o realybeje atsiranda liftai. Kurie aisku dazniau neveikia nei veikia. 10 pereju su liftais prieziura i mietus vien liftu kainavo 200k euru. Tiesiog kad jie veiktu. Tai totalus nonsensas.
Bus toks nostabusis ziedas kaip cia: https://www.google.com/maps/@54.6689.../data=!3m1!1e3 Skirtumas tik kad sitas ziedas darytas sovietmeciu, o pas jus nori toki pat daryti dabar.
Kur sutemus nei vienas sveiko proto zmogus i tuos apmyztus vamzdzius savo noru nelis. Pamatyti pesciaji cia apskritai retenybe. Tokios vietos padaro istisas miesto dalis psichologiskai neprieinamomis be automobilio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ten nėra reikalo platinti, sankryža kuo puikiausiai funkcionuoja. O dėl kelių vasaros savaitgalių, kai padidėja srautas nuo Melnragės pusės, kišti pinigus į asfaltą kvaila. Maksimaliai ką verta padaryti, tai Lideikio gatvėje šiek tiek prailginti dešinio posūkio eismo juostą.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDėl platinamos gatvės, tai OK, manau. VT berods galės sklandžiau vešti. Dėl požeminių tai sutinku. Bent jau laiptų nedarytų.
Žiedo vizualizacijose jokių liftų ir laiptų nebuvo pavaizduota, tik nuovažos, kurios patogios tiek neįgaliesiems, tiek dviratininkams, tiek pensininkams, tiek visiems kitiems. Dabar jau kalbama apie laiptus ir liftus...
Komentuoti:
-
Dėl platinamos gatvės, tai OK, manau. VT berods galės sklandžiau vešti. Dėl požeminių tai sutinku. Bent jau laiptų nedarytų.Parašė Briedis Rodyti pranešimąPasiūlė receptą svarbiai sankryžai
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...iai-sankryzai/
Nenumatytos kliūtys brangina estakadą
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...gina-estakada/
Darnus judumas - platinamos sankryžos, statomos sovietinės požeminės perėjos pėstiesiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasiūlė receptą svarbiai sankryžai
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...iai-sankryzai/
Nenumatytos kliūtys brangina estakadąTad KTTI siūlo įrengti atlanką nuo P. Lideikio gatvės, kuria galėtų važiuoti į Herkaus Manto gatvę norintis patekti transportas. Dėl jos reikėtų griauti dabar netoli sankryžos stovintį dviaukštį pastatą Herkaus Manto g. 83. Tačiau tai, anot Savivaldybės specialistų, problemų nesudarytų, nes jis priklauso miestui.
Kad tokia atlanka tinkamai funkcionuotų, anot B. Urbelio, dar reikia įrengti ir apie 100-150 metrų ilgio greitėjimo juostą Herkaus Manto gatvėje. Jai žemės užtektų. Taip pat visose gatvėse ties sankryža reikėtų įrengti papildomas juostas bei naujus, kitokiais ciklais veikiančius šviesoforus.
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/1...gina-estakada/
Darnus judumas - platinamos sankryžos, statomos sovietinės požeminės perėjos pėstiesiems.Pėsčiųjų susisiekimui numatytos keturios požeminės pėsčiųjų perėjos po Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedo važiuojamąja dalimi. Perėjų laikančios konstrukcijos–gelžbetoninės. Patekimui į požemines perėjas numatyti laiptai ir vertikalūs keltuvai žmonėms su negalia išorinėje žiedo dalyje bei pandusai vidinėje žiedo dalyje.
Komentuoti:
-
Šimtametis medis paaukotas ant sankryžos kryžiaus
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ziaus-1665260/
Nesu "medžiofilas", bet dėl šio širdis suvirpėjo. Žiedo puošmena, deja, tapo betiksle auka dėl visiškai nereikalingos šviesoforinės sankryžos.Trečiadienį nupjautas žinomiausias Klaipėdos medis - guoba, augusi viduryje Sendvario žiedo. Šimtametis senolis, buvusio Sendvario dvaro parko palikuonis, bene vienintelis medis Lietuvoje, augęs žiedinėje sankryžoje, paaukotas dėl geresnio ratuotųjų susisiekimo. Žiedinė sankryža rekonstruojama į paprastą kryžinę, reguliuojamą šviesoforais.

Medį pjovę darbininkai pasiguodė, jog ir jiems širdį sopa dėl senosios guobos, kuri, pasirodo buvo visiškai sveika. Į medį buvo įkelti keturi inkilai. Tad pavasarį į juos sugrįžę paukščiai bus priversti ieškoti naujų namų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėdoje pertvarkys dar vieną sankryžą
Šilutės plento ruožo nuo Paryžiaus Komunos gatvės iki geležinkelio pervažos laukia rekonstrukcija. Pertvarkyta bus ir šios, vienos iš pagrindinių miesto arterijų, sankryža su Kauno gatve...
Komentuoti:
-
„Neatlaikė“ ir Pušyno gatvės asfaltas
Pastaruoju metu įvairiose Klaipėdos miesto vietose viena po kitos atsiverinėja smegduobės. Prieš porą dienų asfaltas įtrūko ir Pušyno gatvėje...
Komentuoti:
-
Problemiškoji sankryža: ar nenuplauks žadami pinigai?
https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...za-pinigu-bus/
Komentuoti:
-
Diena.lt 2018.06.13
Klaipėdos planuose – naujos gatvės tiesimas
Klaipėdoje žadama tiesti naują gatvę. Tam privačios žemės sklypus reikės paimti visuomenės poreikiams. Miesto tarybos bus prašoma leidimo pradėti procedūras. (...)Žurnalistai praleido kablelį ir gavosi naujadaras- Tilžės gatvės geležinkelis.Praėjusių metų sausį buvo patvirtintas teritorijos tarp Tilžės gatvės geležinkelio, Klemiškės gatvės ir vadinamojo Palangos plento detalusis planas. Pagal jį tarp Tilžės ir Klemiškės gatvės numatyta tiesti C1 kategorijos gatvę. Ši buvo numatyta miesto bendrojo plano sprendiniuose
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...a-gatve-868166
Teritorijos tarp Tilžės gatvės, geležinkelio, Klemiškės gatvės ir kelio A13, Klaipėdoje, detalusis planas

Žemėlapis iš www.mapy.cz
Teritorijos tarp Tilžės gatvės, geležinkelio, Klemiškės gatvės ir kelio A13, Klaipėdoje, detalusis planas
https://www.klaipeda.lt/lt/teritorij...is-planas/2617
Sprendiniai
Planuojamoje teritorijoje formuojami sklypai gatvių koridoriams (3 pav.):
• apie 1,0 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai B2 kategorijos gatvei t.y. Kauno g. tęsinio atkarpai. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 50 m; keturios eismo juostos su skiriamąja juosta; vienos eismo juostos plotis – 3,25 m. \
B2 kategorijos gatvės atkarpoje planuojamos 3 sankryžos. Tikslus sankryžų išdėstymas turi būti numatytas techninio projekto rengimo metu
- Sankryžos su Barškių gatve (Nr. 1) tipo parinkimas ir tikslus jos išdėstymas bus sprendžiamas techninio projekto rengimo metu, paliekant žemės plotą perspektyvoje įrengiant žiedinę sankryžą.
- Sankryža su planuojama C1 kategorijos gatve (sankryža Nr. 2) bus valdoma šviesoforais.
Sankryža su kelio A13 dubliu (sankryža Nr. 3) numatoma žiedinė sankryža.
• apie 1,6 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai C1 kategorijos gatvei, jungiančiai Klemiškės gatvę su Tilžės gatve (rajoniniu keliu Nr. 2215). Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 40 m; keturios eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,5 m;
• apie 1,1 km D1 kategorijos gatvės įrengimui, atkarpai nuo C1 kategorijos iki B2 kategorijos gatvės žiedo (kelio A13 dublis). Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 18-30 m; keturios eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
• apie 0,54 km D1 kategorijos gatvės įrengimui, atkarpai nuo B2 kategorijos gatvės žiedo iki pietinėje dalyje esančios nuovažos į kelią A13. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 24-30 m; dvi eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
• apie 0,86 km ilgio Barškių (D1 kategorijos) gatvės įrengimui/rekonstravimui. Gatvė jungia Klemiškės gatvę su numatoma B2 kategorijos gatve. Atstumas tarp raudonųjų linijų – 15 m; dviejų eismo juostų; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
• apie 2,3 km D1-2 kategorijos gatvių įrengimui. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 12-15 m; dviejų eismo juostų; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m.
• apie 0,5 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai C2 kategorijos gatvei, einančiai nuo Tilžės gatvės (rajoninio kelio Nr. 2215) šalia geležinkelio. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 20 m; dvi eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m).

https://www.klaipeda.lt/data/wfiles/file27995.pdf
Komentuoti:
-
Dėl Švyturio gatvės tęsinio – diskusijos
Miesto valdžia neatsisako idėjos ateityje tiesti Švyturio gatvės tęsinį. Manoma, kad ši arterija pagerintų susisiekimą Klaipėdoje, padėtų išvengti transporto spūsčių...
Komentuoti:
-
Pasirengimas Pamario gatvės rekonstrukcijai įsibėgėja (foto)
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ibegeja-858875
Komentuoti:
-
Vakarų ekspresas 2018.03.30
Vasarą vėl bandys vairuotojų kantrybę
Vasarą Klaipėdos vairuotojų ir į Melnragės paplūdimius norinčių atvykti poilsiautojų laukia rimti išbandymai. Dėl Pamario gatvės rekonstrukcijos bei lietaus nuotekų tinklų tiesimo darbų Mokyklos g. ir Šilutės plente, eismas šiose magistralinėse gatvėse bus ribojamas. Tad pasigirdo siūlymų visiems leisti važiuoti Tiltų gatve.
Pamario gatvės rekonstrukcijos darbus atliksiančios bendrovės „Lemminkainen Lietuva“ atstovas pateikė Saugaus eismo komisijai svarstyti keturis variantus, kaip rekonstrukcijos metu būtų galima organizuoti eismą šia gatve. Pritarta, kad eismas šia gatve bus vienpusis, tad iš miesto atvykę į Melnragės ar Girulių paplūdimius į Klaipėdą žmonės turės grįžti per Karklę. Tik viešasis transportas galės važiuoti įprastai, jam bus įrengtas kas 15-20 minučių įsijungiantis šviesoforas, kuris, suprantama, dar apsunkins lengvųjų automobilių judėjimą.
Rangovai preliminariai skaičiavo, kad realūs darbai Pamario gatvėje gali prasidėti maždaug po mėnesio. Šiuo metu Kretingos miškų urėdija jau pjauna medžius.
(...)
Ne ką mažiau vairuotojų kantrybės pareikalaus ir Mokyklos gatvėje, Sendvario žiede bei Šilutės plento atkarpoje vyksiantys lietaus nuotekų keitimo darbai. Bendrovės (...) Darbai suskirstyti į 10 etapų, kurių kiekvienas, planuojama, užtruks po dvi savaites. Planuojama, kad balandžio mėnesį pradėjus darbus jie užsitęs iki spalio, tad visą tą laikotarpį vienoje iš svarbiausių miesto arterijų atskirose atkarpose bus ribojamas eismas.
Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas ir vicemeras Artūras Šulcas garsiai svarstė, kad šį vasaros sezoną gali tekti visiems automobiliams atverti Tiltų gatvę. „Tačiau po paskutinio potvynio, ko gero, niekam nekyla klausimas, kodėl reikės pakentėti“, - būtinybę atnaujinti lietaus nuotekų vamzdynus palaikė A. Šulcas. (..)
Komentuoti:
-
Daugiaaukščio garažo mieste nebestatys
Uostamiesčio valdžia atsisakė planų statyti daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę Bangų gatvės pradžioje. Įvertinta, kad to daryti neapsimoka: investicijos – didelės, o vietų skaičius mašinoms padidėtų vos 35...
Komentuoti:
-
Pradėjo projektuoti naują gatvę
Miesto valdžia nori panaikinti keliukus, kurie iš privačių namų eina tiesiai į magistralinę Liepojos gatvę. Lygiagrečiai su šia gatve žadama nutiesti gatvelę......Nauja gatvelė būtų tiesiama nuo Šiltnamių iki Klaipėdos gatvės šalia gyvenamųjų namų...
Komentuoti:
-
Spūstims mieste artinasi galas?
Ambicingas planas Minijos gatvėje įdiegti išmaniąją transporto srautus atpažįstančią įrangą, panašu, taps realybe. Darbus, kurie sutrumpintų laukimą prie šviesoforų, planuojama pradėti dar šiemet ir užbaigti iki kitų metų galo...
Komentuoti:
-
Senamiesčio prieigose bus pokyčių
Klaipėdos miesto savivaldybėje jau aptariami būsimi Bangų gatvės ir arčiausiai jos esančios Kūlių Vartų gatvės bei Taikos prospekto pradžios sankryžos pokyčiai. Naujovių čia laukiama po kelerių metų, kai bus rengiamasi statyti Bastionų gatvės tiltą.
Iki Naujųjų metų bendrovė "Kelprojektas" ketino baigti rengti priešprojektinius sprendinius. Juos parengti kainavo 23 tūkst. eurų.
Sprendiniuose aptariami du etapai: žiedinės sankryžos tarp Taikos prospekto, Galinio Pylimo ir Tiltų gatvių bei Bangų gatvės nuo sankryžos su Bastionų iki Mokyklos gatvės projektavimas. Šie sprendiniai turi tapti techninio projekto pagrindu, o jis turėtų būti baigtas kitais metais.
Bendrajame miesto plane numatyta, kad Tiltų, Herkaus Manto gatvėmis ir Taikos prospektu drieksis greitojo, ekologiško miesto transporto ašis, todėl projektuotojai turi šias aplinkybes numatyti. Nors dar neaišku, kokia tai bus transporto priemonė, projektuojant gatves apie tai jau reikia galvoti.
Numatoma, kad ilgą laiką prie Senojo turgaus buvusi žiedinė sankryža virs keturšale šviesoforine sankryža. Tiltų gatve važinėtų tik viešasis transportas ir dviračiai, kitos transporto priemonės iš čia bus išguitos. Specialusis transportas prekes į parduotuves galės atvežti tik nustatytomis valandomis.
Už šviesoforo bus keturių eismo juostų gatvė su žalia veja, kurioje ateityje gali atsirasti greitojo eismo juosta.
Tikėtina, kad kitais metais, po viešųjų pirkimų procedūros, bus rengiamas techninis projektas. Projektavimo darbams ketinama skirti 58 tūkst. eurų. Jiems atlikti projektuotojai turi metus, jei prireiks, šis terminas bus pratęstas dar šešiems mėnesiams.
Bangų gatvėje, laikantis paveldosauginių reikalavimų, ketinama išsaugoti grindinį ir gatvės bortelius. Šalia šaligatvių pėstiesiems čia turėtų atsirasti ir dviračių takai, be to, išdygs apšvietimo stulpai.
"Priešprojektinius pasiūlymus rengiantys architektai skaičiuoja, kad numatomam dukart intensyvesniam transporto eismui, kai atsiras Bastionų gatvės tiltas, arterijos ir šaligatvio pločio pakaks. Kai prasidės projektavimas, gali kilti ir komplikuotų klausimų, kurių priešprojektiniai sprendiniai nesprendžia. Pavyzdžiui, dar nežinoma, kokios bus prisijungimo prie įvairių tinklų sąlygos. Kai kuriuos jų gali tekti iškelti, kitus – sustiprinti", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atgimimo aikštės sutvarkymas
PROJEKTO VERTĖ
3 327 725 €
Iš jų:
SB – 1 988 232 €
VB – 108 607 €
ES – 1 230 885 €
PROJEKTAVIMAS
2017 - 2018


STATYBA
2018 - 2020
Įgyvendinant projektą, pakeistos dangos, sutvarkyti želdynai, apšvietimas, pastatyti mažosios architektūros elementus, dalis aikštės bus skirta reprezentacinėms funkcijoms. Po aikšte planuojama įrengti požeminė automobilių parkavimo aikštelė.
http://projektai.klaipeda.lt/lt/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atnaujins visą gyvenamąjį kvartalą
Tarp kitais metais Klaipėdos savivaldybės administracijos numatytų miesto gerbūvio darbų suplanuota sutvarkyti ir gyvenamąjį kvartalą, esantį tarp Sausio 15 – osios g. ir vadinamosios Vaidilos aikštės.

Dviračių takas šioje vietoje yra magistralinis, jis turės būti 3,5 m pločio ir atskirtas nuo pėščiųjų tako, Martyno Vainoriaus nuotr.
Čia planuojama atnaujinti visas dangas, gėlynus, želdinius, pėsčiųjų ir dviračių takus, pakeisti apšvietimą, iš esmės rekonstruoti ir pačią Vaidilos, kitų dar vadinamą Bilduko, aikštę.
„Bus atnaujintas takas, einantis tarp Taikos prospekto ir gyvenamųjų namų, o kadangi dviračių takas šioje vietoje yra magistralinis, jis turės būti 3,5 m pločio ir atskirtas nuo pėščiųjų tako“, – „Atvirai Klaipėdai“ sakė miesto vicemeras Artūras Šulcas, šią savaitę dalyvavęs jau ne pirmame šio projekto aptarime.
Tarp būsimų šio gyvenamojo kvartalo pokyčių – palei gatvę atsirasiančios automobilių statymo vietos, sutvarkytos įvažos iš gatvės į kiemus, pastatytas viešasis tualetas, įrengtos net 4 vietos dekoratyviniams elementams, kur būtų galima, esant poreikiui, įkurdinti, pasak vicemero, „kokį paminklą“.
A.Šulco teigimu, projektuotojai atsižvelgė į anksčiau išsakytas pastabas ir projektą pakoregavo. Kol kas jo sąmata dar nėra patvirtinta, tebedėliojami paskutiniai akcentai.
Projektavimo darbai, vicemero teigimu, turėtų būti baigti per 2018 metus, o visas gyvenamasis kvartalas turėtų iš esmės atsinaujinti per artimiausius dvejus metus.
https://www.atviraklaipeda.lt/2017/1...maji-kvartala/
Komentuoti:
-
Naujam šviesoforui – kritika
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kritika-843812

Taikos prospekte pastatytas naujas šviesoforas, kuris pradės veikti po Naujųjų. Įrenginys eismą reguliuos pėsčiųjų perėjoje ties buvusia "Skibalės" parduotuve. Prieš kelerius metus šioje vietoje buvo partrenkta ir mirtinai sužalota moteris.
Komentuoti:
-
Konkursą teko sustabdyti
Konkursas, kuriuo bandoma išrinkti rangovą Pamario gatvės rekonstrukcijai, įstrigo. Uostamiesčio savivaldybei jį teko sustabdy
Vokai su pasiūlymais vadinamojo Girulių kelio atnaujinimui turėjo būti atplėšti iš karto po švenčių, pirmadienį. Tačiau to padaryti nebuvo galima, nes savivaldybė gavo vieno dalyvių pretenziją dėl konkurso sąlygų. Dėl to viešasis pirkimas buvo sustabdytas.
Pretenziją privaloma išnagrinėti per 5–6 darbo dienas. Tada paaiškės tolesnis konkurso likimas. Kol kas vokus su pasiūlymais numatoma atplėšti sausio 10 d...
Komentuoti:
Komentuoti: