Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Komentarai puikiai atskleidžia, kaip klaipėdiečiams rūpi esminiai gatvės tvarkymo klausimai. Reikšmingiausias ir aktualiausias visiems klausimas – gatvės pavadinimo keitimas.
    Tai, kad viskas kaip ir aišku su gatvės rekonstrukcija - gatvė liks tokia pati tik nauja. Tiesa norėčiau, kad dėl futbolo mokyklos ir planuojamo sporto centro ten atsirastu bent kažkoks VT.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Rengiamasi kapitaliai remontuoti Paryžiaus Komuną
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...yziaus-komuna/
    Komentarai puikiai atskleidžia, kaip klaipėdiečiams rūpi esminiai gatvės tvarkymo klausimai. Reikšmingiausias ir aktualiausias visiems klausimas – gatvės pavadinimo keitimas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Rengiamasi kapitaliai remontuoti Paryžiaus Komuną
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...yziaus-komuna/
    Numatoma, kad ji ir po kapitalinio remonto liks C kategorijos, dviejų eismo juostų gatve. Tačiau šaligatviai pasikeis iš esmės, bus nutiesti ir dviračių takai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Klapėdos m. savivaldybė / Diena. lt 2021.12.20
    Klaipėda: atsinaujinanti, jaukesnė ir gražesnė
    Svarbūs pokyčiai eismo organizavimo srityje: užbaigta Tilžės g. nuo Šilutės pl. iki geležinkelio pervažos rekonstrukcija, pertvarkant žiedinę Mokyklos g. ir Šilutės pl. sankryžą, Šilutės plento ruožo nuo Tilžės g. iki geležinkelio pervažos (iki Kauno g.) rekonstrukcija, įsibėgėjo Baltijos pr. estakados statyba.
    Jos metu, siekiant palengvinti vairuotojų, važiuojančių į miestą ir iš jo per šią svarbią transporto arteriją, dalią, nutiestas alternatyvus kelias – Lypkių gatvė.

    Šiemet baigta valstybinės reikšmės kelio – pagrindinės Tauralaukio gatvės – Pajūrio – rekonstrukcija, iš esmės pagerinusi susisiekimo su centrine miesto dalimi sąlygas.
    Vienas naujausių eismo gerinimo projektų – naujos šviesoforinės sankryžos Liepų g. – Jaunystės g. – Arimų g. įrengimas. Sankryža tapo saugesnė visiems eismo dalyviams: ir automobilių vairuotojams, ir pėstiesiems, ir dviratininkams, kurie intensyviai juda palei Liepų gatvę nutiestais takais.

    klaipeda.diena.lt/naujienos/...azesne-1056286
    Jei kartais nuvažiavus į Klaipėdą nereikėtų stovėti kamščiuose ar važinėti per firminius klaipėdietiškus karterių braukytuvus (ypač sutemus), tai pagalvotum, kad Klaipėdoje su gatvių infrastruktūra viskas yra tiesiog puiku.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Rožynas Klaipėdos centre taps mašinų aikštele
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...kstele-1040213
    Šalia J.Karoso muzikos mokyklos ilgus metus praeivius džiuginęs vešlus rožynas iškeltas kitur, nes pritrūko vietos baigiamo renovuoti „Viktorijos“ viešbučio automobilių aikštelei. Esą taip buvo numatyta ir aplinkos sutvarkymo projekte.
    <...>
    Iš pradžių tikėtasi, kad rožes pavyks toje vietoje išsaugoti, bet esą ten yra požeminės elektros komunikacijos ir rožės nebegalėjo likti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Nevisai į niekur - parvažiuojant nuo Šilutės labai sunku įsukti į LEZ. Kelias tarp Jakų ir Rimkų irgi tragiškos būklės ir labai apkrautas, tai bent dalis šio kelio bus sutvarkyta. Akivaizdu, kad pirma reikėjo padaryti normalią pervažą Lypkių gatvėje. Plungėje tokia kainavo 5.5 mln. eurų. Sudėjus su dabar planuojamais darbais gautųsi 15.5 mln. eurų. Kai Baltijos žiedo rekonstrukcija kainuoja 30.5 mln. eurų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    2025 m. Lypkių gatvės uždarymo proga galės kirpt juostelę ant naujo viaduko, vedančio į niekur

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Ties Klaipėdos LEZ – nauja sankryža

    https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...-sankryza:1831
    Geros žinios klaipėdiečiams – atvertas kelias Lypkių gatvės ir kelio Klaipėda-Šilutė sankryžos rekonstrukcijai. Čia bus įrengta dviejų lygių sankryža su patogiu nuvažiavimu į Klaipėdos laisvosios ekonominės (LEZ) zonos teritoriją. Įvažiuoti į LEZ bus patogu tiek vykstant nuo Klaipėdos, tiek nuo Šilutės. Šiems pokyčiams galimybę atvėrė Ekonomikos ir inovacijų ministerijos sprendimas projektui „Centrinio įvažiavimo į Klaipėdos LEZ teritoriją iš krašto kelio 141 nauja statyba“ skirti 914 tūkst. eurų. Lėšos skiriamos pagal ekonomikos plėtros ir konkurencingumo didinimo programą.

    Taip pat ketinama rekonstruoti kelio atkarpą nuo Jakų žiedo iki šios sankryžos – čia bus įrengta po dvi eismo juostas į abi puses, lėšas darbams 141 kelyje numato skirti ir Susisiekimo ministerija.

    Iš viso iki 2023 metų šiam tikslui įgyvendinti tikimės gauti apie 9 mln. eurų finansavimą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos dešimties metų ambicijų kaina – 640 mln. eurų
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-640-mln-euru/
    Miesto politikai trapia balsų persvara patvirtino naują uostamiesčio strateginį planą, kuriame numatyta, kad iki 2030 metų Klaipėda turi tapti veržli, sumani ir įtrauki.

    Klaipėdos savivaldybės strateginį planą, anot Klaipėdos savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėjos Indrės Butenienės, beveik pusantrų metų rengė 150 žmonių komanda.
    Infrastruktūros projektai, kuriuos į 10 metų miesto strateginį planą įtraukė 150 žmonių komanda. Įdomesnius paryškinau.
    Įrengti vaizdo stebėjimo kameras, greičio matuoklius ir kitas saugumo sistemas;

    Įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus Minijos g. nuo Baltijos pr., Pilies g., Naujojoje Uosto g., kartu užtikrinant jungtis su Naująja Smiltynės perkėla;

    Įrengti dviračių ir pėsčiųjų taką Danės upės slėnio teritorijoje nuo Klaipėdos g. tilto iki miesto ribos (palei Danės upę nuo Klaipėdos g. iki Klaipėdos miesto teritorijos ribos – Liepojos g.) (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

    Išplėtoti trūkstamas dviračių takų jungtis miesto teritorijoje (tarp Tilžės g. ir Malūno parko, palei P. Lideikio g. nuo Liepojos g. iki Molo g.);

    Įrengti/atnaujinti dviračių taką palei Smiltelės g. nuo Šilutės pl. iki Minijos g.;

    Įrengti/atnaujinti dviračių taką palei Šilutės pl. nuo Smiltelės g. iki Baltijos pr.;

    Įrengti dviračių taką palei Šilutės pl./Tilžės g. nuo P. Komunos g. iki sankryžos su Sausio 15-osios g., toliau palei Sausio 15-osios g. nuo sankryžos su Tilžės g. iki Pilies g.;

    Įrengti dviračių taką palei Mokyklos g. (įskaitant viaduką) – Priestočio g. nuo Tilžės g. iki Šaulių g.;

    Įrengti dviračių juostas Tiltų g. atkarpoje nuo Turgaus g. iki Taikos pr., Turgaus g. nuo Jono kalnelio iki Teatro aikštės ir pačioje Teatro aikštėje;

    Įrengti dviračių taką palei Liepojos g. – P. Lideikio g. (nuo miesto ligoninių pastatų komplekso palei Liepojos g., įrengti jungtį su Miško kvartalu);

    Suformuoti pėsčiųjų ir dviračių takų jungtį nuo Klaipėdos g. tilto iki naujosios mokyklos šiaurinėje miesto dalyje (Senvagės g.);

    Įrengti trūkstamas Žaliakelio jungtis (tarp Jūrininkų pr. ir Sąjūdžio parko; tarp Sąjūdžio parko ir Smiltelės g. (palei Varpų g.); tarp Baltijos pr. ir Dubysos g.; nuo „DEPO“ parduotuvės iki geležinkelio pervažos prie AB „Klaipėdos energija“, tarp Dubysos g. ir Kauno g.);

    Rekonstruoti magistralinį dviračių taką palei Taikos pr. –Tiltų g. – Manto g. – Lietuvininkų a.- Šaulių g. – Kretingos g. nuo Jūrininkų pr. iki Klaipėdos g.);

    Sutvarkyti takus palei Draugystės ir Žardės tvenkinius;

    Įrengti (pastatyti) dviračių ir pėsčiųjų tiltą per Danės upę, jungiantį naująją mokyklą šiaurinėje miesto dalyje (Senvagės g.) su Tauralaukio kvartalu;

    Įrengti dviračių taką susisiekimui su priemiestinėmis teritorijomis palei Liepų g. (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

    Sutvarkyti ir įrengti parkų, dviračių ir pėsčiųjų takus Giruliuose ir Melnragėje;

    Įrengti daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę Bangų g.;

    Įrengti automobilių stovėjimo aikštelę teritorijoje prie Pilies g. 2A;

    Įrengti daugiaaukštę stovėjimo aikštelę Pilies g. 6A;

    Įdiegti naują viešojo transporto rūšį (BRT linijos ir susijusios infrastruktūros įrengimas, elektra varomų autobusų įsigijimas);

    Suprojektuoti ir įrengti keleivinio transporto stoteles su įvažomis;

    Rekonstruoti Baltijos pr. etapais: 1) Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstravimas ir Statybininkų pr. ir Lypkių g. Klaipėdoje, įrengiant geležinkelio pervažą, rekonstravimas, 2) Rekonstruoti Baltijos pr. (Baltijos pr. ir Taikos pr. rekonstrukcija (2 lygių sankryžos statyba, 3) Rekonstruoti Baltijos pr. (Baltijos pr. ir Minijos g. rekonstrukcija (II etapas);

    Pratęsti Statybininkų pr. per LEZ teritoriją iki 141 kelio (su estakada);

    Rekonstruoti Šiaurinį įvažiavimą į uostą (įskaitant sankryžas);

    Paplatinti 141 kelią, sujungiant su LEZ teritorija (vykdytojas – LAKD);

    Įrengti Pietinį aplinkkelį;

    Rekonstruoti Nemuno g.–Kalnupės g. koridorių;

    Rekonstruoti Senosios Smiltelės g., įrengiant viaduką per geležinkelį;

    Įrengti autotransporto aikštelę Klaipėdos miesto prieigose (Klaipėdos uoste esant ekstremaliai situacijai (dėl nepalankių oro sąlygų ar kitų priežasčių) būtų sukaupiami į uostą kelių transportu gabenami kroviniai, taip išvengiant papildomų spūsčių Klaipėdos mieste);

    Užbaigti Jakų žiedinės sankryžos įrengimą;

    Įdiegti transporto (eismo) valdymo sistemą (Minijos g.–Pilies g.–Naujoji Uosto g., Taikos pr.–Tiltų g.–H. Manto g.–Liepojos g., Priestočio g.–Mokyklos g.–Šilutės pl. koridoriuose);

    Rekonstruoti Tauralaukio gyvenvietės gatves;

    Atlikti Sodininkų bendrijose esančių žvyruotų gatvių asfaltavimą;

    Atlikti kitų žvyruotų gatvių asfaltavimą;

    Atlikti Liepų, Jaunystės ir Arimų gatvių sankryžos (įrengiant šviesoforus ir apšvietimą) kapitalinį remontą;

    Atlikti Jaunystės g. ir privažiuojamojo kelio sankryžos, Rūko g. kapitalinį remontą;

    Rekonstruoti Danės g.;

    Pastatyti (įrengti) Arimų g.;

    Rekonstruoti Klemiškės g.;

    Įrengti dubliuojančią gatvę nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos g. (su pėsčiųjų ir dviračių taku ir įvažomis į Liepojos g.);

    Atlikti Šilutės pl. senojo ruožo rekonstrukciją;

    Atlikti S. Daukanto g. nuo Šaulių g. iki J. Zauerveino g. kapitalinį remontą;

    Rekonstruoti Savanorių g. ir nutiesti E. Simonaičio g.;

    Rekonstruoti Paryžiaus Komunos gatvę (nuo Šilutės pl. iki Taikos pr.);

    Įrengti trūkstamą kelio atkarpą (jungtį) nuo Tauralaukio iki miesto ribos ties Aukštkiemių kaimu (su dviračių taku) (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

    Įrengiant trūkstamą atkarpą, užtikrinti dviračio tako jungtį palei Vėjo g. iki Pajūrio g. dviračio tako;

    Rekonstruoti Puodžių g.;

    Nutiesti naują kelią tarp Klemiškės g. ir Tilžės g.;

    Rekonstruoti Kūlių Vartų g. ir Bangų g., Tiltų g., Galinio Pylimo g., Taikos pr. sankryžą;

    Įrengti naują jungtį per Danės upę;

    Įrengti privažiuojamąjį kelią prie pastato adresu Debreceno g. 48 ir sutvarkyti pastato aplinką;

    Rekonstruoti Teatro ir Sukilėlių g.

    Įrengti sąšlavų, susidarančių gatvių valymo veikloje, laikino saugojimo aikštelę.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Gal to 2 etapo ir nereikės, nes kol kas gatvė su srautais susitvarko. Galėtų tik stop ženklą nuimt, bereikalingai stabdomas eismas.
    O ten ne dėl geležinkelio probelmos buvo? Kiek atsimenu geležinkelis nenorėjo dar vienos pervažos ar dėl to, kad per arti Rimkų pervaža ar dėl kažko kito tiksliai neatsimenu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Gal to 2 etapo ir nereikės, nes kol kas gatvė su srautais susitvarko. Galėtų tik stop ženklą nuimt, bereikalingai stabdomas eismas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už gerą naujieną.
    Tikėkimės, pravažiavimas per Lypkių gatvę nebus tik laikinas.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.05.22, 15:23.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Antras Lypkių gatvės etapas – kada nors
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...pas-kada-nors/
    Nuo ketvirtadienio vakaro vairuotojams atvertą naują įvažiavimas į miestą per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą juostelės kirpimu penktadienio popietę simboliškai atidaręs susisiekimo ministras Marius Skuodis nepažadėjo, kad pinigai antram jo etapui atsiras greitai.

    Per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją nutiesta gatvė, sujungusi Statybininkų prospektą ir plentą Klaipėda-Šilutė, vadinama laikinuoju keliu, nes už 1,634 mln. eurų įgyvendintas tik pirmas etapas. Tačiau jau ir jo atsiradimą kai kurie vairuotojai, matydami surengtą ceremoniją, sveikino garso signalais ir rodydami į viršų iškeltus nykščius.



    Komentuoti:


  • acetonas
    replied

    Baltijos prospekto rekonstrukcija: daugiau eismo ribojimų, tačiau atidaroma Lypkių gatvė


    Netrukus darbai užvirs šiaurinėje Vilniaus plento pusėje, ruože nuo geležinkelio viaduko iki Baltijos pr. žiedo. Nuo rytojaus, gegužės 21 d., 10 val. ryto šioje atkarpoje uždaromas eismas, tačiau kartu vairuotojams atveriamas naujas įvažiavimas į miestą – Lypkių gatvė. Ja pravažiuoti bus galima jau šįvakar nuo 17 val. Šis laikinas kelias, besidriekiantis per Klaipėdos Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją, sujungia Statybininkų prospektą ir kelią Klaipėda-Šilutė.

    Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...-gatve-1026346

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Lypkių geležinkelio pervaža stabdo procesus
    https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/ly...tabdo-procesus
    Baltijos ir Šilutės prospektų transporto mazgo rekonstrukcijos rangovai jau galėtų pradėti šiaurinio viaduko statybas, tačiau tam reiktų uždaryti Vilniaus plento atkarpą. Tai bus galima padaryti tik atidarius Statybininkų pr. tęsinį, kuris vėluoja dėl geležinkelio pervažos įrenginių derinimo.
    Sklando gandai kad kažkas negerai su dviračių taku ir kanalizacija, palijus vanduo kaupiasi.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Lypkių pervaža prieš savaitę. Buvo pažadai atidaryti kovo 15, vėliau balandžio 20, bet sprendžiant iš vaizdo atidarymas dar negreit.
    Ten tikrai dar tiek daug liko iki pervažos atidarymo? Irgi buvo nuvažiavęs ten vakare, tai jei ne tvora būčiau atrodo ramiai ir pravažiaves.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Lypkių pervaža prieš savaitę. Buvo pažadai atidaryti kovo 15, vėliau balandžio 20, bet sprendžiant iš vaizdo atidarymas dar negreit.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Kalnupės gatvė oficialiai taps uosto koridoriumi

    Kalnupės gatvė vadinamajame Žvejybos uosto rajone taps pagrindiniu išvažiavimu iš uosto šioje teritorijoje. Tai numatyta jau beveik patvirtintame specialiajame plane. Ir nors Klaipėdos savivaldybė tokiai alternatyvai nepritarė, ji privalės rekonstruoti šią gatvę ir dar kelias sankryžas. Tiesa, pinigų duoti pažadėjo Uosto direkcija.
    M. Černiutė-Amšiejienė teigė, jog Klaipėdos savivaldybė pritarė tai alternatyvai, kurioje buvo numatyta, jog sunkiojo transporto eismas turėtų judėti vidinėmis uosto – Nemuno, Nevėžio gatvėmis, o į Minijos gatvę įsilietų tik sankryžoje su Senosios Smiltelės gatve.
    Tačiau Susisiekimo ministerija pasirinko kitą alternatyva, kurioje numatyta, kad sunkusis transportas iš uosto teritorijos išvažiuoja Kalnupės gatve, o tada juda Minijos gatve iki Jūrininkų prospekto, o iš jo – į pietinį aplinkkelį. Kol jo vis nėra, sunkusis transportas Jūrininkų gatve važiuos iki Šilutės plento, o juo pasieks Vilniaus plentą.

    Šioje alternatyvoje numatyta Kalnupės ir Minijos gatvių sankryžą pertvarkyti į žiedinę, taip pat sutvarkyti sankryžą su Žalgirio gatve, o sankryžą su Minijos gatve pertvarkyti į šviesoforinę, o Senosios Smiltelės ir Minijos gatvių sankryžoje įrengti dviejų lygių sankryžą.
    Kalnupės gatvę numatoma rekonstruoti taip, kad būtų patogu ne tik uosto poreikiams, bet ir gyventojams. Nemažą jos dalį numatoma apie 15 metrų atitraukti nuo gyvenamųjų namų ir įrengti keturių juostų gatvę, kuria judėtų sunkiasvoris transportas. Šios keturios juostos būtų atskirtos triukšmą mažinančia sienute, o už jos būtų tarsi vidinė gatvelė, kuria galėtų naudotis gyventojai, joje būtų įrengtos parkavimo vietos.

    Paskutinis taisė acetonas; 2021.04.19, 22:57.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Iš darnaus judumo plano:
    Trečiajame koridoriuje sunkiojo transporto eismas išaugo tik Baltijos prospekte, o likusioje
    dalyje fiksuotas visiškas sumažėjimas visoje trasoje. Baltijos prospekte užfiksuoti 230 krovininių
    automobilių per valandą, Jūrininkų prospekte – 280 krovin. aut. /val., Statybininkų prospekte –
    85 krovin. aut./val.
    Dabar dar uždraudė fūrom važiuoti Statybininkų pr.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Labai reikalingas projektais, tikiuosiu bus prioritetinis. Nutiesus Pietinį aplinkelį labai nusikrautu Rimkai, Jūrininkų pr. bei Šilutės pl. galas.
    Ką ten Jūrininkų pr. "nukrovinėt"? Jau nukrovė į Baltijos pr.

    Pietinis aplinkelis, jeigu toks apskritai bus, turėtų būti statomas ne savivaldybės, o valstybės lėšomis. Užtenka jau kad fūrų estakadą virš Šilutės plento finansuojam.

    Komentuoti:

Working...
X