Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Į Pagirių pusę
    26

    (...)

    Į Gariūnų pusę
    28

    29
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.23, 22:32. Priežastis: Kopija iš temos "A19 / 106. Tirkasis Vilniaus Pietinis aplinkkelis"

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pateiktoje nuotraukoje esančiame ženkle tikrai nėra viskas gerai. Nelabai aišku kodėl ten nurodyti Šiauliai, nes keliu A9 galima pasiekti ne tik juos, bet ir pvz. Panevėžį. Tačiau norėti, kad visur būtų nurodytas Kaunas irgi nederėtų. Tuomet galima klausti kodėl nenurodytas Vilnius arba Klaipėda. Šiuo atveju pakaktų papildomai nurodyti tik kuria kryptimi pasiekiamas kelias A1, o čia jau vairuotojas pats turėtų žinoti, kad šiuo keliu, priklausomai į kurią pusę jame pasuks, galės pasiekti Kauną arba Klaipėdą ir netgi Vilnių.

    Palyginimas su "kitomis Europos valstybėmis" irgi nėra iš teisingiausių. Viską lemia tai, kokios reikšmės keliais važinėjama. Tikėtina, kad asmenys (ne tik šis, nes tokių kalbų ir palyginimų pasigirsta dažnai) užsienio šalyse važinėja daugiau pagrindiniais keliais ir svarbiausiomis trasomis (maršrutais), kuriuose sutikti didžiausių miestų nuorodas yra didesnė tikimybė. O atsidūrus žemesnės reikšmės keliuose, kurie tiesiogiai neina į didžiausius miestus, irgi ne visada pavyks rasti nuorodų į didžiausią ar antrą pagal dydį miestą net ir išgirtoje Europoje.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Pagal išdėstytą logiką ir šis ženklas jau perteklinis, nes jame jau ne 3, o net 4 pavadinimai Beje, o kodėl tuomet kelias į Šiaulius nurodytas, o į Kauną jau nebe??? Juk ne į kažkokius Cinkiškius važiuojama pro Kėdainius, o į A1. Čia jau LAKD persistengia paraidžiui vykdyti patys savo pasitvirtintas taisykles, kurias vargu ar pasivargino prieš tai bent perskaityti.
    Ir dar Šiauliai toliau negu Kaunas šioje sankryžoje, pagal kokį ten tų taisyklių punktą įdomu parinko, kad būtent Šiaulius reikia nurodyti?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Pagal išdėstytą logiką ir šis ženklas jau perteklinis, nes jame jau ne 3, o net 4 pavadinimai Beje, o kodėl tuomet kelias į Šiaulius nurodytas, o į Kauną jau nebe??? Juk ne į kažkokius Cinkiškius važiuojama pro Kėdainius, o į A1. Čia jau LAKD persistengia paraidžiui vykdyti patys savo pasitvirtintas taisykles, kurias vargu ar pasivargino prieš tai bent perskaityti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Neteisingas argumentas del "zenklu misko", nera siuloma toje pacioje sankryzoje prideti zenklu, galima statyti zenklus sankryzose kur iki siol dar nebuvo zenklu. Pavyzdziui vienoj sankryzoj tie trys perskaitomi Jonava, Cinkiskes, Siauliai, kitoj Kaunas ir dar kazkas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    val­di­nin­kas bu­vo ka­te­go­riš­kas: „Vai­ruo­to­jas, Lie­tu­vo­je ne­ran­dan­tis Vil­niaus ar Kau­no, ma­tyt, ne­la­bai ge­rai mo­kė­si mo­kyk­lo­je. O už­sie­nio vals­ty­bių vai­ruo­to­jai, vyks­tan­tys per Lie­tu­vą, tu­ri GPS prie­tai­sus.“
    Idiotas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvos žinios 2013-07-24 06:00
    Kristina KUČINSKAITĖ
    Vietoj kelio ženklų – praeivių konsultacijos

    Ne vie­nam per Lie­tu­vą au­to­mo­bi­liu va­žiuo­jan­čiam ke­liau­to­jui kar­tais ten­ka karšt­li­giš­kai dai­ry­tis ke­lio nuo­ro­dos ar­ba ke­lio tei­rau­tis pra­ei­vių. Ta­čiau Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­jos (LAKD) at­sto­vai ti­ki­na, kad in­for­ma­ci­jos yra tiek, kiek rei­kia.

    Ku­ria kryp­ti­mi rei­kė­tų pa­suk­ti, kai no­ri pa­tek­ti į Kau­ną, ta­čiau prieš akis - tik ke­lio ženk­las su nuo­ro­do­mis "Cin­kiš­kės", "Jo­na­va", "Šiau­liai"? Šią di­le­mą te­ko spręs­ti iš Kė­dai­nių į Kau­ną vyks­tan­čiam Da­riui Lelešiui. (...)



    Kur pa­slėp­ti didmiesčiai
    (...) D.Le­le­šius ste­bė­jo­si, ko­dėl prie svar­bes­nių, di­des­nių san­kry­žų kryp­tys į Vil­nių, Kau­ną ar Klai­pė­dą nu­ro­dy­tos itin re­tai. „Kaip iš Kė­dai­nių nu­kak­ti iki greit­ke­lio ar­ba „Via Bal­ti­cos“ ma­gis­tra­lės? Tu­riu pa­sik­liau­ti vien sa­vo in­tui­ci­ja ar spė­lio­nė­mis, nes jud­rio­je san­kry­žo­je ne­ga­li pa­klaus­ti ke­lio“, - sa­kė pa­šne­ko­vas. Jo tvir­ti­ni­mu, nuo­ro­dų į pa­grin­di­nius ša­lies mies­tus tu­rė­tų bū­ti kur kas dau­giau nei da­bar.

    Daž­nai po už­sie­nio kraš­tus au­to­mo­bi­liu ke­liau­jan­tis vy­riš­kis tvir­ti­no, kad dau­ge­ly­je Eu­ro­pos vals­ty­bių ir be na­vi­ga­ci­jos įran­gos jis ga­na leng­vai orien­tuo­ja­si, o Lie­tu­vo­je ke­lią daž­nai su­ži­no ne iš ro­dyk­lių, o iš pra­ei­vių. (...)


    Ven­gia ženk­lų miško
    LAKD Ke­lių prie­žiū­ros sky­riaus ve­dė­jo pa­va­duo­to­jas Rai­mun­das Ind­ru­lė­nas LŽ pa­ti­ki­no, kad prie kiek­vie­no mies­to, kiek­vie­na­me ke­ly­je ar kiek­vie­no­je san­kry­žo­je nu­ro­dy­ti vi­sų mies­tų ne­įma­no­ma. „Su­si­da­ry­tų ženk­lų miš­kas, o vai­ruo­to­jai ne­bes­pė­tų vi­sų už­ra­šų pers­kai­ty­ti. (...) “, - ti­ki­no R.Ind­ru­lė­nas ir pri­dū­rė, kad kryp­ties ro­dyk­lės Lie­tu­vo­je įren­gia­mos pa­gal marš­ru­ti­nio orien­ta­vi­mo tai­syk­les. (...)

    Šiuo me­tu, R.Ind­ru­lė­no tei­gi­mu, kaip tik vyk­do­mos pir­ki­mo pro­ce­dū­ros nau­jo marš­ru­ti­nio orien­ta­vi­mo do­ku­men­tui par­eng­ti. Jau pa­skelb­tos tech­ni­nės spe­ci­fi­ka­ci­jos. Šį do­ku­men­tą nu­ma­to­ma baig­ti reng­ti 2015 me­tais. Ta­čiau, net ir jį par­en­gus, kryp­čių ro­dyk­lių Lie­tu­vo­je ne­tu­rė­tų pa­dau­gė­ti. LŽ žur­na­lis­tės pa­klaus­tas, ar ži­no­tų, kaip nu­vyk­ti iš Kė­dai­nių į Kau­ną ir ar to­je vie­to­vė­je pa­kan­ka vien nuo­ro­dų „Cin­kiš­kės", "Jo­na­va", "Šiau­liai“, val­di­nin­kas bu­vo ka­te­go­riš­kas: „Vai­ruo­to­jas, Lie­tu­vo­je ne­ran­dan­tis Vil­niaus ar Kau­no, ma­tyt, ne­la­bai ge­rai mo­kė­si mo­kyk­lo­je. O už­sie­nio vals­ty­bių vai­ruo­to­jai, vyks­tan­tys per Lie­tu­vą, tu­ri GPS prie­tai­sus.“

    UAB „Tau­ro ženk­las“, ga­mi­nan­čios ke­lio ženk­lus, va­do­vas Aud­rius Li­saus­kas LŽ tei­gė, kad dau­giau­sia prob­le­mų dėl kryp­ties ro­dyk­lių ky­la mies­tuo­se, kiek ge­res­nė si­tua­ci­ja vals­ty­bi­nės reikš­mės ke­liuo­se. „Marš­ru­ti­nio orien­ta­vi­mo tai­syk­lė­se nu­ro­dy­ta, kad vai­ruo­to­jas ne­ga­li pers­kai­ty­ti dau­giau kaip tri­jų pa­va­di­ni­mų, to­dėl ženk­luo­se nu­ro­do­mas tik tam ti­kras kie­kis in­for­ma­ci­jos. Vis dėl­to nuo­ro­dų į di­džiuo­sius mies­tus trūks­ta“, - sa­kė A.Li­saus­kas.
    (...)

    http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...tacijos/159934

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kėdainiuose yra retas kelio ženklas su keturženkliu kelio numeriu
    (1906 - nuoroda į Labūnavą)
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.23, 05:38. Priežastis: Kopija iš temos "Kelionės po Lietuvą. trumpi aprašymai"

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Ačiū už gerą atnaujinimą. Įdomiai tas ženklas atrodo prieš Lentvario g. viaduką - A3 ir A15 keliai nurodyti, tačiau jokios užuominos, kad ir A4 ir A16 keliai yra pasiekiami važiuojant tiesiai...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pirma Vilniaus pietinio aplinkkelio dalis kaip ir baigta.


    (...)
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.23, 20:17. Priežastis: Kopija iš temos "A19 / 106. Tikrasis Vilniaus pietinsis aplinkkelis"

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Šis reklaminis skydas ir mane kiekvienąsyk vis iš naujo stebina
    Apskritai ar žmogus važiuodamas privalo žinoti kad jam bus perkėla Nr. 1,2,3 ar 4? Jo tikslas juk Smiltynė arba Klaipėda, o ne pramoginis pasiplaukiojimas keltu.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Ji negalima vertinti kaip kelio zenkla, nes cia tik reklaminis skydas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Neringoje teko susidurti su labai savotišku kelio "ženklinimu"
    Grįžtant į Klaipėdą yra sankryža į senają ir naująją perkėlą.
    Už kelių šimtų metrų prieš perkėlą stovi toks ženklas, labai primenantis kažkokią poilsio namų ar skalbimo miltelių reklamą.
    Visų pirma, šis kelio ženklas neatitinka kelio ženklų norminių dokumentų reikalavimų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išdidinau vaizdą - tiek, kiek neužstoja kitas kelio ženklas.
    Pasirodo, ten iš tikrųjų kažkas raudonomis raidėmis užrašyta

    Jau geriau jie čia būtų reklamavę skalbimo miltelius ar burokėlių sultis.
    Man asmeniskai informacija butu zymiai suprantamesne be jokiu burokiniu uzrasu ar vertimu uzsienio kalbomis su gramatinemis klaidomis. Kad ir pvz. toks:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ten berods tomis raudonomis, sunkiai įskaitomomis raidėmis parašyta, kad keliami tik keleiviai ir dviratininkai.
    Išdidinau vaizdą - tiek, kiek neužstoja kitas kelio ženklas.
    Pasirodo, ten iš tikrųjų kažkas raudonomis raidėmis užrašyta


    Jau geriau jie čia būtų reklamavę skalbimo miltelius ar burokėlių sultis.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ten berods tomis raudonomis, sunkiai įskaitomomis raidėmis parašyta, kad keliami tik keleiviai ir dviratininkai.
    Virtų burokų spalva kažkas tikrai primaliavota, bet normalus žmogus nieko nesupras.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Ir įdomiausia, kad jei pasirenki pirmąją perkėlą, tik privažiavus prie kelto sužinosi, kad juo automobiliai apskritai nekeliami
    Ten berods tomis raudonomis, sunkiai įskaitomomis raidėmis parašyta, kad keliami tik keleiviai ir dviratininkai.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Ir įdomiausia, kad jei pasirenki pirmąją perkėlą, tik privažiavus prie kelto sužinosi, kad juo automobiliai apskritai nekeliami

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Neringoje teko susidurti su labai savotišku kelio "ženklinimu"

    Grįžtant į Klaipėdą yra sankryža į senają ir naująją perkėlą.
    Už kelių šimtų metrų prieš perkėlą stovi toks ženklas, labai primenantis kažkokią poilsio namų ar skalbimo miltelių reklamą.
    Dar ir su gramatine klaida tas ženklas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK167. Nida - Smiltynė

    Neringoje teko susidurti su labai savotišku kelio "ženklinimu"

    Grįžtant į Klaipėdą yra sankryža į senają ir naująją perkėlą.
    Už kelių šimtų metrų prieš perkėlą stovi toks ženklas, labai primenantis kažkokią poilsio namų ar skalbimo miltelių reklamą.


    Neaišku, kas sugalvojo tą nuorodą dėti už įspėjamojo ženklo.


    Ta sankryža yra už poros posūkių - ten, kur suka mašina.


    Kažkodėl pagrindinis kelias yra tiesiai, o ne ten, kur pagrindinis srautas - į antrąją perkėlą.
    Pačioje sankryžoje nėra jokių nuorodų


    Net ir žinant, kad kažkur reikės sukti į dešinę, sankryža išnyra netikėtai.

    Komentuoti:

Working...
X