Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš temos [VLN] Vilniaus viešasis transportas:

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad būtų problema pastumti kontaktinį tinklą, nes jis kabo ne ant metalinių horizontalių atramų, o ant „siūlo“. Spėju, vienos nakties darbas.

    Reversinė troleibusų juosta Ciūriche:

    Click image for larger version  Name:	reversine A juosta.png Views:	337 Size:	1,46 MB ID:	2106246
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Dėl "A" juostos centre, vienintelė blogybė, kad brangiau įgyvendint ir mašinoms turėtų nebelikti visai galimybių sukti abejomis kryptimis. Darant normaliai. Įrengus siūlytą "A" juostą tik vienoj pusėj – mašinos galėtų kaip ir anksčiau išsukti bent viena kryptimi netrukdant VT.
    taccido, Ciuriche stotelės centre su papildomu šaligatvio plotu, o mašinos apvažiuoja kiek lanku? Prisiminiau, Kęstučio g. ten visiškai suspausta viskas, nebūtų jokios erdvės naujam šaligatviniam plotui. Stotelių daug, šoniniai šaligatviai ir taip labai siauri, auga medžiai. Nebent būtų siaurutės "saugumo salelės" laipinimui ir visur nereguliuojamos iškilios perėjos ties stotelėmis, kad mašinos iškart stotų privažiavus VT.



    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Iš temos [VLN] Vilniaus viešasis transportas:
      taccido, Ciuriche stotelės centre su papildomu šaligatvio plotu, o mašinos apvažiuoja kiek lanku? Prisiminiau, Kęstučio g. ten visiškai suspausta viskas, nebūtų jokios erdvės naujam šaligatviniam plotui. Stotelių daug, šoniniai šaligatviai ir taip labai siauri, auga medžiai. Nebent būtų siaurutės "saugumo salelės" laipinimui ir visur nereguliuojamos iškilios perėjos ties stotelėmis, kad mašinos iškart stotų privažiavus VT.
      Tai nebūtinai stotelės turi būti gatvės viduryje, gali būti ir šonuose, svarbu, kad troleibusas galėtų iš vidurio patekti į šoną. O tam yra VT šviesoforas: mašinoms dega raudona, o troleibusui VT šviesoforas leidžia įvažiuoti į sankryžą ir persirikiuoti į reikiamą juostą niekam netrukdant:

      Click image for larger version  Name:	reversine2.png Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2107100
      Iš kairės į dešinę (šitame paveiksliuke) troleibusas važiuoja vidurine reversine juosta, privažiuoja sankryžą. Sankryžoje mašinoms dega raudona, o troleibusui VT šviesoforas leidžia persirikiuoti į A juostą jau priešingoje kelio pusėje.

      Iš dešinės į kairę troleibusas važiuoja A juosta, kuri yra arčiau gatvės ašies. Tačiau už sankyžos vidurinėje VT juostoje gali stovėti troleibusas, atvažiavęs iš priešpriešais. Todėl troleibusas, atvažiuojantis iš paveikslėlio dešinės, VT šviesoforo pagalba įvažiuoja į sankryžą tokiu metu, kai automobiliams dega raudona, pavažiuoja šiek tiek bendra juosta ir tada įvažiuoja į VT juostą (jei leidžia VT šviesoforas).


      Radau video: troleibusas atvažiuoja iš paveikslėlio kairės. 32:08 min. įsijungia „žalias“ VT šviesoforo signalas, o mašinoms tebedega raudona. Iškart pravažiavus sankryžą, 32:14 min. įsijungia dar vienas „žalias“ VT šviesoforas, leidžiantis įvažiuoti į reversinę VT juostą.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        32:45–33:20 keistas trūlo vairuotojas: atsirėmė į sukančių mašinų eilę, dešinėj visiškai tuščia, vėliau jį apvažiavo mašina per geltoną iš dešinės, ir tik tada jis pasuko dešiniau link stotelės. Galėjo nekreipt dėmesio į VT šviesoforą ir važiuot, kaip mašina. Hm, manau labai komplikuota, o tai iššaukia potenciales avarijas ir dar kainuoja visi tie šviesoforai. Aišku, kad VMS, taip nedarys. Ačiū už pavyzdžius!
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          32:45–33:20 keistas trūlo vairuotojas: atsirėmė į sukančių mašinų eilę, dešinėj visiškai tuščia, vėliau jį apvažiavo mašina per geltoną iš dešinės, ir tik tada jis pasuko dešiniau link stotelės. Galėjo nekreipt dėmesio į VT šviesoforą ir važiuot, kaip mašina. Hm, manau labai komplikuota, o tai iššaukia potenciales avarijas ir dar kainuoja visi tie šviesoforai. Aišku, kad VMS, taip nedarys. Ačiū už pavyzdžius!
          Kodėl keistas? 32:46 matosi BUS žymėjimas. Šviesoforas į kairę išleidžia visas sukančias mašinas, tada troleibusas privažiuoja iki STOP juostos. Apie 32:03 tiesiai važiuojančioms mašinoms užsidega raudona, 32:04 VT šviesoforas leidžia trūlikui įvažiuoti į sankryžą ir taip aplenkti visas prie raudono šviesoforo stovinčias mašinas Sakote, kad troleibusas galėjo pats važiuoti tiesiai dešiniąja juosta – bet jeigu daug mašinų, tai jis tiesiog neįsiterptų. Daug geriau aplenkti visą srautą besinaudojant VT šviesoforu.

          O kur čia potencialios avarijos, tai nežinau. Nebent sakote, kad kažkokie gudručiai su BMW sugalvotų įvažiuoti į reversinę VT juostą ir atsitrenktų kaktomuša į troleibusą, bet sunkiai tikėtina.

          P.S. labai gaila, kad nėra normalių A juostų Lietuvoje, kur aplenkiamas mašinų srautas...
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Pamačiau Citify, kad atsirado T. Narbuto g. A juostų projekto brėžinių: https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-rekonstrukcija/

            Atrodo, kad daugmaž atitinka tai, kas jau buvo aptarta anksčiau. Žvėryno st. link Pilaitės patraukiama toliau už sankryžos, kaip suprantu, kad stotų visi maršrutai. Gaila, kad A juosta prasideda tik už sankryžos, kai ji būtų labai naudinga būtent porą šimtų metrų prieš sankryžą, kad VT galėtų aplenkti sustojusį transportą prie šviesoforo, ar net būtų galima atskirti A juostos srautą su atskiru VT šviesoforu, ar įrengiant nereguliuojamą perėją per A juostą, kaip numatyta posūkyje į Laisvės pr.

            Click image for larger version

Name:	citify-narbuto-g-rekonstrukcija-28350.jpg
Views:	442
Size:	637,6 kB
ID:	2114128

            Comment


              Įtariu dėl tos juostos yra taip, kad šimtas metrų jai niekuo nepadėtų, nes ten auto kamštis nuo Panoramos būna. Tai na pagalba ir tebūtų labai mažytė. Pius tada gali būti neaišku kaip reguliuot VT eismą, kai į tą pačią juostą sueitų du srautai vienu metu.

              Beje, dar vienas dalykas, kuris atkreipė dėmesį, kad keliose vietose Narbuto g. apačioje numatyta įrengti akustines sieneles...
              Paskutinis taisė Creatium; 2024.02.29, 09:38.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Įtariu dėl tos juostos yra taip, kad šimtas metrų jai niekuo nepadėtų, nes ten auto kamštis nuo Panoramos būna. Tai na pagalba ir tebūtų labai mažytė. Pius tada gali būti neaišku kaip reguliuot VT eismą, kai į tą pačią juostą sueitų du srautai vienu metu.

                Beje, dar vienas dalykas, kuris atkreipė dėmesį, kad keliose vietose Narbuto g. apačioje numatyta įrengti akustines sieneles...
                Įdomu, kodėl tuomet nebuvo numatyta A juosta nuo pat Panoramos kaip pirminiame plane. O ir ar tikrai būtų bėda dėl VT eismo reguliavimo, jei stotelė yra jau už sankryžos? Būtų galima leisti įsukti į A juostą tik už įvažiavimo į gatvelę.

                Comment


                  Suprantu, kad būtų tekę gana ženkliai nukasinėt šlaitus, ypač šiaurinį ir betonuoti sieneles. Nors, aišku, PP metu buvo planuojama dviračių taką įrengti ir šiaurinėje dalyje, tad šlaitą ten planavo visai naikint. Atsisakius tako nebūtų reikėję ir tiek betonuot, bet vis tiek būtų tekę kirsti. Projekto kaina turbūt išaugtų ženkliai. Pietinėje dalyje ir dabar įrenginės atraminę sienelę.

                  Čia PP kas buvo siūloma:

                  Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-29 173557.jpg Views:	0 Size:	105,6 kB ID:	2114290

                  Kas dabar suprojektuota (5 pjūvis):

                  Comment


                    Ateityje tai aš įsivaizduočiau, kad šitą atkarpą galima būtų gilinti ir uždengti, t.y. padaryti tunelį. Ant viršaus arba viešą erdvę arba pastatus. Už papildomą beveik hektarą žemės Žvėryne toks sprendimas turėtų būti visai svarstytinas.

                    Comment


                      Taip, žinoma, įrengti normalią „A“ juostą ir VT padaryti patrauklesniu „pinigų nėra“, o štai stadionui – visada prašom.

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                        Taip, žinoma, įrengti normalią „A“ juostą ir VT padaryti patrauklesniu „pinigų nėra“, o štai stadionui – visada prašom.
                        O prie ko cia stadionas? Bagaliau bandoma daryt bent kazkoki rimtesni VT koridoriu is T. Narbuto g. ir gerint susiekima su Siauriniu Zverynu, sprendziant Zveryno st. problema link Pilaites, bet ne, geriau yra nesamones rasinet ir kazkokius blenius apie stadiona traukt.

                        Comment


                          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                          O prie ko cia stadionas? Bagaliau bandoma daryt bent kazkoki rimtesni VT koridoriu is T. Narbuto g. ir gerint susiekima su Siauriniu Zverynu, sprendziant Zveryno st. problema link Pilaites, bet ne, geriau yra nesamones rasinet ir kazkokius blenius apie stadiona traukt.
                          Gal bent pažiūtėkite apie ką čia šnekama?
                          Suprantu, kad būtų tekę gana ženkliai nukasinėt šlaitus, ypač šiaurinį ir betonuoti sieneles. Nors, aišku, PP metu buvo planuojama dviračių taką įrengti ir šiaurinėje dalyje, tad šlaitą ten planavo visai naikint. Atsisakius tako nebūtų reikėję ir tiek betonuot, bet vis tiek būtų tekę kirsti. Projekto kaina turbūt išaugtų ženkliai. Pietinėje dalyje ir dabar įrenginės atraminę sienelę.

                          Comment


                            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                            Gal bent pažiūtėkite apie ką čia šnekama?
                            Geriau būtų užarti ir įrengti linijinį parką. Ar ne?
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Tokie projektai kaip Narbuto A juostos yra tik veiklos imitacija ir populizmas. Visų pirma tai yra kelio platinimo projektas, A juostas galima nupiešti labai greitai ir absoliuti dauguma A juostų (ypač reikalingiausių A juostų) yra suplanuotos ten, kur platinti kelio nebus įmanoma (centre ar aplink jį). Tas A juostas galima būtų nupiešti per kelias savaites. Vietoje to, dėmesiui nukreipti, yra paimamas brangiausias ir sunkiausias projektas, kuris yra naudingas ir autobusams, ir automobilistams (nes taip politiškai lengviau), ir į jį yra metami milžiniški pinigai. Kai kas klausia, ar kas nors yra daroma dėl VT juostų planų iki 2030-ųjų, VMS baksnoja į tą brangų projektą, lyg jis kažkaip blokuotų likusią A juostų plėtrą. Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.
                                planai buvo bet kotedžų meras užkirto kelią a juostoms šeyminiškių g ir daugiau a juostų prie jo bus nebent tik platinant gatves bet gal ir nebus išvis

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Tokie projektai kaip Narbuto A juostos yra tik veiklos imitacija ir populizmas. Visų pirma tai yra kelio platinimo projektas, A juostas galima nupiešti labai greitai ir absoliuti dauguma A juostų (ypač reikalingiausių A juostų) yra suplanuotos ten, kur platinti kelio nebus įmanoma (centre ar aplink jį). Tas A juostas galima būtų nupiešti per kelias savaites. Vietoje to, dėmesiui nukreipti, yra paimamas brangiausias ir sunkiausias projektas, kuris yra naudingas ir autobusams, ir automobilistams (nes taip politiškai lengviau), ir į jį yra metami milžiniški pinigai. Kai kas klausia, ar kas nors yra daroma dėl VT juostų planų iki 2030-ųjų, VMS baksnoja į tą brangų projektą, lyg jis kažkaip blokuotų likusią A juostų plėtrą. Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.
                                  Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g., kad siulai tiesiog naikint viena eismo juosta, ja paverciant i A juosta ir paliekant tik viena juosta automobiliam. Esme tame, kad T. Narbuto g. pagal savo svarba miestui yra pakankamai apleista ir neatitnka siu dienu poreikiu. Ji projektuota ir statyta sovietmeciu, kai nei Pilaitej, nei Saltoniskese tiek gyventoju nebuvo, nei tiek automobiliu buvo, todel yra normalu, kad gatve butu platinama siekiant iterpti A juosta is abieju pusiu. Ten taip pat reikia pesciuju viaduko sujungiant Zveryna su Saltoniskem, bei tvarkyti Seliu/T. Narbuto/ Parbio g. sankryza ir VT stoteles, siekiant sukurti normalu VT mazga, kuris dabar yra padrikas bei sutvrakant nusukima i Seliu g., kurio ivaza dabar yra per trumpa, kas sukelia kamscius, taip pat ir patrs nsuskimas turi per dideli vingiuotuma, kas trukdo autobusam ar troleibusam lengviau nusukti, nesibaiminant kliudyti priepriesai vaziuojancio trnasporto (nemazai atveju toje sankryzoj, kai autobusai ir troleibusai nubraukia masinas). Vietos tai badaryt ten tikrai yra tam yra ir tai turi but daroma. Ten taip pat reiketu sutvarkyt ir Paribio g., bei Zveryno zieda, padarant normalu autobusu sustojima ir daugiauksti parkinga. Tada viska ten puikiai veiks, VT vaziuos sklandziai, atsiras normalus jo mazgas, sumazes avaringumas ir bus visiem daug geriau. Tik nereikia skiest, kad cia eilinis platinimas ir panaikine viena juosta ir ja padare A juosta, ten viska isspresim.

                                  Comment


                                    Parašė jan Rodyti pranešimą

                                    planai buvo bet kotedžų meras užkirto kelią a juostoms šeyminiškių g ir
                                    Aš už VT plėtrą, bet atiduot juostą VT į Žirmūnų pusę galėtų tik visiškas debilas, nes tada kamštis prasidėtų nuo Seimo tunelio. Ir nepradėkit svaigt, kad tokiu atveju Antakalnis ir Žirmūnai, plius Antakalnio suburbija, pradės VT naudotis.

                                    Comment


                                      Tokios A juostos, t. y. kur gatvės dešinioji pusė virsta A juosta, nesprendžia jokių problemų susijusiu su greičiu ir pirmenybe sankryžose.
                                      Jau dabar matau kaip T. Narbuto g. ties Sėlių g. autobusai važiuos pirma juosta, nes tiesiog sukantys dešinėn į Žveryną užims visą A juosta. Tai kasdien vyksta: Ozo g. sukant dešinėn į Kalvaijų g., Kalvarijų g. sukant dešinėn į Ozo g., Laisvės pr. sukant dešinėn į Viršuliškių g. ir t.t.

                                      Tai yra grynai populistinis ir paprasčiausias sprendimas užsidėti varnelę ir suvesti papildomą kiekį km į excelį.

                                      Comment


                                        Šeimyniškių g. turėjo rekonstruoti ir tapti A+2+2+A, tai juostų nebūtų sumažėję. Tikėjausi, kad pastačius abu Business Stadium biurus prie Šeimyniškių g. rekonstruos ir gatvę, bet šių dviejų objektų lėšos į infra, panašu, kažkur kitur nuėjo... O ten Žirmūnų kryptimi A juosta ypač reikalinga, kai vakarinio piko metu visas VT stovi bendrame kamštyje jau nuo Rinktinės g. Tą 500m atkarpą VT įveiktų 5-10 min greičiau su A juosta.

                                        Comment


                                          Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                                          Šeimyniškių g. turėjo rekonstruoti ir tapti A+2+2+A, tai juostų nebūtų sumažėję. Tikėjausi, kad pastačius abu Business Stadium biurus prie Šeimyniškių g. rekonstruos ir gatvę, bet šių dviejų objektų lėšos į infra, panašu, kažkur kitur nuėjo... O ten Žirmūnų kryptimi A juosta ypač reikalinga, kai vakarinio piko metu visas VT stovi bendrame kamštyje jau nuo Rinktinės g. Tą 500m atkarpą VT įveiktų 5-10 min greičiau su A juosta.
                                          Aš kiek girdėjau ten savivaldybė nunusprendžia Avuliui ar kitam vystytojui skirti sankryžą su kairiniais posūkiais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X