Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Aš klausiau kiek aukščiau, bet niekas neatsakė. Iš STR apibrėžimų sunku suprasti, bet ar esi tikrai 100% tikras, kad nurodyti pločiai yra važiuojamosios dalies juostoms (nekalbant apie 1 juostos kelią), o ne tik toms pačioms parkingo vietoms? Nes tiek sunkvežimiai, tiek berods ir VT nėra atskirai išskirti eismo juostų pločių lentelėje, kas šiaip būtų labai logiška, jeigu jiems galioja kitokie reikalavimai. Juk ten eismo pločiai nustatyti pagal gatvių kategorijas (aka eismo greitį daugiau ar mažiau), tad lėtesnio eismo gatvėse teoriškai turėtų pilnai užtekti ir siauresnių VT juostų. Greičio ribojimai galioja visiems, o gatvės neturėtų leisti važiuot didesniu nei maksimalus nustatytas.
    Toje 10-oje lentelėje nurodyti bendrieji reikalavimai. Sunkvežimių 3,5 m pravažiavimas nurodytas kitoje lentelėje kartu aprašant jų parkavimą, tai, sakykim, ten kalba apie LEZ'ų, parkingų projektavimą. Gatvėms jiems atskirų reikalavimų nėra, bet VT gi yra atskiri net 2 punktai, t. y. 10-oje lentelėje bendri reikalavimai, o VT traktuotini, kaip papildomieji (specialieji) reikalavimai:

    Imam praktinį pavyzdį pagal fake'inį standartą ir STR. Standartrinė kiekvieno mikrorajono D kat. gatvę. Standartas sako:

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    • viešajam transportui -3,25 m, kai yra dvi eismo juostos.
    https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
    Atnaujintas STR D kat. gatvei numato tik 2 eismo juostas:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	807
Size:	55,6 kB
ID:	1991174

    201. Viešasis transportas miesto gatvėse organizuojamas vadovaujantis 11 lentele. C ir D kategorijų gatvėmis planuojami tik autobusų maršrutai, jeigu važiuojamosios dalies plotis ne mažesnis kaip 6,5 metrai (3,5 m esant vienpusiam eismui).
    Pagal 11-ą lentelę, D kat. gatvėje gali būti autobusų eismas bendrame sraute (6,5 m važiuojamojoje dalyje), bet įrengiant A juostas, juostos dar platėtų pagal kitą puntą ir važiuojamoji dalis būtų 7 m:
    202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m.
    Akivaizdu, kad pvz. D kat. gatvėje privalo būti 2 eismo juostos po 2,75 m (jeigu būtų parkingas šonuose – pagal 37.2 ir 37.7 punktus reiktų platinti kiekvieną juostą po 0,5 m apsaugos zonoms), bet organizuojant viešąjį transportą (tiek pagal standartą, tiek pagal STR) privalo būti 2 eismo juostos po 3,25 m (jeigu nėra parkingo juostų, esant (pagal STR) – turi irgi platėti papildomai).

    ĮDOMIAUSIA DALIS:
    organizuojant viešąjį transportą fake'inis standartas numato D kat. 2-jų eismo juostų gatvėje juostas po 3,25 m (pagal STR tik ir gali būti 2 eismo juostos D kat. gatvėje) – tada kodėl standartas gatvės profilyje numato 2,75 m juostas viešąjam transportui, jeigu D kat. įmanomos tik 2 eismo juostos, o aukšesnių kat. gatvėse juostos pagal (atnaujintą!) STR platėja nuo 3 m ir daugiau?

    Tai yra įrodymas ir faktas, kad fake'inis standartas ne tik prieštarauja daugybinėms STR nuostatoms, DJMP (citavau anksčiau), bet dabar įrodžiau, kad prieštarauja ir pats sau, nes tekste mini, jog organizuojant VT eismą siaurose vietose minimaliausias galimas plotis 3,05 m, bet gatvės pjūvyje plotis nurodytas 2,75–3,25 m [žr. 20 pav. standarte].

    Supraskim. Vyr. miesto inžinierius yra žurnalistinio išsilavinimo. Jo užduotis kurti turinį. Tą standartą sukūrė, kaip žurnalą, leidinį soc. medijoms. Jis neturi praktinio suvokimo, kaip veikia eismas, saugumas. Nenumato žingsnių į priekį. Klaidingai interpretavo kelis šaltinius, liepė VMS dizaineriams gražiai nubraižyti schemas pagal savo įsivaizdavimą, nufotografavo nekokybiškai ne pagal STR realizuotus infrastruktūros pavyzdžius (dvirtakiai be apsaugos zonų su kliūtimis ir pan.) ir viso labo sukūrė žunralistinį turinį. Keisčiausia, kad VMS infrastruktūros vedėjai, Pakalniai ir admin. direktoriai su merais mano, kad čia viskas gerai. Ta prasme, ne tik visi velniop pasiuntė susisiekimo ministeriją su jų STR, bet net nesivadovauja Olandų CROW (tiek pagal VT, tiek pagal dvirtakius). Kam tas standartas, jei kopijuodami Olandiją galėjo tiesiog paimti jų rekomendacijas ir čia padaryti Olandiją? Dabar gaunas šizofrenija kažkokia: parengė nekokybišką dokumentą (standartą) ir jau nėra kur trauktis atgal.







    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Greičiausiai yra STR "10 lentelė. Pagrindiniai gatvių techniniai parametrai"

    T.y. C kategorija, pvz. Kalvarijų, 3 metrai juostos plotis.

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    EDIT: mano anksčiau pateiktoj lentelėj, kad sunkvežimių pravažiavimui reikia 3,5 m, gali reikšti, jog ten tik esant parkingo vietoms, nes jiems reikia manevruoti. Atskiro punkto nebuvau radęs, kad tiesioj gatvėj jiems būtinas 3,5 m plotis, nors A juostai (atskirtai) yra atskiras punktas su reikalvimu 3,5 m pločiui.

    Kas nežino, sukant su sunkvežimiu, jo subinė gali iki metro išsikišt į šoną. Su VT irgi išsikiša, bet gal mažiau. Staigiau sukant – daugiau išsikiša.
    Aš klausiau kiek aukščiau, bet niekas neatsakė. Iš STR apibrėžimų sunku suprasti, bet ar esi tikrai 100% tikras, kad nurodyti pločiai yra važiuojamosios dalies juostoms (nekalbant apie 1 juostos kelią), o ne tik toms pačioms parkingo vietoms? Nes tiek sunkvežimiai, tiek berods ir VT nėra atskirai išskirti eismo juostų pločių lentelėje, kas šiaip būtų labai logiška, jeigu jiems galioja kitokie reikalavimai. Juk ten eismo pločiai nustatyti pagal gatvių kategorijas (aka eismo greitį daugiau ar mažiau), tad lėtesnio eismo gatvėse teoriškai turėtų pilnai užtekti ir siauresnių VT juostų. Greičio ribojimai galioja visiems, o gatvės neturėtų leisti važiuot didesniu nei maksimalus nustatytas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Manau, klysti, nebent pacituosi konkretų punktą, kad sunkvežimiui būtinos 3,5 m juostos. Regitros aikštelėje sunkvežimių vairuotojai egzaminuojami 3 m pločio juostose. A juostos (atskirtos ištisine, o ne autobusai privežamieji bendrame sraute) turi būti 3,5 m pločio, nes hierarchiškai VT stovi aukščiau, nes tai paliečia labai daug miesto žmonių, kai tuo tarpu sunkvežimyje vykstama po 1-2 darbuotojus, o skubėti jiems didelio reikalo nėra. Sunkvežimių kursavimo intensyvumas palyginus irgi labai mažas.

    EDIT: mano anksčiau pateiktoj lentelėj, kad sunkvežimių pravažiavimui reikia 3,5 m, gali reikšti, jog ten tik esant parkingo vietoms, nes jiems reikia manevruoti. Atskiro punkto nebuvau radęs, kad tiesioj gatvėj jiems būtinas 3,5 m plotis, nors A juostai (atskirtai) yra atskiras punktas su reikalvimu 3,5 m pločiui.

    Kas nežino, sukant su sunkvežimiu, jo subinė gali iki metro išsikišt į šoną. Su VT irgi išsikiša, bet gal mažiau. Staigiau sukant – daugiau išsikiša.
    Paskutinis taisė dondc; 2022.09.12, 21:43.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kaip suprantu, standartinė A juosta, turi būti 3,5 m. Čia viena bėda.

    Antra bėda - kai keturių juostų kelyje yra išskiriamos dvi A juostos, tai likusios dvi juostos turi būti pritaikytos sunkvežimio pločiui - 3,5 m pagal STR. Nebent yra ženklas "Ribota masė" arba ten D kategorija.

    T.y.. minimalus keturių eismo juostų gatvės, kur dvi juostos dedikuotos A, bendras plotis yra 14 metrų (3,5+3,5+3,5+3,5).
    Ar klystu?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Klausimas ką dviračiui daryt važiuojant iš paskos autobuso, kai nebėra įvažų ir juosta vos 3,25, šiam sustojus stotelėje. Lįsti į antrą eismo juosta?
    Taip. Privalai važiuoti gatvės dešine, bet yra kažkoks bendrinis KET punktas, kad esant kliūčiai, gali nesilaikyti dešinės apvažiuojant kliūtį. Jeigu ten A juosta ir yra stora ištisinė linija, tai kirsti ją draudžiama, turi laukti už VT mašinos. Apvažiuojant geriau nestabdyk ir palaikydamas tą patį greitį pasižiūrėk atgal per petį, jei gale mašina toliau ir labai greit neartėja, tai iš anksto užsiimk vietą antroj juostoj. Blogiausiu atveju sustosi už autobuso, bet Vilniuje tikrai beveik visada įmanoma to išvengti. Analogiškai Kęstučio g., Žvėyne irgi tenka trūlikus apvažiuot gatvės viduriu, nes ten dviračių juostos nutrūksta ties stotelėmis (aišku, ten dažniauisiai dviratininkui nelegaliai kertant ištisinę).

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    pagal šitą cituojamą hierachiją želdinian yra svarbiau nei dviratininkai
    Buvo Žaliųjų Ežergų g. iki Europos parko projektas apie 2019 m. Pritarė, bet po metų, 2020 m. skelbė naują viešinimą, kur dviračių (ir pėsčiųjų) taką siaurino, kreivino ir kitaip prievartavo, kad išsaugoti esamus medelius. Jau anas buvo ne pagal STR, tai šitą išvis sudrožė visais įmanomais aspektais. Jau turi statyt šiemet.

    Atsidariau tą gatvių standartą, tai koktu, norisi šliauką dėt ant ekrano. Ta prasme, dabar jau VT eismui galima skirti ir 2,75 m dar ir palei parkingą, kai LT STR ir Olandijos CROW numato vien įvažai 3 m? Ta prasme, Olandijoj shopping street'e min. 3,10 m ir tik išskirtiniais atvejais įmanoma įvaža 2,8 m.

    Fake'inis standartas:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	2265
Size:	312,5 kB
ID:	1991043
    Nieks neminėjo, bet radau, jog STR dar numato apsaugos zoną pirmąjai eismo juostai esant parkingui gatvėje:
    37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
    37.7. automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis parenkamas pagal 31 lentelės reikalavimus. Kartu su ja turi būti įrengiama apsauginė juosta b1 [čia gatvėse, o pagal 31 lentelę nereikia, nes ten įeina ir parkingų aikštelės šalia kelio]
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	864
Size:	55,5 kB
ID:	1991044
    Tas fake'inis standartas aišku be apsaugos zonų. Žodžiu, vyr. miesto inžinierius perkėlė savo dviračių takų tiesimo (be apsuagos zonų) metodiką ir autotransportui.

    Jei 30 km/h Gerosios Vilties g. tikrai neskauda galvos dėl tos apsaugos zonos nebuvimo, tai visur, kur vyksta VT eismas tai tikrai turėtų būti pagal STR (Didlaukio g., Naugarduko g.). Pvz. dėl Naugarduko g.: mašinos po to stato ant nukreipimo salelių ir dviračiai fiziškai užspaudžiami be saugumo zonos, o vyr. miesto inžinierius taip ir neįrengė ratų atmušėjų nors pripažino, kad jų reikia:
    2018-12-19 Anton Nikitin:
    Žiūrėjom, ar įmanoma išsiversti be jų. Matom, kad sunkokai, tai, deja, reikės organizuoti visoje gatvėje. Dėl valymo pastabą jau esame perdavę.
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	864
Size:	93,6 kB
ID:	1991046
    2019-01-17 Anton Nikitin:
    galvojom apie kuoliukus, matyt, reikės grįžti prie idėjos.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	866
Size:	574,8 kB
ID:	1991045

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    pagal šitą cituojamą hierachiją želdinian yra svarbiau nei dviratininkai

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    "03 Važiuojamosios dalys be perteklinio pločio Mažinant eismo juostų plotį siekiama eismo dalyvių saugumo - siauresnis važiuojamosios dalies plotis užtikrina vairuotojų atidumą ir budrumą, prisideda prie saugaus greičio, taip pat leidžia siaurinti sankryžas ir trumpinti pėsčiųjų bei dviratininkų susikirtimo su motorinėmis transporto priemonėmis atstumą, taip mažinant galimus konfliktus. Juostų pločiai pritaikomi pagal gatvių greitį ir transporto rūšis, o ne pagal gatvės kategoriją: • - automobiliams: 30 km/h gatvėje - 2,75 m; 50 km/h gatvėje - 3 m. • viešajam transportui -3,25 m, kai yra dvi eismo juostos ir 3 m, kai yra trys ir daugiau eismo juostų abiem kryptimis. Kai trūksta pločio, VT juosta gali būti siaurinama iki 3,05 m. Sugrąžintas gatvės plotas skirstomas pagal šią hierarchiją: pėstiesiems, želdiniams palei pėsčiųjų taką, dviračių takams, automobilių statymui, želdiniams skiriamojoje juostoje. Tvarkant išardomos nebereikalingos dangos, tokios kaip perteklinis asfaltas važiuojamojoje dalyje (perteklinis juostų plotis, per didelis spinduliai), plytelės po senomis konteinerių aikštelėmis ar pan. Projektui vertinti papildomai pateikiama: Juostų pločių atitikimas pagal miesto gatvių greitį ir transporto rūšis."

    https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Klausimas ką dviračiui daryt važiuojant iš paskos autobuso, kai nebėra įvažų ir juosta vos 3,25, šiam sustojus stotelėje. Lįsti į antrą eismo juosta?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kita vertus, iš esmės nėra skirtumo ar skliausteliuose nurodyta įvaža ar turima omeny siaurą vietą, kad ir pačioje A juostoje:
    1) įvaža ir yra siaura vieta, nes ten realiai transporto sustojimas ir yra tas pats kas parkingas, o parkavimo vietos plotis apibrėžtas kitu punktu, jog reikiamas plotis yra 3 m;
    2) pvz. DJMP magistraliniams dviračių takams numato 3,5 m plotį, o siaurinti leidžia tik tose lokaliose vietose už kurių ribų vis tiek reikalauja atstatyti norminį plotį (taikom ir paminėtam 173. punktui) – kalbant apie A juostas, taip išeina, kad, jeigu skliausteliuose būtų nurodytas matmuo siauroms vietoms, tai galėtų būti lokaliai apvažiuojant kliūtį (pvz. siauras viadukas, išsikišęs pastatas į važiuojamąją dalį Drujos g. ir pan.), bet visa maršruto linija privalo didžiojoje dalyje būti to norminio numatytojo pločio, t. y. 3,5 m.

    VMS atrašė, jog T. Narbuto g. atseit netelpa (netiesa), bet Kalvarijų g. siaurins A juostas ir platins šaligatvius, o Saulėtekio al. išvis dabar net nėra centrinės skiriamosios juostos, tai ją padarys ne 2 m ir paliks normines 3,5 m A juostas, bet dar labiau siaurins A juostas, o centrinę juostą (kur augs veja) padarys 2,5 m. A juostos bus siauresnės nei net Olandijoj. Nafik to reikia? Labai susitaupys 25 (x2) cm pločio asfaltas ar labai pašvarės oras nuo perteklinių 50 cm vejos? Troleibusų važiuoklė labiau nukentės negalėdama nei kiek apvažiuoti įdubusio šulinio ar duobės, o šulinys ir duobė dar labiau gylės.

    201. Punkte pateiktas 6,5 m plotis organizuojant viešojo transporto eismą tik tuo atveju, jeigu nebus A juostų, nes gretimu 202. punktu nurodoma, kad A juosta privalo būti 3,5 m normatyvo. A juostos yra aukštesnis lygmuo su atitinkamais reikalavimais ir tikslais, pvz, kaip aukštesnio lygmens keliuose – autostradose – labai plačios juostos ne be reikalo numatytos. Praktinis pavyzdys: jeigu ne visos gatvės yra autostrados, tai nereiškia, jog negalima važiuoti mašina – lygiai taip pat, jei ne visos gatvės turės dedikuotas A juostas, tai nereiškia, kad negalimas viešojo trasnsporto eismas bendrame siauresnių juostų sraute.

    „135. Šaligatvio plotis turi būti didinamas nuo 0,50 (0,25) m“ – čia skliausteliuose numatyta apsaugos zona. Tai aprašyta kitame punkte:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	101,0 kB ID:	1989724

    Šiaip kituose punktuose skliausteliuose nurodytą skaičių aprašo, kad ten siaurose vietose, jei 202. ar 135. punktuose to neaprašo, tai natūraliai ir galim taikyt kitų punktų nuostatas.

    Reziumuoju: niekad nesakiau, kad 3,25 m viešojo transporto eismui yra nelegalus. Jis legalus, bet tik bendrame sraute. Tvirtinu, kad būtent A juostoms (kur juosta kelyje atskirta ištisine linija ir pažymėta A raide arba A+) privalo pagal įstatymą būti 3,5 m, dėl savo tikslų. Net jei 3 m skliausteliuose reikštų ne įvažas ir parkavimą – siaurinimas gali būti tik lokalus toje trumpoje atkarpoje (pvz. senamiestyje), precedentas DJMP išaiškinimas dėl dviračių takų siaurinimo.

    Esmė, kad VMS'as dabar visame mieste visur darys 3,25 m juostas. Jau galim laukt ir Laisvės pr. siaurinimo, nors ten greitis padidintas, kaip ir T. Narbuto g.
    Paskutinis taisė dondc; 2022.09.06, 10:26.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    STR 202. punkte nurodytas 3,5 m plotis, o skliausteliuose ne per klaidą įrašyti 3 m be prierašo „tik siaurose vietose“, nes tik dabar supratau, jog tie 3 m nurodyti įvažoms, bet ne pačioms juostoms. Siaurint pagal Statybos įstatymą negalima nei kiek, o Olandijoj išvis „desired“ (jei tik yra vietos) skatinama įrenginėti 3,6 m plotį 50 km/h greičiui.
    202 punkte neparašyta, kad "tie 3 m nurodyti įvažoms", todėl tai tik interpretacija su daug emocijų.

    Štai 201 punktas teigia, kad "<...> važiuojamosios dalies plotis ne mažesnis kaip 6,5 metrai", ir skliausteliuose patikslina, kad "(3,5 m esant vienpusiam eismui)". Tad ar galime atmesti hipotezę, jog ir 202 punkte skliausteliuose nurodyta reikšmė reiškia eismo juostos plotį esant vienpusiam eismui? O gal vis tik skiausteliuose nurodyta reikšmė taikoma siaurose vietose, kaip ir 33 ar 173 punktuose? Ir kaip tada interpretuoti tų pačių taisyklių 135 punkte skliausteliuose nurodytą reikšmę?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tiek daug raidžių, o juostos plotis, kaip suprantu, visvien liks 3.25m?
    Šita, kurią dabar stato T. Narbuto g., turėtų būti 3,75 m. In your face.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tiek daug raidžių, o juostos plotis, kaip suprantu, visvien liks 3.25m?
    O kam daryti mažiau, jei vietos yra? Kas laksto, tą darys ir toliau, net Vokiečių g. atsiranda įsibėgėjančių iki 100 km/h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tiek daug raidžių, o juostos plotis, kaip suprantu, visvien liks 3.25m?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Atrašė el. laišku į „Tvarkau miestą“ pranešimą. Esu ir anksčiau gavęs porą laiškų iš visokių Visockų ir ten administracijos direktorių Poderskių, kai bandžiau rūpintis dviračių takais. Tiek anksčiau pasiūsdavo paskui rusų laivą, tiek dabar.

    Parašiau 6-dienį laišką į VVT su visom tom Olandiškom gairėm ir mūsų STR punktais, pabrėžiau, jog Tvarkau mieste ne taip interpretavau tuos 3 m STR punkto skliausteliuose ir, akivaizdu, kad A juosta tiesiog turi būti tik 3,5 m. Jų tą gatvių standartą, kuriuo jie vadovaujasi, jau buvau suvartęs čia forume puslapiu anksčiau, kad prieštarauja ir STR ir DJMP, tad net neabejoju, jog jis nėra teisiškai įpareigojantis (tai tik gairės, kai kažkada man atrašė administracijos direktorius, jog DJMP irgi nėra privaloma laikytis). Nors DJMP pusiau rekomenduoja, pusiau reikalauja savo punktuose, o po dokumentu VMS parašai (nors teisiškai, gal ir nėra privalomas atskiru įstatymu, kaip STR).

    Click image for larger version

Name:	Atsakymas.png
Views:	820
Size:	60,1 kB
ID:	1989444

    Parašiau į VVT vėl:

    Gavau atsakymą iš VMS, kurio galit ir Jūs tikėtis. Persiunčiu. Pamelavo, jog plotis atitinka STR, nors nepakomentavo mano pateikto 202. punkto, kuris yra pažeidžiamas. Jeigu 3,5 m ploto parametro skliausteliuose nurodytas 3 m dydis būtų galimas juostoms siaurose vietose – tas būtų parašyta, kaip kituose punktuose, o čia nurodytas tik stotelių kišenių ir parkavimo plotis. 3,25 m plotis būtų legalus VT eismui, tik tuo atveju, jeigu nebūtų atskira A juosta – vadovaujantis bendraisiais gatvių parametrais visoms transporto rūšims kitame punkte.

    Jų minimo gatvių standarto nėra teisiškai privaloma laikytis. Be kita ko, pvz. Kalvarijų g. ir paraleliai sekusios T. Narbuto g. projektiniai pasiūlymai vyko 2020 m. pradžioje, kai visiems įmanomiems kitiems dokumentams prieštaraujantis „gatvių standartas“ atsirado tik 2021 m. pabaigoje. <...>

    Nepasimeskit, T. Narbuto g. projektas yra sudarytas iš 3-jų atskirų projektų. Panašu, dabar stato tik trumpą A juostos atkarpą nuo Laisvės pr. iki pėsčiųjų viaduko T. Narbuto g., kur – jeigu nepakeitė projekto per kelis tobulinimo etapus – A juosta bus net per plati, 3,75 m, bet visos kitos A juostos dalys ir priešinga kryptimi bus 3,25 m, kaip ir Saulėtekio al. ir Kalvarijų g. (Kalvarijų g. dabar tik atliko ženklinimą – yra siaurinimo projektas).
    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	824
Size:	998,2 kB
ID:	1989442
    Šiaip bandžiau išsitraukti iš Citify pirkimo dokumentus, bet pjūvių neradau (nors turėtų būti). Visgi, „Vilniaus planas“ svarstymo metu atrašė, kad šios A juostos atkarpos tarp Laisvės pr. ir pėsčiųjų viaduko T. Narbuto g. nekoreguos, nors patį dviračių taką tame pačiame projekte koregavo ar tik ne porą kartų:

    Pažymime, kad pietinė Narbuto g. pusė šiuo projektu
    neprojektuojamas. Tai jau parengtas projektas, kurio
    sprendiniai užkelti bendram situacijos suvokimui.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	801
Size:	118,6 kB
ID:	1989443
    Projektų ribos atskirtos punktyru nuotraukos viduryje, aukščiau.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip tai čia įdomiai. Iš STR rodoma lentelė šiaip jau kalba apie situacijas, kai įrengiamas parkavimas. Ar aš kažką ne taip suprantu? Privažiavimo plotis taip pat gali būti taikomas vienos krypties keliui. Tad man čia biški neaišku, gal kas gali patikslinti?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    STR tą, STR aną... boring. Niekam nerūpi tas STR ir juo čia mojuodamas niekam įspūdžio nepadarysi.

    Pasižiūrėkim, kokio pločio autobusų juostos NL

    Amsterdamas


    Utrechtas


    Nu 3 metrai. Tai jeigu ten užtenka 3, kodėl mums neužtenka 3.25m? Tik, please, nebeminėk STR.
    Kloune tu, kloune, išmatavai autobusų kišenes. Jos pagal normatyvus tiek ten, tiek ir Lietuvoj 3 m pločio.

    https://www.google.com/maps/@52.3408...7i16384!8i8192
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,21 MB ID:	1989210

    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,06 MB ID:	1989212

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	3,22 MB ID:	1989211

    https://www.publicspaceinfo.nl/media...012_0004_1.pdf
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	96,7 kB ID:	1989209

    Viskas, su tavim tikrai baigta šneka.

    ---

    Žmonės, kas vairuojat viešąjį transportą – būkit geri, sukaupkit drąsos ir praneškit savo administracijai (tiek privatiems, tiek VVT), informuodami, kad „Vilniaus planas“ visur priprojektavo nelegalaus pločio A juostas. Kentėsit ir patys, ir keleiviai. Praktikoje jau buvę, kad net statybų metu keičiami sprendiniai: ar tai būtų Kojelavičiaus g. ar koks Lazdynų baseinas, jei blogai suprojektuota.

    Aš pranešiau Tvarkau mieste dviems atskiriems skyriams, bet jie gali numuilinti, nes niekas nenorės prisipažinti klydęs arba išvis kreipsis išaiškinimo į savo pačių kolegas, kurie natūraliai ginsis viską gerai padarę. Kreipiantis juridinėms įmonėms – bus kita šneka.

    Narbuto g. stulpus šone jau sustatė, bet gali platint į centrinę juostą, o Saulėtekio al. platinant po 25 cm iš abiejų kelio pusių labai gražiai ir lygiai susisiaurins centrinė juosta, ir liks legalaus ir gražaus 2 m pločio.

    STR 202. punkte nurodytas 3,5 m plotis, o skliausteliuose ne per klaidą įrašyti 3 m be prierašo „tik siaurose vietose“, nes tik dabar supratau, jog tie 3 m nurodyti įvažoms, bet ne pačioms juostoms. Siaurint pagal Statybos įstatymą negalima nei kiek, o Olandijoj išvis „desired“ (jei tik yra vietos) skatinama įrenginėti 3,6 m plotį 50 km/h greičiui.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	61,2 kB ID:	1989208

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	55,5 kB ID:	1989207
    Paskutinis taisė dondc; 2022.09.03, 15:45.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nemoki angliškai? Neprivaloma teisiškai, bet visi jų laikosi. Tavo rodmenys atlikti serfitikuota įranga?

    EDIT: tavo žiniai net „Vilniaus planas“ buvo nusipirkęs CROW. Daugiau neturiu ką tau pasakyt.
    Meluoji, visi nesilaiko. Net įdėjau Google maps skrynšotus, kur aiškiai matosi, kad tavo minimų rekomendacijų nesilaikoma. Gali nuvažiuoti pats ir pamatuoti su metru, jei netiki.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nemanai kad autobusai platesni už lengvuosius automobilius?
    Nemanau, kad studijos, kurios tiria eismo saugumo ir kelio juostų pločių santykį "tik apie lengvąsias kalba". Keliai tik lengvosioms (t.y. uždrausti krovininėms ir VT) yra gan retas, specifinis atvejis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nemoki angliškai? Neprivaloma teisiškai, bet visi jų laikosi. Tavo rodmenys atlikti serfitikuota įranga?

    EDIT: tavo žiniai net „Vilniaus planas“ buvo nusipirkęs CROW. Daugiau neturiu ką tau pasakyt.
    Paskutinis taisė dondc; 2022.09.02, 19:41.

    Komentuoti:

Working...
X