Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kai paprastiems mirtingiesiems bus uždrausta turėti ar važiuoti automobiliu, tai, nori nenori - teks. Perėjome mes jau šitai. Dešimtmetį kaip silkės bačkoj, arba "pietų pertrauka" nuo 18:00 iki19:00. Taip kad nieko baisaus.
    Čia kas? Š.Korėja?
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Kodėl VMS yra taip dėjusi ant viešojo transporto?
      VMS galėtų labai nesunkiai reikšmingai pakelti Vilniaus VT lygį įrengiant naujas A juostas vietose kaip:

      - Kudirkos gatvėje tarp Valančiaus g. ir Gedimino pr. (ar bent Pamėnkalnio g.)
      - Vilniaus gatvėje tarp Operos žiedo ir Gedimino pr. (dabar ten esančios juostos yra smarkiai per plačios, tad pradžiai vieną juostą įrengti būtų itin paprasta)
      - Goštauto gatvėje tarp Vasario 16-osios g. ir Operos žiedo

      Ir daugelyje kitų vietų.

      Nei vienas šių projektų nereikalautų didelių investicijų. Tai yra noro reikalas, kurio VMS nėra, nes ten sėdi automobilistai ir paspirtukininkai, kurie nesupranta, kaip turi veikti kietas ES miestas.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą

        VMS galėtų labai nesunkiai reikšmingai pakelti Vilniaus VT lygį įrengiant naujas A juostas vietose kaip:

        - Kudirkos gatvėje tarp Valančiaus g. ir bent Pamėnkalnio g.
        Šitai projektas jau kaip ir yra. Klaustukas dėl dalies tarp Pamėnkalnio ir Gedimino pr., nes planuose kaip ir nėra, bet galbūt atsirastų tiesiant toje atkarpėlėje dvirtakį.

        Aš asmeniškai dar pridėčiau Šopeno/Kauno/Žemaitės koridorių (2G) - kamščiai ten irgi susidaro nemaži.

        Comment


          Ta prasme šiaip norint, tai visose gatvėse galima laisvai pripaišyt A juostų ir tiek. Bet čia reikia politinės aukos ir tą daryt pirmą dieną po tapimo meru.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Ta prasme šiaip norint, tai visose gatvėse galima laisvai pripaišyt A juostų ir tiek. Bet čia reikia politinės aukos ir tą daryt pirmą dieną po tapimo meru.
            Taip, ir Šimašius turėjo net dvi galimybes tai padaryti, bent jau pagrindinėse kamieninėse linijose. Deja VT niekada nebuvo jo ar jo komandos prioritetų sąraše.

            Comment


              Diskusiją apie vykimo į parką ypatumus gal geriau iškelti į VT stebėjimo temą? O šiaip, A juostos, vietose, kuriose spūstys susidaro tik darbo dienomis, galbūt ne piko metu ir savaitgaliais būtų galima leisti važiuoti visiems? Panašiai kaip ir su kelio ženklais, draudžiančiais sustoti tik tam tikromis valandomis. Kai anksčiau A juostų nebūdavo ir visi važiuodavo bendrame sraute, poilsio dienomis VT vėlavimų lyg ir nebūdavo.

              Comment


                Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                DO šiaip, A juostos, vietose, kuriose spūstys susidaro tik darbo dienomis, galbūt ne piko metu ir savaitgaliais būtų galima leisti važiuoti visiems? Panašiai kaip ir su kelio ženklais, draudžiančiais sustoti tik tam tikromis valandomis. Kai anksčiau A juostų nebūdavo ir visi važiuodavo bendrame sraute, poilsio dienomis VT vėlavimų lyg ir nebūdavo.
                Kalvarijų g. link centro iki šio perbraižymo buvo galima darbo dienomis po 20 val. ir savaitgaliais važiuoti A juosta, nežinau ar buvo prasmės ir ne daug kas važinėjo

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                  Kalvarijų g. link centro iki šio perbraižymo buvo galima darbo dienomis po 20 val. ir savaitgaliais važiuoti A juosta, nežinau ar buvo prasmės ir ne daug kas važinėjo
                  Dauguma žiūri tik į horizontalųjį ženklinimą ir bijo važiuoti A juosta. Taip pat, kaip ant Valakampių tilto sukabinus A juostos ženklus visi važinėjo ja, kol nenupiešė linijų ir A raidžių ant asfalto.

                  Comment


                    O planuose nebuvo A juostos T. Kosciuškos g., važiuojant link žiedo? Darbo dienomis ten spūstelės ohoho, todėl troleibusų vairuotojai irgi elgiasi nelabai gražiai ir važiuoja antra juosta, o tada ties stotele staiga rikiuojasi į pirmą.

                    Comment


                      Čia kliurka ar kalbama apie tolimesnę Narbuto g. ateitį?

                      Parašė Vilnius.lt
                      A juosta bus atkarpoje tarp Laisvės pr. iki T. Narbuto pėsčiųjų viaduko abiejose gatvės pusėse.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Paklaust noriu: kas čia nutiko, kad lyg ir visur pradėtos projektuoti per siauros A juostos – 3,25 m?

                        Pamenu Kalvarijų g. pirmuosiuose projektiniuose pasiūlymuose siūlė 3,5 m, po to susiaurino iki 3,25 m. Sakykim, ten platins šaligatvius, tai gerai, jeigu jie per siauri. Visgi kodėl kokioj T. Narbuto g. suprojektuota 3,25 m juostos, kai yra laisvos erdvės tiek centrinėj, tiek šoninėse juostose?

                        STR:
                        202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m.
                        Tie trys metrai yra turbūt tik siaurose vietose, nes kitame punkte taip pat užrašyta tik su prierašu „siaurose vietose“, čia, matyt, pamiršo tiesiog.

                        Suprantu daugelio norą siaurinti mašinų juostas, kad slopinti greitį ir t. t., bet VVT mašinai ir taip sunku tilpti su gabaritais, vairuotojai ten naktim dirba, jiems sunku išlaikyt budrumą – kam jiems dar apsunkint darbą? Tiek greitis, tiek kokio šulinio apvažiavimo galimybės – tuo pačiu ir keleivių komfortas – mažėja.

                        Ar neįvyko visuotinė Vilniaus projektavimo klaida?
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Kad jau gatvės pločio sugeba rekonstruojant nepažiūrėt ir padaryt per siauras juostas (A. Kojelavičiaus g. atvejis), tai dėl VT juostų jau nesistebiu.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            3,25 m plotis paimtas iš Vilniaus miesto gatvių standarto.
                            Tai visos dabar gatvės, kur važiuoja VT projektuojamas su šiuo pločiu

                            Comment


                              Tokioj Narbuto g. nežinau ką keičia 3,5 arba 3,25 m
                              Asfaltui sutaupoma.
                              Aišku, geriau dar palikti plotą A juostos fiziniam atskyrimui kaip pvz. Ukmergės g.

                              Suprantu, platesnės juostos ok ant visokių posūkių, bet gal būtų ok daugiau daryti grublėtų paviršių (išskyrus ten kur vaikšto pėstieji/važuoja dviračiai).

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                3,25 m plotis paimtas iš Vilniaus miesto gatvių standarto.
                                Tai visos dabar gatvės, kur važiuoja VT projektuojamas su šiuo pločiu
                                STR yra tiesiogiai pakištas po LR Statybos įstatymu, kurio privalu laikytis, t. y. VT juostos plotis aiškiai nurodytas STR'e 3,5 m pločio. Koks yra teisinis statusas to „gatvių standarto“? Ar galima pasitikėti pastaruoju dokumentu, kai jis tiesiogiai prieštarauja privalomų nuostatų STR'ui ir net Darnaus judumo planui?

                                Gatvių standartas teigia, kad pvz. dviračių juostos gali būti 1,5 pločio ir kartu vykti VT eismas:
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	769
Size:	43,6 kB
ID:	1986828

                                Tuo tarpu anksčiau patvirtintas DJMP (kuris tikrai rimtesnis dokumentas ir už labai brangią ES sumą) teigia, kad juostų plotis min. 2 m ir VT eismo kartu negali būti:
                                Click image for larger version

Name:	x.png
Views:	797
Size:	57,3 kB
ID:	1986827

                                Pvz. Kalvarijų g. ir paraleliai sekusios T. Narbuto g. projektiniai pasiūlymai vyko 2020 m. pradžioje, kai visiems įmanomiems kitiems dokumentams prieštaraujantis „gatvių standartas“ atsirado tik 2021 m. pabaigoje. Manau, yra skirtumas, kai STR'ą rengia kvalifikuoti tos srities profesionalai pagal visas teisines procedūras, o kai kažkokį neaiškaus teisinio statuso „standartą“ va šitie žmonės su kitų sričių diplomais:
                                Click image for larger version

Name:	VMS_9778_1-2048x1366-1-1024x683.jpg
Views:	781
Size:	71,9 kB
ID:	1986829

                                Ten „Vilniaus plano“ projektų vadovas Saulius mėgsta vadovautis objektų gabaritais, tad sugalvojo 3,5 m pločio VT juostas siaurinti iki 3,25 m., bet ar tai yra įmanoma, kai STR'e konkrečiai nurodytas skaičius, kuriuo reikia vadovautis? STR'as ten viską jau susiskaičiavęs, gabaritus nurodęs visai atskirai, ir galiausiai pateikia išvadą – aiškus 3,5 m plotis be jokių cirkų ir interpretacijų, jei vietos netrūksta. Galų gale, esant poreikiui keisti STR – inicijuojami pakeitimai, kurie vyksta reguliariai, bet niekas VT juostos pločio nekeitė.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Visi šitie klausimai turi būti pateikti savivaldybei, jei netinka jų "nuspėjami" atsakymai, tam yra Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Tokioj Narbuto g. nežinau ką keičia 3,5 arba 3,25 m
                                    Asfaltui sutaupoma.
                                    Aišku, geriau dar palikti plotą A juostos fiziniam atskyrimui kaip pvz. Ukmergės g.

                                    Suprantu, platesnės juostos ok ant visokių posūkių, bet gal būtų ok daugiau daryti grublėtų paviršių (išskyrus ten kur vaikšto pėstieji/važuoja dviračiai).
                                    A juosta turėtu būtu fiziškai atskirta (ypač tokioje narbuto gatvėje kur tikrai nėra krūvos įvažiavimų ir nėra ko kitiems auto A juostoje išvis veikti), bet fiziškai atskyrus su 3,25m autobusas gali paprasčiausiai netilpti.

                                    Comment


                                      Creatium Goštauto g. pasiūlė A juostas (nežiūrėjau ar žymės, kaip A ar bus bendra) siaurinti iki 3,25 m. VMS'as atkirto, kad ten intensyvus VT eismas, tai liks 3,5 m.
                                      https://www.facebook.com/photo/?fbid...55969127747179
                                      Click image for larger version  Name:	x.jpg Views:	0 Size:	174,5 kB ID:	1987861

                                      Klausimas: nuo kada skaitosi intensyvus VT eismas? Kalvarijų g., T. Narbuto g. ir Saulėtekio al. kur yra troleibusai ir greitieji autobusai visur siaurins iki 3,25 m – ten ką, nėra intensyvus eismas?

                                      Click image for larger version  Name:	x2.jpg Views:	0 Size:	202,4 kB ID:	1987862
                                      https://sa.lt/savivaldybe-pateike-sa...ppmOIV7HuN7SP8

                                      Beje, Saulėtekio al. ties papildomą jungtį dviračiams per gatvę, bet pervažų palei perėją nenumatyta.

                                      Parašiau Tvarkau mieste statinių skyriui dėl T. Narbuto g. ir eismo organizavimo skyriui dėl Saulėtekio al., kad praplatintų jei dar ne per vėlu. Tikslingai skirtingiems skyriams, kad galėtų daugiau žmonių apžvelgti ir būtų mažiau glimybių slapstytis. Saulėtekio al. gali siaurinti centrinę būsimą juostą nuo 2,5 m iki 2 m ir gautųsi lygiai po 3,5 m VT juostos. STR būtent ir numato min. 2 m skiriamąjai juostai (tik jau negalės būti medžių ten – trūks 30 cm).
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Creatium Goštauto g. pasiūlė A juostas (nežiūrėjau ar žymės, kaip A ar bus bendra)
                                        Projekto įrengti ten A juostas, kiek žinau, nėra.

                                        Comment


                                          Juokingi tie jų atsakymai.

                                          Q: Kodėl ten plačios juostos?
                                          A: Nes neįtikėtinai didelis VT srautas.

                                          Q: Kodėl nėra A juostų naujame projekte vietoje, kurioje yra neįtikėtinai didelis VT srautas?
                                          A: NePriDĖtA pRIe pROjEkTo UždUoTiEs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X