Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu nenorėtų pykdinti automobilistų, turbūt nedarytų A juostų Kalvarijų, Kudirkos gatvėse, nutrintų juostas Švitrigailos gatvėje. Manyčiau priežastis yra kita.

    Ką dar pridėčiau, kad konkrečiai Goštauto gatvėje turbūt tik dažų nepakaktų, reikėtų keleto santykinai nebrangių inžinierinių sprendimų, pvz. tinkamai padaryti posūkį iš Goštauto gatvės į Vaižganto - galbūt net naudojantis VT šviesoforais. Bet čia jau aišku detalės.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.06.25, 17:45.

    Comment


      VT šviesoforus galėtų puikiai panaudot nuo Žaliojo tilto link Kudirkos aikštės, kad VT galėtų nesisukioti toje žiedo parodijoje.

      Paskutinis taisė Ignalina; 2022.06.25, 17:49.

      Comment


        Tumo-Vaižganto g. atkarpa nuo Lukiškių g. iki Goštauto g. bus perdaryta kartu su Vasario 16-osios projektu. Abi sankryžos irgi patenka į ribas. Tad bus galima pateikti savo pasiūlymus, jeigu kažkas nebus išspręsta su projektu. Manau turėtų viešinti.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          VT šviesoforus galėtų puikiai panaudot nuo Žaliojo tilto link Kudirkos aikštės, kad VT galėtų nesisukioti toje žiedo parodijoje.
          Šiek tiek daugiau pigaus fotošopo. Tokį variantą padarius su VT šviesoforais, ne tik ženkliai sutrumpėtų kelionės trukmė tarp Žaliojo tilto ir Vinco Kudirkos aikštės stotelių, sumažėtų zigzagų maršrutuose, bet ir nereikėtų rikiuotis per dvi juostas ant Žaliojo tilto.
          Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1100
Size:	2,79 MB
ID:	1976340

          Comment


            A juostos Vilniuje vizualiai gal ir atrodo panašiai į A juostas panašaus dydžio miestuose Europoje, bet jos tėra paprasčiausias varnelės uždėjimas formos dalyje pavadinimu "padarėm kažką ten tiems elgetoms, kur smirdančiais autikais važinėja". Norint suprasti kodėl, reikia suprasti ir kaip veikia VT gerai suplanuotuose tokio dydžio miestuose Europoje, kur:

            - ilgus atstumus vežioja priemiestinis traukinys, kuriuo per visą miestą gali pravažiuoti pilname komforte per kelias stoteles
            - vidutiniams ir trumpiems atstumams tankiai urbanizuotoje dalyje yra skirtas tramvajus, patogiai važiuojantis ant bėgių
            - trumpiems periferiniams atstumams ir kelionėms netankiose dalyse yra skirti autobusai

            Aišku yra išimčių daug, bet tai yra šablonas.

            Skirtingai nuo ES miestų, Vilniuje nėra nei miesto geležinkelių, ne tramvajų todėl autobusai, važiuojantys A juostomis, yra pagrindinė transporto priemonė, skirta važinėti ir pačius ilgiausius atstumus (pvz. Stotis - Perkūnkiemis). Jei Vilnius tikrai nori būti vieninteliu savo kategorijos miestu ES, kurio kamienines linijas sudaro tik A juostos, tai:

            1. A juostų turi būti gerokai daugiau, bent dvigubai
            2. Turi būti ruošiami planai, kaip A-juostos bus perkeliamos į vidury juostų kamieniniuose maršrutuose, nes tai yra vienintelis būdas suteikti autobusams tikrą prioritetą

            Dabartiniai VMS planai yra fufelis ir niekas, net juos įgyvendinus niekas realiai nepasikeis. Tie keli papildomi kilometrai A juostų nepasiūlys kokybinio šuolio VT, vilniečiai liks tie patys vargetos, kurie kas dieną kratosi milžiniškus atstumus be prioriteto važiuojančiais autobusais. Turtingesni VT toliau nenaudos, o miestas toliau plėsis belenkaip. Kol kas situacija su VT apskritai eina tik blogyn. Žodžiu visiškas Šimašiaus feilas.

            Comment


              Daugelyje vietų A juostas galima įrengti be didelių investicijų, geriausias to pavyzdys yra Laisvės pr. kur skiriamosios vejos sąskaita galima nesunkiai įrengti juostą atiduodant pirmą A juostai. Kartu išnyktų ir idiotizmas kai Šaulių sąjungos stotelėje nėra net įvažos ir 2G turi laukti dėl T16, T19 ar 55 nors ten net nestoja.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Daugelyje vietų A juostas galima įrengti be didelių investicijų, geriausias to pavyzdys yra Laisvės pr. kur skiriamosios vejos sąskaita galima nesunkiai įrengti juostą atiduodant pirmą A juostai. Kartu išnyktų ir idiotizmas kai Šaulių sąjungos stotelėje nėra net įvažos ir 2G turi laukti dėl T16, T19 ar 55 nors ten net nestoja.
                Drįstu teigti, kad Laisvės pr. tikrai nereikia platinti iki 6 juostų. A juostas galima nupaišyt pirmose juostose, paliekant po vieną juostą automobiliams. Didžioji Laisvės pr. eismo dalis nuo to nei kiek nenukentėtų. Bet ir ties Rygos g. klausimas ar to negalima būtų padaryti. Yra paraleliai einantis aplinkkelis 6 juostų.

                Comment


                  Aš esu už radikalų A juostų išplėtimą ir, manau labai svarbu, - bendro A juostų tinklo suformavimą, kad nebūtų pabiriui atkarpa tai šian tai ten.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    VT šviesoforus galėtų puikiai panaudot nuo Žaliojo tilto link Kudirkos aikštės, kad VT galėtų nesisukioti toje žiedo parodijoje.

                    []
                    Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas ir pasiūlymą. Jūsų pasiūlymą perdavėme susipažinti ir SĮ „Susisiekimo paslaugų“ atstovams atsakingiems už šviesoforų įrengimą ir priežiūrą. Eismo organizavimo skyriaus nuomone maršrutinio transporto šviesoforus artimiausiu būtų galima įrengti tik „T“ formos sankryžoje (pvz.: ties Kareivių g. 13). Jūsų nurodytoje vietoje jis nėra tinkamas.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Eismo organizavimo skyriaus nuomone maršrutinio transporto šviesoforus artimiausiu būtų galima įrengti tik „T“ formos sankryžoje
                      O čia tai genijai

                      Comment


                        Būtų gerai viešinti tokių genialių atsakymų kūrėjus.

                        Nors kažkodėl nuojauta kužda, kad jie nesuprato, kad reikėtų žiedo viduryje įrengti papildomą priešpriešinio VT eismo juostą, todėl ir parašė, kad VT šviesoforas (nekeičiant dangų) ten nėra tinkamas. Su teksto suvokimu savivaldybėje ir jos įmonėse, kaip žinome, nekažką.

                        Kažkodėl parsivežti iš Olandijos dviračių takų rengimo principus jie gali, o štai VT šviesoforų rengimo principus iš Vokietijos - jau nelabai

                        Comment


                          Eismo organizavimo skyriaus nuomone maršrutinio transporto šviesoforus artimiausiu būtų galima įrengti tik „T“ formos sankryžoje (pvz.: ties Kareivių g. 13).
                          Šviesoforinė sankryža su McDonald'su B kategorijos gatvėje irgi nelabai tinka. Galėjo parinkti geresnį pavyzdį, kokią Lukšio - Žirmūnų g. sankryžą. 3 juostos, kuo puikiausiai vieną galima pritaikyti VT ir išplėtoti aplink A juostas.

                          Arba dar geriau - Justiniškių - Laisvės pr. išnaudoti esamą perteklinių juostų gigantomaniją
                          Paskutinis taisė Riedis; 2022.07.05, 16:31.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Ne vienai iš minėtų situacijų nereik atskirų šviesoforų. Ten reik padaryt fizinį atskyrimą ir nereguliuojamas perėjas. T sankryžose tik toks sprendimas.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Ne vienai iš minėtų situacijų nereik atskirų šviesoforų. Ten reik padaryt fizinį atskyrimą ir nereguliuojamas perėjas. T sankryžose tik toks sprendimas.
                              Na, jeigu kada nors Vilniuje/Lietuvoje atsiras VT infrastruktūros projektavimo gairės, tai kaip išimtis, labai ankštose T formos sankryžose galėtų būti numatytas ir VT šviesoforas vietoj salelės (pvz. Pylimo/Klaipėdos g. sankryža). Bet būtent kaip išimtis, na arba nebent tokioje sankryžoje VT dar suktų iš dešiniausios juostos į kairę (tai irgi populiaru Vokietijoje).

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                Šviesoforinė sankryža su McDonald'su B kategorijos gatvėje irgi nelabai tinka. Galėjo parinkti geresnį pavyzdį, kokią Lukšio - Žirmūnų g. sankryžą. 3 juostos, kuo puikiausiai vieną galima pritaikyti VT ir išplėtoti aplink A juostas.

                                Arba dar geriau - Justiniškių - Laisvės pr. išnaudoti esamą perteklinių juostų gigantomaniją
                                Priminsiu savo metų senumo siūlymą

                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Vilniuje yra nemažai vietų, kur labai nepatogu persirikiuoti (o dažnai tai sukelia avarines situacijas). Kai kuriuos vietos sutvarkytos (pvz. posūkis iš Stalupėnų į Pilaitės pr. ar iš Baravyko g. į Konstitucijos pr.), tačiau dar nemažai, kur tai yra nesaugu ir nepatogu (pvz. Lazdynų tiltas link centro arba toliau pranešime minima vieta). Ypač tokiose vietose sunku manevruoti viešajam transportui. Pavyzdžiui, 7 troleibusas, važiuodamas iš centro į Justiniškes per Justiniškių/Laisvės pr. sankryžą prie Spaudos rūmų turi persirikiuoti net per 6 (!) juostas, o tai, priminsiu, yra populiariausias troleibusas mieste. Dėl šios priežasties būtų gerai šią sankryžą šiek tiek perorganizuoti. Kadangi jau neužilgo bus įteisinti VT šviesoforai, atsiranda daug galimybių ryškiai supaprastinti darbą VT vairuotojams ir bendrai padidinti saugumą šioje sankryžoje:

                                Važiuojant iš po estakados link Pašilaičių, vietoj dabar esančių 2+A juostų liktų 1+A. Ši viena juosta įsilietų į Laisvės prospektą taip, kad netektų duoti kelio važiuojantiems estakada, taigi, išnyktų konfliktinis taškas. Ši juosta būtų trečia nuo dešiniojo važiuojamosios dalies krašto; pati dešiniausia būtų VT juosta tiesiai (čia mėlynai, kaip Vilniaus plano schemose; taipogi tik rašant šį postą prisiminiau, kad važiuojantis tiesiai VT galėtų būti atskirtas salele, kad nereikėtų stovėti prie šviesoforo, tačiau tai jau smulkmenos), o antra nuo dešinės - VT juosta posūkiui į kairę, kuri būtų reguliuojama specialiu VT šviesoforu. Jis galėtų leisti eismą tuo pačiu metu, kai automobiliai iš estakados suktų į Justiniškių g. (srautai paprasčiausiai nesikirstų). Ketvirta juosta nuo dešinės būtų pirmoji estakados juosta, kuri ''išmestų'' eismą link Mados į antrąją Laisvės pr. juostą (dabar tai yra antroji juosta nuo dešiniojo krašto). Tuo tarpu penktoji juosta nuo dešiniojo krašto, schemoje pažymėta kaip tamsesnė pilka, būtų skirta estakada važiuojančiam eismui pasukti į Justiniškių g. Dar prieš įvažiuojant į estakadą, Karoliniškėse, turėtų būti nurodomieji ženklai, aiškiai informuojantys, kuri juosta kur nuveda, kad vairuotojai galėtų kuo anksčiau pasirinkti reikiamą juostą. Ši juosta nuo likusių būtų atskirta ištisine linija ir oranžiniais stulpeliais, kad jos nebūtų galima kirsti.
                                Toks sprendimas sumažintų avarinių situacijų skaičių šioje vietoje ir, kas svarbiausia, leistų viešajam transportui žymiai patogiau rikiuotis.
                                Vietoj šito:

                                automobiliai galėtų pasirinkti 700m metrų ilgesnę trasą per Pilaitės pr., Vakarinį aplinkkelį ir Šešuolių gatvę:

                                Kad eismas vyktų kuo sklandžiau, tektų perorganizuoti išvažiavimą į Šešuolių gatvę bei juostas prieš Šešuolių/Justiniškių gatvių sankryžą:

                                1. Dabar esantį šoninė avarinė juostą vakariniame aplinkkelyje taptu pirmąja juosta posūkiui į Šešuolių gatvę, iš kairės ji būtų apribota horizontaliojo ženklinimo 1.10, t.y. į ją būtų galima įvažiuoti, bet iš jos nebūtų galima išvažiuoti; nuovažoje iš Pilaitės pr. į aplinkkelį turėtų būti aiškus nurodomieji ženklai, kurią juostą reikia pasirinkti norint nuvažiuoti norima kryptimi;
                                2. Šešuolių gatvėje naikinamas esamas apsisukimas ir vietoj dabar esančios 4 juostų konfigūracijos ''tiesiai ir į dešinę, tiesiai, į kairę, į kairę'' (realiai pirmoji juosta tarnauja tik posūkiui į dešinę, nes Šešuolių gatvė yra užstatyta automobiliais) būtų 3 juostų konfigūracija: ''tiesiai ir į dešinę, į kairę, į kairę'', t.y. naikinama viena juosta. pagrindinė kryptis šioje sankryžoje būtų į kairę, todėl ir pirma juosta nuovažoje iš aplinkkelio turėtų ''išmesti'' eismą į juostą į kairę, o ne į juostą tiesiai arba į dešinę; pastaroji turėtų prasidėti šone kaip nauja juosta. Konfliktinio taško tarp atvažiavusiu aplinkkeliu iš centro ir norinčių važiuoti tiesiai nebūtų, nes dėl 1.10 horizontaliojo ženklinimo būtų labai ilga atkarpa tinkamai persirikiuoti; žinoma, aplinkkelyje taipogi turėtų būti aiškūs nurodomieji ženklai.
                                Iš anksto labai atsiprašau už paintinę kokybę - kitokio software neturiu, tačiau mano manymu ši idėja yra verta dėmėsio. Tokiu būdu Justiniškių gatvę tarp Spaudos rūmų ir Šešuolių gatvės būtų galima siaurinti arba padaryti ten parkavimo vietų (išlaikant juostą posūkiui į Viršilų gatvę), VT galėtų daug patogiau, nestovint kamščiuose pasukti į Justiniškių gatvę, neliktų konfliktinio taško, o didžiajai daliai automobilių vairuotojų maršrutas pailgėtų 700 metrų (neskaitant kai kurių Justiniškių gatvės gyventojų).
                                Ką manote?

                                Comment


                                  Aš irgi priminsiu, kad Justiniškių - Laisvės pr. sankryžoje yra parengtas projektas (2015 m) atskirtai A juostai. Jį reikėtų tik kiek pakoreguot ir galima leist į trasą.

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-07-05 182110.jpg
Views:	695
Size:	221,4 kB
ID:	1978084

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Aš irgi priminsiu, kad Justiniškių - Laisvės pr. sankryžoje yra parengtas projektas (2015 m) atskirtai A juostai. Jį reikėtų tik kiek pakoreguot ir galima leist į trasą.

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-07-05 182110.jpg
Views:	695
Size:	221,4 kB
ID:	1978084
                                    Iš esmės, toje sankryžoje galima būtų padaryti ne tik šią numatytą salelę kryptimi į Santariškes ar posūkį į Justiniškes iš dešiniausios juostos (su VT šviesoforu), bet ir atskirą posūkį VT be šviesoforo, atskirtą salele iš Justiniškių g. link centro. Turėtų labai stipriai pagreitėti T7 ir T18.

                                    O jei dar kartu su Narbuto g. rekonstrukcija padarytų analogišką salelę posūkiui iš Narbuto link Pašilaičių, kaip buvo siūlyta projektuotojams - išvis pasaka būtų.

                                    Bet su dabartine VMS politika ir kompetencija VT atžvilgiu naivu to tikėtis.

                                    Comment


                                      Iš Narbuto g. supratau, kad lyg tai priėmė pasiūlymą ir padarys nereguliuojamą posūkį.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Šaligatvių Vasario 16-osios g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g. ir Lukiškių g. atkarpoje ties sklypo ribomis, dviračių tako J. Tumo-Vaižganto g. ties sklypo riba, A. Goštauto / J. Tumo-Vaižganto gatvių sankryžos rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

                                        https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...umo-vaizganto/

                                        Dar vienas straipsnis:
                                        https://madeinvilnius.lt/transportas...baltojo-tilto/

                                        Jokių užuominų apie A juostų plėtrą toje vietoje, t.y. pačiame centre. Ta Goštauto gatvės dalis lieka be A juostų. Apgailėtina.

                                        Comment


                                          Eilinė VT intensyviai naudojamos sankryžos rekonstrukcija - eilinis 0 dėmesio skirtas VT.

                                          Bus rekonstruojama sankryža prie Baltojo tilto

                                          Vilniaus savivaldybė informuoja, jog ketinama rekonstruoti J.T. Vaižganto gatvę nuo Lukiškių aikštės iki Baltojo tilto pradžios. Taip pat ketinama rekonstruoti A. Goštauto gatvės dalį iki Vasario 16-osios gatvės. Viso planuojama įrengti daugiau nei 400 metrus pėsčiųjų takų.
                                          https://madeinvilnius.lt/transportas...baltojo-tilto/

                                          Absoliuti programa minimum šitoje vietoje būtų:
                                          - Goštauto gatvės (rytų kryptis) į vakarinėje sankryžos pusėje susiaurinimas iki dviejų juostų paliekant vieną juostą važiavimui į dešinę, kitą - važiavimui tiesiai (dabar yra dvi tiesiai)
                                          - A juostos, einančios į šiaurę Vaižganto gatvėje, pratęsimas į šiaurę ir į rytus per sankryžą Goštauto gatve iki pat Vasario 16-osios sankryžos (teisingiau 20-30m iki jos, kad automobilių eismas galėtų sukti į dešinę)

                                          Aišku reiktų sprendimų tokių kad šiame keturių eismo juostų kelyje būtų nenutrūkstamos dvi A juostos į visas puses, bet to tikrai būtų naivu tikėtis, tad bent jau VT eismą į Operos žiedo pusę galėjo pertvarkyti. Na bet krūmus kelis pasodins tai kaip ir viskas cool.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X