Dėl Kalvarijų g. yra toks paaiškinimas iš savivaldybės: gatvėje reikia tiesti ir tvarkyti lietaus nuotekas. To pasekoje bus rengiamas jų tvarkymo projektas ir tada gatvė bus iš esmės atnaujinama (šaligatviai, kelias, siaurinimas) po to. Tad dabar pabraižytos juostos ir patvarkytos kelios vietos tam kartui. Kodėl taip ilgai viskas užtruko - nežinau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąEismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostosSusiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.Naujos atkarpos įrengtos: tarp Šeimyniškių g. ir Trimitų g. – 0,8 km; tarp Daugėliškio g. ir Konstitucijos pr. – 0,8 km; tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g. – 0,7 km. Su naujai įrengtomis atkarpomis nuo šiol Kalvarijų gatvė iš viso turės 4,4 kilometrų A+ juostų.
Kaip informuoja Vilniaus savivaldybė, skaičiavimai rodo, kad papildomos A+ juostų atkarpos Kalvarijų gatvėje vienam žmogui, keliaujančiam viešuoju transportu, sutaupys 7 valandas per metus.
Iki Kalvarijų–Kareivių gatvių sankryžos įrengtos dvi abiejų krypčių A+ juostų atkarpos, kuriomis gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai, elektromobiliai ir motociklai.
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...uostos-1089421
Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
- 1 patinka
Comment
-
Ne 'susiaurino', o įrengė VT juostą, t.y. tiesiog pradėjo racionaliau naudoti miesto infrastruktūrą ir mokesčių mokėtojų pinigus toje konkrečioje vietoje:Parašė Romas Rodyti pranešimą
Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
https://cdn.geekwire.com/wp-content/...08/kw8DaST.gif
Jei kas nors nori bet kokia kaina atsivežti savo dvi tonas sveriančias geldas į centrą ir jomis užparkuoti visus įmanomus kampus, nereiškia, kad tai yra racionalu skatinti.
- 20 patinka
Comment
-
Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu - taip atseit "racionaliau naudojama miesto infrastruktūra".Parašė VLR Rodyti pranešimąracionaliau naudoti miesto infrastruktūrą
Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves, dalis liks Kalvarijų gatvėje, paralyžiuodamą ir viešąjį transportą.
Lauksime kuo tas siaurintojas iš Tauragės "nudžiugins", kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
- 1 patinka
Comment
-
Tai persėskit į viešą transportą.Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
Gatvė susiaurinta nebuvo. Yra suplanuotas juostų susiaurinimas, kai bus tvarkoma gatvė. Bet juostų skaičius išliks toks pat.
- 13 patinka
Comment
-
'Siaurintojas iš Tauragės', šiuo konkrečiu atveju, elgiasi gerokai miestietiškiau nei po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai, kurie, pastovėję kamštyje, gal pagaliau supras, kad automobiliai miesto centre nėra tvarus sprendimas. Tada visi galėsime draugiškai VMS rinkimuose nubalsuoti už žmogų, siūlantį rimtą miesto VT pertvarką ir pagaliau pradėti dirbti link tapimo tikru miestu, o ne dabartine betvarke.Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
- 19 patinka
Comment
-
Taigi to ir buvo siekta. Priverstinis persodinimas į VT.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai (o tai sudaro 90% Vilniaus gyventojų) naudojosi VT ir nesidrovėjo nueiti kojomis dešimtį kilometrų.Parašė VLR Rodyti pranešimąpo karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai, kurie, pastovėję kamštyje, gal pagaliau supras, kad automobiliai miesto centre nėra tvarus sprendimas.
Paskutinis taisė Sula; 2022.08.06, 11:52.
Comment
-
Prieš 150 metų visai automobilių nebuvo ir visai be jų gyveno žmonės. Ar tai argumentas kad ir dabar turėtų be jų gyventi?Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi to ir buvo siekta. Priverstinis persodinimas į VT.
po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai (o tai sudaro 90% Vilniaus gyventojų) naudojosi VT ir nesidrovėjo nueiti kojomis dešimtį kilometrų.
p.s. palaikau A juostų tinklo plėtimą, bet nereikia kvailų argumentų dėlioti kas buvo prieš 100 metų ir atseit ir dabar reikėtų taip elgtis.
Prieš 120 metų kaimuose net medinių būdelių nebuvo, ~1915m. vokiečiai baudomis privertė statyti ar bent jau duobes su lentomis įsirengti. Gal irgi argumentas sugrįžti prie šikimo aplink sodybas visur?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Manau nereikia gąsdinti nebūtais dalykais. Automobilį turėti galėsi, juo važinėti ir naudotis irgi galėsi. BET turėsi infrastruktūros tiek pat, kiek turi kiti. Tai reiškia, kad gatvėse juostų skaičius bus toks, koks yra ir kitiems dalyviams (su išimtimis, 1 juosta automobiliams, 1 VT, dviračių takas, pėsčiųjų takas, želdynai), o už parkingą ir taršą reikės susimokėt. Kitaip tariant baigiasi nemokami pietūs kitų sąskaita automobilių vairuotojams.Parašė Sula Rodyti pranešimąApie tai ir šneka, kad gyventojai nebegalės turėti automobilių, o privalės eiti pėsčiomis arba važiuoti VT, jei toks yra. Taip, 60-aisiais nereikėjo versti. Automobilius turėjo vienetai. Arklių mieste jau irgi nebebuvo.
- 17 patinka
Comment
-
Čia irgi yra "forward planning" trūkumo pavyzdis. Toje vietoje VT piko metu susidaro 10-30 minučių vėlavimai. Vietoje to, kad padaryti (kairėje kryptis link centro) A+2+1 (link Žvėryno ten srauto objektyviai nedaug), tai dabar iš tiesų panašu, kad dviračių taką ties gatvės juostų saskaita.Parašė Creatium Rodyti pranešimąHmm, įdomu įdomu. Kitose vietose tai yra atskiras takas. Gal šitą atkarpą dėl medžių dabar palieka taip, o kartu su 2 etapu nuties siaurinant gatvę?
Dar vienas pavyzdis, susijęs su kairiojo kranto dviračiu taku - Žygimantų gatvė, kur irgi VT vėlavimai link Operos žiedo piko metu siekia po 10-15 min. Kažkodėl A juosta toje vietoje yra priešinga kryptimi, link Antakalnio, nors jokių kamščių ta kryptimi nebūna.
Kodėl VMS yra taip dėjusi ant viešojo transporto?
- 8 patinka
Comment
-
Kalbant apie viešos erdvės skirstymą transportui, dar būtų gerai suvienodinti ir parkavimui skirtų viešųjų erdvių dydžius. Pvz. parkingas prie Seimo, atimantis iš miesto itin paklausią, milžinišką erdvę, galėtų užimti tiek pat vietos, kiek vietos sunaudoja į tas vietas dirbti atvažiuojantys su VT.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Manau nereikia gąsdinti nebūtais dalykais. Automobilį turėti galėsi, juo važinėti ir naudotis irgi galėsi. BET turėsi infrastruktūros tiek pat, kiek turi kiti. Tai reiškia, kad gatvėse juostų skaičius bus toks, koks yra ir kitiems dalyviams (su išimtimis, 1 juosta automobiliams, 1 VT, dviračių takas, pėsčiųjų takas, želdynai), o už parkingą ir taršą reikės susimokėt. Kitaip tariant baigiasi nemokami pietūs kitų sąskaita automobilių vairuotojams.
- 2 patinka
Comment
-
Dar nesu ten važiavęs, todėl klausimas: visa atkarpa, ar tik automobilių dalis? Nes čia yra didžiulis skirtumas...Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu - taip atseit "racionaliau naudojama miesto infrastruktūra".
- 8 patinka
Comment
-
Kai paprastiems mirtingiesiems bus uždrausta turėti ar važiuoti automobiliu, tai, nori nenori - teks. Perėjome mes jau šitai. Dešimtmetį kaip silkės bačkoj, arba "pietų pertrauka" nuo 18:00 iki19:00. Taip kad nieko baisaus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.
Comment
Comment