Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl Kalvarijų g. yra toks paaiškinimas iš savivaldybės: gatvėje reikia tiesti ir tvarkyti lietaus nuotekas. To pasekoje bus rengiamas jų tvarkymo projektas ir tada gatvė bus iš esmės atnaujinama (šaligatviai, kelias, siaurinimas) po to. Tad dabar pabraižytos juostos ir patvarkytos kelios vietos tam kartui. Kodėl taip ilgai viskas užtruko - nežinau.

    Comment


      Visai įspūdingai atrodo išplatinimas Narbuto g.. Dalį senos dangos turbūt naikins, kad sutalpinti naujus takus? Gal dėl to vis dar nepradeda jų kasti?

      Click image for larger version  Name:	20220805_083317.jpg Views:	0 Size:	246,4 kB ID:	1983194
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Buvom padarę vizualizaciją. Iš tos pačios vietos. Iš esamų juostų lieka viena, skirta VT. Naujai išplatintoje vietoje - nustumtos automobilių juostos.

        Čia po pilka spalva specialiai palikom matytis išplatinimo ribas.

        Comment


          Čia vaizdas kitoje pusėje, kaip suprantu beveik pasiruošta asfaltavimui ir tada matyt prasidės dvirtakio (ir kiti) darbai. Spėju, kad iki rudens nori sutvarkyti auto eismo dalį. Įdomu kiek spės padaryti iki žiemos pauzės. Lyg ir žemiau pieva iškasiota, bet nemačiau jau senokai kas ten vyksta.

          Click image for larger version  Name:	20220805_083332.jpg Views:	0 Size:	250,0 kB ID:	1983215
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Pievoje klojo lietaus tinklus, bet lygtais dar nebaigta, nes arčiau Žvėryno prieš kelias dienas buvo prisandeliuota medžiagų

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos
              Naujos atkarpos įrengtos: tarp Šeimyniškių g. ir Trimitų g. – 0,8 km; tarp Daugėliškio g. ir Konstitucijos pr. – 0,8 km; tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g. – 0,7 km. Su naujai įrengtomis atkarpomis nuo šiol Kalvarijų gatvė iš viso turės 4,4 kilometrų A+ juostų.
              Kaip informuoja Vilniaus savivaldybė, skaičiavimai rodo, kad papildomos A+ juostų atkarpos Kalvarijų gatvėje vienam žmogui, keliaujančiam viešuoju transportu, sutaupys 7 valandas per metus.
              Iki Kalvarijų–Kareivių gatvių sankryžos įrengtos dvi abiejų krypčių A+ juostų atkarpos, kuriomis gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai, elektromobiliai ir motociklai.

              https://www.diena.lt/naujienos/vilni...uostos-1089421
              Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
              Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą


                Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
                Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
                Ne 'susiaurino', o įrengė VT juostą, t.y. tiesiog pradėjo racionaliau naudoti miesto infrastruktūrą ir mokesčių mokėtojų pinigus toje konkrečioje vietoje:

                https://cdn.geekwire.com/wp-content/...08/kw8DaST.gif

                Jei kas nors nori bet kokia kaina atsivežti savo dvi tonas sveriančias geldas į centrą ir jomis užparkuoti visus įmanomus kampus, nereiškia, kad tai yra racionalu skatinti.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  racionaliau naudoti miesto infrastruktūrą
                  Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu - taip atseit "racionaliau naudojama miesto infrastruktūra".
                  Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves, dalis liks Kalvarijų gatvėje, paralyžiuodamą ir viešąjį transportą.
                  Lauksime kuo tas siaurintojas iš Tauragės "nudžiugins", kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
                    Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
                    Tai persėskit į viešą transportą.

                    Gatvė susiaurinta nebuvo. Yra suplanuotas juostų susiaurinimas, kai bus tvarkoma gatvė. Bet juostų skaičius išliks toks pat.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
                      Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
                      'Siaurintojas iš Tauragės', šiuo konkrečiu atveju, elgiasi gerokai miestietiškiau nei po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai, kurie, pastovėję kamštyje, gal pagaliau supras, kad automobiliai miesto centre nėra tvarus sprendimas. Tada visi galėsime draugiškai VMS rinkimuose nubalsuoti už žmogų, siūlantį rimtą miesto VT pertvarką ir pagaliau pradėti dirbti link tapimo tikru miestu, o ne dabartine betvarke.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą


                        Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
                        Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
                        Taigi to ir buvo siekta. Priverstinis persodinimas į VT.

                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai, kurie, pastovėję kamštyje, gal pagaliau supras, kad automobiliai miesto centre nėra tvarus sprendimas.
                        po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai (o tai sudaro 90% Vilniaus gyventojų) naudojosi VT ir nesidrovėjo nueiti kojomis dešimtį kilometrų.

                        Click image for larger version

Name:	4223o781.jpg
Views:	368
Size:	47,2 kB
ID:	1983336
                        Paskutinis taisė Sula; 2022.08.06, 10:52.

                        Comment


                          O ne, mano komfortiška asmeninè klimato kontrolės ir neribotos laisvės vežti nepakeliamus daiktus 3km kelionė vietoj 8 minučių taps 10-12min. Jaučiu kaip verčia persėsti į VT.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Taigi to ir buvo siekta. Priverstinis persodinimas į VT.
                            po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai (o tai sudaro 90% Vilniaus gyventojų) naudojosi VT ir nesidrovėjo nueiti kojomis dešimtį kilometrų.
                            Prieš 150 metų visai automobilių nebuvo ir visai be jų gyveno žmonės. Ar tai argumentas kad ir dabar turėtų be jų gyventi?
                            p.s. palaikau A juostų tinklo plėtimą, bet nereikia kvailų argumentų dėlioti kas buvo prieš 100 metų ir atseit ir dabar reikėtų taip elgtis.
                            Prieš 120 metų kaimuose net medinių būdelių nebuvo, ~1915m. vokiečiai baudomis privertė statyti ar bent jau duobes su lentomis įsirengti. Gal irgi argumentas sugrįžti prie šikimo aplink sodybas visur?
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Apie tai ir šneka, kad gyventojai nebegalės turėti automobilių, o privalės eiti pėsčiomis arba važiuoti VT, jei toks yra. Taip, 60-aisiais nereikėjo versti. Automobilius turėjo vienetai. Arklių mieste jau irgi nebebuvo.

                              Comment


                                Kol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Apie tai ir šneka, kad gyventojai nebegalės turėti automobilių, o privalės eiti pėsčiomis arba važiuoti VT, jei toks yra. Taip, 60-aisiais nereikėjo versti. Automobilius turėjo vienetai. Arklių mieste jau irgi nebebuvo.
                                  Manau nereikia gąsdinti nebūtais dalykais. Automobilį turėti galėsi, juo važinėti ir naudotis irgi galėsi. BET turėsi infrastruktūros tiek pat, kiek turi kiti. Tai reiškia, kad gatvėse juostų skaičius bus toks, koks yra ir kitiems dalyviams (su išimtimis, 1 juosta automobiliams, 1 VT, dviračių takas, pėsčiųjų takas, želdynai), o už parkingą ir taršą reikės susimokėt. Kitaip tariant baigiasi nemokami pietūs kitų sąskaita automobilių vairuotojams.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Hmm, įdomu įdomu. Kitose vietose tai yra atskiras takas. Gal šitą atkarpą dėl medžių dabar palieka taip, o kartu su 2 etapu nuties siaurinant gatvę?
                                    Čia irgi yra "forward planning" trūkumo pavyzdis. Toje vietoje VT piko metu susidaro 10-30 minučių vėlavimai. Vietoje to, kad padaryti (kairėje kryptis link centro) A+2+1 (link Žvėryno ten srauto objektyviai nedaug), tai dabar iš tiesų panašu, kad dviračių taką ties gatvės juostų saskaita.

                                    Dar vienas pavyzdis, susijęs su kairiojo kranto dviračiu taku - Žygimantų gatvė, kur irgi VT vėlavimai link Operos žiedo piko metu siekia po 10-15 min. Kažkodėl A juosta toje vietoje yra priešinga kryptimi, link Antakalnio, nors jokių kamščių ta kryptimi nebūna.

                                    Kodėl VMS yra taip dėjusi ant viešojo transporto?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Manau nereikia gąsdinti nebūtais dalykais. Automobilį turėti galėsi, juo važinėti ir naudotis irgi galėsi. BET turėsi infrastruktūros tiek pat, kiek turi kiti. Tai reiškia, kad gatvėse juostų skaičius bus toks, koks yra ir kitiems dalyviams (su išimtimis, 1 juosta automobiliams, 1 VT, dviračių takas, pėsčiųjų takas, želdynai), o už parkingą ir taršą reikės susimokėt. Kitaip tariant baigiasi nemokami pietūs kitų sąskaita automobilių vairuotojams.
                                      Kalbant apie viešos erdvės skirstymą transportui, dar būtų gerai suvienodinti ir parkavimui skirtų viešųjų erdvių dydžius. Pvz. parkingas prie Seimo, atimantis iš miesto itin paklausią, milžinišką erdvę, galėtų užimti tiek pat vietos, kiek vietos sunaudoja į tas vietas dirbti atvažiuojantys su VT.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu - taip atseit "racionaliau naudojama miesto infrastruktūra".
                                        Dar nesu ten važiavęs, todėl klausimas: visa atkarpa, ar tik automobilių dalis? Nes čia yra didžiulis skirtumas...

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Kol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.
                                          Kai paprastiems mirtingiesiems bus uždrausta turėti ar važiuoti automobiliu, tai, nori nenori - teks. Perėjome mes jau šitai. Dešimtmetį kaip silkės bačkoj, arba "pietų pertrauka" nuo 18:00 iki19:00. Taip kad nieko baisaus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X