Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kiek dar bus pranešimų apie tuoj tuoj prasidėsiantį "A" juostų įrengimą Ozo gatvėje, kol prasidės darbai.
    Kad nieko nesubebanti nuveikti Vilniaus m. savivialdybė šį rutininį platinimą vadina "grandiozinįu projektu", jau buvo pasigirta, prisgirta ir persigirta.
    Svarbiau kada išties bus pradėtas "grandiozinis projektas", o ne ką reklamuos dar vienas anonsas..

    LRT.lt 2021.10.28
    Planuojama gatvės dalies šalia „Akropolio“ ir prekybos centro „Ozas“ rekonstrukcija
    UAB „YIT Lietuva“ Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu atliks kapitalinį Ozo gatvės atkarpos nuo „Akropolio“ iki PC „Ozas“ remontą. Suplanuotų darbų vertė siekia 520 tūkst. eurų.


    Atliekant rekonstrukciją Ozo gatvės atkarpa tarp Gelvonų ir Kernavės gatvių bus praplatinta įrengiant joje papildomą autobusų ir specialiojo transporto juostą. Taip pat bus pertvarkytas eismas sankryžoje ties PC „Ozas“. Čia bus įrengtas eismą reguliuojantis šviesoforas, taip pat panaikintas apsisukimas per skiriamąją juostą. Kartu bus sutvarkyti gatvės atkarpoje esantys pėsčiųjų ir dviračių takai, modernizuotas apšvietimas.
    Eismo juostų skiriamojoje dalyje bus pasodinta 330 medžių ir 1700 krūmų.

    Šiuo metu pradedami projektavimo ir pasiruošimo remontui darbai.
    Fiziniai darbai bus pradėti kitų metų pavasarį, o juos užbaigti planuojama 2022 metų liepą.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rekonstrukcija

    Comment


      V. Kudirkos gatvėje atsisakė naikinti VT įvažas po PP svarstymo, naikina tik Algirdo st...

      M. K. Čiurlionio st. įvažos visomis kryptimis nebus
      naikinamos dėl to, kad nepablogintų kitų transporto priemonių judėjimo paprasta eismo juosta
      arba A juosta, netrukdytų sukti transporto priemonėms dešiniaisiais posūkiais iš A juostos,
      neblokuotų įvažiavimų į kiemus. Visos įvažos susiaurinamos, taip padidinant pėsčiųjų zonos ir
      laukimo plotį. Atsižvelgiant į esamus automobilių transporto srautus bei viešojo transporto
      priemonių stojančių Algirdo st. srautus, pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai.
      Bendrieji reikalavimai.“ 205 punktą įvažą šioje stotelėje naikinama.

      Comment


        Čia dar va kažkiek į temą. Matosi ir liootas minimas dobilo pertvarkymas, tiesa, labai nedidelė suma atrodo.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-01-12 133356.jpg
Views:	1854
Size:	165,2 kB
ID:	1943107
        Attached Files

        Comment


          A juostoms skirta 2,141 mln. A juosta Ozo gatvėje nuo Akropolio iki licėjaus kainuos 520k eurų, t.y. 375k už kilometrą daug neplatinant.

          Gaunasi 5,7 km A juostų vien už savivaldybės lėšas. Turėtų būti veiksmo.

          A juostos Narbuto gatvėje berods būtų tiesiamos už ES lėšas?

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            A juostoms skirta 2,141 mln. A juosta Ozo gatvėje nuo Akropolio iki licėjaus kainuos 520k eurų, t.y. 375k už kilometrą daug neplatinant.

            Gaunasi 5,7 km A juostų vien už savivaldybės lėšas. Turėtų būti veiksmo.

            A juostos Narbuto gatvėje berods būtų tiesiamos už ES lėšas?
            Turėjo būti ir 2021:

            Vilniuje planuojama įrengti dar 11 susisiekimą su centro prieigomis gerinančių viešojo transporto eismo juostų. Tai – sostinės darnaus judumo mieste plano dalis:patogesnis ir greitesnis viešojo transporto eismas išskiriamas kaip vienas prioritetų. A juostos Vilniuje šiuo metu sudaro 36 kilometrus, o įrengus visas numatytąsias papildomas atkarpas jų tinklas mieste viršys 46 kilometrus.

            „Norime, kad kelionės Vilniuje taptų dar greitesnės ir patogesnės visiems eismo dalyviams, dėl to eismą organizuojame taip, kad pokyčiai lemtų visą teigiamų permainų grandinę. Ilgesnės A juostos padės viešajam transportui greičiau pasiekti kelionės tikslą, kartu – trumpinti didelės dalies vilniečių kelionės laiką. Tai leis miestiečiams drąsiau rinktis viešąjį transportą ar kombinuoti keletą skirtingų kelionės būdų, mažinti neigiamą transporto taršos poveikį aplinkai ir gyvenimo kokybei, tai yra – didinti eismo saugumą, gerinti miesto ekologinę būklę“, – sako sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.

            Šešios iš suplanuotųjų viešojo transporto juostų bus įrengiamos ES lėšomis –jos mieste atsiras per 2021 metus.

            Comment


              Paskelbtas pirkimas Narbuto g. dvirtakiui.
              https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-642005
              Pateiktas įdomus sprendinys ties žiedu. Šalutinis, tačiau bus salelės lengviau pervažiuoti bei pereiti pėstute.

              Click image for larger version

Name:	Untitled 2.png
Views:	2198
Size:	452,1 kB
ID:	1946582

              Tačiau išvažiavimas į Ukmergės/GV g. lieka savižudikiškas

              Click image for larger version  Name:	Untitled 1.png Views:	0 Size:	155,1 kB ID:	1946580
              Attached Files
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Bus labai įdomu, kaip 49 ir 69 autobusų maršrutai varys iš stotelės kišenės į 2-ąją juostą per šią salelę.

                Taip pat, labai daug vietų, kur sprendiniai kertasi su būsimu A juostos projektu. Pvz., ketinamą naikinti 3-ąją juostą prie Panoramos, nors ji turėjo būti skirta būsimai A juostai. Pandusas prie Stumbrų g. pėsčiųjų šviesoforo taip pat būtų įrengtas A juostos vietoje.

                Ai, dar troleibusų kontaktinis tinklas, dabar esantis ant skersinių gembių, bus perkeliamas ant lynų (kabinamų tarp dviejų stulpų, esančių skirtingose kelio pusėse), vietomis prismaigstant nereikalingų stulpų. Taip pat, visiškai perstatant didelę dalį stulpų, visiškai nesistengiama juos pastatyti taip, kad kontaktinis tinklas turėtų kuo mažesnio kampo kreives, siekiant greitinti troleibusų eismą.

                Planavimas much.
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.01.31, 12:09.

                Comment


                  Dėl tos trečios juostos prie Panoramos, tai man atrodo, kad gatvė bus platinama skiriamosios juostos link, o ne į išorę. Todėl anoje pusėje ir platinama vieta takams.

                  Bet keista, kad tarkim į Sėlių g. nėra nuvedamas takas, nors anksčiau planavo.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Dėl tos trečios juostos prie Panoramos, tai man atrodo, kad gatvė bus platinama skiriamosios juostos link, o ne į išorę. Todėl anoje pusėje ir platinama vieta takams.

                    Bet keista, kad tarkim į Sėlių g. nėra nuvedamas takas, nors anksčiau planavo.
                    Aš apie gatvės pusę link Pilaitės. Negaliu surasti pdf'o su eismo organizavimu, tai sunku parodyti brėžinyje.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      Aš apie gatvės pusę link Pilaitės. Negaliu surasti pdf'o su eismo organizavimu, tai sunku parodyti brėžinyje.
                      Turbūt šita turi omeny:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220131_192612.jpg
Views:	1378
Size:	196,8 kB
ID:	1946633

                      Comment


                        Gal 49 ir 69 paleis per Kernavės gatvę ir jis išsuktų iš Konstitucijos pr. už Quadrum'o?

                        Comment


                          Kovo mėnesį prasidės Kareivių g. A juostos įrengimo darbai.

                          Prasideda Kareivių gatvės atkarpos kapitalinio remonto darbai

                          https://vilnius.lt/lt/2022/02/07/pra...emonto-darbai/

                          Savivaldybė šaudo sau į kojas:

                          Projektuotojai įvertino abiejose važiuojamosios gatvės dalies pusėse esamą želdinių situaciją, inventorizavo medžius. Bus šalinamas vienas žuvęs medis, šeši invaziniai uosialapiai klevai. Dėl infrastruktūros remonto darbų nepavyks išsaugoti keliolikos brandžių medžių ir krūmų: trijų eglių, keturių amerikinių uosių ir vienos paprastosios pušies, aštuonių putinalapių pūslenių, penkiolikos kalninių pušų. Už šiuos medžius bus sumokėta atkuriamoji vertė – 2 538 Eur.

                          Comment


                            Įomdu, kokie tai remonto darbai, kad neįmanoma tų medžių išsaugoti. Nes dendrofilai garantuotai pakels skandalą.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Įomdu, kokie tai remonto darbai, kad neįmanoma tų medžių išsaugoti. Nes dendrofilai garantuotai pakels skandalą.
                              Šiaurinėje kelio pusėje atsiras A juosta ir dviračių takas.

                              Tik dabar neprisimenu, ar ketinama keisti kelio dangą, nes ji ten tragiška.

                              Comment


                                Tokioj vietoj būčiau daręs 1A+1A ir dviračių takus jau atskirai prie šaligatvio atskiriant gyvatvore. Kartais reikia eiti pėsčiomis Kareivių gatve, tai ten prie Rimi labai nemalonu, kai tokio pločio gatvė.

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                  Tokioj vietoj būčiau daręs 1A+1A ir dviračių takus jau atskirai prie šaligatvio atskiriant gyvatvore. Kartais reikia eiti pėsčiomis Kareivių gatve, tai ten prie Rimi labai nemalonu, kai tokio pločio gatvė.
                                  Prie Rimi tikrai padaryta durnai ir praktika kiekvienam prekybcentriui statytis šviesoforus su 10 apsaugotų posūkių ir po 2 juostas į kairę (dramatizuoju aišku, bet esmė ta pati) turėtų būti uždrausta (dar šiaip gaila ten buvusių medžių).

                                  Bet palikti ten po 1 juostą automobiliams reikštų visišką eismo kolapsą toje miesto pusėje, bent jau kol nebus Šiaurinės gatvės, ir priedo keleriopai padidintų eismą Antakalnyje.
                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.02.09, 12:39.

                                  Comment


                                    Prasidėjo Ozo g. A juostos įrengimas. Prie Akropolio sukalti kuoliukai, sustatyti laikini kelio ženklai, nukasta šiek tiek dirvožemio.

                                    Ne, ne pokštas

                                    Comment


                                      Jei kas nepakito, per šį mėnesį turėtų patikslinti info ir dėl Kalvarijų g. juostų įrengimo pradžios
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Prasidėjo Ozo g. A juostos įrengimas. Prie Akropolio sukalti kuoliukai, sustatyti laikini kelio ženklai, nukasta šiek tiek dirvožemio.

                                        Ne, ne pokštas
                                        Šiandien mačiau eilinį pokštą Ukmergės gatvėje - bandančių kamštį apvažiuoti A juosta kiekis toks, kad eilė prie šviesaforo gavosi ilgesnė nei automobilių juostoje.

                                        Comment


                                          Veiksmas Ozo gatvėje.

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220401_091838_HDR.jpg
Views:	389
Size:	1,79 MB
ID:	1959512

                                          Comment

                                          Working...
                                          X