Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jei nenaikinam A linijos tada ištisinė linija lieka ir autobuso apvažiavimas vyks kartą per 3 mėnesius, kai vairuotojas atgaus teises.
    Galima traktuoti, kad prie kiekvienos stotelės A juosta baigiasi ir prasideda naujai, tad punktyrai patekimai į ją niekaip nedraudžiami

    Comment


      Keista matyti, kad „A“ juostos matuojamos bukais kilometrais, o ne kilometrais, kur VT išlaiko greičio pranašumą prieš AA.
      Juk kokioje Narbuto gatvėje, kur sankryžų mažai, „A“ juosta didžiojoje ruožo dalyje net nereikalinga, jei bendras srautas juda laisvai.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Galima traktuoti, kad prie kiekvienos stotelės A juosta baigiasi ir prasideda naujai, tad punktyrai patekimai į ją niekaip nedraudžiami
        Kur taip traktuojama?

        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
        Keista matyti, kad „A“ juostos matuojamos bukais kilometrais, o ne kilometrais, kur VT išlaiko greičio pranašumą prieš AA.
        Juk kokioje Narbuto gatvėje, kur sankryžų mažai, „A“ juosta didžiojoje ruožo dalyje net nereikalinga, jei bendras srautas juda laisvai.
        Turbūt ryte nesate narbuto gatvėje važiavęs, jei manote, kad ten srautais juda laisvai. Karantino metu nesiskaito.
        A juosta ten labai gerai veikia/veiktų, ypač už Narbuto stotelės.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Kur taip traktuojama?
          Kelių eismo taisyklės, draugas MedinisStrazdas


          1.22. Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų tarp brūkšnių ilgis vienodas, žymi eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui, arba maršrutinio transporto stotelę tose vietose, kur į ją leidžiama įvažiuoti (išvažiuoti iš jos).

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Turbūt ryte nesate narbuto gatvėje važiavęs, jei manote, kad ten srautais juda laisvai. Karantino metu nesiskaito.
            A juosta ten labai gerai veikia/veiktų, ypač už Narbuto stotelės.
            Vakarais - irgi tas pats, tik jau link Pilaitės. Ypač padėtį komplikuoja jei kažkas būna sustojęs pirmoje juostoje, tuomet kamštis būna iki pedagoginio žiedo.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Aš tai irgi esu tame 3/4 perone. Trys juostos atrodo per daug ir nesinori asfalto plynių, bet 1+1A Narbuto g. irgi sunkiai įsivaizduoju.

              Comment


                Paskelbti du pirkimai Kareivių g. atkarpai ir Ozo g. Panašu, kad šiemet bent jau šios juostos atsiras.

                Kareivių gatvės tarp Verkių g. iki Kalvarijų g. kapitalinis remontas

                Ozo gatvės nuo Gelvonų g. iki Kernavės g. kapitalinis remontas

                Comment


                  Kad taip dar prie to paties būtų įtrauktas esamos juostos nuo Licėjaus iki Kalvarijų g. remontas... Tai, kas ten dabar yra, galima pavadinti "A" laiptais ar 500 metrų ilgio sukančių dešinėn juosta, bet tik ne normalia "A" juosta.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Paskelbti du pirkimai Kareivių g. atkarpai ir Ozo g. Panašu, kad šiemet bent jau šios juostos atsiras.

                    Kareivių gatvės tarp Verkių g. iki Kalvarijų g. kapitalinis remontas
                    Ozo gatvės nuo Gelvonų g. iki Kernavės g. kapitalinis remontas
                    Platins gatves ar atims iš bendro eismo juostą?

                    Comment


                      Visiškai nesinorėtų šioje vietoje (Verkių-Kareivių g.) papildomo platinimo ir asfalto jūros, ypač kai šalia planuojama autobusų parko teritorijos konversija.

                      Comment


                        Platins tiek Ozo, tiek Kareivių g., pridedant 1 juostą autobusams link Kalvarijų g. sankryžos.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                          Visiškai nesinorėtų šioje vietoje (Verkių-Kareivių g.) papildomo platinimo ir asfalto jūros.
                          Visiškai nesinorėtų stovėti kamščiuose dėl siaurinimo.
                          Deja, rytų - vakarų kryptimi nėra alternatyvų Kareivių gatvei. Kareivių - Verkių ir Kareivių - Žirmūnų gatvių sankryžų pralaidumas yra tragiškas, kurį pablogina ne visada logiškai sureguliuoti šviesoforai.
                          Kalvarijų - Ozo - Kareivių gatvėje prioritetinis pralaidumas rytų - vakarų kryptimi, o Kalvarijų gatvėje attinkamai pasidaro didesni kamščiai.

                          Kareivių gatvėje bus platinimas tarp Kalvarijų ir Verkių gatvių. Tekste daug rašoma apie tinklų rekonstrukciją.
                          Gatvė remontuojama įrengiant papildomą 3,5 m pločio juostą viešajam transportui gatvės šiaurinėje pusėje. Taip pat projektuojama 3 m pločio šoninė skiriamoji juosta (veja), kurioje bus kelio ženklai, apšvietimo stulpai ir želdiniai, 2.5 m pločio dviračių takas, 2.25 m pločio šaligatvis (...)
                          Ties Kareivių ir Kalvarijų g. sankryža, nuo Pk 0+005 iki Pk 0+057, numatoma iki 3 m aukščio atraminė sienutė. Pk 0+410–Pk 0+490 esantis iki 6 m aukščio šlaitas papildomai sustiprintas įrengiant špuntinę sienutę.


                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=578529

                          Comment


                            Ozo gatvęje tarp Gelvonų ir Kernavės g. siaurins skiriamąją juostą
                            Viešojo transporto juostą Ozo g. numatyta įrengti siaurinant esamas eismo juostas, kurių plotis apie 4,0 m, ir praplatinant gatvę į skiriamąją juostą.
                            Taip pat numatoma uždaryti apsisukimų vietas Ozo g. ties viaduku per Geležinio Vilko g., kur dabar sudėti betoniniai blokai. Siekiant pagerinti eismo saugumą tie
                            PC "Ozas" saugumo salelė išplatinama padarant iš jos skiriamąją juostą, o transporto priemonių apsisukimas numatomas per viadukus. Gatvės išilginis profilis nekeičiamas, platinamasi pagal esamus važiuojamosios dalies aukščius.
                            Ozo gatvė platinama tokiu pačiu, kaip ir esamas, 2,5 % skersiniu nuolydžiu. Pėsčiųjų takai, 2,0 % skersiniu nuolydžiu. Dėl platinamos važiuojamosios dalies į skiriamąją juostą numatomas vienos šviesoforinės atramos su gembe perkėlimas, ant kurio pakabintas transportinis šviesoforas ir vienos šviesoforinės atramos perkėlimas ant kurios pakabintas pėsčiųjų eismą reguliuojantis šviesoforas

                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=578509

                            Comment


                              Tai platins vieną iš tų dviejų Ozo g. viadukų virš GV? Čia daugiausiai darbo. Kitur tai tiesiog užasfaltuot žolytę

                              Comment


                                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                Tai platins vieną iš tų dviejų Ozo g. viadukų virš GV? Čia daugiausiai darbo. Kitur tai tiesiog užasfaltuot žolytę
                                Manau, kad tiesiog susiaurins šaligatvį. Paties viaduko tikrai neplatintų.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Dar vienas vinis į Vilniaus tramvajaus karstą

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Paskelbti du pirkimai Kareivių g. atkarpai ir Ozo g. Panašu, kad šiemet bent jau šios juostos atsiras.

                                    Kareivių gatvės tarp Verkių g. iki Kalvarijų g. kapitalinis remontas

                                    Ozo gatvės nuo Gelvonų g. iki Kernavės g. kapitalinis remontas
                                    Smagu, kaip visada sąžiningai pildo savo pažadus:



                                    2020.04.10

                                    Šešios iš suplanuotųjų viešojo transporto juostų bus įrengiamos ES lėšomis – jos mieste atsiras per 2021 metus. Likusios A juostosbus finansuojamos savivaldybės ir privačių investuotojų – jų įrengimas numatytas iki 2022 metų.

                                    A juostų plėtra numatyta šiose gatvių atkarpose

                                    T. Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (Konstitucijos pr.)

                                    Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.

                                    Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g.

                                    Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių g. ir Žalgirio g. (Trimitų g.)

                                    Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. (Trimitų g.) ir Konstitucijos pr.

                                    Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g.

                                    Pilaitės pr. tarp V. Pociūno g. ir Sietyno g.

                                    Šeimyniškių g. tarp Kalvarijų g. ir Tuskulėnų g.

                                    Šeimyniškių g. tarp Tuskulėnų g. ir Kalvarijų g.

                                    Buivydiškių g. tarp Dūkštų g. ir Ozo g.

                                    V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir J. Jasinskio g.
                                    Beje, gal kas gali paaiškinti skirtumą tarp "atsiras per 2021 metus" ir "jų įrengimas numatytas iki 2022 metų"? Nes kiek aš suprantu tai reiškia tuos pačius 2021 metus, nebent jie čia dar per 2020 planavo spėt...

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Smagu, kaip visada sąžiningai pildo savo pažadus:

                                      Beje, gal kas gali paaiškinti skirtumą tarp "atsiras per 2021 metus" ir "jų įrengimas numatytas iki 2022 metų"? Nes kiek aš suprantu tai reiškia tuos pačius 2021 metus, nebent jie čia dar per 2020 planavo spėt...
                                      Tai matyt iki 2022 m. tos, kur pirkimai. Kitos, kur pabraižymai (pvz., Kalvarijų g.) gal ir be pirkimų ir Grindos rankomis.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Kalvarijų - Ozo - Kareivių gatvėje prioritetinis pralaidumas rytų - vakarų kryptimi, o Kalvarijų gatvėje attinkamai pasidaro didesni kamščiai.
                                        Prioritetinis pralaidumas Rytų - Vakarų visos dienos metu? Ten aišku daugiaaukštės sankryžos jau dešimtmečiais reikia, bet nepanašu, kad tai būtų daroma kaip koks dar vienas nacionalinis stadionas.

                                        Comment


                                          Ozo-Kalvarijų- Kareivių g. sankryžoje sugebama padaryti kamščius net ir šestadieniais.
                                          Bet tai jau kitos temos objektas.
                                          ​​​​​​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X