Ten kišenės nelabai reikia, mažai naudojama stotelė (jei čia kalba apie kitoje Laisvės pr. pusėje nuo Mados).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
O tai tas "mažai naudojama" pasireiškia tuo, kad stoja tik kas dešimtas troleibusas, todėl eismas nesistabdo?Parašė digital Rodyti pranešimąTen kišenės nelabai reikia, mažai naudojama stotelė (jei čia kalba apie kitoje Laisvės pr. pusėje nuo Mados).
Comment
-
Bet nėra A juostos ir būna užsikimšę nuo kalniuko iki už Mados, kur vėl yra A juosta.Parašė digital Rodyti pranešimąPasireiškia tuo, kad:
ten labai mažai keleivių, todėl trumpai stojama,
nestoja greitieji autobusai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
T formos sankryžose reikia atskirtos juostos, kuria VT galėtų važiuoti be sustojimo prie šviesoforo. Pamenu, buvo tokia numatyta Laisvės - Justiniškių sankryžoje, bet kažkaip viskas ir liko kalbomis. Čia dar viena vieta, kur to reiktų, kaip ir Kalvarijų- Baltupių ir krūvoje kitų sankryžų.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Pagrindinėse gatvėse A juosta turi būti ištisinė, o ne kas 200m atsirasti, po to dingti ir t.t. be jokios logikos. Tik tada, kai VVT važiuos greičiau, galima tikėtis ir didesnio keleivių dėmesio.Parašė digital Rodyti pranešimąAr užsikimšę tik dėl VT? Man atrodo, kad dėl šviesoforų.
Kitaip gaunasi kaip anekdote, išmoksi plaukti, tada įleisime vandens.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 7 patinka
Comment
-
Antrą kartą po poros metų vėl užvažiavau dėl A juostos ir kišenės stotelei nebuvimo Laisvės pr. nuo Rygos pusės iki už Mados. Seniau atmetė maždaug nafig. Dabar:
turbūt suveikė priešrinkiminis periodas. Įdomu, kur galima pamatyti tą A juostų plėtros Vilniaus mieste planą?Dėkojame už pateiktus pasiūlymus dėl viešojo transporto eismo gerinimo. Informuojame, kad A juostų plėtra yra svarbi gerinant viešojo transporto punktualumą ir didinant jo patrauklumą keleiviams. Jūsų siūloma įrengti A juosta yra įtraukta į bendrą A juostų plėtros Vilniaus mieste planą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Biski nesuprantu kas ten per projektas, kokio velnio reikia platinti ta vieta.
-Saligatvis siauras....check
-Neegzistuojantis dviraciu takas....check
-Sukurtos palankesnes salygos naudotis nuosava automobili...check
Veliau savivaldybe bando isspresti klausima "O kodel zmones pastoviai keliauja su savo automobiliais?"
- 3 patinka
Comment
-
Patikslinkit prašau, kokios konkrečiai sąlygos automobiliams ten yra gerinamos? Ar tas faktas, kad pridėdamos A juostos yra sąlygų automobilių naudojimui gerinimas?Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąBiski nesuprantu kas ten per projektas, kokio velnio reikia platinti ta vieta.
(...)
-Sukurtos palankesnes salygos naudotis nuosava automobili...check
(...)
- 1 patinka
Comment
-
Na taip. Iš automobilių srauto patraukiami besivelkantys troleibusai, automobilių greitis didėja, kamštis mažėja, o dviratininkai išstumiami į autobusų juostą, tad automobiliams irgi nesimaišys. Aišku, dviratininkui nuo to, kad jį prie borto spaus autobusas nėra labai geriau nei, kad jį presuotų lengvasis automobilis.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Taip, dabar VT visiskai pasalintas is automobiliu akiracio.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPatikslinkit prašau, kokios konkrečiai sąlygos automobiliams ten yra gerinamos? Ar tas faktas, kad pridėdamos A juostos yra sąlygų automobilių naudojimui gerinimas?
Jeigu miestats tikrai bando skatinti zmones rinktis ekologiskesni transporta, jie tuo metu apsunkina automobiliu eisma - atiduoda jau egzistuojancias eismo juostas VT, susiaurina gatves, tiesia dviraciu ir pesciuju takus automobiliu eismo juostu saskaita, pavercia parkingo aikstes i viesas erdves / skverus.
- 3 patinka
Comment
-
Aš nuoširdžiai tikuosi, kad čia nelabai vykusiai pokštaujatParašė dondc Rodyti pranešimą
Na taip. Iš automobilių srauto patraukiami besivelkantys troleibusai, automobilių greitis didėja, kamštis mažėja, o dviratininkai išstumiami į autobusų juostą, tad automobiliams irgi nesimaišys. Aišku, dviratininkui nuo to, kad jį prie borto spaus autobusas nėra labai geriau nei, kad jį presuotų lengvasis automobilis.
pasirodo keliavimo VT sąlygų gerinimas, kurio visi dabar taip siekia, yra blogai, nes kartu gerina sąlygas automobiliams 
Dėl dviračių, ten išties turėtų būti dviračių takas, tikrai reikia rašyti, kad jis būtų suprojektuotas.
MindesAcc vau, neturiu žodžių. Jeigu gatvė būtų tuščia - OK, siaurinam, be diskusijų - geras pavyzdys yra Architektų gatvė. Bet kai dabar siūlot vieną svarbiausių Vilniaus jungčių siaurinti, kurioje ir taip nežmoniški kamščiai kiekvieną dieną - nu tai atleiskit, bet tikrai nenorėčiau, kad tokio požiūrio žmonės projektuotų miestą.Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.05.18, 21:44.
- 1 patinka
Comment
-
Pagalvok koks bus automobilistu perspektyvas - "oh ziurek, autobusai dingo is musu juostos, liuks! dabar kaip bus patogu naudotis nuosavu automobiliu toliau!"Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
vau, neturiu žodžių. Jeigu gatvė būtų tuščia - OK, siaurinam, be diskusijų - geras pavyzdys yra Architektų gatvė. Bet kai dabar siūlot vieną svarbiausių Vilniaus jungčių siaurinti, kurioje ir taip nežmoniški kamščiai kiekvieną dieną - nu tai atleiskit, bet tikrai nenorėčiau, kad tokio požiūrio žmonės projektuotų miestą.
arba gali buti taip - "oho, ateme is automobilistu viena juosta...dabar sedesim kamsciuose iki gyvos galvos. Oh paziurek i tuos protingus zmones, sedi sau autobuse, pravaziuoja visus kamscius turedami savo atskira A juosta. Gal vis del to reiketu dazniau naudotis VT..."
As nekalbu apie gatves siaurinima, bet gal metas kurti A juostas is jau egzistuojanciu eismo juostu.Paskutinis taisė MindesAcc; 2019.05.18, 22:06.
- 2 patinka
Comment
-
Nepokštauja. Kai kuriems forumiečiams privatus automobilis yra blogių blogis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš nuoširdžiai tikuosi, kad čia nelabai vykusiai pokštaujat
pasirodo keliavimo VT sąlygų gerinimas, kurio visi dabar taip siekia, yra blogai, nes kartu gerina sąlygas automobiliams 
Comment
-
Su didžiule pagarba jūsų kitiems pasisakymams, ypač apie pėsčiuosius ir dviratininkus, šis atrodo gražiai tik ant popieriaus. Va koks nors klerkelis, sėdintis kažkur tolimiausiame savivaldybės kabinete, visiškai neatsižvelgdamas į kitas tos vietos subtilybes, kuriam kaip ir nesvarbu, ką ir kur jis daro, gali taip sugalvoti.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Pagalvok koks bus automobilistu perspektyvas - "oh ziurek, autobusai dingo is musu juostos, liuks! dabar kaip bus patogu naudotis nuosavu automobiliu toliau!"
arba gali buti taip - "oho, ateme is automobilistu viena juosta...dabar sedesim kamsciuose iki gyvos galvos. Oh paziurek i tuos protingus zmones, sedi sau autobuse, pravaziuoja visus kamscius turedami savo atskira A juosta. Gal vis del to reiketu dazniau naudotis VT..."
As nekalbu apie gatves siaurinima, bet gal metas kurti A juostas is jau egzistuojanciu eismo juostu.
Nesuprantu, koks čia gali būti patogumams automobilistams jeigu VT dings iš jų juostų - yra jis ar nėra, vis tiek visi stovi kamščiuose.
A juostos kūrimas iš egzistuojančių juostų ir yra gatvės siaurinimas.
Aš tikrai nieko nerašyčiau, jeigu Šeimyniškių g. būtų kokia rami kvartaline gatvelė. Bet dabar tai yra viena pagrindinių miesto arterijų. Ją susiaurinus, užsikištų ir Žirmūnų žiedas, ir Olandų, ir Belmonto. Tas pats VT, visi troleibusai, važiuojantys Žirmūnų bei Antakalnio gatvėmis, strigtų. Tai visiškai nebūtų normalu.
Na ir kaip kasdieną besinaudojantis VT, galiu pasakyti, kad kai jis bus pajėgus išvežti dabartinius keleivius - tada galėsime kalbėti apie naujų pritraukimą. Konkrečiai Šeimyniškių gatve važiuojantis 4G yra nenormaliai užkištas, musėms vietos nėra. Žyyymiai patogiau yra kad ir iki gyvos galvos sėdėti automobiliniame kamštyje, negu po darbo stovėti prisikimšusiam iki Japonijos traukinių lygio.
Noriu pabrėžti svarbų dalyką: aš nesiūlau gerinti sąlygų automobiliams, t.y. tiesti naujas juostas automobiliams. Aš tik siūlau nebloginti sąlygų ten, kur jos ir taip yra, minkštai tariant, siaubingos.Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.05.18, 22:36.
- 1 patinka
Comment
Comment