Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sutikrinti GPS žemėlapyje yra centai palyginus su video medžiagos analizavimu ir jos laikymu. Bet ir tas šiais laikais nėra baisiai brangu. Iš baudų laisvai atsipirktų ir dar ant ledų liktų.
    Atsipirktų tik tol kol būtų daug pažeidėjų, bet gi tikslas ir yra, kad pažeidėjų nebūtų daug, o ne pinigų surinkti.

    Čia gi neužteks užsukti programą kokia amazonės serveryje, tokią sistemą dėl matavimo reikalavimų turės būtų vietinė ir dar reikės džiaugtis kad nedarys kokio viešojo pirkimo kuris poto 5 metus "taisys broką" nes įsisvino pinigus nieko nepadarę.

    Comment


      Naktimis ir savaitgaliais Vilniuje remontuojama beveik kilometro ilgio Ukmergės gatvės atkarpa nuo Šeškinės iki Ozo viaduko: bus paklota nauja asfalto danga, pakeisti kelio bortai, suremontuota viešojo transporto stotelė ir atnaujintas ženklinimas. Viešajam transportui skirta A juosta nuo bendro automobilių srauto bus atskirta guminiais borteliais
      Šaltinis: vilnius.lt
      Vieta: sviesoforai.lt/kameros

      Įdomu kiek griežtai sudėlios tuos guminius bortus ties 2 įvažiavimais/išvažiavimais minimoje atkarpoje.
      Gali įspraust siauresniais posūkiais į teisingas juostas, o gali tik trikdyti ilgą "įsibėgėjimą/lėtėjimą" A juosta kamštyje iki eilės priekio.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Ženevoje yra štai tokie stulpeliai. Gan retokai. Lietuvoje reikėtų bent dvigubai daugiau, nes gudručiai bandytų įlįsti pro tarpą. Beje, ši gatvė nuotraukoje viena iš magistralinių, jungiančių Šveicariją su Prancūzija pietinėje Ženevos dalyje. Nuotraukoje vakarinis pikas. A juosta centro link.

        Comment


          Delfi.lt 2019.09.18
          Vilniaus savivaldybė guminiais borteliais drausmins „A“ juosta važiuojančius vairuotojus
          Vienoje Ukmergės gatvės atkarpoje (...) savivaldybė imsis įgyvendinti pilotinį projektą

          Šiemet, baigus tvarkyti beveik kilometro ilgio Ukmergės gatvės atkarpą nuo Šeškinės (greta Šeškinės poliklinikos) iki Ozo (nuvažiavimas į „Akropolį“) viaduko, bus (...)„A“ juosta atskira nuo bendro automobilių srauto“,

          Viešajam transportui skirta juosta nuo bendro srauto čia bus atskirta guminiais borteliais, todėl, tikisi savivaldybė, važiuojantys viešuoju transportu galės važiuoti greičiau ir patogiau.Numatyta, kad guminiai borteliai šioje gatvėje atsiras jau spalį.

          https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=82288781

          Comment


            Į sostinės gatves išrieda dar 10 naujų dyzelinių autobusų
            Naujuose „Isuzu Novociti Life“ autobusuose yra įrengti „A juostos“ mygtukai, kurių pagalba vairuotojai galės fiksuoti incidentus ir tuos vairuotojus, kurie ignoruodami taisykles važiuoja viešajam transportui skirtomis A juostomis.

            Comment


              Naujuose „Isuzu Novociti Life“ autobusuose yra įrengti „A juostos“ mygtukai, kurių pagalba vairuotojai galės fiksuoti incidentus ir tuos vairuotojus, kurie ignoruodami taisykles važiuoja viešajam transportui skirtomis A juostomis.
              Juokinga tai, kad šie 10 naujų autobusų skirti (bent pagal pradinį planą) 115-am maršrutui, kurio trasoje nėra nei vienos A juostos :-)
              ​​

              Comment


                Parašė aRa Rodyti pranešimą

                Juokinga tai, kad šie 10 naujų autobusų skirti (bent pagal pradinį planą) 115-am maršrutui, kurio trasoje nėra nei vienos A juostos :-)
                ​​
                Nerealu. Tas pats kas nupirkti vandens gėlinimo iš jūros vandens įrengimus ir sumontuoti Vileikoje.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Nerealu. Tas pats kas nupirkti vandens gėlinimo iš jūros vandens įrengimus ir sumontuoti Vileikoje.
                  Ar tikrai 115 maršrutui reikalingi 10 autobusų? Buitiškai vertinant trafi duomenis - maršrute 4 autobusai.

                  Comment


                    Ukmergės g. šeškinėje deda guminius bortelius ir vietomis stulpelius.



                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Jei nebus automatinio pažeidimų fiksavimo, panaikinant važiuoti 4+, tai bus pinigų švaistymas
                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        „A juostų“ eksperimentas Vilniuje: išdygo atitvarai, taksi išstumti lauk, elektromobiliai reabilituoti
                        Kai Vilniaus savivaldybė paskelbė, kad Ukmergės gatvėje nutiesta „A juosta“ galės važiuoti tik autobusai, subruzdo elektromoblių vairuotojai. Jie kreipėsi į sostinės savivaldybę ir buvo išgirsti – ant juostų netrukus buvo nupaišyti elektromobilių ženklai. O kol elektromobilių savininkai ploja katučių, dejuoja taksi vairuotojai, netekę galimybės aplenkti spūstis. Vilniaus miesto valdžia tokį sprendimą aiškina taip: prioritetas – keliaujantys viešuoju transportu...
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Svarstau, kad jei kažką panašaus įgyvendintų daugelyje vietų, kur važiuoja G maršrutai, atrodo, būtų labai gerai. Kai kur galbūt apsimokėtų perkelti A juostą į gatvės vidurį, įrengiant reikalingą infrastruktūrą. A juostos kirtimą daugeliu atveju traktuoti kaip pervažą, pan. kaip reikia kirsti ant žolės nutiestus tramvajaus bėgius.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.04, 17:33.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Svarstau, kad jei kažką panašaus įgyvendintų daugelyje vietų, kur važiuoja G maršrutai, atrodo, būtų labai gerai. Kai kur galbūt apsimokėtų perkelti A juostą į gatvės vidurį, įrengiant reikalingą infrastruktūrą. A juostos kirtimą daugeliu atveju traktuoti kaip pervažą, pan. kaip žolėje reikia kirsti tramvajaus bėgius.
                            Tai iškart matosi, kad geriau. Vieninteliai kam blogiau, tai vairuotojai. Jiems tikrai padaugėja problemų. Bėda, kad vairuotojų labai daug ir jie baisiai rėkia. Tikiuosi į jų verksmus nebus atsižvelgta.

                            Comment


                              Kalbėjau su važinėjančiais Ukmergės g., tai pagal įspūdžius pažeidėjų stipriai sumažėjo toje atskirtoje atkarpoje. Faktas buvo jog pasiteisins, žmonėms sunkiau psichologiškai pažeidinėti žinant jog negali bet kada paprastai išlįsti. Reiktų visas A juostas atskirti ir didinti plėtrą, ypač visų greitųjų autobusų trasose.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Svarstau, kad jei kažką panašaus įgyvendintų daugelyje vietų, kur važiuoja G maršrutai, atrodo, būtų labai gerai. Kai kur galbūt apsimokėtų perkelti A juostą į gatvės vidurį, įrengiant reikalingą infrastruktūrą. A juostos kirtimą daugeliu atveju traktuoti kaip pervažą, pan. kaip reikia kirsti ant žolės nutiestus tramvajaus bėgius.
                                O kokie pliusai, jeigu A juostos būtų viduryje gatvės? Matau daug miestų taip tūri, bet kodėl tai yra geriau?

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  O kokie pliusai, jeigu A juostos būtų viduryje gatvės? Matau daug miestų taip tūri, bet kodėl tai yra geriau?
                                  Mažiau trukdžių ties nuovažomis, tad galima važiuoti greičiau. Bet užtat išbrangsta infrastruktūra priėjimams prie stotelių. Taip kad privalumai abejotini.

                                  Comment


                                    Na, jeigu daryt centre, tai tada jau daryt pilną BRT sistemą, t.y. pilnai atskirti A juostas nuo kito transporto, daryt VT pirmenybę sankryžose ir pan.

                                    Comment


                                      Na visgi miestuose, kur VT gerai išvystytas ir nauduojami autobusai/BRT/troleibusai, juostos yra dažniausiai viduryje.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Mažiau trukdžių ties nuovažomis, tad galima važiuoti greičiau. Bet užtat išbrangsta infrastruktūra priėjimams prie stotelių. Taip kad privalumai abejotini.
                                        Vargu ar būtų kažkas išlošta perkėlus A į skiriamąją juostą. Prie daugelio nuovažų vis vien yra stotelės, kuriose tas transportas sustoja. Tai poreikio ties jomis pristabdyti problema kaip ir atkrenta. O kadangi net ir esant tuščioms gatvėms pas mus VT velkasi vėžlio greičiu, tai poreikio važiuoti greičiau nelabai yra.

                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Na visgi miestuose, kur VT gerai išvystytas ir nauduojami autobusai/BRT/troleibusai, juostos yra dažniausiai viduryje.
                                        Gal galite bent porą pvz. iš Europos įvardinti, kur nėra tramvajaus bet įgyvendintas autobusų/BRT/troleibusų eismas skiriamąja juosta?
                                        Paskutinis taisė sleader; 2019.11.05, 11:11.

                                        Comment


                                          O ar buvo problema A juostose? Nelabai ten vazineju, ypac piko metu, tai nuosirdziai klausiu. Suprantu, kad atsiranda gudruciu A juosta vaziuojanciu, bet kai ju salyginai nedaug ir nesudaro kamsciu - autobusai neturetu leciau judeti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X