Parašė TIME
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
AtsakymasParašė spekas Rodyti pranešimą
Atsakymas:
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyris
Atsakymas2023-04-28 15:31:06
Visi nuolydžiai pritaikyti pagal esamą reljefą.
Pranešimas III:
Paco 3 sklypo vystytojai ar kažkas kitas įvažiavimo į sklypą vieną posūkio pusę sujungė su Paco gatve maždaug 90 laipsnių kampu todėl transportas neišsitekdamas posūkyje važinėja per veją, griauna bordiūrus, formuoja purvyną, teršia asfaltą.
Prašau įpareigokite įvažiavimą įrengti tinkamų kampų arba įrengkite tinkamu kampu. Iš anksto dėkoju.
,,Atsakingas padalinys
Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyris
Atsakymas2023-05-03 13:16:53
Kaip buvo suprojektuota, taip statytojas ir pastatė. Namai priduoti ir užregistruotas 100 proc. baigtumas. Techniniai sprendiniai pilnai įgyvendinti.''
Taigi, pasirodo dabar jau galima ir 90 laipsnių kampu įrenginėti įvažiavimus ir taip toliau. Vsio zakono.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei net šiame forume dalis nemato problemos su šia šaligatvio atkarpa, tai I rest my case kaip sako.
Ir jei prašymai, į kuriuos dar VMS reaguoja itin ciniškai, praplatinti šį šaligatvį iki 1,5 m pločio yra įvardijami kaip kažkoks išsišokinėjimas, nepagarba, įgeidžiai ir tt. - I rest my case twice.
Be to - tolėliau kur matosi turėklai ten yra laiptai subyrėję valstybinėje žemėje. Mes už savo pinigus (bendrijos lėšos) tvarkysime tuos laiptus. Jei dar ir to kažkam negana - galbūt vertėtų pergalvoti kas dedasi galvoje?
Šįmet pagaliau pasiekėme, kad kiemas būtų tvarkomas per Kaimynijos programą (nerekomenduoju dalyvauti nebent su viena sąlyga), kurios metu panaikinta vienintelė kieme buvusi parkavimo vieta.
Ir vertėtų pergalvoti kas apskritiai vyksta su mūsų miestu ir jo planavimu ir elementariai pritaikymu žmonėms.
PS.
Aš pavargęs nuo viso šito, tad dovanokit dėl stipraus tono.
Paskutinis taisė spekas; 2023.05.03, 20:34.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ogmios Miestas visu perimetru yra ganėtinai liūdnas, gal tik išskyrus palei Lukšio gatve. Kitose trijose gatvėse pėsčiųjų takai yra apaugę krūmais / užstatyti automobiliais.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet vat nėra Vilniuje tokios praktikos, asfaltuoti pėsčiųjų takus. Gal kas žino, kodėl? Kada sprendimas priimtas? Nes lyg anksčiau kartais pasitaikydavo, bet dabar net nepasakysiu, kur.Parašė Blaze Rodyti pranešimąŠaligatvis iš dviejų skirtingų tipų plytelių sudėtų kreivai. Vietoj to, kad būtų išasfaltavę. Dviračiai galėtų važiuoti menkai naudojamu, bet nuo transporto apsaugotu šaligatviu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Palei Stanevičiaus gatvę Fabijoniškėse išasfaltuotas pėsčiųjų takas.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bet vat nėra Vilniuje tokios praktikos, asfaltuoti pėsčiųjų takus. Gal kas žino, kodėl? Kada sprendimas priimtas? Nes lyg anksčiau kartais pasitaikydavo, bet dabar net nepasakysiu, kur.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Karoliniskese kai kurie takai sovietmeciu buvo asfaltuoti. Dabar VMS juos perasfaltavo ant virsaus naujai. Ir nieko, pasaulis nenugriuvo, lygus grazus takai, vasara ne smirda, ziema irgi normaliai valosi. Matyt viskas iki siol daroma pagal tai kaip buvo suprogramuota sovietmeciu.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bet vat nėra Vilniuje tokios praktikos, asfaltuoti pėsčiųjų takus. Gal kas žino, kodėl? Kada sprendimas priimtas? Nes lyg anksčiau kartais pasitaikydavo, bet dabar net nepasakysiu, kur.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klausimas. Ar čia viskas ok su šaligatvių nuolydžiais ties įvažiavimais į sklypus/teritorijas? Viskas padaryta maždaug taip, kaip buvo daroma ~2000. Ar neturi šaligatvis likti viename lygyje, o įvažiavimai/išvažiavimai kilti iki šaligatvio lygio? Vieta: Videniškių g. ties Naujuoju Skansenu. Kur dingo Vilniaus "gatvių standartas"? KEdas ką manai?



							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šaligatvis turėtų būti atitrauktas nuo gatvės, tada galima būtų daryti pakilimą (užvažiavimą) iki šaligatvio lygio.Parašė John Rodyti pranešimąKlausimas. Ar čia viskas ok su šaligatvių nuolydžiais ties įvažiavimais į sklypus/teritorijas? Viskas padaryta maždaug taip, kaip buvo daroma ~2000. Ar neturi šaligatvis likti viename lygyje, o įvažiavimai/išvažiavimai kilti iki šaligatvio lygio? Vieta: Videniškių g. ties Naujuoju Skansenu. Kur dingo Vilniaus "gatvių standartas"? KEdas ką manai?
Šitam variante, kai šaligatvis greta gatvės, nelabai įsivaizduoju, kaip būtų galima kelt gatvę iki šaligatvio lygio. Daryti kalniukus gatvėj (kaip kad daroma Naujamiesty pakeliant pėsčiųjų perėjas) ties kiekvienu įvažiavimu būtų keista, visą gatvė būtų banguota.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomu, čia dėl to, kad "Senas projektas™" ar dėl to, kad "Pakalnis tuo metu dar nebuvo vyrt. architektas™"?Parašė Well Rodyti pranešimąŠaligatvis turėtų būti atitrauktas nuo gatvės, tada galima būtų daryti pakilimą (užvažiavimą) iki šaligatvio lygio.
Šitam variante, kai šaligatvis greta gatvės, nelabai įsivaizduoju, kaip būtų galima kelt gatvę iki šaligatvio lygio. Daryti kalniukus gatvėj (kaip kad daroma Naujamiesty pakeliant pėsčiųjų perėjas) ties kiekvienu įvažiavimu būtų keista, visą gatvė būtų banguota.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Well Rodyti pranešimąŠitam variante, kai šaligatvis greta gatvės, nelabai įsivaizduoju, kaip būtų galima kelt gatvę iki šaligatvio lygio.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 11 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Justiniškėse vistiek šaligatvio lygis leidžiasi link gatvės lygio.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gedo pr. jau panašiau, bet bent vizualiai tai ten gatvės ir šaligatvių lygių skirtumas žymiai mažesnis.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Problemų papildomai kelis cm įleisti bortus neturėtų būti. Londone bortai dar žemesni nei Gedimino pr. Va net tranzitinėje C kat. gatvėje kaip giliai susmigę / įrengti bortai. Gyvent netrukdo. Tik atkreipkit dėmesį, kad VMS, konkrečiai dab. vyr. miesto inžinierius (akivaizdžiai priaugęs svorio, nes dviračiu tikėtina nevažinėja, kadangi galimai nenusipirko kito dviračio po vagystės, nors draudimas padengė nuostoius) 2018 m. asmeniškai jis kuruodamas projektą pagal savo schemą panaikino nors ir susmigusius buvusius įvažiavimo bortus, kad mašiniukams būtų kuo greičiau įsukti per dviračių pervažą. Skraido jis vis į Olandija. Aš juos visus nebent į Vasaros g. 5 komandiruočiau:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kur jam kilt? Trampliną daryti siūlote?Parašė John Rodyti pranešimąKAr neturi šaligatvis likti viename lygyje, o įvažiavimai/išvažiavimai kilti iki šaligatvio lygio?
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
WTF aš dabar ką tik perskaičiau?Parašė dondc Rodyti pranešimąVMS, konkrečiai dab. vyr. miesto inžinierius (akivaizdžiai priaugęs svorio, nes dviračiu tikėtina nevažinėja, kadangi galimai nenusipirko kito dviračio po vagystės, nors draudimas padengė nuostoius) 2018 m. asmeniškai jis kuruodamas projektą pagal savo schemą panaikino nors ir susmigusius buvusius įvažiavimo bortus, kad mašiniukams būtų kuo greičiau įsukti per dviračių pervažą. Skraido jis vis į Olandija. Aš juos visus nebent į Vasaros g. 5 komandiruočiau
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jie ir turėtų būti žemiau gyvenamosiose zonose bei D kategorijos gatvelėse. Neaišku, kodėl iki šiol visur kala standartiškai 15cm. C ir aukštesnės kategorijos gatvėse jau priklauso 15cm, bet ten ir neturi būti įvažiavimų į kiemus, o ir šaligatviai būna atitrauktiParašė Ignalina Rodyti pranešimąAntroje nuotraukoje bortai gerokai žemiau.
- 1 patinka
 
Comment
 
							
						
Comment