Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Naugarduko gatveje padaryti visada tusti mazosios architekturos sedevrai
    Tai tau jie tušti, o man pastoviai kas nors iš jų lenda po ratais.

    Comment


      Pėsčiųjų padėtis Vilniuje 2023iaisiais mūsų eros metais. Verkių gatvė ties Ogmios miesteliu.

      Click image for larger version

Name:	IMG_4941.jpeg
Views:	950
Size:	3,78 MB
ID:	2048390

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą

        Atsakymas:

        Atsakingas padalinys

        Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyris

        Atsakymas2023-04-28 15:31:06
        Visi nuolydžiai pritaikyti pagal esamą reljefą.

        Pranešimas III:

        Paco 3 sklypo vystytojai ar kažkas kitas įvažiavimo į sklypą vieną posūkio pusę sujungė su Paco gatve maždaug 90 laipsnių kampu todėl transportas neišsitekdamas posūkyje važinėja per veją, griauna bordiūrus, formuoja purvyną, teršia asfaltą.
        Prašau įpareigokite įvažiavimą įrengti tinkamų kampų arba įrengkite tinkamu kampu. Iš anksto dėkoju.
        Atsakymas

        ,,Atsakingas padalinys

        Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyris

        Atsakymas2023-05-03 13:16:53
        Kaip buvo suprojektuota, taip statytojas ir pastatė. Namai priduoti ir užregistruotas 100 proc. baigtumas. Techniniai sprendiniai pilnai įgyvendinti.''


        Taigi, pasirodo dabar jau galima ir 90 laipsnių kampu įrenginėti įvažiavimus ir taip toliau. Vsio zakono.

        Comment


          Jei net šiame forume dalis nemato problemos su šia šaligatvio atkarpa, tai I rest my case kaip sako.

          Ir jei prašymai, į kuriuos dar VMS reaguoja itin ciniškai, praplatinti šį šaligatvį iki 1,5 m pločio yra įvardijami kaip kažkoks išsišokinėjimas, nepagarba, įgeidžiai ir tt. - I rest my case twice.

          Be to - tolėliau kur matosi turėklai ten yra laiptai subyrėję valstybinėje žemėje. Mes už savo pinigus (bendrijos lėšos) tvarkysime tuos laiptus. Jei dar ir to kažkam negana - galbūt vertėtų pergalvoti kas dedasi galvoje?

          Šįmet pagaliau pasiekėme, kad kiemas būtų tvarkomas per Kaimynijos programą (nerekomenduoju dalyvauti nebent su viena sąlyga), kurios metu panaikinta vienintelė kieme buvusi parkavimo vieta.

          Ir vertėtų pergalvoti kas apskritiai vyksta su mūsų miestu ir jo planavimu ir elementariai pritaikymu žmonėms.

          PS.
          Aš pavargęs nuo viso šito, tad dovanokit dėl stipraus tono.

          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	169,3 kB ID:	2048407
          Paskutinis taisė spekas; 2023.05.03, 19:34.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Pėsčiųjų padėtis Vilniuje 2023iaisiais mūsų eros metais. Verkių gatvė ties Ogmios miesteliu.

            Click image for larger version

Name:	IMG_4941.jpeg
Views:	950
Size:	3,78 MB
ID:	2048390
            Ogmios Miestas visu perimetru yra ganėtinai liūdnas, gal tik išskyrus palei Lukšio gatve. Kitose trijose gatvėse pėsčiųjų takai yra apaugę krūmais / užstatyti automobiliais.

            Comment


              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
              Šaligatvis iš dviejų skirtingų tipų plytelių sudėtų kreivai. Vietoj to, kad būtų išasfaltavę. Dviračiai galėtų važiuoti menkai naudojamu, bet nuo transporto apsaugotu šaligatviu.
              Bet vat nėra Vilniuje tokios praktikos, asfaltuoti pėsčiųjų takus. Gal kas žino, kodėl? Kada sprendimas priimtas? Nes lyg anksčiau kartais pasitaikydavo, bet dabar net nepasakysiu, kur.

              Comment


                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                Bet vat nėra Vilniuje tokios praktikos, asfaltuoti pėsčiųjų takus. Gal kas žino, kodėl? Kada sprendimas priimtas? Nes lyg anksčiau kartais pasitaikydavo, bet dabar net nepasakysiu, kur.
                Palei Stanevičiaus gatvę Fabijoniškėse išasfaltuotas pėsčiųjų takas.

                Comment


                  Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                  Bet vat nėra Vilniuje tokios praktikos, asfaltuoti pėsčiųjų takus. Gal kas žino, kodėl? Kada sprendimas priimtas? Nes lyg anksčiau kartais pasitaikydavo, bet dabar net nepasakysiu, kur.
                  Karoliniskese kai kurie takai sovietmeciu buvo asfaltuoti. Dabar VMS juos perasfaltavo ant virsaus naujai. Ir nieko, pasaulis nenugriuvo, lygus grazus takai, vasara ne smirda, ziema irgi normaliai valosi. Matyt viskas iki siol daroma pagal tai kaip buvo suprogramuota sovietmeciu.

                  Comment


                    Klausimas. Ar čia viskas ok su šaligatvių nuolydžiais ties įvažiavimais į sklypus/teritorijas? Viskas padaryta maždaug taip, kaip buvo daroma ~2000. Ar neturi šaligatvis likti viename lygyje, o įvažiavimai/išvažiavimai kilti iki šaligatvio lygio? Vieta: Videniškių g. ties Naujuoju Skansenu. Kur dingo Vilniaus "gatvių standartas"? KEdas ką manai?







                    Comment


                      Naujas šaligatvis palei Narbuto g. nuo Panoramos pusės link šviesoforinės perėjos. Palengvins gyvenimą tiems, kas važiuoja dviračiu iš nuo Panoramos į tikrąjį Žvėryną

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Klausimas. Ar čia viskas ok su šaligatvių nuolydžiais ties įvažiavimais į sklypus/teritorijas? Viskas padaryta maždaug taip, kaip buvo daroma ~2000. Ar neturi šaligatvis likti viename lygyje, o įvažiavimai/išvažiavimai kilti iki šaligatvio lygio? Vieta: Videniškių g. ties Naujuoju Skansenu. Kur dingo Vilniaus "gatvių standartas"? KEdas ką manai?
                        Šaligatvis turėtų būti atitrauktas nuo gatvės, tada galima būtų daryti pakilimą (užvažiavimą) iki šaligatvio lygio.
                        Šitam variante, kai šaligatvis greta gatvės, nelabai įsivaizduoju, kaip būtų galima kelt gatvę iki šaligatvio lygio. Daryti kalniukus gatvėj (kaip kad daroma Naujamiesty pakeliant pėsčiųjų perėjas) ties kiekvienu įvažiavimu būtų keista, visą gatvė būtų banguota.

                        Comment


                          Parašė Well Rodyti pranešimą
                          Šaligatvis turėtų būti atitrauktas nuo gatvės, tada galima būtų daryti pakilimą (užvažiavimą) iki šaligatvio lygio.
                          Šitam variante, kai šaligatvis greta gatvės, nelabai įsivaizduoju, kaip būtų galima kelt gatvę iki šaligatvio lygio. Daryti kalniukus gatvėj (kaip kad daroma Naujamiesty pakeliant pėsčiųjų perėjas) ties kiekvienu įvažiavimu būtų keista, visą gatvė būtų banguota.
                          Įdomu, čia dėl to, kad "Senas projektas™" ar dėl to, kad "Pakalnis tuo metu dar nebuvo vyrt. architektas™"?

                          Comment


                            Parašė Well Rodyti pranešimą
                            Šitam variante, kai šaligatvis greta gatvės, nelabai įsivaizduoju, kaip būtų galima kelt gatvę iki šaligatvio lygio.
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	581
Size:	2,32 MB
ID:	2048945 Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	577
Size:	2,18 MB
ID:	2048946
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Antroje nuotraukoje bortai gerokai žemiau.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	581
Size:	2,32 MB
ID:	2048945 Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	577
Size:	2,18 MB
ID:	2048946
                                Justiniškėse vistiek šaligatvio lygis leidžiasi link gatvės lygio.
                                Gedo pr. jau panašiau, bet bent vizualiai tai ten gatvės ir šaligatvių lygių skirtumas žymiai mažesnis.

                                Comment


                                  Problemų papildomai kelis cm įleisti bortus neturėtų būti. Londone bortai dar žemesni nei Gedimino pr. Va net tranzitinėje C kat. gatvėje kaip giliai susmigę / įrengti bortai. Gyvent netrukdo. Tik atkreipkit dėmesį, kad VMS, konkrečiai dab. vyr. miesto inžinierius (akivaizdžiai priaugęs svorio, nes dviračiu tikėtina nevažinėja, kadangi galimai nenusipirko kito dviračio po vagystės, nors draudimas padengė nuostoius) 2018 m. asmeniškai jis kuruodamas projektą pagal savo schemą panaikino nors ir susmigusius buvusius įvažiavimo bortus, kad mašiniukams būtų kuo greičiau įsukti per dviračių pervažą. Skraido jis vis į Olandija. Aš juos visus nebent į Vasaros g. 5 komandiruočiau:

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	1 Size:	2,33 MB ID:	2049101

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	1 Size:	1,88 MB ID:	2049102
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    KAr neturi šaligatvis likti viename lygyje, o įvažiavimai/išvažiavimai kilti iki šaligatvio lygio?
                                    kur jam kilt? Trampliną daryti siūlote?

                                    -

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      VMS, konkrečiai dab. vyr. miesto inžinierius (akivaizdžiai priaugęs svorio, nes dviračiu tikėtina nevažinėja, kadangi galimai nenusipirko kito dviračio po vagystės, nors draudimas padengė nuostoius) 2018 m. asmeniškai jis kuruodamas projektą pagal savo schemą panaikino nors ir susmigusius buvusius įvažiavimo bortus, kad mašiniukams būtų kuo greičiau įsukti per dviračių pervažą. Skraido jis vis į Olandija. Aš juos visus nebent į Vasaros g. 5 komandiruočiau
                                      WTF aš dabar ką tik perskaičiau?

                                      Comment


                                        Faktą, kad savo mokamais mokesčiais apmoki VMS darbuotojo (-ų) komandiruotę (-es) pasisemti geros patirties, bet dažnai įrengia viską atvirkščiai nei reiktų. Nesutinki? Patinka pvz. greitinamas įvažiavimas ir nesaugesnė infrastruktūra nei buvo?
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Antroje nuotraukoje bortai gerokai žemiau.
                                          Jie ir turėtų būti žemiau gyvenamosiose zonose bei D kategorijos gatvelėse. Neaišku, kodėl iki šiol visur kala standartiškai 15cm. C ir aukštesnės kategorijos gatvėse jau priklauso 15cm, bet ten ir neturi būti įvažiavimų į kiemus, o ir šaligatviai būna atitraukti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X