Parašė abruo
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atnaujinti tai kas buvo sovietmečiu yra bene blogiausias variantas, nes išmetami pinigai (pamenate mantrą, kad Vilniuje nėra pinigų šaligatviams), dešimtmečiams įšaldoma sovietinė disfunkcija.
 
 O už tokius remontus tikėtina atsakingas https://vilnius.lt/lt/struktura-ir-kontaktai/?stid=76
 
 Esu turėjęs su jais reikalų. Buvo sunku - teko ne kartą vos ne iki pykčių ginčytis dėl neracionalių sprendimų remontuojant / tiesiant šaligatvius dvejose Vilniaus gatvėse Antakalnyje. Daug ką pavyko pasiekti, bet kai ką vis tiek įgyvendimo kvailai - kai kas pažeidžia pačios savivaldybės šaligatvių tiesimo taisykles, kurias jiems siunčiau, kaip pavyzdys.Paskutinis taisė spekas; 2021.09.25, 20:30.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naikinti laiptelius yra prasmė nebent tuo atveju, jei užėjus vidun bent iki lifto daugiau nebus laiptų. Priešingu atveju toks pakeitimas netenka prasmės ir žymiai naudingiau būtų tiesiog užsidengti didesnį prieangį, kad atsirastų daugiau vietos pašto dėžutėms, domofonams, apsaugos sitemoms, vežimėliams ar dviračiams.Parašė spekas Rodyti pranešimąDėl slalomo prie laiptinių įėjimų pakeitus laiptus į nuožulną - renovuojant namą vertėtų į tai atsižvelgti ir pratęsti įėjimo stogelį, kad apimtų visą reikiamą plotą.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vėjas ir po stogeliu pripučia, nors aišku padarius tikrai ilgą stogelį tai didžioji dalis slapomo dingtų.Parašė spekas Rodyti pranešimąDėl slalomo prie laiptinių įėjimų pakeitus laiptus į nuožulną - renovuojant namą vertėtų į tai atsižvelgti ir pratęsti įėjimo stogelį, kad apimtų visą reikiamą plotą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš manau, kad sunkiau paeinančiam žmogui, ar šiaip pensininkams, kurių itin daug gyvena tokiuose namuose, bei mamoms su vežimėliais svarbu yra kiekvienas laiptas. Ir jei yra įmanoma be didelių investicijų padaryti rampas prie šitų įėjimų, tai jos ten ir turėtų būti.
 
 Šitie laiptai prie įėjimų yra dar viena iš daugelio sovietinių projektavimo klaidų. Kaip ir liftai, iki kurių reikia užlipti laiptais, bet jų tai nelabai perdarysi, nebent kažkaip pažeminti lifto šachtą ir padaryti įėjimą į liftą iš kitos pusės, per buvusią šiukšlių konteinerio patalpą, bet čia reikia ir lifto durimis iš abiejų pusių, ir rekonstrukcijos rimtos.Lietuva visiems.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviračių ir pėsčiųjų takams Vilniuje – 2 mln. Eur papildomų lėšų
 
 https://vilnius.lt/lt/2021/10/01/dvi...apildomu-lesu/
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujosios Kernavės g. šaligatviai
 Foto 2021.10
  
 
 Neaišku, kodėl šaligatvis išplatėja ir priartėja prie gatvės
  
 
 Prie K17
  
 
 Garsusis šaligatvis su aukščių skirtumu prie K16
  
 
  
 
 Gal čia geriau matosi aukščių skirtumas
  
 
 Papildyta:
 K16 šaligatvis turėjo taip atrodyti:
  
 https://citify.eu/kernaves-g/
 
 
 Dar vyksta darbai
   
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau greit matysis dar geriau, nes nuo lietaus visa žemė galutinai nuplauks ant šaligatvio ir bus tiesiog aukštas laiptas su nuostabiu purvo pagrinduParašė Romas Rodyti pranešimą
 Gal čia geriau matosi aukščių skirtumas
   Debilai turėjo tik viena užduotį, padaryt pagal projektą, kuriame viskas buvo tvarkingai suplanuota... Debilai turėjo tik viena užduotį, padaryt pagal projektą, kuriame viskas buvo tvarkingai suplanuota... 
 
 
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasirodo kaip gali būt sudėtinga tinkamai išpildyt normalų perimetrinį užstatymą kai makaulėse tik sovietiniai mikrarajonai su taškiniais namų pabarstymais belekokiais ornamentais kaip projektuotojui plane pasirodė gražiau, su namais kuo toliau nuo gatvių apsuptais nereikalingou pievų pertekliumi, dirbtinėmis juidumo kliūtimis iš reljefo , tvoromis, atitvarais ir visu kitu nenaudingu (ne)urbanistiniu mėšlu. Gal čia per dideli reikalavimai tiem žmonėm, taip padaryt iškart gerai ir metai iš metų niekaip nepasimokant nebedaryt tokių durnų klaidų?Paskutinis taisė evvt; 2021.10.06, 13:19.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Senais gerais laikais sandėlius statydavo iš tokių tvirtų plytų, kad dabar nesugebėjo ekskavatorius įveikti nelegalių statinių.Parašė Romas Rodyti pranešimąNeaišku, kodėl šaligatvis išplatėja ir priartėja prie gatvės
  
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 čia gal labiau automobiliams skirta kišenė for emergency case, kad būtų kur užlipt, pasitraukt.Parašė Romas Rodyti pranešimąNeaišku, kodėl šaligatvis išplatėja ir priartėja prie gatvės
  
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra reglamentuose jokių "emergency kišenių", neprisigalvokite nesąmonių.Parašė mayro Rodyti pranešimąčia gal labiau automobiliams skirta kišenė for emergency case, kad būtų kur užlipt, pasitraukt.
 Kadangi pastato dalis patenka į šaligatvio trasą, tiesiog patraukė visą šaligatvį arčiau važiuojamosios dalies ir matomai liko želdinių juostai gan mažas plotis, tai suformavo daug platesnį šaligatvį.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra atvejo kada automobilis turi teisę užlipti ant šaligatvio išskyrus labai specifinį veiklos vykdymą turint savivaldybės leidimą.Parašė mayro Rodyti pranešimąčia gal labiau automobiliams skirta kišenė for emergency case, kad būtų kur užlipt, pasitraukt.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, bet yra kolegos ir ne tik jo supratimas, kad jei jau yra kieta danga (ir tai nebūtina), tai galima naudoti įvairaus tipo "emergency": ar vaiką į darželį nuvest, ar į parduotuvę nubėgt, ar dar kokį visuotinai svarbų reikalą atliktParašė Kaid Rodyti pranešimą
 Nėra reglamentuose jokių "emergency kišenių", neprisigalvokite nesąmonių.
 Kadangi pastato dalis patenka į šaligatvio trasą, tiesiog patraukė visą šaligatvį arčiau važiuojamosios dalies ir matomai liko želdinių juostai gan mažas plotis, tai suformavo daug platesnį šaligatvį.  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Nėra atvejo kada automobilis turi teisę užlipti ant šaligatvio išskyrus labai specifinį veiklos vykdymą turint savivaldybės leidimą.
 
 KET, ženklas 832Stovėti leidžiama tik taip, kaip parodyta, ir tik lengviesiems automobiliams be priekabos bei motociklams. Transporto priemonė turi stovėti palei pat šaligatvio kraštą, esantį arčiausiai prie važiuojamosios dalies
 
 Taigi vieno ženklo klausimas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip, tikrai yra galimybė pastatyti tokį ženklą, kad ir kaip blogai tai būtų šiu atvjeu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 
 
 
 
 KET, ženklas 832
 
 Taigi vieno ženklo klausimas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Linkmenų g., YIT Kaustos projektas
 Foto 2021.10
 
 Tarp šaligatvių prie gatvės ir šaligatvių prie komercinių patalpų yra plati žalia zona.
 Eini šaligatviu palei Linkmenų gatvą, kažką įdomaus pamatai komercinėse patalpose ir turi dvi galimybes:
 - eiti aplink per pusę kvartalo;
 - arba eiti tiesiai per esamą žolyną / būsimą purvyną.
   
 
 Jei pasodino krūmus apsisaugoti nuo vaikščiojančių per žolę. tai tam, kad ten tikrai tikrai niekas nevaikščiotų, reikėtų dar poros rulonų "koncertinos" iš pasienio.
   
 - 8 patinka
 Comment





Comment