Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Jeigu kalba apie Lombard St vingius tai ten pėstiesiems daug laiptų - serpantinas tik automobiliams. Bet in general SF dauguma tų šaligatvių su dideliu nuolydžiu tiesiog neria stačiai žemyn be jokių laiptų nebent jau labai extreme 30%+ nuolydis kaip Filbert St. Šita Paupio gatvelė lyguma palyginus.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Galima būtų tuo tikslu visą gatvę padaryt pandusinę, t.y. kaip yra San Francisko garsioji gatvelė. O eismą galbūt padaryt vienpusį (nors čia sakau iš oro - nežiūrėjau ten eismo situacijos aplinkinėse gatvėse).
Comment
-
Jau per vėlu skalambinti varpais? visiškas epic fail'asParašė Ignalina Rodyti pranešimąPersikelkime į Paupį, kur kažkokiu būdu praslydo projektas, kurio visas šaligatvis, tiesiog... laiptuotas:
https://m.facebook.com/story.php?sto...28895600745827
Comment
-
Kiek teko matyti FB, D. Meiželytė ieško sprendimų klausimui.Parašė Globalus Rodyti pranešimą
Jau per vėlu skalambinti varpais? visiškas epic fail'as
Comment
-
Tai kad tokie STR reikalavimai. Jei yra nuolydis didesnis, turi būti laiptai. Nelabai suprantu, kame problema? Kad neįgalieji negalės su vežimėliais užvažiuoti? Jiems iš kitos pusės pastato iš dešinės yra pandusas.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O kas už tai atsakingas, VMS ar Darnu Group?
Kitokiems sprendimams nelabai ir vietos čia yra.
Comment
-
FB apie tai diskusija labai konkreti praėjusi. Pasirodo yra persona, atsakinga už neįgaliųjų reikalus, kuri deda parašus ant va tokių projektų. Čia jeigu kabintis ant to, kad neįgaliesiems nepritaikyta.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O kas už tai atsakingas, VMS ar Darnu Group?
Comment
-
Nesu įsigilinęs į STR dėl nuolydžių, bet kaip tada daromi šaligatviai pvz Antakalnyje, Naujamiestyje, arba kad ir visai netoli Paupio? Gaunas, kad nepaiso STR vardan sveiko proto, ar visgi ir pagal STR galima padaryt be laiptų? Manau problema yra ne neįgalieji, nes jeigu tai būtų vienintelė problema, tai šalia bus statomas dar vienas verso centrų kvartalas ir tuo tikrai bus pasirūpinta. Problema yra kad tai tiesiog nepatogu ir bent jau iš kairės pusės laiptai tikrai nebuvo reikalingi.Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Tai kad tokie STR reikalavimai. Jei yra nuolydis didesnis, turi būti laiptai. Nelabai suprantu, kame problema? Kad neįgalieji negalės su vežimėliais užvažiuoti? Jiems iš kitos pusės pastato iš dešinės yra pandusas.
Kitokiems sprendimams nelabai ir vietos čia yra.
Įdomiai... O kur galima rasti šitą diskusiją?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
FB apie tai diskusija labai konkreti praėjusi. Pasirodo yra persona, atsakinga už neįgaliųjų reikalus, kuri deda parašus ant va tokių projektų. Čia jeigu kabintis ant to, kad neįgaliesiems nepritaikyta.
Comment
-
Nuoroda į minėtą diskusiją ir į tikslų komentarą: https://www.facebook.com/groups/1477...96579783692529
- 1 patinka
Comment
-
Na gal ta kažkokia ponė/teta Nijolė ir pardavinėja savo parašus, be šiuo atveju nematau prasmės vystytojui (ar kas tai darė?) pirkti tą parašą, kad paskui daryt pagal STR (jeigu ten yra būtent tokie reikalavimai). Jeigu pirktų parašą, darytų kaip tik atvirkščiai, be šitų laiptų tikriausiai ir pigiau būtų buvę...
Comment
-
Šioje vietoje nematau kitų sprendimų, nes kelio plotis nedidelis - nebent keisti į vienpusio eismo gatvę, tai kažkiek minimaliai padaugėtų vietos kitiems sprendimams.
Vėlgi, būtų tiesiog šaligatvis be laiptų - atsirastų tokių, kas žiemą verks,kad šaligatvio nespėja druska paberti ir nesaugu vaikščioti, nes nuolydis didelis.
Jeigu taip jau trūksta užvažiavimo neįgaliems, galėtų tiesiog nubraižyti linijas važiuojamojoje dalyje kaip Naugarduko g. Palei šaligatvį - problema būtų išspręsta.
Comment
-
Tai ne tik neįgalieji, dar yra tėveliai su vežimėliais. Žiema amžinai nebūna, galėjo vienoje pusėje padaryti su laipteliais, kitoje be ir žiemą pastatyti kelio ženklą pėstiesiems slidu su įkalnės procentu. Būtų turbūt pirmas Lietuvoje.Parašė adomazzz Rodyti pranešimąŠioje vietoje nematau kitų sprendimų, nes kelio plotis nedidelis - nebent keisti į vienpusio eismo gatvę, tai kažkiek minimaliai padaugėtų vietos kitiems sprendimams.
Vėlgi, būtų tiesiog šaligatvis be laiptų - atsirastų tokių, kas žiemą verks,kad šaligatvio nespėja druska paberti ir nesaugu vaikščioti, nes nuolydis didelis.
Jeigu taip jau trūksta užvažiavimo neįgaliems, galėtų tiesiog nubraižyti linijas važiuojamojoje dalyje kaip Naugarduko g. Palei šaligatvį - problema būtų išspręsta.
Comment
-
Dar pridursiu, kad laiptai blogai ne tik dėl neįgaliujų ir tevėliu su vežimeliais. Visiems tai blogai. Visiems kartais tenka eiti su bagažu ant ratukų, vesti dviratį, temti ka nors ant ratukų itt. Senyvo amžiaus žmonėms, vaikams ir be ratukų tai gyvenimo nepagerina.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tai ne tik neįgalieji, dar yra tėveliai su vežimėliais. Žiema amžinai nebūna, galėjo vienoje pusėje padaryti su laipteliais, kitoje be ir žiemą pastatyti kelio ženklą pėstiesiems slidu su įkalnės procentu. Būtų turbūt pirmas Lietuvoje.
Comment
-
Tai, kad naujai įrengtoje gatvėje pėstieji turi ieškoti kažkur už namo panduso ir lifto, jau yra signalas, kad su infrastruktūra kažkas yra negeraiParašė adomazzz Rodyti pranešimąTai tam ir skirtas pandusas už pastato dešinėje.
Aišku gal reiktų kažkaip geriau ji pažymėti, kad visi kam reikia žinotų,kad visai šalia galima užkilti į viršų be jokių problemų ir nereikia eiti važiuojamąją kelio dalimi.
Kaip minėjo Resutas, tie laiptai apsunkins judėjimą labai nemažai pėsčiųjų grupei, tad reikia tikėtis, jog pavyks kažkaip dar pakoreguoti situaciją.
- 3 patinka
Comment
-
pala, pandusas privačiame sklype ar kur? Šis laiptuotas šaligatvis privačioje teritorijoje ar valstybinėje? Ir kaip minėjau, vienas sprendimų tai daryti improvizuotą šaligatvį - dalis (mažesnė) horizontali, sekanti - nuožulna, vėl horizontalė, vėl nuožulna.Parašė adomazzz Rodyti pranešimąTai tam ir skirtas pandusas už pastato dešinėje.
Aišku gal reiktų kažkaip geriau ji pažymėti, kad visi kam reikia žinotų,kad visai šalia galima užkilti į viršų be jokių problemų ir nereikia eiti važiuojamąją kelio dalimi.
Comment
-
Pandusas yra prie Paupio verslo centro, pro kurį yra normalus praėjimas be laiptų, tad taip, privačiame sklype, bet tas privatus sklypas bus atidarytas visuomenei 24/7. O šaligatvis, pasirodo, irgi tame pačiame huge Aukštaičių 7 privačiame sklype. Spėju tai atsako į klausimą, kas jį nutiesė - Darnu Group, o ne VMS. Bet iš kitos pusės ką ten gali žinot, buvo gi prieš porą metų didelis skandalas, kad VMS tvarkys visą Paupio infrastruktūrą, maždaug kad tvarko specialiai verslui, korupcija ir etc., tad nesu 100% sure, nes kitas gatves, šaligatvius ir dvirtakį tiesė VMS.Parašė spekas Rodyti pranešimą
pala, pandusas privačiame sklype ar kur? Šis laiptuotas šaligatvis privačioje teritorijoje ar valstybinėje? Ir kaip minėjau, vienas sprendimų tai daryti improvizuotą šaligatvį - dalis (mažesnė) horizontali, sekanti - nuožulna, vėl horizontalė, vėl nuožulna.
Comment
-
Teko pasinaudoti naujaisiais laiptais tarp Medeinos ir Gabijos gatvių, tai nežinau ar dėl mano matmenų, ar dėl ko, bet lipimo laiptais patirtis beveik ideali. Iš toli nesimatė, bet pakopų aukštis santykinai mažas. Pandusas deja tikrai status (nors ir ne pats stačiausias lyginant su kitais senais laiptais) ir tinkamas tik lipant laiptais šalia vestis dviratį. Net jeigu per vidurį turėtų laiptelius vis tiek būtų per statūs saugiai stumtis vaiko vežimėlį.Paskutinis taisė stop.this.train; 2020.05.19, 01:02.
- 2 patinka
Comment
-
Man darosi smalsu, ar taip ir paliks Linkmenų senvagės parko takus su nenuleistais bordiūrais ir/arba nepakelta važiuojamąja dalimi ties įvažiavimu į VGTU ir Senvagės parkingą? Aišku darbai dar vyksta ir gal aš čia be reikalo ieškau problemų ir viskas tikrai bus padaryta gerai. Bet turint omeny groteskiškai klaikų VMS sugebėjimą susimauti net tokiuose elementariuose dalykuose (o be to "senas projektas") kažkaip darosi neramu




- 2 patinka
Comment
Comment