Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Greičiausiai, kad taip ir bus. Tik buvo galima improvizuoti - daryti ,,pandusinį'' šaligatvį: kur kas, kaip reikalauja STR, tam tikrą žingsnį būtų suformuotos horizontalios (,,poilsio'') aikštelės. Ir viskas.
    Galima būtų tuo tikslu visą gatvę padaryt pandusinę, t.y. kaip yra San Francisko garsioji gatvelė. O eismą galbūt padaryt vienpusį (nors čia sakau iš oro - nežiūrėjau ten eismo situacijos aplinkinėse gatvėse).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Galima būtų tuo tikslu visą gatvę padaryt pandusinę, t.y. kaip yra San Francisko garsioji gatvelė. O eismą galbūt padaryt vienpusį (nors čia sakau iš oro - nežiūrėjau ten eismo situacijos aplinkinėse gatvėse).
      Jeigu kalba apie Lombard St vingius tai ten pėstiesiems daug laiptų - serpantinas tik automobiliams. Bet in general SF dauguma tų šaligatvių su dideliu nuolydžiu tiesiog neria stačiai žemyn be jokių laiptų nebent jau labai extreme 30%+ nuolydis kaip Filbert St. Šita Paupio gatvelė lyguma palyginus.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Persikelkime į Paupį, kur kažkokiu būdu praslydo projektas, kurio visas šaligatvis, tiesiog... laiptuotas:

        https://m.facebook.com/story.php?sto...28895600745827

        Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	176,5 kB
ID:	1801014
        Jau per vėlu skalambinti varpais? visiškas epic fail'as

        Comment


          O kas už tai atsakingas, VMS ar Darnu Group?

          Comment


            Parašė Globalus Rodyti pranešimą

            Jau per vėlu skalambinti varpais? visiškas epic fail'as
            Kiek teko matyti FB, D. Meiželytė ieško sprendimų klausimui.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              O kas už tai atsakingas, VMS ar Darnu Group?
              Tai kad tokie STR reikalavimai. Jei yra nuolydis didesnis, turi būti laiptai. Nelabai suprantu, kame problema? Kad neįgalieji negalės su vežimėliais užvažiuoti? Jiems iš kitos pusės pastato iš dešinės yra pandusas.

              ​​​​​​Kitokiems sprendimams nelabai ir vietos čia yra.

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                O kas už tai atsakingas, VMS ar Darnu Group?
                FB apie tai diskusija labai konkreti praėjusi. Pasirodo yra persona, atsakinga už neįgaliųjų reikalus, kuri deda parašus ant va tokių projektų. Čia jeigu kabintis ant to, kad neįgaliesiems nepritaikyta.

                Comment


                  Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                  Tai kad tokie STR reikalavimai. Jei yra nuolydis didesnis, turi būti laiptai. Nelabai suprantu, kame problema? Kad neįgalieji negalės su vežimėliais užvažiuoti? Jiems iš kitos pusės pastato iš dešinės yra pandusas.

                  ​​​​​​Kitokiems sprendimams nelabai ir vietos čia yra.
                  Nesu įsigilinęs į STR dėl nuolydžių, bet kaip tada daromi šaligatviai pvz Antakalnyje, Naujamiestyje, arba kad ir visai netoli Paupio? Gaunas, kad nepaiso STR vardan sveiko proto, ar visgi ir pagal STR galima padaryt be laiptų? Manau problema yra ne neįgalieji, nes jeigu tai būtų vienintelė problema, tai šalia bus statomas dar vienas verso centrų kvartalas ir tuo tikrai bus pasirūpinta. Problema yra kad tai tiesiog nepatogu ir bent jau iš kairės pusės laiptai tikrai nebuvo reikalingi.

                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  FB apie tai diskusija labai konkreti praėjusi. Pasirodo yra persona, atsakinga už neįgaliųjų reikalus, kuri deda parašus ant va tokių projektų. Čia jeigu kabintis ant to, kad neįgaliesiems nepritaikyta.
                  Įdomiai... O kur galima rasti šitą diskusiją?

                  Comment


                    Nuoroda į minėtą diskusiją ir į tikslų komentarą: https://www.facebook.com/groups/1477...96579783692529

                    Comment


                      Na gal ta kažkokia ponė/teta Nijolė ir pardavinėja savo parašus, be šiuo atveju nematau prasmės vystytojui (ar kas tai darė?) pirkti tą parašą, kad paskui daryt pagal STR (jeigu ten yra būtent tokie reikalavimai). Jeigu pirktų parašą, darytų kaip tik atvirkščiai, be šitų laiptų tikriausiai ir pigiau būtų buvę...

                      Comment


                        Nereikia to "pardavimo" suprasti taip tiesiogiai. Šiuo atveju pardavinėja - tai gauna algą, nors realaus jokio darbo neatlieka.
                        Paskutinis taisė Creatium; 2020.05.14, 18:48.

                        Comment


                          Šioje vietoje nematau kitų sprendimų, nes kelio plotis nedidelis - nebent keisti į vienpusio eismo gatvę, tai kažkiek minimaliai padaugėtų vietos kitiems sprendimams.

                          ​​​​​​Vėlgi, būtų tiesiog šaligatvis be laiptų - atsirastų tokių, kas žiemą verks,kad šaligatvio nespėja druska paberti ir nesaugu vaikščioti, nes nuolydis didelis.

                          Jeigu taip jau trūksta užvažiavimo neįgaliems, galėtų tiesiog nubraižyti linijas važiuojamojoje dalyje kaip Naugarduko g. Palei šaligatvį - problema būtų išspręsta.

                          Comment


                            Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                            Šioje vietoje nematau kitų sprendimų, nes kelio plotis nedidelis - nebent keisti į vienpusio eismo gatvę, tai kažkiek minimaliai padaugėtų vietos kitiems sprendimams.

                            ​​​​​​Vėlgi, būtų tiesiog šaligatvis be laiptų - atsirastų tokių, kas žiemą verks,kad šaligatvio nespėja druska paberti ir nesaugu vaikščioti, nes nuolydis didelis.

                            Jeigu taip jau trūksta užvažiavimo neįgaliems, galėtų tiesiog nubraižyti linijas važiuojamojoje dalyje kaip Naugarduko g. Palei šaligatvį - problema būtų išspręsta.
                            Tai ne tik neįgalieji, dar yra tėveliai su vežimėliais. Žiema amžinai nebūna, galėjo vienoje pusėje padaryti su laipteliais, kitoje be ir žiemą pastatyti kelio ženklą pėstiesiems slidu su įkalnės procentu. Būtų turbūt pirmas Lietuvoje.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Tai ne tik neįgalieji, dar yra tėveliai su vežimėliais. Žiema amžinai nebūna, galėjo vienoje pusėje padaryti su laipteliais, kitoje be ir žiemą pastatyti kelio ženklą pėstiesiems slidu su įkalnės procentu. Būtų turbūt pirmas Lietuvoje.
                              Dar pridursiu, kad laiptai blogai ne tik dėl neįgaliujų ir tevėliu su vežimeliais. Visiems tai blogai. Visiems kartais tenka eiti su bagažu ant ratukų, vesti dviratį, temti ka nors ant ratukų itt. Senyvo amžiaus žmonėms, vaikams ir be ratukų tai gyvenimo nepagerina.

                              Comment


                                Tai tam ir skirtas pandusas už pastato dešinėje.

                                ​​​​​​Aišku gal reiktų kažkaip geriau ji pažymėti, kad visi kam reikia žinotų,kad visai šalia galima užkilti į viršų be jokių problemų ir nereikia eiti važiuojamąją kelio dalimi.

                                Comment


                                  Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                  Tai tam ir skirtas pandusas už pastato dešinėje.

                                  ​​​​​​Aišku gal reiktų kažkaip geriau ji pažymėti, kad visi kam reikia žinotų,kad visai šalia galima užkilti į viršų be jokių problemų ir nereikia eiti važiuojamąją kelio dalimi.
                                  Tai, kad naujai įrengtoje gatvėje pėstieji turi ieškoti kažkur už namo panduso ir lifto, jau yra signalas, kad su infrastruktūra kažkas yra negerai Kaip minėjo Resutas, tie laiptai apsunkins judėjimą labai nemažai pėsčiųjų grupei, tad reikia tikėtis, jog pavyks kažkaip dar pakoreguoti situaciją.

                                  Comment


                                    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                    Tai tam ir skirtas pandusas už pastato dešinėje.

                                    ​​​​​​Aišku gal reiktų kažkaip geriau ji pažymėti, kad visi kam reikia žinotų,kad visai šalia galima užkilti į viršų be jokių problemų ir nereikia eiti važiuojamąją kelio dalimi.
                                    pala, pandusas privačiame sklype ar kur? Šis laiptuotas šaligatvis privačioje teritorijoje ar valstybinėje? Ir kaip minėjau, vienas sprendimų tai daryti improvizuotą šaligatvį - dalis (mažesnė) horizontali, sekanti - nuožulna, vėl horizontalė, vėl nuožulna.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                      pala, pandusas privačiame sklype ar kur? Šis laiptuotas šaligatvis privačioje teritorijoje ar valstybinėje? Ir kaip minėjau, vienas sprendimų tai daryti improvizuotą šaligatvį - dalis (mažesnė) horizontali, sekanti - nuožulna, vėl horizontalė, vėl nuožulna.
                                      Pandusas yra prie Paupio verslo centro, pro kurį yra normalus praėjimas be laiptų, tad taip, privačiame sklype, bet tas privatus sklypas bus atidarytas visuomenei 24/7. O šaligatvis, pasirodo, irgi tame pačiame huge Aukštaičių 7 privačiame sklype. Spėju tai atsako į klausimą, kas jį nutiesė - Darnu Group, o ne VMS. Bet iš kitos pusės ką ten gali žinot, buvo gi prieš porą metų didelis skandalas, kad VMS tvarkys visą Paupio infrastruktūrą, maždaug kad tvarko specialiai verslui, korupcija ir etc., tad nesu 100% sure, nes kitas gatves, šaligatvius ir dvirtakį tiesė VMS.

                                      Comment


                                        Teko pasinaudoti naujaisiais laiptais tarp Medeinos ir Gabijos gatvių, tai nežinau ar dėl mano matmenų, ar dėl ko, bet lipimo laiptais patirtis beveik ideali. Iš toli nesimatė, bet pakopų aukštis santykinai mažas. Pandusas deja tikrai status (nors ir ne pats stačiausias lyginant su kitais senais laiptais) ir tinkamas tik lipant laiptais šalia vestis dviratį. Net jeigu per vidurį turėtų laiptelius vis tiek būtų per statūs saugiai stumtis vaiko vežimėlį.Click image for larger version  Name:	20200518_163106.jpg Views:	1 Size:	421,5 kB ID:	1802655
                                        Paskutinis taisė stop.this.train; 2020.05.19, 01:02.

                                        Comment


                                          Man darosi smalsu, ar taip ir paliks Linkmenų senvagės parko takus su nenuleistais bordiūrais ir/arba nepakelta važiuojamąja dalimi ties įvažiavimu į VGTU ir Senvagės parkingą? Aišku darbai dar vyksta ir gal aš čia be reikalo ieškau problemų ir viskas tikrai bus padaryta gerai. Bet turint omeny groteskiškai klaikų VMS sugebėjimą susimauti net tokiuose elementariuose dalykuose (o be to "senas projektas") kažkaip darosi neramu









                                          Comment

                                          Working...
                                          X