Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Knope Rodyti pranešimą

    Nepašala ir nepašals artimiausiu metu Žr. meteo.lt. O vaizdas toks, "kaip paėjo". Pridrabstyta. Ar tai tas vadinamasis "prevencinis barstymas"?
    Na jei meteo žiūri tai aišku realios situacijos nematysi. Matyt ledą kažkas specialiai mano rajone gamino nes pagal tave naktį nepašala?

    O per ateinančias 9 dienas minusas nusimato 5 naktis.

    O kaip išbarstytai tai aišku yra negerai.


    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Na jei meteo žiūri tai aišku realios situacijos nematysi. Matyt ledą kažkas specialiai mano rajone gamino nes pagal tave naktį nepašala?

      O per ateinančias 9 dienas minusas nusimato 5 naktis.

      O kaip išbarstytai tai aišku yra negerai.

      Taip, aš kaip mirtingasis naudojuosi tik Lietuvos metereologijos tarnybos informacija O pagal ją iki kito trečiadienio ir dieną, ir naktį lietus. Svarbiausia, jog sutariam, kad taip pridrabstyti ne o.k.

      Comment


        Parašė Knope Rodyti pranešimą

        Taip, aš kaip mirtingasis naudojuosi tik Lietuvos metereologijos tarnybos informacija O pagal ją iki kito trečiadienio ir dieną, ir naktį lietus. Svarbiausia, jog sutariam, kad taip pridrabstyti ne o.k.
        Na jeigu Lietuvos meterologijos tarnyba sako vieną, o pro langą matai kitą, tai kuo tikėsi?

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą

          Aš nenoriu žiūrėti, nes mane demoralizuoja : D.

          O jei rimtai, tai noriu į šiuos sąrašus pažvelgti kiek iš kitos perspektyvos. Nekartą bežiūrėdamas šiuos sąrašus pastebėjau, kad šaligatvių remontas/įrengimas yra atskirtas nuo gatvių remonto/ištisinio asfaltavimo, kaip pvz Pavasario, Saulės ir kitos gatvės - pilnas sąrašas čia. Ką tai reikškia, ypatingai ištisinio asfaltavimo atveju? Tai reiškia, kad prisidengiant remontu (o reikia rekonstrukcijos, nes tada projekto reikia) gatvės nebus siaurinamos (ar platinamos kur to tikrai reikia), tiesiami ar įrengiami pagal šiuolaikinius standartus šaligatviai. Kitaip tariant, sovietinis bardakas įšaldomas 10-20 metų.

          Pats asmeniškai dalyvavau šiame bardako narpliojime - po 3 mėnesių kovos su savivaldybe iškovojau, kad Saulės gatvėje bent vienoje gatvės pusėje atsirastų šaligatvis (buvo numatyta tik ištisinis asfaltavimas), o Pavasario gatvės remontas atidėtas, nes matomai kai pakėliau triukšmą dėl Saulės gatvės tai visgi susiprotėjo, kad taip negalima daryti. Ir tai gatvės, kurios yra taip vadinamame prestižiniame rajone, prie Petro Povilo bažnyčios, vos ne centre. Krivių gatvės remontas turbūt yra paminklas tokiam bardakui...

          Visa šita beprotystė, atrodo, nėra taip lengvai sustabdoma. Poderskis FB maždaug 2019 liepą parašė, kad būtent dėl tokios situacijos bus stabdomi tokie remontai ir bus darbai atliekami tik su projektais. 2019 rugsėjį/spalį situacija tęsėsi ir kol forumo kolegos nepareportino bandymų su tokiais remontais prasisukti ir keliose kitose Antakalnio gatvėse, tol darbai ėjo kaip eina. Pareportinus, Poderskis, maždaug spalį, FB parašė, kad dėl tokios situacijos ,,bus pradėtas tarnybinis''. Įdomu, ar tai davė rezultatų, ar Antakalnio gatvėse neprasisuko su savo legendiniais remontais. Gatvės berods Švyturio, Oginskio, Debesijos ir dar kažkuri... Tai čia tik tos gatvės, kurias spėjau užmatyti.

          O bent kiek prisidedant prie jūsų sąrašo, ar bent bandant prisidėti, tai paminiu tas pačias Saulės ir Pavasario gatves. Pavasario gatvę turbūt galima įtraukti į sąrašą, kurioje 2019 metais nebuvo nutiestas šaligatvis? Bet ar tinka, nes ji buvo numatyta tik asfaltuoti ištisiniu būdu, tad šaligatvis oficialiai nebuvo planuotas tvarkyti : D. Tas pats su Saulės gatve.
          Nauja informacija susijusi su Saulės gatvės epo dėl šaligatvių įrengimo. Informacija pasidalinau Tavrkaumiestą diskusijoje, bet dalinuosi ir čia, nes informacija yra būtent su Saulės gatve susijusi bei manau, kad kitoje diskusijoje bus diskutuojama kiek kitokiu kampu nei šiojoje.

          https://www.facebook.com/Eduardas.Kr...6227285945326/

          Eduardas Krisčiūnas, VMS Eismo saugumo komisijos narys, pasidalina labai įdomia informacija nuo 32.30 laiko taško iki 35.35 laiko taško.

          Surašau pokalbį (nebūtinai citatos, bet esmė):

          Gyventojas: Kaip su kelio raudonosiomis linijomis? Valstybinė žemė užimta tvoromis.

          Eduardas: 2019 vasarą svarstėme eismo padėtį Saulės gatvėje. Po gatvės rekonstrukicjos (kažkodėl sako, kad tai buvo rekonstrukcija, bet iš tiesų ten buvo remontas. Na, nieko tokio, gal suklydo. O gal kaip gatvės rekonstrukciją įvardino dėl to, kad buvo įrengtas šaligatvis, kurio nebuvo planuojama tiesti?) gatvė pasidarė vienos eismo juostos. Klausimas (dėl gatvės pavertimo į vienpusio eismo) komisijai buvo pristatytas labai greitai ir mes nusprendėme padaryti gatvę vienpusio eismo. Nuvažiavau po posėdžio į gatvę, padaryti šaligatviai, dėl šaligatvių (šiaip vienoje pusėje tik šaligatvis didžiojoje gatvės dalyje) gyventojai sako, kad nebegali pravažiuoti. Pasižiūriu registrą ir pamatau, kad tvoros ir namai yra ,,įlipę'' į raudonasias linijas. Taip išeina, kad paprastojo remonto būdu ,,įbetonuotas'' valstybinės žemės užėmimas, o mes čia komisijoje susirinkę sprendžiame kaip čia padaryti, kad tiems užsiėmusiems valstybinę žemę netrukdyti gyventi.

          Donalda: Kaip keistai skamba. Juk turėtų būti griežtai liepta nusigriauti tvoras.

          Eduardas: Yra žymiai blogiau. Berods 2014 metais VMS buvo gavę leidimą maždaug metams inventorizuoti / fiksuoti tokius valstybinės žemės užėmimus. Viena veikli VMS darbuotoja Ji labai rimtai ėmėsi šio darbo ir pradėjo vesti bylas. Kai jau bylos turėjo eiti į teismą, iš VMS ši teisė buvo skubiai atimpta Seimo. Matyt plaklibino kažką ne tą...


          PS.
          Eduardas - legendinis žmogus. Kuo daugiau tokių žmonių atsiras savivaldybėje, tuo didės šansai šitą, apie 30 metų besitęsiančią, beprotystę išmėžti.

          Comment


            Geras, ne? Situacija iš tiesų yra apgailėtina, tik kas mane pribloškia, tai kad savivaldybė net apie 6 metus žinodama apie tokias situacijas, kai yra užimta valstybinė žemė, užuot prieš pradėdamas darbus (ištisinis asfaltavimas) nuvyktų į gatvę, įvertintų situaciją, tuomet parengtų užduotį gatvės remontui (o šiaip turėtų būti paskelbta rekonstrukcija pamačius kas darosi), kurioje būtų numatyti visi eismo keitimai dėl gatvės susiaurėjimo ir dėl to negalėjimo įrengti šaligatvių, šaligatvių įrengimo ir pritaikymo pėstiesiems (žinau, kad skamba absurdiškai ,bet pas mus taip yra), tai jie paleidžia ištisinius asfaltavimus, šaligatvių išvis nelieča arba paliečia tik pakeisdami plyteles (palikdami sovietinį bardaką) ir taip potencialiai ,,įbetuonuoja'' sovietmečio dvasią.

            Ir tai dar ne viskas. Savivaldybė PR'inasi kiek mes asfaltuosime gatvių per metus pararelialiai giedodama, kad nėra lėšų šaligatviams. Tai po galais, sumažink asfaltuojamų gatvių apimtis dvigubai ir lėšas nukreipk sovietinio bardako sutvarkymui ir tada PR'inkis. Va tada tai bus bent tikras PR'as. Tuo labiau, kad tokie darbai tikėtina stovės dešimtmečius. Čia tau ne vienadienis gėles pasodinti ar panašiai.

            PS.
            VMS 2019 m. planuotų ištisiniu būdu asfaltuoti gatvių sąrašas:
            https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/

            Štai gatvių sąrašas, kurias pats esu patikrinęs kas jose padaryta remontuojant. Štai 2019 metais sugadintų gatvių sąrašas (kai paliktas sovietinis bardakas su šaligatviais jas asfaltuojant ištisiniu būdu):

            Grybo
            Debesijos
            Volungės
            Bistryčios
            Žolyno
            Švyturio
            Pauliaus Širvio
            Tverečiaus
            Oginskio
            Filaretų
            Kirkuto alėja
            Dailidžių
            Krivių

            Saulės (čia, vienos juostos pločio, bet dvipusio eismo gatvėje, net nebuvo ruošiamasi tiesti šaligatvio, kurio išvis nebuvo. Gerai, kad po maždaug 3 mėnesių mano kariavimo su VMS pavyko išplėšti jo įrengimą): https://bit.ly/2S2reZF

            Pavasario gatvė irgi buvo ruošiamasi asfaltuoti netvarkant šaligatvių, bet po mano Saulės gatvės nuotykių matomai VMS pritrūko ar noro ar laiko, tad gatvė liko kokia yra.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Na jeigu Lietuvos meterologijos tarnyba sako vieną, o pro langą matai kitą, tai kuo tikėsi?
              Įdomu, kaip vertinama. Bet nemanau, kad nuspręsdami barstyti ar nebarstyti, įvertina kiekvieno rajono, miesto, gatvės būklę... Be to, juk, kad ir pašąla, jei šaligatvis švarus ir sausas, jo barstyti nereikia... Mano ribotu supratimu.

              Comment


                Parašė Knope Rodyti pranešimą

                Įdomu, kaip vertinama. Bet nemanau, kad nuspręsdami barstyti ar nebarstyti, įvertina kiekvieno rajono, miesto, gatvės būklę... Be to, juk, kad ir pašąla, jei šaligatvis švarus ir sausas, jo barstyti nereikia... Mano ribotu supratimu.
                Tai jeigu meterologija sako kad nešals, bet iš tikro šala, reikia nebarstyti ir apsimesti šlanga?

                Comment


                  Ten parkuojama jau eilę metų. Ar nebus taip, kad yra išduoti leidimai, t.y. įrengtas koks parkavimas?

                  Comment


                    2019 gegužės mėnesio nuotrauka. Jokio ženklo numatančio parkavimą nėra.

                    https://www.google.com/maps/@54.6698...!7i8192!8i4096

                    Comment


                      Jeigu nėra ženklų ir tos šaligatvinės plytelės neįregistruotos kaip stovėjimo aikštelė, tai koks skirtumas kiek laiko parkuojama. Tegu tvarko ir formina viską pagal taisykles. Šita vieta tikrai kaip kokia Rusija.

                      Comment


                        Klausimas ta pačia proga - kam ten toks ,,aerodromas'' iš plytelių padarytas?

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	61
Size:	202,8 kB
ID:	1774660

                        Comment


                          ATSARGIAI - PR'as!

                          Kaip ir tikėjausi, VMS sudirbtas gatves ir šaligatvius panaudojo PR'ui. Pabandysiu greit pateikti kiek iš minimų kilometrų asfaltuotų gatvių buvo sudirbta, kai tos gatvės buvo asfaltuotos ištisiniu būdu REMONTO statusu ,,įbetonuojant'' sovietmečio ,,bardaką'' kai paliekami šaligatviai nepritaikyti pėstiesiems ir vežimėliams arba šaligatvių išvis nėra ir neįrengiama. Ko dar nepaminėjo VMS, tai kad daug km minimų naujai nutiestų ar pakeistų šaligatvių nekoreliavo su asfaltuojamamis gatvėmis, tad pridirbta dvigubai...

                          VMS 2019 m. planuotų ištisiniu būdu asfaltuoti gatvių sąrašas:
                          https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/

                          Štai gatvių sąrašas, kurias esu patikrinęs 2019 metais kas jose padaryta remontuojant. Ne visos asfaltuotos 2019, kai kurios - 2018:

                          Grybo (berods asfaltuota ankstėliau, gal 2018, todėl 2019 sąraše nėra)
                          Debesijos 280 m
                          Volungės 430 m
                          Bistryčios (nėra 2019 sąraše, bet ji šviežiai asfaltuota)
                          Žolyno (nėra 2019 sąraše, bet ji šviežiai asfaltuota atkarpomis)
                          Švyturio 420 m
                          Pauliaus Širvio (šviežiai asfaltuota didelė atkarpa, bet 2019 sąraše nėra)
                          Tverečiaus (naujai tvarkyta, bet nerandu nei 2019 gatvių sąraše, nei šaligatvių sąraše)
                          Oginskio 380 m
                          Filaretų 570 m
                          Kirkuto alėja 700 m (nesuprantu - gal dalies neįvykdė, nes dalis asfaltuota, o dalis ne)
                          Dailidžių 320 m
                          Krivių 400 m

                          Viso 3500 m

                          Saulės 430 m (čia, vienos juostos pločio, bet dvipusio eismo gatvėje, net nebuvo ruošiamasi tiesti šaligatvio, kurio išvis nebuvo. Gerai, kad po maždaug 3 mėnesių mano kariavimo su VMS pavyko išplėšti jo įrengimą).

                          Pavasario gatvė 430 m irgi buvo ruošiamasi asfaltuoti netvarkant šaligatvių, bet po mano Saulės gatvės nuotykių matomai VMS pritrūko ar noro ar laiko, tad gatvė liko kokia yra.

                          Tai čia TIK gatvės, kurias asmeniškai praėjau.


                          STRAIPSNIS
                          ,,
                          https://vilnius.lt/lt/2020/01/17/per...-saligatviams/


                          Prieš penkerius metus Vilniaus miesto savivaldybės užsibrėžta ambicinga gyvenamosios aplinkos gerinimo programa – sutvarkyti dešimtmečiais apleistus šaligatvius, daugiabučių namų kiemus ir gatves, nutiesti naujus dviračių takus, sutvarkyti viešąsias erdves miegamuosiuose rajonuose – sėkmingai bus tęsiama ir 2020-aisiais. Kol kruopščiai planuojami būsimi visų metų darbai mieste, suskaičiuota, ką pavyko nuveikti per praėjusius: sutvarkyta daugiau kaip 200 daugiabučių kiemų, suremontuota beveik 20 km šaligatvių, dar 17 km šaligatvių buvo nutiesti naujai. Nepamirštos ir sostinės gatvės – iš viso per praėjusius metus naujai išasfaltuoti net 36 km gatvių, 16 km žvyrkelių. Iš viso miesto gatvių, šaligatvių, kiemų remonto bei kitiems ūkio darbams buvo skirta daugiau kaip 11 mln. eurų. Preliminariai 2020-ųjų metų biudžete miesto ūkio darbams numatyta 50 mln. Eur.


                          Kaip pasikeitė Vilniaus gyvenamų rajonų aplinka pastebi daugelis: per penkerius metus daugiau kaip 1400 kiemų, tvarkomi ir skverai miegamuosiuose rajonuose – Paberžės, Šeškinės, Architektų, L. Giros, S. Nėries, Sietyno gatvėse.

                          Pernai įrengti 29 nauji žalieji koriai sukūrė dar 1819 automobilių statymo vietų kiemuose. Iš viso, per pastaruosius penkerius metus įrengta beveik 70 žaliųjų korių. Pernai didžiausių pokyčių sulaukė Šnipiškės, Naujamiestis, Pilaitė, Lazdynai bei Šeškinė.


                          „Kasmet sparčiai plėtojame infrastruktūrą mieste bei nuolat ieškome sprendimų, kaip pagerinti susisiekimo sąlygas vilniečiams. Naujai įrengta gatvė, atnaujintas apšvietimas, įrengtas skveras atveria galimybes vystyti visą kvartalą, nutiesus naują dviračių taką, vilniečiai gali patogiau pasiekti darbą ar namus. Įrengiamos žalios erdvės teritorijoms suteikia jaukumo ir skatina judėti pėsčiomis, dviračiais, paspirtukais viešuoju transportu“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Vytautas Mitalas.


                          Vilniuje toliau buvo tiesiami naujo standarto raudoni dviračių takai: 2019 m. nutiesta daugiau kaip 8 km dviračių takų. Per penkerius programos metus atsirado beveik 50 km visiškai naujų dviračių takų visame Vilniuje. Šiemet visiškai naujais takais galima saugiai ir patogiai minti Žirmūnų, Apkasų, Žaliųjų ežerų, Šiukštulių, Alko, Didlaukio gatvėse, Pilaitės prospekte.

                          Pernai itin daug dėmesio skirta pėstiesiems – iš viso buvo naujai nutiesta beveik 17 km naujų šaligatvių intensyvaus eismo gatvėse, suremontuota dar beveik 20 km seniai netvarkytų šaligatvių, sutvarkyti borteliai (TELL ME ABOUT IT), pakeistos senos sutrupėjusios plytelės, suremontuoti laiptai net 50 vietų mieste. Be to, įrengtos 45 viešojo transporto keleivių laukimo aikštelės.

                          Praėjusiais metais prie namų kiemuose įrengta net 44 naujos vaikų žaidimų aikštelės. Mažiesiems iki 6 metų ir vaikams nuo 6 iki 12 metų.

                          Šiuo metu specialistai kartu su seniūnais sudaro preliminarius 2020-ųjų darbų sąrašus, kurie bus skelbiami vasario-kovo mėnesį. Šiais metais planuojama daugiau dėmesio skirti pėsčiųjų infrastruktūrai gerinti.
                          ''

                          Va šitą dalyką - numatomas tvarkyti gatves, reikės stebėti išsijuosus, ypatingai dėl šaligatvių, kad nepraleist to kas buvo daroma 2019 ir iki to. Žiūrėsim kaip bus su rekonstrukcijos projektais, kuriuos pradėjo minėti po šitiek metų besitęsiančios beprotystės.
                          Paskutinis taisė spekas; 2020.01.17, 21:36.

                          Comment


                            Parašė spekas
                            Dėl visa ko įdedu ir čia, nes svarbi informacija ir ji susijusi su šaligatviais, ne tik gatvėmis.


                            ATSARGIAI - PR'as!
                            Gerbiamas spekai - ar palengvėjo? Jei taip, tai jau gali ištrinti cituojamą pranešimą

                            Nežinau kur ir kodėl vaikščiojai, bet nei Bistryčios, nei Žolyno gatvės 2019-aisiais nebuvo asfaltuojamos. Žolyno gatvė asfaltuota ištisai 2018-aisiais, o Bistryčios pastaruosius kelis metu rimčiau neremontuota.

                            Comment


                              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                              Gerbiamas spekai - ar palengvėjo? Jei taip, tai jau gali ištrinti cituojamą pranešimą

                              Nežinau kur ir kodėl vaikščiojai, bet nei Bistryčios, nei Žolyno gatvės 2019-aisiais nebuvo asfaltuojamos. Žolyno gatvė asfaltuota ištisai 2018-aisiais, o Bistryčios pastaruosius kelis metu rimčiau neremontuota.
                              Patikslinau postą - buvau kiek suvėlęs. Bet prie kai kurių gatvių buvau parašęs patikslinimą iš pradžių, kad ne visos buvo 2019 remonto plane. Kartais per greit rašau - tai iššaukia nesklandų minčių dėliojimą. Tiesiog info yra daug ir nelabai spėju suktis. Dėkoju už supratimą.

                              Comment


                                Ar prisimenate, kai prieš metus šioje temoje (#475) rašiau apie situaciją prie Mindaugo/Kauno "IKI", kur nesugebėta padaryti praėjimo ir žmonės eina per purvą, nes kito praėjimo nėra. Tai štai, praėjo beveik metai, o rezultatas nulinis. Nei "tvarkauvilnių" ( https://tvarkaumiesta.lt/problem/93136 ), nei parašytas laiškas į IKI administraciją (atrašė, kad perduos "statybos skyriui") nepadėjo ir situacija toliau tokia, kaip 2020-01-11 foto:

                                Click image for larger version  Name:	Iki1.jpg Views:	1 Size:	343,2 kB ID:	1776299
                                Click image for larger version  Name:	Iki2.jpg Views:	1 Size:	379,6 kB ID:	1776300

                                Nelabai turiu ką pakomentuoti, nes nei miestui aktualu, nei parduotuvės administracijai.

                                Comment


                                  Pabandyk spaudai perduot, gal koks straipsnis išeis

                                  Comment


                                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                    Ar prisimenate, kai prieš metus šioje temoje (#475) rašiau apie situaciją prie Mindaugo/Kauno "IKI", kur nesugebėta padaryti praėjimo ir žmonės eina per purvą, nes kito praėjimo nėra. Tai štai, praėjo beveik metai, o rezultatas nulinis. Nei "tvarkauvilnių" ( https://tvarkaumiesta.lt/problem/93136 ), nei parašytas laiškas į IKI administraciją (atrašė, kad perduos "statybos skyriui") nepadėjo ir situacija toliau tokia, kaip 2020-01-11 foto:

                                    Nelabai turiu ką pakomentuoti, nes nei miestui aktualu, nei parduotuvės administracijai.
                                    Jau ne kartą apie tai sakiau, bet pasikartosiu - kam man kaip įmonei klausytis VMS jeigu visi puikiausiai žino, kad nieko tie klounai nesugebės man padaryti? Jau esu su tuo susiduręs n kartų. Iš smagiausių mano pavyzdžių yra Geležinkelio gatvė. Ten iš abiejų yra avarinės būklės tvoros/sienos, iš kurių plytos krenta ant šaligatvių. Prieš metus pradėjau kovoti su tais debilais. Iš pradžių jiems buvo visiškai nusispjaut, bet paskui, kai viena iš tų plytinių tvorų/sienų nugriuvo ant šaligatvio (laimei niekas tuo metu ten nėjo, nes tikrai būtų sužalotas), jie atrašė man, kad tai yra ne VMS tvoros/sienos, o Lietuvos Geležinkelių ir daugiaubučių. Pasakė, kad jie bus įpareigoti tas tvora/sienas skubiai sutvarkyt. LG užtvėrė savo tvorą/sieną statybine tvora, kuri taip stovi jau beveik metus, o iš kitos gatvės pusės išvis nieko neįvyko ir toliau ant šaligatvio krenta plytos ir tinkas. Va tokie VMS didieji įpareigotojai...

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Ar prisimenate, kai prieš metus šioje temoje (#475) rašiau apie situaciją prie Mindaugo/Kauno "IKI", kur nesugebėta padaryti praėjimo ir žmonės eina per purvą, nes kito praėjimo nėra. Tai štai, praėjo beveik metai, o rezultatas nulinis. Nei "tvarkauvilnių" ( https://tvarkaumiesta.lt/problem/93136 ), nei parašytas laiškas į IKI administraciją (atrašė, kad perduos "statybos skyriui") nepadėjo ir situacija toliau tokia, kaip 2020-01-11 foto:

                                      Click image for larger version Name:	Iki1.jpg Views:	1 Size:	343,2 kB ID:	1776299

                                      Nelabai turiu ką pakomentuoti, nes nei miestui aktualu, nei parduotuvės administracijai.
                                      Deja istorija sio sklypo tiek sudetinga, kad reiktu ilgo ir gero straipsnio, butu stebuklas jei kas apsiimtu is zurnalistu parasyti visa sio sklypo epopeja - apie ta "laikina" parduotuve, pastatyta nepaisant bendrojo plano uzstatymo, kuris numato sioje vietoje perimetrini ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        Deja istorija sio sklypo tiek sudetinga, kad reiktu ilgo ir gero straipsnio, butu stebuklas jei kas apsiimtu is zurnalistu parasyti visa sio sklypo epopeja - apie ta "laikina" parduotuve, pastatyta nepaisant bendrojo plano uzstatymo, kuris numato sioje vietoje perimetrini ir t.t.
                                        Esu viena ausimi girdėjęs šito sklypo užstatymo niuansus. Kaip ten bebūtų, tai yra atskira problema, kuri turėtų būti įvertinta. Mane stebina tai, kad jie sugeba pastatyti parduotuves, padaryti šiokius takus, bet jų samdyti inžinieriai nepagalvoja apie tokius elementarius dalykus kaip sausą praėjimą pėsčiajam. Juk panaši problema yra kitoje pusėeje, kur lyg esi rašęs apie tą idiotkšką šaligatvio išdėstymą. Skirtingai nei ten, čia iš vis nėra jokio šaligatvio.
                                        Be to, šitam pardutouvės kampe stovi tiek LP EXPRESS, tiek Omniva, tai negu niekas nenturi intereso, kad pėstysis, dviratininkas ar tėvai su vėžimėliu iki parduotuvės arba iki paštomatų nusigautų normaliai, nes šita vieta, kur foto padaręs esu (foto yra ir ankstesniame mano poste) yra vienintelis praėjimas į parduotuvę nuo vakarinės miesto pusės.

                                        IKI administracija man dar 2019-04-08 atrašė: "Laba diena, ačiū. Jūsų laišką gavome, kuris perduotas statybų skyriui."

                                        Comment


                                          Jie tikriausiai (kaip vis dar ir daugelis lietuvių) tiesiog vis dar turi įsitikinimą, kad "niekas nevaikšto", todėl bet kokia pėsčiųjų infrastruktūra yra tik pinigų švaistymas, nes vis tiek visi atvažiuos automobiliais. Šitie "niekam čia nereikia, nes vis tiek niekas nevaikščios" nuolatos pasigirsta kai tik prasideda kokia kalba apie pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą. Tai ko norėti, kad jie ja ir prie savo parduotuvių pasirūpintų.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X